Ik krijg echt Kody (Sister Wives) vibe bij hem.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook een spelletje lijkt wel. Fuck die tantra vage shit die Walter is een dominator en die vage trroela's trappen er in. Doet ie goed.![]()
Zijn wel aardige filmpjes als er in het weekend niks isquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde
Hoe kijken Loes en José terug op hun verblijf bij Leendert?
Vooral Claudia lijkt me een gewillig 'slachtoffer'. Ik denk dat Anne ook te dominant en/of te aanwezig voor Walter was, die zou nog wel eens uit haar slof kunnen schieten en al doende de pauw overstuur kunnen maken. Die derde wier naam me nu even ontschoten is blijft tot nu toe wat neutraal maar die zit daar natuurlijk ook niet voor niks. Als Walter slim is gaat hij ze flink wat fysieke arbeid laten verrichten icm met minder slaap en voedsel (onder het mom van lichttherapie oid)zodat ze nog wat meegaander worden.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou het zijn de dames die zich vrijwillig opstellen als nederige volgelingen hoor. Dus daar zit ook een behoorlijk steekje los.
Ja, wel geinig dat die twee nog contact hebben gehoudenquote:Op maandag 24 juli 2023 00:04 schreef Flori het volgende:
[..]
Zijn wel aardige filmpjes als er in het weekend niks is![]()
Net ook die van Simone en Richards oud huisvriendin Ingrid gekeken.
Hij mag wel door naar Spanjequote:
Ja, ik snap Hans wel. Al zou ik misschien nog een boom snoeien als afscheidquote:Op maandag 24 juli 2023 20:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Er viel niks meer te winnen? Bij alle klusjes die hij wel heeft gedaan werd hij afgebrand
Ja Hans, je bent ontzettend lief. en aardig. en grappig. en leuk, en behulpzaam en je hebt humor.quote:
Petri weet niet wat ze wil.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja Hans, je bent ontzettend lief. en aardig. en grappig. en leuk, en behulpzaam en je hebt humor.
ja wat hebben we lekker gelachen hans. en je bent ook charmant en je ziet er leuk uit. je bent de
perfekte man, eigenlijk, hans. Je zou hier ook heel goed passen, in de omgeving en bij de fransen.
Mijn dochter vindt je ook leuk, die zou ook heel goed me je op kunnen schieten.
Maar ik voel geen klik. En je irriteert me want je praat zoveel.
Doeg!
Marian gaat smeltenquote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oh was die man voor Marian? Ik dacht presentator ofzo hahahhaha
Salespersoon hequote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oh was die man voor Marian? Ik dacht presentator ofzo hahahhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |