Zodejuquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
hoor dit dan. klinkt als een 1000.000 klapper met oud en nieuw
[ twitter ]
Op zich goed te doen zo'n kamertemperatuur-zomer.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:35 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het een topzomer
Hoef iig niet elke dag naar mijn tuin om de hele zooi water te geven wat al verdampt wanneer je er naar kijkt.
Ook niet zo koud dat ik een jas aan moet. Kan mij toch menig zomer zo als kind vroeger herrineren
Well. Die auto's zijn sws fucked.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
hoor dit dan. klinkt als een 1000.000 klapper met oud en nieuw
[ twitter ]
Alle ramen hebben het overleefd, dus kan zijn dat ze beschermd worden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Well. Die auto's zijn sws fucked.
Erg mooi. @Haagsquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:26 schreef Drass het volgende:
Heel Engeland bedekt door dat regenfront. Gaat een toffe dag worden morgen 😒
@Haags kan niet wachten tot decemberquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:52 schreef Zipportal het volgende:
21:40 gaat de zon onder. SCOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer
grauwe grijze trieste treurnis ohne ende, vaak nat, weinig daglicht, geen zon afgewisseld met soms een vleug dikke mist. Altijd genietenquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags kan niet wachten tot december
Maar ze lopen wel van de walmart naar de auto, over heet asfalt. Als zo'n dikke Amerikaan valt, staat ie ook niet zo snel op, dus meer tijd om te verbranden aan het asfalt. En er vallen dagelijks gewoon veel mensen, bij de meesten is er niks aan de hand, maar nu bij iets meer wel wat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie man, riekt toch wel naar fake news. Amerikanen lopen sowieso niet, die doen alles met de auto. Zeker in inferno Phoenix.
Gefeliciteerd met je 41ste verjaardag en nog vele jarenquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag valt het nog wel mee. Het is droog, af en toe zonnig en 20 graden hier. Maar ik heb wel eens beter weer gehad op mijn verjaardag. Of altijd wel eigenlijk. Alhoewel die 38 graden van een paar jaar geleden ook weer overdreven was.
Top zomer!quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat wennen worden
Je moet regio oost hebben, hèquote:Op woensdag 26 juli 2023 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat wennen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |