quote:Op dinsdag 25 juli 2023 04:01 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 op welke hoogte van het onderbeen is de lokalisatie van de pijnklachten?Bovenin; zeg maar de bovenste 1/3 van het onderbeen. Tot aan net onder de knie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit meer aan de kant van de scheen dan aan de kuit, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vanuit de pezen van de kuitspier komt. Aan de buitenkant evenveel last als aan de binnenkant. Soms ook een doffe pijn net onder de knie. Alles alleen het linkerbeen.
Ik zal wel raar gelopen hebben om voor die heup te compenseren.
Misschien idd de beenvliesklachten wat @yinu en @Kaatje1 zeiden -- ik had wel de indruk dat het wandelen eerder scheenpijn veroorzaakt dan hardlopen. Alleen ben ik gewend dat je de scheenpijn al kunt uitlokken door je tenen op te trekken en deze rare zijkant-scheen-pijn komt echt alleen bij naar beneden lopen.
Ik kan zo 1-2-3 geen inloopspreekuur van een fysio vinden hier in de buurt, dus ik kijk het nog wel even aan. Het is sowieso de afgelopen paar dagen al een stuk beter geworden -- zaterdag strompelde ik, zondag liep ik mank en gisteren kon ik alweer stukjes lopen alleen niet naar beneden.
Ik denk dat je lijf gewoon nog aan het herstellen is van deze extreme inspanning, nergens voor nodig om dan gelijk al naar een fysio te gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bovenin; zeg maar de bovenste 1/3 van het onderbeen. Tot aan net onder de knie.
Het zit meer aan de kant van de scheen dan aan de kuit, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vanuit de pezen van de kuitspier komt. Aan de buitenkant evenveel last als aan de binnenkant. Soms ook een doffe pijn net onder de knie. Alles alleen het linkerbeen.
Ik zal wel raar gelopen hebben om voor die heup te compenseren.
Misschien idd de beenvliesklachten wat @:yinu en @:Kaatje1 zeiden -- ik had wel de indruk dat het wandelen eerder scheenpijn veroorzaakt dan hardlopen. Alleen ben ik gewend dat je de scheenpijn al kunt uitlokken door je tenen op te trekken en deze rare zijkant-scheen-pijn komt echt alleen bij naar beneden lopen.
Ik kan zo 1-2-3 geen inloopspreekuur van een fysio vinden hier in de buurt, dus ik kijk het nog wel even aan. Het is sowieso de afgelopen paar dagen al een stuk beter geworden -- zaterdag strompelde ik, zondag liep ik mank en gisteren kon ik alweer stukjes lopen alleen niet naar beneden.
Katten lekker druk, jij al wat meer rust (in het hoofd)?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgende katten waren lekker druk vannacht.
Bijzondere gang van zaken inderdaad. Vaak moet je inderdaad zelf zorgen voor een fornuis, dus waarom ze het dan mee zouden nemen, geen idee. Maar ben je dan niet een stuk aanrecht kwijt als ze toch dat ding gaan installeren ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
Da’s lef hebben. Of dacht ze dat het van de wbv was?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
Het komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
Nou, alle kampeerspullen zitten in de auto (op de jongens en hun fietsen na, want die fietsen na). Op wat rare dingen gisteren na was de sfeer thuis eigenlijk wel ok (bizar ook weer eigenlijk). En het grootste gedeelte is ook gewoon echt netjes achtergelaten (behalve mijn woonkamer, want daar staan echt gewoon nog wat kratten met o.a. kampeerspullen en dergelijke
Nee, ze zijn bang dat we dan de inductiekookplaat gaan doorverkopen als we nog een fornuis hebben of zoquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s lef hebben. Of dacht ze dat het van de wbv was?
Dat kan toch wel, koop je een nieuw goedkoop fornuis 😂quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bang dat we dan de inductiekookplaat gaan doorverkopen als we nog een fornuis hebben of zo
Vast een VVD bestuur, alleen maar wantrouwen van burgers met weinig geldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat kan toch wel, koop je een nieuw goedkoop fornuis 😂
Wat een gedachtengang.
Tot nu toe zijn alle kutdingen nog goedgekomen, dus de kans is groot dat dat hier inderdaad ook voor gaat geldenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het komt vast helemaal goedEn je gaat je de komende periode ook altijd herinneren en het leven bestaat oa uit herinneringen maken, dus win win.
Prima, dan houden ze toch gewoon de inductieplaat achter totdat jullie de huur opzeggen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bang dat we dan de inductiekookplaat gaan doorverkopen als we nog een fornuis hebben of zo
Ik heb het misschien gemist (of je wil het niet delen), maar waar ga je nu weg dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
Nou, alle kampeerspullen zitten in de auto (op de jongens en hun fietsen na, want die fietsen na). Op wat rare dingen gisteren na was de sfeer thuis eigenlijk wel ok (bizar ook weer eigenlijk). En het grootste gedeelte is ook gewoon echt netjes achtergelaten (behalve mijn woonkamer, want daar staan echt gewoon nog wat kratten met o.a. kampeerspullen en dergelijke
Lees net dat Unilever weer flink winst had gemaakt, volledig toe te schrijven aan de verhoogde prijzen, niet om boeren of andere basis producenten netjes te betalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast een VVD bestuur, alleen maar wantrouwen van burgers met weinig geld
Het idee was om in de vakantie deels een tent in de tuin van mijn vriend te zetten om thuis weg te zijn (deel een weliswaar groot en zeker groot genoeg huis met mijn ouders, maar dat loopt niet super. De camping zou eigenlijk volgende week pas open gaan, maar is al geopendquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:46 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist (of je wil het niet delen), maar waar ga je nu weg dan?
Ik zou ze de kost niet willen geven. Van die lui die echt te beroerd zijn om te werken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast een VVD bestuur, alleen maar wantrouwen van burgers met weinig geld
Namen noemen mag altijdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou ze de kost niet willen geven. Van die lui die echt te beroerd zijn om te werken.
Ja ik weet, dat is lang niet iedereen maar het deel dat simpelweg te lui is om te werken, zie ik er voor aan. Kan zo wel 10 namen noemen hier, maar dat zegt je toch niets
Smeerklaas. Klaas. Een lapzwans, nooit een slag werk uitgevoerd op het bouwen van wat (simpele) zenders na. Smeerklaas omdat ie ooit is betrapt op het jatten van smeerkaasquote:
Op de roze wolk bivakkeren is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg toch wel een beetje benauwde gevoelens van zoveel ophangen aan een specifieke partner.
Want je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |