abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210030583
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 04:01 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 op welke hoogte van het onderbeen is de lokalisatie van de pijnklachten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenin; zeg maar de bovenste 1/3 van het onderbeen. Tot aan net onder de knie.

Het zit meer aan de kant van de scheen dan aan de kuit, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vanuit de pezen van de kuitspier komt. Aan de buitenkant evenveel last als aan de binnenkant. Soms ook een doffe pijn net onder de knie. Alles alleen het linkerbeen.

Ik zal wel raar gelopen hebben om voor die heup te compenseren.

Misschien idd de beenvliesklachten wat @yinu en @Kaatje1 zeiden -- ik had wel de indruk dat het wandelen eerder scheenpijn veroorzaakt dan hardlopen. Alleen ben ik gewend dat je de scheenpijn al kunt uitlokken door je tenen op te trekken en deze rare zijkant-scheen-pijn komt echt alleen bij naar beneden lopen.

Ik kan zo 1-2-3 geen inloopspreekuur van een fysio vinden hier in de buurt, dus ik kijk het nog wel even aan. Het is sowieso de afgelopen paar dagen al een stuk beter geworden -- zaterdag strompelde ik, zondag liep ik mank en gisteren kon ik alweer stukjes lopen alleen niet naar beneden.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 07:26:36 #202
217702 Lonaa
Honger!
pi_210030606
Toch weer bijna 9 uur slaap, met kleine onderbreking om half 6. Voel me geloof ik wel weer ietsje beter dan gisteren. Ga in ieder geval straks (proberen te) trainen. En een handvol dingen doen van mn to-do-lijstje.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210030797
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bovenin; zeg maar de bovenste 1/3 van het onderbeen. Tot aan net onder de knie.

Het zit meer aan de kant van de scheen dan aan de kuit, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vanuit de pezen van de kuitspier komt. Aan de buitenkant evenveel last als aan de binnenkant. Soms ook een doffe pijn net onder de knie. Alles alleen het linkerbeen.

Ik zal wel raar gelopen hebben om voor die heup te compenseren.

Misschien idd de beenvliesklachten wat @:yinu en @:Kaatje1 zeiden -- ik had wel de indruk dat het wandelen eerder scheenpijn veroorzaakt dan hardlopen. Alleen ben ik gewend dat je de scheenpijn al kunt uitlokken door je tenen op te trekken en deze rare zijkant-scheen-pijn komt echt alleen bij naar beneden lopen.

Ik kan zo 1-2-3 geen inloopspreekuur van een fysio vinden hier in de buurt, dus ik kijk het nog wel even aan. Het is sowieso de afgelopen paar dagen al een stuk beter geworden -- zaterdag strompelde ik, zondag liep ik mank en gisteren kon ik alweer stukjes lopen alleen niet naar beneden.
Ik denk dat je lijf gewoon nog aan het herstellen is van deze extreme inspanning, nergens voor nodig om dan gelijk al naar een fysio te gaan.
pi_210030841
Goedemorgen :O de katten waren lekker druk vannacht.
pi_210030961
Mogge! Elin was hier lekker rustig dus best goed geslapen. Wel met paracetamol want de stoel waar ik op zit op t werk kan niet goed verzet worden en dat vond het lijf niet grappig. Straks nog anderhalf uur administratie en vanmiddag spreekuur waar we veel drukt verwachten.

Ik zou zoveel mogelijk rust nemen @Tele6, maar wel blijven bewegen. De fysio’s hier hebben ook geen inloop spreekuur maar wanneer je belt kan je vaak dezelfde dag al komen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210031135
Mogguh.
Dagje droog zeggen hullie van weeronline. Vanavond met de buren de heggen snoeien.
En straks naar een bouwmarkt voor verf en dingen. Dat is lang geleden dat wij daar waren.

@Tele6 tja, als je niks kunt met de linkjes is het afwachten en ontlasten óf naar de fysio. Het is een - laten we zeggen - interessante bedoening van de spiergroepen boven en onder de knie. Die lopen én richting heupgewricht én richting voet.
pi_210031223
Mogge!

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 08:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O de katten waren lekker druk vannacht.
Katten lekker druk, jij al wat meer rust (in het hoofd)?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210031342
Goedemorgen

Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:34:38 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_210031349
Nou, alle kampeerspullen zitten in de auto (op de jongens en hun fietsen na, want die fietsen na). Op wat rare dingen gisteren na was de sfeer thuis eigenlijk wel ok (bizar ook weer eigenlijk). En het grootste gedeelte is ook gewoon echt netjes achtergelaten (behalve mijn woonkamer, want daar staan echt gewoon nog wat kratten met o.a. kampeerspullen en dergelijke :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:35:39 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_210031359
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen

Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
Bijzondere gang van zaken inderdaad. Vaak moet je inderdaad zelf zorgen voor een fornuis, dus waarom ze het dan mee zouden nemen, geen idee. Maar ben je dan niet een stuk aanrecht kwijt als ze toch dat ding gaan installeren ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210031360
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen

Da’s lef hebben. Of dacht ze dat het van de wbv was?
pi_210031368
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
Nou, alle kampeerspullen zitten in de auto (op de jongens en hun fietsen na, want die fietsen na). Op wat rare dingen gisteren na was de sfeer thuis eigenlijk wel ok (bizar ook weer eigenlijk). En het grootste gedeelte is ook gewoon echt netjes achtergelaten (behalve mijn woonkamer, want daar staan echt gewoon nog wat kratten met o.a. kampeerspullen en dergelijke :D
Het komt vast helemaal goed *O* En je gaat je de komende periode ook altijd herinneren en het leven bestaat oa uit herinneringen maken, dus win win.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210031377
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:

Da’s lef hebben. Of dacht ze dat het van de wbv was?
Nee, ze zijn bang dat we dan de inductiekookplaat gaan doorverkopen als we nog een fornuis hebben of zo 8)7
pi_210031402
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, ze zijn bang dat we dan de inductiekookplaat gaan doorverkopen als we nog een fornuis hebben of zo 8)7
Dat kan toch wel, koop je een nieuw goedkoop fornuis 😂
Wat een gedachtengang.
pi_210031458
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat kan toch wel, koop je een nieuw goedkoop fornuis 😂
Wat een gedachtengang.
Vast een VVD bestuur, alleen maar wantrouwen van burgers met weinig geld :+
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:44:29 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_210031471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het komt vast helemaal goed *O* En je gaat je de komende periode ook altijd herinneren en het leven bestaat oa uit herinneringen maken, dus win win.
Tot nu toe zijn alle kutdingen nog goedgekomen, dus de kans is groot dat dat hier inderdaad ook voor gaat gelden :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:45:04 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_210031479
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Prima, dan houden ze toch gewoon de inductieplaat achter totdat jullie de huur opzeggen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210031508
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb het misschien gemist (of je wil het niet delen), maar waar ga je nu weg dan?
pi_210031518
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Lees net dat Unilever weer flink winst had gemaakt, volledig toe te schrijven aan de verhoogde prijzen, niet om boeren of andere basis producenten netjes te betalen.
Heb echt een pesthekel aan dat soort lui
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:53:20 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_210031588
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:46 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb het misschien gemist (of je wil het niet delen), maar waar ga je nu weg dan?
Het idee was om in de vakantie deels een tent in de tuin van mijn vriend te zetten om thuis weg te zijn (deel een weliswaar groot en zeker groot genoeg huis met mijn ouders, maar dat loopt niet super. De camping zou eigenlijk volgende week pas open gaan, maar is al geopend ;)

Heb ik al eens gezegd dat ik echt ontzettend gezegend ben met mijn kerel? En ondanks alle shit thuis ik nog steeds gelukkig ben? Als ik deze kerel nou eens gewoon wat eerder ontmoet had (o wacht, we hebben elkaar zeer waarschijnlijk al veel eerder ontmoet, maar toch :P ) O-)
Nee, ik denk dat onze reis naar waar we nu staan er ook voor zorgt dat we inderdaad zo in het leven staan als we dat nu doen en dat het daarom een goede match is (haha ook al zijn we totaal niet elkaars type) :D Ik grapte vorige week nog nadat ik daags na elkaar zijn exen zag dat de enige overeenkomst is dat ik ook een neuspiercing heb/had (hij is er inmiddels uit, maar toen ik hem leerde kennen had ik hem nog).

En: ik zag best wel op tegen het ontmoeten van de moeder van zijn zoon. Dat viel reuze mee. De dag erna zijn meest recente ex gezien (onverwacht) en ook dat deed me eigenlijk weinig terwijl als je het me vooraf gevraagd had, ik waarschijnlijk het ontzettend spannend en noem maar op gevonden had. Ergens ben ik inmiddels dus een stuk zekerder van mijzelf en mijn leuk zijn dan ik ooit verwacht had *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 25 juli 2023 @ 09:53:53 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210031598
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zou ze de kost niet willen geven. Van die lui die echt te beroerd zijn om te werken.

Ja ik weet, dat is lang niet iedereen maar het deel dat simpelweg te lui is om te werken, zie ik er voor aan. Kan zo wel 10 namen noemen hier, maar dat zegt je toch niets :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 25 juli 2023 @ 09:56:11 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_210031625
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik zou ze de kost niet willen geven. Van die lui die echt te beroerd zijn om te werken.

Ja ik weet, dat is lang niet iedereen maar het deel dat simpelweg te lui is om te werken, zie ik er voor aan. Kan zo wel 10 namen noemen hier, maar dat zegt je toch niets :P
Namen noemen mag altijd :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210031750
Ik krijg toch wel een beetje benauwde gevoelens van zoveel ophangen aan een specifieke partner.

Want je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, etc.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 25 juli 2023 @ 10:11:54 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210031794
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Namen noemen mag altijd :P
Smeerklaas. Klaas. Een lapzwans, nooit een slag werk uitgevoerd op het bouwen van wat (simpele) zenders na. Smeerklaas omdat ie ooit is betrapt op het jatten van smeerkaas :')

Theo. Theo werkt niet. Biedt illegale taxidiensten aan. Van de opbrengst gaat ie vaak naar Club Paradise. "Eem ontspannen" zoals hij het zelf zegt. Heeft een poos een aantal hoertjes in huis gehad die daar werkten. Verdere bezigheden: blowen en plaatjes draaien met z'n zender. Ik mag graag naar een piraat luisteren, maar Theo draait echt kut van platen waar van je denkt "kerel waar haal je die vandaan'.

De rest heb ik geen leuke annekdotes bij :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210031835
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg toch wel een beetje benauwde gevoelens van zoveel ophangen aan een specifieke partner.

Want je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, etc.
Op de roze wolk bivakkeren is ook wel eens lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')