En ze loopt aardig te snaaien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb het idee dat Moirama weer gegroeid is... ik zag haar gisteren waggelen... en haar gezicht lijkt wel voller... ze sport nu echt helemaal niet meer... erg jammer vooral voor haarzelf.. ze was goed op weg.
yep ze kunnen gaan kwijlen bij het zien van krachtvoer voor de lopersquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat ze voor vandaag geen eten hebben?
Tsja daar kunnen Isaac en Jappie ook niks aan doen... levert misschien wel leuke streams op..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep ze kunnen gaan kwijlen bij het zien van krachtvoer voor de lopers
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Je moet er maar trek in hebben op de vroege ochtend.
Zag hier gisteren een filmpje waarin Bern zei dat ze voor vandaag nog eten hadden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat ze voor vandaag geen eten hebben?
Owww, niks aant handje dus..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag hier gisteren een filmpje waarin Bern zei dat ze voor vandaag nog eten hadden.
nee is de regie die dit doetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja daar kunnen Isaac en Jappie ook niks aan doen... levert misschien wel leuke streams op..
Speelt Erik weer voor pannenspons?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:06 schreef Frummelie het volgende:
Ooh dan krijgen we weer een half uur dat getik... pak de pannelikker lekker Erik ..
Klopt, de meeste marathonlopers lijken op Jappie, niet zo zwaar als Isaac.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:09 schreef Judiwi het volgende:
Marathon lopers hebben meer het figuur van Eric. Grapje. Maar wel heel slank.
Ik hoor dit nu pas op de stream, even refreshenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:21 schreef Harry het volgende:
Sasha, die onder de douche staat met Bern : En, heb je er zin in?
Isaac: zeker! Ik mag de man met de hamer weer tegenkomen.
Als dat zo is, dan is het een mentale overwinning van Bern. Dat zal Isaac niet toelaten, en daarom is hij nu ook zo nerveus. Bern heeft gisteren bewust de druk op de hardlopers opgevoerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb zo het vermoedde dat Isaac het niet gaat redden [ afbeelding ]
hoop hetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou Bern echt zo achter de ellebogen zijn? Kan ik me eigenlijk niet voorstellenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het een mentale overwinning van Bern. Dat zal Isaac niet toelaten, en daarom is hij nu ook zo nerveus. Bern heeft gisteren bewust de druk op de hardlopers opgevoerd.
Alles wat Isaac van te voren heeft gegeten moet die ook allemaal mee leuren op die bandquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:38 schreef lojanda het volgende:
Bern heeft het goed gedaan hooralleen jammer van die 15 minuten
![]()
Benieuwd of Isaac en Jasper het gaan halen.. al die repen en extra voedsel moet ze op weg helpen dus hopen maar dat ze het gaan halen..
Ik denk dat het ze vies tegen gaat vallen.
Qua bouw zou ik Jasper de meesten kans geven maar Isaac daarentegen geeft niet makkelijk op.
Goedemorgen
Babette heeft hem er een paar dagen geleden maar weer eens op aangesproken dus nu houdt hij er weer een paar dagen wat rekening mee maar voor woensdag dan heeft hij het alweer losgelaten ben ik bangquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef pingu66 het volgende:
Erik die denkt maniertjes gevonden te hebben zodat wij niet zien dat hij nog steeds uit zijn ogen en neus vreet.
Opwarmen misschien?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:40 schreef engine het volgende:
Ik snap niet dat ze al aan het rennen zijn
Zou ik onderweg doenquote:
Zodra hij met zijn handen over zijn gezicht gaat wrijven ben ik weg.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef pingu66 het volgende:
Erik die denkt maniertjes gevonden te hebben zodat wij niet zien dat hij nog steeds uit zijn ogen en neus vreet.
Dat klopt welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alles wat Isaac van te voren heeft gegeten moet die ook allemaal mee leuren op die band
Dat is waar ja, maar ik hoorde het volgens mij Ice zeggen, verder heb ik er geen verstand van, heb een hekel aan hardlopen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ik onderweg doenhet is geen 100 m sprint. Beetje zonde van de energie dit.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:38 schreef lojanda het volgende:
![]()
Benieuwd of Isaac en Jasper het gaan halen.. al die repen en extra voedsel moet ze op weg helpen dus hopen maar dat ze het gaan halen..
Qua bouw zou ik Jasper de meesten kans geven maar Isaac daarentegen geeft niet makkelijk op.
Goedemorgen
Hij werd ook op geen enkele manier ondersteund behalve dan door Sasha.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Bern heeft zeker goed gedaan.
Van wat ik heb gezien , streams aan zonder geluid, heeft hij ook tussendoor gedoucht, gegeten zittend op de bank. Dus heeft aardig wat pauzes genomen.
Als hij dit niet had gedaan had hij het wel in 6 uur gehaald. Dit zonder al die extra's van banaan, pasta,dextro en energie zakjes die ice en jappie wel hebben. Bern die smiddags begon en ook niet die energie heeft opgebouwd zoals deze wel hebben gedaan.
vond het een beetje respektloos dat buiten sas niemand bern steundequote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij werd ook op geen enkele manier ondersteund behalve dan door Sasha.
Isaac en Jasper zullen meer worden aangemoedigd en zo nodig bejubeld. Het gaat tenslotte om geld.
Maja.. die uitdaging zou ze ook buiten de loods hebben...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:51 schreef lojanda het volgende:
Moraima is echt weer dikker aan het worden en het lijkt ook dat ze weer moeilijker loopt.. zo jammer want ze was zo goed bezig.
Nu denk ik ook wel dat het heel moeilijk is om op gewicht te blijven en al het lekkere eten en snoepen dan moet afwijzen..
Begin eens met sporten. Ze doet gewoon helemaal niks en heeft alle tijd van de wereld. Die 10 rondjes in de tuin was al lachwekkend....tegenwoordig doet ze er 0.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:51 schreef lojanda het volgende:
Moraima is echt weer dikker aan het worden en het lijkt ook dat ze weer moeilijker loopt.. zo jammer want ze was zo goed bezig.
Nu denk ik ook wel dat het heel moeilijk is om op gewicht te blijven en al het lekkere eten en snoepen dan moet afwijzen..
Alleen gezond eten...uit de schijf van 3 fruitjam, notenpindakaas en appelstroopquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:51 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft dat van een ander gehoord ze heeft het zelf nooit gezien dat hij dat doet. Hij zegt dat hij dat niet kan afleren . Geen energie drankjes meer drinken vindt hij al moeilijk genoeg en iedere dag 4 snickersquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft hem er een paar dagen geleden maar weer eens op aangesproken dus nu houdt hij er weer een paar dagen wat rekening mee maar voor woensdag dan heeft hij het alweer losgelaten ben ik bang
Ik denk dat mensen met overgewicht dat hun hele leven hebben en daar altijd rekening mee moeten houden en mee bezig zijn. Ik vind dat toch wel naar hoor en dat zal echt wel heel moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maja.. die uitdaging zou ze ook buiten de loods hebben...
Ik vermoed dat Jappie het wel gaat redden, en hoop stiekem dat Ice het niet gaat redden!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
Isaac is wel erg overdreven bezig nu met zijn voorbereidingen en mentale gedoe![]()
Jasper maakt zich nergens druk om en loopt een beetje rond en doet zijn dingetje
Misschien wel omdat hij weet dat hij een goede sporter is, maar meer krachtsport ipv uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac lijkt wel nerveus. Zit te zuchten, heen en weer lopen, zondert zich af, nog ff neus snuiten want je wil geen druppel aan je neus tijdens het rennen.
Even wat shots voor de tv-uitzending met Rocky muziek eronder gemonteerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef engine het volgende:
5 minuten voor tijd wil Isaac een seintje.
Hij maakt er een heel toneelstuk van
Jasper wil het in vier uur gaan doen. Ik denk dat hij het vreselijk onderschat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jappie het wel gaat redden, en hoop stiekem dat Ice het niet gaat redden!
Oh daar weet ik alles van, maar het klonk even alsof het lastiger is in de loods, maar dat maakt denk ik niet uitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met overgewicht dat hun hele leven hebben en daar altijd rekening mee moeten houden en mee bezig zijn. Ik vind dat toch wel naar hoor en dat zal echt wel heel moeilijk zijn.
Isaac zal niet opgeven maar misschien haalt hij het niet binnen de tijd. Dat kan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jappie het wel gaat redden, en hoop stiekem dat Ice het niet gaat redden!
Ik zie dat toch anders.. het is en blijft altijd een gevecht waar je altijd mee bezig bent. Ook kan ik me goed voorstellen dat als je 61 bent daar dan helemaal niet meer mee bezig wil zijn. Toch moet je dat dan voor je gezondheid en dat zal niet meevallen..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Begin eens met sporten. Ze doet gewoon helemaal niks en heeft alle tijd van de wereld. Die 10 rondjes in de tuin was al lachwekkend....tegenwoordig doet ze er 0.
Jasper stopt pas als hij flauw valt denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper wil het in vier uur gaan doen. Ik denk dat hij het vreselijk onderschat.
Het is en blijft dus gewoon een viezerikquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette heeft dat van een ander gehoord ze heeft het zelf nooit gezien dat hij dat doet. Hij zegt dat hij dat niet kan afleren . Geen energie drankjes meer drinken vindt hij al moeilijk genoeg en iedere dag 4 snickers
Beetje flauw!quote:
Ze loopt niet maar ze waggelt als een eend. Ik denk dat ze nooit een slanke den kan worden maar dat waggelen moet toch een grens zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders.. het is en blijft altijd een gevecht waar je altijd mee bezig bent. Ook kan ik me goed voorstellen dat als je 61 bent daar dan helemaal niet meer mee bezig wil zijn. Toch moet je dat dan voor je gezondheid en dat zal niet meevallen..
Ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg optimistischquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jasper wil het in vier uur gaan doen. Ik denk dat hij het vreselijk onderschat.
Lees mijn bericht anders even terug. Ik had geluid aan op twee streams tegelijk en Imma sprak daar tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje flauw!
Ik vind dat Immi heel goed Nederlands spreekt, hij begrijpt ook heel veel 'lastige' woorden.
Hoe zou jij spreken als je een paar jaar in Syrië bv zou wonen???
Nee dat zal niets uitmaken denk ik.. misschien zou dat nog makkelijker zijn want er zijn daar veel minder verleidingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh daar weet ik alles van, maar het klonk even alsof het lastiger is in de loods, maar dat maakt denk ik niet uit
Oke, lees dit het nu ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lees mijn bericht anders even terug. Ik had geluid aan op twee streams tegelijk en Imma sprak daar tegelijkertijd.
Ze hebben 6 uur toch?quote:
Jappie wil snel de eerste kilometers maken, dan later het tempo laten zakkenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:05 schreef lojanda het volgende:
Jasper maakt wel veel meer herrie met zijn stappen zetten..
Een loopband helpt je inderdaad bij het lopen waar je het op asfalt helemaal zélf moet doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
Stukje achtergrond info, die vraag die vast wel gesteld gaat worden...
Op de loopband of buiten hardlopen: wat is beter?
Terwijl sommige mensen zich liever buiten in het zweet werken, rennen anderen zich suf op de loopband. Maar maakt het verschil?
Er zit een groot verschil tussen op de loopband of buiten trainen. Het lopen op de loopband is om meerdere redenen makkelijker dan op asfalt rennen. Zo helpt de loopband je met het afrollen van je voeten en beweeg je dus sneller dan op het vaste asfalt buiten. Hierdoor ervaren veel lopers dat ze buiten minder snelle tijden neerzetten dan op de loopband.
Ook heb je dankzij de zachtere ondergrond van de loopband minder snel last van eeltvorming. De band geeft immers meer mee dan een geasfalteerde weg of een duinpad. Daarnaast hoef je op de loopband geen rekening te houden met slechte weersomstandigheden.
Als je sneller wilt worden, kun je dus het beste het tempo opvoeren op de loopband
Mariano heeft zo zijn personeel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:25 schreef Harry het volgende:
Typisch Marciano: Babette en hij zijn aan het pingpongen. Het balletje valt op de grond. Het balletje rolt zijn kant op. Babette doet er alles aan om het balletje van de grond te rapen. Marciano doet niets.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
Zou wel leuk zijn als de situatie ontstaat dat de band sneller gaat dan de loper.
Krijg je een klassieker.
misschien heeft hij platvoeten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:05 schreef lojanda het volgende:
Jasper maakt wel veel meer herrie met zijn stappen zetten..
Ik vermoed met jou mee!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:08 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen Marciano: ik wil 2 uur lang 8,5, kan je daar een berekening op maken?
Ogen????????????quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef pingu66 het volgende:
En hij loopt meteen naar Babettequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:08 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen Marciano: ik wil 2 uur lang 8,5, kan je daar een berekening op maken?
Waarom achter de ellenboog? Hij wilde gewoon graag zélf lopen en trof het verkeerde lootje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou Bern echt zo achter de ellebogen zijn? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Jappie nog op schema om het in vier uur te doenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Isaac loopt 8.5 km per uur
Jappie loopt 12 km per uur
Goedemorgen Lojanda, Jappie gaat het halen!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:38 schreef lojanda het volgende:
![]()
Goedemorgen
Ik heb zomaar het vermoeden dat hij thuis ook geen zakdoeken heeft. Als je 11 maanden met 1 tube tandpasta doet dan wil je ook geen geld uitgeven voor zoiets onbenulligs als zakdoeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft hem er een paar dagen geleden maar weer eens op aangesproken dus nu houdt hij er weer een paar dagen wat rekening mee maar voor woensdag dan heeft hij het alweer losgelaten ben ik bang
Ach, what´s new?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
vond het een beetje respektloos dat buiten sas niemand bern steunde
Ze is nu eenmaal lui.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Begin eens met sporten. Ze doet gewoon helemaal niks en heeft alle tijd van de wereld. Die 10 rondjes in de tuin was al lachwekkend....tegenwoordig doet ze er 0.
Die maakt overal een showtje van en weet nu zéker dat hij vaak in beeld zal komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac lijkt wel nerveus. Zit te zuchten, heen en weer lopen, zondert zich af, nog ff neus snuiten want je wil geen druppel aan je neus tijdens het rennen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat het erg frustrerend is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders.. het is en blijft altijd een gevecht waar je altijd mee bezig bent. Ook kan ik me goed voorstellen dat als je 61 bent daar dan helemaal niet meer mee bezig wil zijn. Toch moet je dat dan voor je gezondheid en dat zal niet meevallen..
Ik kan het geduld om naar hem te luisteren goed opbrengen omdat ik zie dat hij er erg veel moeite voor doet de woorden juist uit te spreken, beter dan de rest daar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje flauw!
Ik vind dat Immi heel goed Nederlands spreekt, hij begrijpt ook heel veel 'lastige' woorden.
Hoe zou jij spreken als je een paar jaar in Syrië bv zou wonen???
Het ging ook een hele tijd goed maar ze moet er steeds door anderen bijgesleept worden want een echte doorzetter is zij niet. Denk ook dat daar thuis geen rekening mee gehouden wordt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat zal niets uitmaken denk ik.. misschien zou dat nog makkelijker zijn want er zijn daar veel minder verleidingen.
Is het wel goed voor de spieren om een ventilator zo dicht erop te zetten?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:05 schreef 5thencounter het volgende:
Effe 6 uurtjes wat voor jezelf doen in de COS![]()
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja oogprut vann ' s morgens stopt hij ook in zijn mond
isaac heeft vaak oortjes in en geen koptelefoon. vd week zong hij heel vals mee af en toequote:
isaac heeft vaak oortjes in en geen koptelefoon. vd week zong hij heel vals mee af en toequote:
of hij heeft spierpijn van gisterquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:14 schreef spapaars het volgende:
Bern is zielig, en dat wil hij graag even tonen.
Oh, ok. Ik zie ze nu niet iig.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
isaac heeft vaak oortjes in en geen koptelefoon. vd week zong hij heel vals mee af en toe
Jappie gaat goed maar hardlopers zijn wel doodlopersquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
Na bijna een uurtje
Isaac
[ afbeelding ]
Jappie
[ afbeelding ]
Jappie heeft wel mee dat hij geen drol weegt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jappie gaat goed maar hardlopers zijn wel doodlopers
Jasper gaat echt heel goed tot nu toequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goedemorgen Lojanda, Jappie gaat het halen!
Dat denk ik dus ook.. kan me voorstellen dat het je levenslang een struggle is en je het heel vaak weer opgeeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat het erg frustrerend is.Je moet heel sterk in je schoenen staan en steun hebben van je omgeving.
Ja dat is ook wel weer zo.. hij heeft de band al een stuk langzamer gezet..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jappie gaat goed maar hardlopers zijn wel doodlopers
ik ken t en ben zelf ook jojo en dan steeds zwaarder dan de vorige keer. Het is gewoon een verslaving die je alleen zelf zou moeten doorbreken. Steun of hulp is mee genomen en dan nog moet je het zelf doen, niemand stopt iets in je bakkes ( net als drank)) . En je kunt best lekker eten en afvallen zonder honger. Ze zeggen ieder pondje gaat door het mondje maar de één kan er meer in steken zonder gevolg dan de ander en soms is het ook genetisch bepaaldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.. kan me voorstellen dat het je levenslang een struggle is en je het heel vaak weer opgeeft.
Dat is minderquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper heeft pijn in een been. Hij maakt rare bewegingen.
Hij gaf eerder de koptelefoon aan Isaac. Ik denk dat ze om het uur wisselen met muziek luisteren.
OH dat was 20 minuten geleden Ik loop achter met die stream![]()
Nee maar wel een tijdslimiet van zes uur.quote:
had toch liever een eli gezien dan dit, denk iedereen welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar wel een tijdslimiet van zes uur.
Tja, droeftoeter is een strebertje maar vist nu achter het net.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Judiwi het volgende:
Jammer als droeftoeter gisteren niet had gerend. Had hij kunnen invallen voor Jasper.
Bern wat een toppertje trouwens, deed het met 2 vingers in zijn neusquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, droeftoeter is een strebertje maar vist nu achter het net.
Dat mag niet worden overgenomen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Judiwi het volgende:
Jammer als droeftoeter gisteren niet had gerend. Had hij kunnen invallen voor Jasper.
Jappie gaat het moeilijk krijgen idd, dat merk je nu alquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:43 schreef engine het volgende:
Jasper had gisteren ook verstandig kunnen zijn en zijn plekje af kunnen staan aan Bern die zoiets met gemak haalt.
Mocht dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:43 schreef engine het volgende:
Jasper had gisteren ook verstandig kunnen zijn en zijn plekje af kunnen staan aan Bern die zoiets met gemak haalt.
Jammer hoor, ik had juist andersom verwacht, dat Ice het lastig zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jappie gaat het moeilijk krijgen idd, dat merk je nu al
Ze hebben gisteren twee deelnemers moeten selecteren en dat zijn Jasper en Isaac geworden. Omdat Bern het jammer vond dat hij niet mee mocht doen heeft hij gisteren al gelopen in de tijd dat ze mochten oefenen.quote:
Hquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, droeftoeter is een strebertje maar vist nu achter het net.
Isaac is een winnaar. Jappie is veel te snel begonnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jammer hoor, ik had juist andersom verwacht, dat Ice het lastig zou krijgen.
Ik wist niet hoe de loting tot stand was gekomen, maar die zijn dus door de groep zelf geselecteerdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren twee deelnemers moeten selecteren en dat zijn Jasper en Isaac geworden. Omdat Bern het jammer vond dat hij niet mee mocht doen heeft hij gisteren al gelopen in de tijd dat ze mochten oefenen.
Dat is zeker waar en voor sommige niet eerlijk.. zeker als het iets genetisch is. Het blijft een gevecht voor het leven denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ken t en ben zelf ook jojo en dan steeds zwaarder dan de vorige keer. Het is gewoon een verslaving die je alleen zelf zou moeten doorbreken. Steun of hulp is mee genomen en dan nog moet je het zelf doen, niemand stopt iets in je bakkes ( net als drank)) . En je kunt best lekker eten en afvallen zonder honger. Ze zeggen ieder pondje gaat door het mondje maar de één kan er meer in steken zonder gevolg dan de ander en soms is het ook genetisch bepaald
Via speelkaarten (zie filmpje)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe de loting tot stand was gekomen, maar die zijn dus door de groep zelf geselecteerd
Drie personen wilden de uitdaging aangaan, Jappie, Isaac en Bern. De rest wilde niet eens. Omdat er maar twee mochten lopen, moest er dus geloot worden doormiddel van kleuren op briefjes en daar kwamen Isaac en Jappie uitgerold.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe de loting tot stand was gekomen, maar die zijn dus door de groep zelf geselecteerd
Geen invallers neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Judiwi het volgende:
En ze hebben nog 4 uur. Zou moeten lukkenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:02 schreef engine het volgende:
Ondanks dat Jappie het moeilijk heeft blijft hij wel lopen en heeft er inmiddels meer dan 20 km op zitten.
Dus dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:43 schreef engine het volgende:
Komt ook nog wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jammer hoor, ik had juist andersom verwacht, dat Ice het lastig zou krijgen.
Door speelkaarten te trekken kwamen deze 2 naar voren. Isaac zei nog dat hij niet persé hoefde maar tóch besloten om het via speelkaarten te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern is ook een sportief persoon. Bern voltooid ook vrij vaak opdrachten. Bern had nu ook graag willen lopen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou hopen dat beiden het halen voor de huishoutpot.
Vreemd dat sommigen willen dat er mensen falen.
Ben geen fan van droeftoeter maar gunde hem wel om het te halen.
ja moirama wilde ook wel maar gunde het een ander zei ze bij de lotingquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie personen wilden de uitdaging aangaan, Jappie, Isaac en Bern. De rest wilde niet eens. Omdat er maar twee mochten lopen, moest er dus geloot worden doormiddel van kleuren op briefjes en daar kwamen Isaac en Jappie uitgerold.
Wanneer je het juiste ritme weer te pakken krijgt en geen verzuring om de hoek komt kijken, moet het lukkenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Vraag mij af of dit goed komt.
[ afbeelding ]
2 Zwarte en 1 rode speelkaart.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie personen wilden de uitdaging aangaan, Jappie, Isaac en Bern. De rest wilde niet eens. Omdat er maar twee mochten lopen, moest er dus geloot worden doormiddel van kleuren op briefjes en daar kwamen Isaac en Jappie uitgerold.
Hij is zo aan het wisselen dat het vooral lijkt of hij geen ritme meer kan vinden. En dan moet je nog ver. Maar goed, zolang hij blijft lopen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je het juiste ritme weer te pakken krijgt en geen verzuring om de hoek komt kijken, moet het lukken
Die had al plat gelegen na 1kmquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja moirama wilde ook wel maar gunde het een ander zei ze bij de loting
En nog een kleine 4 uur op de teller. Moet te doen zijn. Makkelijk is wat andersquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is zo aan het wisselen dat het vooral lijkt of hij geen ritme meer kan vinden. En dan moet je nog ver. Maar goed, zolang hij blijft lopen...
Misschien om dezelfde reden als dat jij iemand een droeftoeter noemt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou hopen dat beiden het halen voor de huishoutpot.
Vreemd dat sommigen willen dat er mensen falen.
Ben geen fan van droeftoeter maar gunde hem wel om het te halen.
Hij ging zo goed in het begin en voerde meteen al het tempo op maar hij krijgt het nu steeds moeilijker.. vraag me af het wel zo verstandig is geweest om meteen de band op 12 km per uur te zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is zo aan het wisselen dat het vooral lijkt of hij geen ritme meer kan vinden. En dan moet je nog ver. Maar goed, zolang hij blijft lopen...
Hij zit dus nu al bijna op de helft.. nou dan gaat hij echt hardquote:
Ik denk dat hij te hard van stapel is gelopen en moet dit nu bekopen met een blessure. Zou jammer zijn als hij het daardoor nu niet zou redden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij ging zo goed in het begin en voerde meteen al het tempo op maar hij krijgt het nu steeds moeilijker.. vraag me af het wel zo verstandig is geweest om meteen de band op 12 km per uur te zetten.
Ja dat zou jammer zijn idd.. voor hem maar ook voor de anderen. Scheelt ze dan 250 euroquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te hard van stapel is gelopen en moet dit nu bekopen met een blessure. Zou jammer zijn als hij het daardoor nu niet zou redden.
Iemand een bijnaam geven is wat anders dan dat je hoopt dat iemand onderuit gaat. Mijn mening.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden als dat jij iemand een droeftoeter noemt?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja moirama wilde ook wel maar gunde het een ander zei ze bij de loting
10:03quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze eigenlijk precies om 10.00 begonnen?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze eigenlijk precies om 10.00 begonnen?
Ja, niet alles eten wat je lekker vindt is niet leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met overgewicht dat hun hele leven hebben en daar altijd rekening mee moeten houden en mee bezig zijn. Ik vind dat toch wel naar hoor en dat zal echt wel heel moeilijk zijn.
12,5 is niet 6 uur vol te houden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
Na bijna een uurtje
Isaac
[ afbeelding ]
Jappie
[ afbeelding ]
Dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie aan het ijs, lijkt me geen goeie ontwikkeling
[ afbeelding ]
Heeft iemand het hier over zieligquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja, niet alles eten wat je lekker vindt is niet leuk.
Juist mensen met overwicht zijn niet zielig, want die eten wél gewoon alles wat ze willen eten.
En niet sporten, want dat vinden ze niet leuk.
Tsja. En dan zijn ze ook nog eens zieliger volgens jou? Ik ben ook wat dikker, sporten kan niet meer, maar om nou te doen alsof dat het dan zo veel moeilijker is.
Iets van 26km op de tellerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:49 schreef Judiwi het volgende:
Nou denk niet dat Jasper het gaat halen. Of inderdaad lopend.
Jappie is een doorzetter, sportman, die gaat wel door, denk ikquote:
Dat zegt niets m.i. Dit is toch wat anders dan de sport die hij beoefendquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie is een doorzetter, sportman, die gaat wel door, denk ik
Dat lijkt me juist geen goed idee voor zijn lichaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar een topsporter moet het niet altijd van zijn kwaliteit hebben, maar ook van mentaliteit en dat heeft Jappie welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt niets m.i. Dit is toch wat anders dan de sport die hij beoefend
Ik moet het hebben van jullie beelden/verhalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een showmannetje.
Maar het doel is 800.000, niet een kratje met wat eten.. Isaac en Jasper laten zich afleiden van het werkelijke doel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, voor hetzelfde geld zit er een vrijstelling voor de finale in als ze het halen, je weet het bij de FEBO nooitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:15 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar het doel is 800.000, niet een kratje met wat eten.. Isaac en Jasper laten zich afleiden van het werkelijke doel.
Precies, lekker met een blessure de laatste 4 weken strijden voor 800.000quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist geen goed idee voor zijn lichaam.
Dan had dat wel vooraf verteld moeten worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, voor hetzelfde geld zit er een vrijstelling voor de finale in als ze het halen, je weet het bij de FEBO nooit
Die haalt het wel, hij maakt het spannend, it's tv man.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:27 schreef xdiashalizx het volgende:
Jappie geeft nu ook aan dat het niet goed gaat, maar zegt ook dat hij het makkelijk gaat halen...
Dat zou super zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, voor hetzelfde geld zit er een vrijstelling voor de finale in als ze het halen, je weet het bij de FEBO nooit
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:27 schreef xdiashalizx het volgende:
Jappie geeft nu ook aan dat het niet goed gaat, maar zegt ook dat hij het makkelijk gaat halen...
Push a bit harderquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:32 schreef schizolientje het volgende:
hij herhaald een "spreuk"als een tantra
Dat zie je aan hem, daarom des te meer respect voor zijn doorzettingsvermogenquote:
Plaspauze, en gaat gewoon door met een muziekje erbij.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:41 schreef engine het volgende:
Isaac voor het eerst even heel even van de band.
Heeft bern De marathon gedaan op de loopband gisteren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:44 schreef cinsan het volgende:
bern heeft het top gedaan zonder krachtvoer , alleen sas gaf hem mentale steun
In 6 uur en 15 minutenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft bern De marathon gedaan op de loopband gisteren.
Wat een taalgebruik weer man manquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Clasientje het volgende:
Waarom niet Moraima op de lopende band eigenlijk? Ze wilde toch afvallen? 6 uur lang op lopende band gaan verlies je wel lekker wat kilo's maar Moraima zal nooit zeggen ik doe het die luie varken!
Als je even logisch nadenkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Clasientje het volgende:
Waarom niet Moraima op de lopende band eigenlijk? Ze wilde toch afvallen? 6 uur lang op lopende band gaan verlies je wel lekker wat kilo's maar Moraima zal nooit zeggen ik doe het die luie varken!
O wat netjes. Net is te lang moet in 6 uurquote:
maar toch hele goede prestatiequote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat netjes. Net is te lang moet in 6 uur
Als het om het eggie zou gaan, had hij het wel gehaald.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat netjes. Net is te lang moet in 6 uur
Nou Moraima heeft 2 kunst knieen. Daarom.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Clasientje het volgende:
Gaat om het Principe. Nee maar serieus Moraima stelt nooit voor om iets uit te voeren, ze zit het liefst op haar luie reet en commanderen naar andere toe.quote:
Nee, en bij een echte blessure komt ie er sowieso niet in 4 weken van af. Lekker bij de volgende vrijstelling proeven.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
2 knieën voor ¤250.. is dat het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |