Fijn in je zachte en warme bedje luisteren naar het gerommel en getik van de regenquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet meer zo benauwd is. Onweergoden
(timing van het onweer had wel een stuk beter gekund, bijvoorbeeld als ik wakker ben)
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
Nee, ik zit me te ergeren aan die teringherrie omdat ik wil slapenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Fijn in je zachte en warme bedje luisteren naar het gerommel en getik van de regen![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel fijn wakker wordenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zit me te ergeren aan die teringherrie omdat ik wil slapen
Er is niks erger dan 's ochtends te vroeg wakker worden.
* Nattekat kijkt naar de temperatuurkaart van Nederlandquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef ACT-F het volgende:
38 graden![]()
Iemand die wat warmte wil afnemen? Wordt verstuurd vanuit het zuidoosten.
Gefeliciteerd @bloodymary1quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
Wel apart dat mensen dan opeens allemaal massaal op het asvalt vallen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
In Arizona is het al 27 dagen achtereen warmer dan 43 graden.
Brandwonden centra lopen vol met mensen die zijn gevallen op asfalt, dat kan 80 graden worden.
Autoverlichtingen smelten, schoenzolen ook, eitje bakken op straat kan.
Maar verder alles goed hoor.
https://www.ad.nl/buitenl(...)randwonden~a0ba7619/
Er vallen hier ook mensen genoeg. Alleen lopen die geen brandwonden op door een iets te warme straatquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel apart dat mensen dan opeens allemaal massaal op het asvalt vallen.
Maar wel teringheet ja. Geen doe weer he. Tenzij een ei bakken op straat onder doe weer valt. Bedoel, je doet het wel gewoon. Ja tog.
Kweenie man, riekt toch wel naar fake news. Amerikanen lopen sowieso niet, die doen alles met de auto. Zeker in inferno Phoenix.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er vallen hier ook mensen genoeg. Alleen lopen die geen brandwonden op door een iets te warme straat
Dat is dan wel de omgeving Phoenix (zuid Arizona). Arizona is 7x zo groot als Nederland, in het hoger gelegen Noorden speelt dit wat minder.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
In Arizona is het al 27 dagen achtereen warmer dan 43 graden.
Struikelen als ze uit die grote bak moeten klimmen hequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie man, riekt toch wel naar fake news. Amerikanen lopen sowieso niet, die doen alles met de auto. Zeker in inferno Phoenix.
Als je zolen versmelten met het asfalt dan is het lastig niet te vallen als je probeert te lopen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Struikelen als ze uit die grote bak moeten klimmen he
Normale winter is 2 weken koud. Rest van de tijd wind uit de zw/w hoek en gewoon herfstquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn hemel wat zijn ze aan het janken op weerwoord.
Ja een topzomer is het niet en toegegeven, als je op de Wadden zit heb je echt reden tot klagen maar dit is gewoon een klassiek Nederlands keuvelzomertje. Echt helemaal niets mis mee.
Die onrealistische verwachtingen ook. Stond er ook eentje bij "jaaaaah beetje normale winter mag ook wel een keer, 100 hellmann + paar weken natuurijs..heerlijke zelfkastijding dat forum
Zodejuquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
hoor dit dan. klinkt als een 1000.000 klapper met oud en nieuw
[ twitter ]
Op zich goed te doen zo'n kamertemperatuur-zomer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het een topzomer
Hoef iig niet elke dag naar mijn tuin om de hele zooi water te geven wat al verdampt wanneer je er naar kijkt.
Ook niet zo koud dat ik een jas aan moet. Kan mij toch menig zomer zo als kind vroeger herrineren
Well. Die auto's zijn sws fucked.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
hoor dit dan. klinkt als een 1000.000 klapper met oud en nieuw
[ twitter ]
Alle ramen hebben het overleefd, dus kan zijn dat ze beschermd worden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Well. Die auto's zijn sws fucked.
Erg mooi. @Haagsquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:26 schreef Drass het volgende:
Heel Engeland bedekt door dat regenfront. Gaat een toffe dag worden morgen 😒
@Haags kan niet wachten tot decemberquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:52 schreef Zipportal het volgende:
21:40 gaat de zon onder. SCOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer
grauwe grijze trieste treurnis ohne ende, vaak nat, weinig daglicht, geen zon afgewisseld met soms een vleug dikke mist. Altijd genietenquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags kan niet wachten tot december
Maar ze lopen wel van de walmart naar de auto, over heet asfalt. Als zo'n dikke Amerikaan valt, staat ie ook niet zo snel op, dus meer tijd om te verbranden aan het asfalt. En er vallen dagelijks gewoon veel mensen, bij de meesten is er niks aan de hand, maar nu bij iets meer wel wat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie man, riekt toch wel naar fake news. Amerikanen lopen sowieso niet, die doen alles met de auto. Zeker in inferno Phoenix.
Gefeliciteerd met je 41ste verjaardag en nog vele jarenquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Top zomer!quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat wennen worden
Je moet regio oost hebben, hčquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat wennen worden
Ja, volstrekt normaal, zeggen ze dan. Tief toch op. Dit is toch slecht voor alles. Jaagt toeristen weg, weinig omzet in horeca en andere recreatieve dingen. 1 of 2 dagen, maar dit is driekwart van juli dat beroerd is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Maandag t/m vrijdag ook 19 graden en regen
Voor de natuur is dit prima weerquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, volstrekt normaal, zeggen ze dan. Tief toch op. Dit is toch slecht voor alles. Jaagt toeristen weg, weinig omzet in horeca en andere recreatieve dingen. 1 of 2 dagen, maar dit is driekwart van juli dat beroerd is.
Is er al een neerslag overschot? Verwachting gaat gewoon over de 100 mm. Man man man
Maar goed, het is zoals het is
Ja, als het 1 of 2x in de maand zou zijn.quote:
En doorrr naar de herfstquote:Op donderdag 27 juli 2023 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
Speciaal voor Dick
Volgende week nieuwe lagedrukgebieden
Volgende week verplaatsen nieuwe lagedrukgebieden zich van de Oceaan in de richting van West-Europa. Maandag gaat het vanuit het westen opnieuw lange tijd regenen en ook een storing die dinsdag en woensdag in de buurt van Nederland komt, moeten we in de gaten houden. Tussendoor is er nog steeds ook ruimte voor de zon. De wind, die de eerste dagen zuidwestelijk is, draait in de loop van de week meer naar west tot noordwest en daarmee is de aanvoer van relatief koele lucht ook een groot deel van de nieuwe week gegarandeerd. Veel warmer dan rond 20 graden wordt het de meeste dagen dan ook niet.
Haha nice. I'm okay with it.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
Speciaal voor Dick
Volgende week nieuwe lagedrukgebieden
Volgende week verplaatsen nieuwe lagedrukgebieden zich van de Oceaan in de richting van West-Europa. Maandag gaat het vanuit het westen opnieuw lange tijd regenen en ook een storing die dinsdag en woensdag in de buurt van Nederland komt, moeten we in de gaten houden. Tussendoor is er nog steeds ook ruimte voor de zon. De wind, die de eerste dagen zuidwestelijk is, draait in de loop van de week meer naar west tot noordwest en daarmee is de aanvoer van relatief koele lucht ook een groot deel van de nieuwe week gegarandeerd. Veel warmer dan rond 20 graden wordt het de meeste dagen dan ook niet.
Qua temperatuur is het wel normaal voor Juli.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, volstrekt normaal, zeggen ze dan. Tief toch op.
Normaal is overdag 24, volgens mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Qua temperatuur is het wel normaal voor Juli.
ik erger me altijd kapot aan geklaag over "wat is het waarrrrruuummmmm" als het 1 dagje 25+ graden is. Moet massaal de airco aan want pfffff niet normaal. Dus ik snap je punt wel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:13 schreef Haags het volgende:
Totaal geen problemen mee.
Dat geklaag hier, dan ga je lekker verhuizen naar een Canarisch eiland. Dan heb je 365 dagen per jaar zon en komt de temperatuur amper beneden de 20 graden.
Nee, maar van jou weten we dat je houdt van grijze natte treurnis en het klimaat van IJsland en de Faeröer eilandenquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:13 schreef Haags het volgende:
Dat geklaag hier, dan ga je lekker verhuizen naar een Canarisch eiland. Dan heb je 365 dagen per jaar zon en komt de temperatuur amper beneden de 20 graden.
Overdag 23 in juli, gemiddeld is 18-19 graden. Morgen wordt het hier overigens alweer 23-24 graden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Normaal is overdag 24, volgens mij
vind je het gek, met al die vulkanenquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:13 schreef Haags het volgende:
@heywooduquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar van jou weten we dat je houdt van grijze natte treurnis en het klimaat van IJsland en de Faeröer eilanden
Zinloos idd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt wel klagen over het weet, maar wat heeft het voor zin. Tis niet alsof je er wat aan kan doen.
Al hoewel... Gewoon nog wat meer CO2 uitstoten![]()
De komende dagen een graad of 15-17 overdag, half bewolkt, half zonnig, en 's nachts koelt het niet eens enorm af maar gewoon naar een frisse 10 graden, bohquote:
Motten het er maar mee doen. 35+ is ook niksquote:
Heel west en Noord Europa is in ieder geval opvallend kouder dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Motten het er maar mee doen. 35+ is ook niks
IJsland krijgt dit jaar sowieso geen zomer, zo te zien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel west en Noord Europa is in ieder geval opvallend kouder dan voorgaande jaren.
Vooral IJsland gaat al langere tijd gebukt onder een noordelijke wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |