Ik twijfelde ook even, maar volgens mij was hij serieus ja, gezien z’n latere reactie op haar uitleg.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij meende het he?
ben wel benieuwd of hij bij Nathalie wat minder zweverig gaat doen want die lijkt me juist vrij no nonsensequote:
Die op de berg? Mwah, valt me niet direct op, vind het vooral een nogal saai overdreven type met een eentonig stemgeluid. Ben (nog) niet echt fan van hem.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef Groepfunder het volgende:
Telkens als ik Joy hoor praten denk ik dat hij nog in de kast zit. Ben ik de enige die dat denkt?
Ze zijn wellness rechts. Net als Walter trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even, maar volgens mij was hij serieus ja, gezien z’n latere reactie op haar uitleg.
En wat hebben hij en Babette met mannelijkheid en vrouwelijkheid. Niet echt verlicht.
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Petri houdt niet op met de sneertjes
Met zo'n kille sfeer ga je wel warmte van drank opzoeken.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.
Precies dus zelfs achter dat cadeautje zit beetje haatdragende gedachte omgquote:Op maandag 24 juli 2023 21:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.
Allebei hopen ze op een heimelijk nachtelijk bezoek van Marian.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat raar dat hij niet bij Jan of Olov op de kamer mag. Doe even normaal hahahah
Maar heeft zich in die tijd ook al omgekleed. Haar topje was groen toen ze aankwam. En is wit als ze het cadeautje geeft.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:14 schreef JOHANK88 het volgende:
Joy weet niet of hij Nathalie's energie wel aankan, ze is dus te druk. Ze is er 3 minuten en 40 seconden.
72 Staat onderin beeld…quote:Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Trouwens.. volgens mij was Hans 72? Of 69? Maar hij oogt veel jonger
Nou, eigenlijk zou ik ook liever in het hok liggen dan bij iemand op de kamer, ben een nogal moeilijke slaper. Dus ik snap Olof wel.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
wat een moeilijk gedoe met dat slapen. Ga gewoon een nacht bij elkaar op de kamer
En als we Marian zo horen is de voorkeur naar Olov. Dat is wel positief voor hemquote:Op maandag 24 juli 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei hopen ze op een heimelijk nachtelijk bezoek van Marian.
Drie is dan te veel…
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar heeft zich in die tijd ook al omgekleed. Haar topje was groen toen ze aankwam. En is wit als ze het cadeautje geeft.
quote:
Ja typte het er net voor. Maar zeg eerlijk hij lijkt jonger dan Olov en Janquote:
Ow, dat had ik niet opgemerkt. Nee dan is ze er natuurlijk al een heel stuk langer en is het voor ons zoquote:Op maandag 24 juli 2023 21:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar heeft zich in die tijd ook al omgekleed. Haar topje was groen toen ze aankwam. En is wit als ze het cadeautje geeft.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
yes! jan moet naar huis zodat olov lekker een eigen kamer krijgt!
Ik weet niet of je Jan's gevoelens zo snel kunt kwetsen. Doordat hij gemiddeld 27 complimenten per uur geeftquote:Op maandag 24 juli 2023 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgens mij vindt Marian het wel lastig om Jan weg te sturen, omdat ze zijn gevoelens niet wil kwetsen. Dat siert haar wel.
Jan had gewoon nooit verwacht dat hijzelf de dissonant isquote:Op maandag 24 juli 2023 21:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Jan zal het dan wel infaam en abject vinden
Ja, maar die zoete aardappelen zijn vaak akelig hard en lastig te snijden!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
wat staat zij daar met die aardappel te doen? en ze roept net dat ze verstand heeft van koken
Ja, zo kun je hem natuurlijk niet wegsturen.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Jan hapert ook. Toch wel een beetje zielig.
maar zij staat hem te hakken met een vleesbijl, ik zat echt in elkaar gekrompen met angst voor haar vingersquote:Op maandag 24 juli 2023 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die zoete aardappelen zijn vaak akelig hard en lastig te snijden!
Zou het toneelspel zijn?quote:Op maandag 24 juli 2023 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo kun je hem natuurlijk niet wegsturen.
Ik vind hem op zich nog wel leuk over komen. Zou niet mijn cup of tea zijn maar lijkt me geen verkeerde ventquote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik denk dat je in Thailand beter iets kunt beginnen met kennissen of personeel van Martijn,
of een gast, of met een willekeurig iemand van de straat.
Ja, deze kale man is ook best leuk! Mooie plottwist!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik denk dat je in Thailand beter iets kunt beginnen met kennissen of personeel van Martijn,
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef JOHANK88 het volgende:
misschien heeft hij ergens zo'n zout liksteen in de bar staan, zoals je wel eens bij koeien in de wei zietquote:Op maandag 24 juli 2023 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je zoveel zweet, moet je wel goed je vochthuishouding op orde brengen.
quote:Op maandag 24 juli 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
misschien heeft hij ergens zo'n zout liksteen in de bar staan, zoals je wel eens bij koeien in de wei ziet![]()
telkens als hij een nieuwe handdoek pakt, dan likt hij snel even aan die steen.
Malaga, Spaanse vlieg?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:01 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waarom deed die nieuwe bij Joy elke keer een ruk beweging maken als ze een vlieg had gevangen?
Het is toch een hork voor die dames.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik vind hem op zich nog wel leuk over komen. Zou niet mijn cup of tea zijn maar lijkt me geen verkeerde vent
Zo komt hij niet over, maar we zien natuurlijk niet alles.quote:
Nou ja, ze zenden natuurlijk wel dat dode moment uit bij het ontbijt toen Bianca nog alleen was, maar waarom vind jij hem een hork?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |