Ik twijfelde ook even, maar volgens mij was hij serieus ja, gezien z’n latere reactie op haar uitleg.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij meende het he?
ben wel benieuwd of hij bij Nathalie wat minder zweverig gaat doen want die lijkt me juist vrij no nonsensequote:
Die op de berg? Mwah, valt me niet direct op, vind het vooral een nogal saai overdreven type met een eentonig stemgeluid. Ben (nog) niet echt fan van hem.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef Groepfunder het volgende:
Telkens als ik Joy hoor praten denk ik dat hij nog in de kast zit. Ben ik de enige die dat denkt?
Ze zijn wellness rechts. Net als Walter trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even, maar volgens mij was hij serieus ja, gezien z’n latere reactie op haar uitleg.
En wat hebben hij en Babette met mannelijkheid en vrouwelijkheid. Niet echt verlicht.
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Petri houdt niet op met de sneertjes
Met zo'n kille sfeer ga je wel warmte van drank opzoeken.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.
Precies dus zelfs achter dat cadeautje zit beetje haatdragende gedachte omgquote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.
Allebei hopen ze op een heimelijk nachtelijk bezoek van Marian.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat raar dat hij niet bij Jan of Olov op de kamer mag. Doe even normaal hahahah
Maar heeft zich in die tijd ook al omgekleed. Haar topje was groen toen ze aankwam. En is wit als ze het cadeautje geeft.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:14 schreef JOHANK88 het volgende:
Joy weet niet of hij Nathalie's energie wel aankan, ze is dus te druk. Ze is er 3 minuten en 40 seconden.
72 Staat onderin beeld…quote:Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Trouwens.. volgens mij was Hans 72? Of 69? Maar hij oogt veel jonger
Nou, eigenlijk zou ik ook liever in het hok liggen dan bij iemand op de kamer, ben een nogal moeilijke slaper. Dus ik snap Olof wel.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
wat een moeilijk gedoe met dat slapen. Ga gewoon een nacht bij elkaar op de kamer
En als we Marian zo horen is de voorkeur naar Olov. Dat is wel positief voor hemquote:Op maandag 24 juli 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei hopen ze op een heimelijk nachtelijk bezoek van Marian.
Drie is dan te veel…
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar heeft zich in die tijd ook al omgekleed. Haar topje was groen toen ze aankwam. En is wit als ze het cadeautje geeft.
quote:
Ja typte het er net voor. Maar zeg eerlijk hij lijkt jonger dan Olov en Janquote:
Ow, dat had ik niet opgemerkt. Nee dan is ze er natuurlijk al een heel stuk langer en is het voor ons zoquote:Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar heeft zich in die tijd ook al omgekleed. Haar topje was groen toen ze aankwam. En is wit als ze het cadeautje geeft.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
yes! jan moet naar huis zodat olov lekker een eigen kamer krijgt!
Ik weet niet of je Jan's gevoelens zo snel kunt kwetsen. Doordat hij gemiddeld 27 complimenten per uur geeftquote:Op maandag 24 juli 2023 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij vindt Marian het wel lastig om Jan weg te sturen, omdat ze zijn gevoelens niet wil kwetsen. Dat siert haar wel.
Jan had gewoon nooit verwacht dat hijzelf de dissonant isquote:Op maandag 24 juli 2023 21:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Jan zal het dan wel infaam en abject vinden
Ja, maar die zoete aardappelen zijn vaak akelig hard en lastig te snijden!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
wat staat zij daar met die aardappel te doen? en ze roept net dat ze verstand heeft van koken
Ja, zo kun je hem natuurlijk niet wegsturen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Jan hapert ook. Toch wel een beetje zielig.
maar zij staat hem te hakken met een vleesbijl, ik zat echt in elkaar gekrompen met angst voor haar vingersquote:Op maandag 24 juli 2023 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die zoete aardappelen zijn vaak akelig hard en lastig te snijden!
Zou het toneelspel zijn?quote:Op maandag 24 juli 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo kun je hem natuurlijk niet wegsturen.
Ik vind hem op zich nog wel leuk over komen. Zou niet mijn cup of tea zijn maar lijkt me geen verkeerde ventquote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik denk dat je in Thailand beter iets kunt beginnen met kennissen of personeel van Martijn,
of een gast, of met een willekeurig iemand van de straat.
Ja, deze kale man is ook best leuk! Mooie plottwist!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik denk dat je in Thailand beter iets kunt beginnen met kennissen of personeel van Martijn,
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
misschien heeft hij ergens zo'n zout liksteen in de bar staan, zoals je wel eens bij koeien in de wei zietquote:Op maandag 24 juli 2023 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je zoveel zweet, moet je wel goed je vochthuishouding op orde brengen.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
misschien heeft hij ergens zo'n zout liksteen in de bar staan, zoals je wel eens bij koeien in de wei ziet![]()
telkens als hij een nieuwe handdoek pakt, dan likt hij snel even aan die steen.
Malaga, Spaanse vlieg?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:01 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waarom deed die nieuwe bij Joy elke keer een ruk beweging maken als ze een vlieg had gevangen?
Het is toch een hork voor die dames.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik vind hem op zich nog wel leuk over komen. Zou niet mijn cup of tea zijn maar lijkt me geen verkeerde vent
Zo komt hij niet over, maar we zien natuurlijk niet alles.quote:
Nou ja, ze zenden natuurlijk wel dat dode moment uit bij het ontbijt toen Bianca nog alleen was, maar waarom vind jij hem een hork?quote:
Omdat hij nauwelijks interesse toont en beide dames daar alleen laat zitten. Waarom komen ze niet bij hem thuis?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ze zenden natuurlijk wel dat dode moment uit bij het ontbijt toen Bianca nog alleen was, maar waarom vind jij hem een hork?
Ja, goede vraagquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat hij nauwelijks interesse toont en beide dames daar alleen laat zitten. Waarom komen ze niet bij hem thuis?
Na komst van die nieuwe man. B&B was vol, en de heren die er eerder waren wilden geen kamer met iemand delen.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:41 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Heeft Olof hier serieus al die tijd moeten slapen?
Edit: of pas na de komst van die nieuwe man?
Met Bianca alleen boodschappen en naar voetmassage salon waar ze haar mond moest houden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede vraag
Maar hij heeft wel activiteiten met Bianca gedaan, de rest zit dar maar in die B&B of op een berg.
En naar de aapjes en de nachtmarktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met Bianca alleen boodschappen en naar voetmassage salon waar ze haar mond moest houden.
O die was ik al weer vergetenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En naar de aapjes en de nachtmarkt
Haha ja, vooral niet in de ochtendquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
O die was ik al weer vergetenMaar grootste fout vind ik is dat hij ze niet in zijn leven toelaat. Hij wil ze alleen wanneer het hem uitkomt. Die moet gewoon lekker op zoek maar een Thaise jonge dame. Er komt niemand naar Thailand om de hele ochtend aan de bar te hangen. Ze kennen zijn gasten is beter dan hem zelf.
Echt hequote:
Gewoon geloven dat het de purpose is van het universum.quote:
Nou, zo jong is Walter niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef Breekfast het volgende:
Wat is het toch met die huidige generatie dat ze zo vaak deze zweverige kul uitkramen?
Dat ligt aan de purpose.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt dat nu door een gebrek of een teveel aan mannelijke energie?
En die ene man bij Debbie was toch ook zo'n zwever?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, zo jong is Walter niet!
Haha zou die wel goed staan in z'n mannelijke energie?
Huidige tijd dan inderdaad, het zijn alle generaties.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, zo jong is Walter niet!
Haha zou die wel goed staan in z'n mannelijke energie?
Oh ja, die na een paar seconden de kerk uitliep vanwege alle negatieve energie die hij voeldequote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:52 schreef cafca het volgende:
[..]
En die ene man bij Debbie was toch ook zo'n zwever?
Sterker nog, Cees weet alles over alles!quote:
En dan dat vieze staartje er nog bijquote:
Ja bah.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan dat vieze staartje er nog bij
Denk een voorkeur voor dominante vrouwenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Wil Jan een relatie als vrienden?
Ik twijfel nog steeds over zijn geaardheid.
Zo dominant is Marian niet toch? Ik vind haar wel lief overkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:08 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Denk een voorkeur voor dominante vrouwen
Oei, sta je dan wel goed in je mannelijke energie? En heb je je purpose in het universum dan wel gevonden?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Onder de volle maan cacao drinken.
Er zijn dagen, weken, jaren, decennia, levens dat ik dat niet doe…
Bij Martijn klinkt het al gauw viesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Privémomenten."Oke Martijn, dat klinkt vies.
Ja, dát is ook weer waar.quote:
Hij wil geen haantjesgedrag vertonen, maar wel even laten zien dat geld voor hem geen rol speeltquote:
Marian wil een Boyquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Marian lijkt wel echt op zoek te zijn naar de liefde. Jan zou wel een goede huisvriend zijn denk ik.
Ik krijg een 'Yo, I tell you what I want, what I weally weally want' flashback bij haar…quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik zou Nathalie ook wel vermoeiend vinden. Zelfs deze 10 minuten vind ik al vermoeiend.
Dat komt door haar kapsel zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg een 'Yo, I tell you what I want, what I weally weally want' flashback bij haar…
Ik vind heel Mount Joy een beetje nep, maar goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat komt door haar kapsel zeker
Ik vind haar gewoon wat te druk en het lijkt allemaal wat nep. Maar wel weer leuk dat ze wat nuchterder is dan die andere zweverds.
Looks, drukte, expressie, alles…quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat komt door haar kapsel zeker
Ik vind haar gewoon wat te druk en het lijkt allemaal wat nep. Maar wel weer leuk dat ze wat nuchterder is dan die andere zweverds.
Misschien moeten we Marian aan Joy koppelen. Heeft oma een toyboy en Joy is het al gewend om aan zijn vaders tiet te sabbelen, dus een sugar momma is een kleine stapquote:
Ik denk dat dat je mannelijke energie is die in de weg zitquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind heel Mount Joy een beetje nep, maar goed.
Olof is een topper!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:41 schreef Breekfast het volgende:
Je kunt Olof in het meest smerige hostel zetten met een plank als bed en hij zal het prima vinden.
Een beetje negatieve energy in mijn field, denk ikquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je mannelijke energie is die in de weg zit
Ja zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de oorlellen van Martijn al besproken?
Montage. Las vandaag dat hetzelfde productieteam ook Boerzoektvrouw deed. OK, leuke montages en ik geniet. Het zijn toch echt momenten waarbij de deelnemers het zelluf zeggen en de bijbehorende lichaamstaal uitstralen, ook al is dat maar een momentje van de velen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:15 schreef JOHANK88 het volgende:
zo, wat een vuile blik kreeg Paul daar van Cees toen die met de kruik aan kwam lopen.
mooi hoe de regie het dan plakt, dat Cees dan in de voice over meteen zegt 'doet mij niks'
Ik vind ook dat ze dat goed doen hoor, ik kan er wel van genietenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Montage. Las vandaag dat hetzelfde productieteam ook Boerzoektvrouw deed. OK, leuke montages en ik geniet. Het zijn toch echt momenten waarbij de deelnemers het zelluf zeggen en de bijbehorende lichaamstaal uitstralen, ook al is dat maar een momentje van de velen.
Als je kinderen (bijna) volwassen zijn, zelfstandig willen/kunnen leven, dan kan je daarna voor jezelf kiezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:27 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Diana naar Thailand wil verhuizen. Ze is 18 jaar lang (bewust) single
gebleven voor haar kinderen. Dat snap ik heel goed, ik zou daar zelf ongeveer net zo over denken,
alleen nog een partner als het voor 90% goed zit, anders gaan de kinderen gewoon voorlopig voor.
Maar wat ik juist niet snap is dat je dan zodra ze volwassen zijn zomaar aan de andere kant van de
wereld zou kunnen wonen. Ze zegt dat het leuk is als haar dochter misschien af en toe op Bangkok
kan vliegen zodat ze haar dan kan zien tijdens haar lay over. En haar andere dochter?)
Feit is dat je elkaar dan 2 of 3 keer per jaar ziet en altijd enorm ver weg bent als er iets moois of iets
heel negatiefs in hun of jouw leven is.
Misschien snap ik het gewoon niet zo goed omdat ze dat voor Martijn over lijkt te hebben. Dat zal het
wel zijn
‘Berghonden doen dat helemaal zelf’, aldus Joy in de vorige aflevering.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:36 schreef JOHANK88 het volgende:
Heeft die hont op Mount Zooi nu eigenlijk al pups gekregen? Twee dagen geleden ging er toch
een hond een nest maken in de woonkamer, om te werpen? Let daar verder nog iemand op of
zetten ze in op de vibe van het universum, dat het wel goed gaat komen?
Dat snap ik allemaal, daar is ook niks mis mee. Ik vind het verschil alleen erg groot bij Diana omdat je eerstquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je kinderen (bijna) volwassen zijn, zelfstandig willen/kunnen leven, dan kan je daarna voor jezelf kiezen.
Afstanden spelen tegenwoordig ook geen echte rol meer, in de zin dat je binnen een dag in Nederland kan zijn. En ook die keuze v.w.b. de afstand maak je normaliter bewust.
Vrienden van ons wonen bijv. al jaren op Aruba en zijn geregeld naar NL gekomen als dat wegens familie omstandigheden noodzakelijk was…
Joy heeft een andere purposequote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
‘Berghonden doen dat helemaal zelf’, aldus Joy in de vorige aflevering.
Als Joy een steek om die beesten geeft, laat hij ze helpen bij de dierenarts. Maar die financiële energie is waarschijnlijk niet aanwezig in Joys universum.
quote:
Joy is eigenlijk verschrikkelijk conservatief qua rolverdeling man/vrouw.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Ik vind het wel een voordeel van hem dat hij zijn mannelijke energie laat uitstralen en zorgzaam is om zijn honden.
salamaleikum en namasteee.
Die vrouwen van hem zijn zelf ook conservatief, wellness rechts.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Joy is eigenlijk verschrikkelijk conservatief qua rolverdeling man/vrouw.
Hij probeert het te verbergen met vaag gewauwel over mannelijke en vrouwelijke energie en de vrouwen daar trappen erin.
Thailand is geen Portugal.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Afstanden spelen tegenwoordig ook geen echte rol meer, in de zin dat je binnen een dag in Nederland kan zijn. En ook die keuze v.w.b. de afstand maak je normaliter bewust.
Vrienden van ons wonen bijv. al jaren op Aruba en zijn geregeld naar NL gekomen als dat wegens familie omstandigheden noodzakelijk was…
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, vroeg me al af waar je was!quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben alles aan het terugkijken.
Door de wimpers en badpakken had ik weinig verwachtingen van Marian, maar ze is rustig en lief, leuke vrouw.
Debbie leek me ook leuk maar heeft er een handje van om de mannen na te doen, ondanks dat ze zelf ook een wandelend typetje is, dus dat vind ik dan wat jammer.
Is die Zuid-Amerikaanse van Leendert oprecht? Anders zou het wel leuk voor Leendert zijn.
Ik las veel commentaar op Petri, maar die oude grijze man was toch veel te oud voor haar? Geef haar groot gelijk dat ze wat beters zoekt.
Martijn in het vieze Thailand met een dito zaak.
Ik was een paar weken reizen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Van de mannen hebben we Bram al even niet gezien, benieuwd hoe het met hem en zn geiten gaat
Die kleine details heb ik gemist.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap dat hele lieve van Marian niet wat iedereen kennelijk vindt. Ik vind haar helemaal niet lief, hoe ze ook reageerde in de winkel met die verkeerde parasol en ook hoe ze haar personeel in het makelaarskantoor voorstelde. Absoluut niet lief, eerder gehaaid.
Dat zou jij ook hebben als je die man 20 minuten per dag om je heen hebt. Gewoon als gastvrouw vriendelijk blijven.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kleine details heb ik gemist.
Ze komt aardig over naar de mannen. Je moet wel geduld hebben voor Youp van het Hek.
We kennen allemaal de vrouw van Youp.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou jij ook hebben als je die man 20 minuten per dag om je heen hebt. Gewoon als gastvrouw vriendelijk blijven.
Oh ik heb de eerste afleveringen gemist. Ik heb mijn mening gebaseerd op de laatste paar afleveringen, waar ze gewoon vriendelijk overkomt. Nou misschien dat er dan nog wel meer actie komt waardoor ik mijn mening moet herzienquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap dat hele lieve van Marian niet wat iedereen kennelijk vindt. Ik vind haar helemaal niet lief, hoe ze ook reageerde in de winkel met die verkeerde parasol en ook hoe ze haar personeel in het makelaarskantoor voorstelde. Absoluut niet lief, eerder gehaaid.
Zon, tabak en alcohol?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:59 schreef Firuze60 het volgende:
En om heel gemeen te zijn, ik geloof Marian haar leeftijd niet. Minstens 5 jaar gelogen. Haar motoriek is belabberd, ze schuifelt. Haar gezicht is ook een echte 70'plusser.
Ik denk juist dat ze wel wat gedaan heeft aan haar gezicht maar dat heeft niet echt geholpen. Ik vind haar gezicht zo uitdrukkingloos. Het is altijd hetzelfde, en rimpels komen soms bij 50 plus en bij een ander pas 70 plusquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:59 schreef Firuze60 het volgende:
En om heel gemeen te zijn, ik geloof Marian haar leeftijd niet. Minstens 5 jaar gelogen. Haar motoriek is belabberd, ze schuifelt. Haar gezicht is ook een echte 70'plusser.
Maar haar motoriek klopt toch niet bij die leeftijd? Je ziet het ook aan haar handen. Ze oogt in mijn ogen als een nog fitte 76'jarige.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze wel wat gedaan heeft aan haar gezicht maar dat heeft niet echt geholpen. Ik vind haar gezicht zo uitdrukkingloos. Het is altijd hetzelfde, en rimpels komen soms bij 50 plus en bij een ander pas 70 plus
Ze heeft idd altijd dezelfde neutrale uitdrukking. Maar die mensen bestaan, rustig en weinig enthousiast. Weinig expressie. Ze is verder ook rustig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze wel wat gedaan heeft aan haar gezicht maar dat heeft niet echt geholpen. Ik vind haar gezicht zo uitdrukkingloos. Het is altijd hetzelfde, en rimpels komen soms bij 50 plus en bij een ander pas 70 plus
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Maar geen idee of er wat er allemaal gesleuteld is.
OK, mensen van in de 60 worden een beetje stram in hun motoriek. Maar de meestal liggende Marian en de acties die zij soms onderneemt passen echt wel bij 70-plussers.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft idd altijd dezelfde neutrale uitdrukking. Maar die mensen bestaan, rustig en weinig enthousiast. Weinig expressie. Ze is verder ook rustig.
Maar geen idee of er wat gesleuteld is.
Welke leeftijd staat er dan bij?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:59 schreef Firuze60 het volgende:
Dochter van Paul? Paul is toch te gast bij Debbie?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Paul en dochter hebben de zelfde mond
Nou.. ik wou dat ik daarbij was.quote:
Lijkt me een vreselijke dag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Een dag vol:
Zachtheid
Tederheid
Kwetsbaarheid
Dansen
Cacao drinken
Tantra
Female stuff
Ik zie alleen maar dat boerenhondenhaar van Joy.
Ik zou er als een berg tegenop zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe kan je je nu thuis voelen op die berg ?
Misschien is die Engels sprekende vrouw gezelliger dan suffe Joy.quote:
8/10quote:
Ik wil idd mijn post terugtrekken.quote:
Groep 3 grapjes.quote:
Zuid-Amerika bepaalt idd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:51 schreef AgnesGru het volgende:
Kan jij wel vinden Leendert, naar Thalia says no.
Heel veel lol mee gehad toen ik 8 was. Maar ik moet er nog steeds wel om lollenquote:
Nou hij heeft er al twee teruggestuurdquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leendert vindt alles goed en alles leuk. Als er maar één vrouw blijft is alles goed en leuk.
En schat de kans juist daarom groot in dat hij alleen achter blijft. Wie wil er nou als partner een of andere labrador die jou leuk vindt zo lang je hem voldoende aandacht geeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Leendert vindt alles goed en alles leuk. Als er maar één vrouw blijft is alles goed en leuk.
Noa heeft maar een suf leven.quote:
Direct na het diner wat hij gemaakt heeftquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
Oh jee, Cees wordt weggestuurd voordat hij zijn powermove kan maken?
Die eerste vrouw wilde ook niet.quote:
Debbie had het menu gehoord, denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
zijn zaad in het eten van Paul stoppen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
Debbie stuurt iemand straks vermoedelijk zonder emoties weg.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
Wat vreselijk ordinair.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
zijn zaad in het eten van Paul stoppen?
Debbie is de ex van een acteur en was producente bij Talpa.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debbie stuurt iemand straks vermoedelijk zonder emoties weg.
Marian vond het wel zielig. (Of deed goed alsof.)
Oh vandaar dat ik haar soms een typetje vind. Oogt wel zoals jij het omschrijft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Debbie is de ex van een acteur en was producente bij Talpa.
Ik heb soms het idee dat ze ook nu zichzelf heel bewust is van de camera's en haar daar geleerde skills bij inzet…
Vind dat inderdaad een flauwe vraag als het er niet meer toe doet. Maar zal wel ongemak zijn om toch zo'n vraag als inleiding te gebruiken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe vind je zelf dat het gaat ?
Dodelijk.
Net als de gene die niet wil verlengen bij lang leve de liefde nog even uitvraagt wat de ander van hem of haar vindtquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind dat inderdaad een flauwe vraag als het er niet meer toe doet. Maar zal wel ongemak zijn om toch zo'n vraag als inleiding te gebruiken.
Inderdaad, soort inleiding van een slechtweergesprek met een werkgever.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind dat inderdaad een flauwe vraag als het er niet meer toe doet. Maar zal wel ongemak zijn om toch zo'n vraag als inleiding te gebruiken.
Ik denk andersom ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bram heeft al besloten. Zij is het niet.
Die bespreekt nu al de friendzonequote:Op woensdag 26 juli 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bram heeft al besloten. Zij is het niet.
Niet nodig, gewoon te kort koken en de natuur doet de rest…quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:07 schreef kibo het volgende:
Cees heeft de mosselen nog snel even geïnjecteerd met een laxeermiddel
Zij wacht nog op de diepere laag.quote:
Ik denk dat dé match voor hem nog niet gearriveerd isquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Madelon is wel leuk maar iets te pittig voor de rustige Bram.
Die bril lijkt me iemand die met borden gaat smijten, maar is net zo wollig als Bram dus misschien past het.
Ik zie hem remi op zijn zolderkamer terrein voor me. Maar ik gun hem wel een leuke vriendin.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat dé match voor hem nog niet gearriveerd is
Nee, die komt nogquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dit meisje is niet die Instagrammer toch. Ik dacht dat hij naar de Instagrammer met al die volgers uit keek
Hij vroeg om knappe vrouwen. Die is nog minder knap dan de meiden tot nu toe.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dit meisje is niet die Instagrammer toch. Ik dacht dat hij naar de Instagrammer met al die volgers uit keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |