abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2023 @ 11:40:02 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_210032666
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
En tegelijkertijd vind ik chaos heerlijk. Maar ja, 3 festivals draaien met verantwoordelijkheid omdat je dat al toegezegd had + 24 uur per week gaan werken op wisselende tijden + wat bijklussen omdat je al toegezegd had (en omdat leuk) + eigenlijk de rest ook willen blijven doen zoals eerst + wat stress en zorgen = faal. :')
Gelukkig was het gras :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 juli 2023 @ 11:42:27 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210032692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
En tegelijkertijd vind ik chaos heerlijk. Maar ja, 3 festivals draaien met verantwoordelijkheid omdat je dat al toegezegd had + 24 uur per week gaan werken op wisselende tijden + wat bijklussen omdat je al toegezegd had (en omdat leuk) + eigenlijk de rest ook willen blijven doen zoals eerst + wat stress en zorgen = faal. :')
Ergens is het ook een gave :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210032773
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Het idee was om in de vakantie deels een tent in de tuin van mijn vriend te zetten om thuis weg te zijn (deel een weliswaar groot en zeker groot genoeg huis met mijn ouders, maar dat loopt niet super. De camping zou eigenlijk volgende week pas open gaan, maar is al geopend ;)

Heb ik al eens gezegd dat ik echt ontzettend gezegend ben met mijn kerel? En ondanks alle shit thuis ik nog steeds gelukkig ben? Als ik deze kerel nou eens gewoon wat eerder ontmoet had (o wacht, we hebben elkaar zeer waarschijnlijk al veel eerder ontmoet, maar toch :P ) O-)
Nee, ik denk dat onze reis naar waar we nu staan er ook voor zorgt dat we inderdaad zo in het leven staan als we dat nu doen en dat het daarom een goede match is (haha ook al zijn we totaal niet elkaars type) :D Ik grapte vorige week nog nadat ik daags na elkaar zijn exen zag dat de enige overeenkomst is dat ik ook een neuspiercing heb/had (hij is er inmiddels uit, maar toen ik hem leerde kennen had ik hem nog).

En: ik zag best wel op tegen het ontmoeten van de moeder van zijn zoon. Dat viel reuze mee. De dag erna zijn meest recente ex gezien (onverwacht) en ook dat deed me eigenlijk weinig terwijl als je het me vooraf gevraagd had, ik waarschijnlijk het ontzettend spannend en noem maar op gevonden had. Ergens ben ik inmiddels dus een stuk zekerder van mijzelf en mijn leuk zijn dan ik ooit verwacht had *O*
Wat fijn om te lezen Troel O+ Fijne tijd op de camping *G*
pi_210032785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen

Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
Gekkehuis!
Hoe ga je dat dan doen als je de oven ook nog gaat gebruiken?
pi_210032871
1 zalige vrije dag met niets op het program ligt voor me.
Oké, lange uitslaap dus 1 lange middag. Nu eerst ff brunch dat voor me gemaakt wordt as we speak :9
Ik ga maar eens lekker een stukkie fietsen door de duinen denk ik en op een O+ bankie O+ een beetje voor me uitstaren en wie weet een bonusdier. *G*
pi_210032926
Oh en ik werd erg blij van een fotoserie van een korte vakantie van de (klein) kinderen. Die wat groots gewonnen hadden in de efteling... maar dat moest ook nog mee in de trein _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210032963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen

Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
Inductie O+ Wat voor plaat krijg je?

Mijn grote plaat in mijn fornuis is vier? Jaar geleden overleden, dus jaren op een tweepits plaatje gekookt.

Nu een vijfpits inventum inbouwplaat in het fornuis ingebouwd, de meubelmakert het slijp en knipgebeuren om het gat op orde te maken, ik de elektra.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210033140
Het flessenautomaat van de Aldi hier is duidelijk ontworpen op flessen met dop, en niet op blikjes zonder dop. Je hoort de plakkerige bende bij alles wat je er in stopt en de blikjes blijven met regelmaat gewoon vastzitten om daarna met wat gekraak weer verder te schieten.

Dat apparaat gaat 2024 niet halen.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 12:28:40 #259
217702 Lonaa
Honger!
pi_210033239
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 11:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ergens is het ook een gave :)
Oh zeker. :7

Eigenlijk vind ik ook dat ik m'n lijf moet trainen om dit gewoon wel te kunnen. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210033327
De pokemon app, doorgaans de meest acurate weerapp, gaf de hele tijd regen aan, maar mn hele wandeling was droog *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210033356
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het flessenautomaat van de Aldi hier is duidelijk ontworpen op flessen met dop, en niet op blikjes zonder dop. Je hoort de plakkerige bende bij alles wat je er in stopt en de blikjes blijven met regelmaat gewoon vastzitten om daarna met wat gekraak weer verder te schieten.

Dat apparaat gaat 2024 niet halen.
Ik ben lief voor de supermarkt en spoel de blikjes om met water. Als iedereen dat zou doen zou dat al veel geplak en problemen schelen voor de supermarkt (en voor jezelf: minder kans op defect ding).

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 11:56 schreef Blues het volgende:
1 zalige vrije dag met niets op het program ligt voor me.
Oké, lange uitslaap dus 1 lange middag. Nu eerst ff brunch dat voor me gemaakt wordt as we speak :9
Ik ga maar eens lekker een stukkie fietsen door de duinen denk ik en op een O+ bankie O+ een beetje voor me uitstaren en wie weet een bonusdier. *G*
Er komt een houten plaat op het fornuis waar de inductieplaat op komt te staan. Het wordt dan wel wat hoog, maar tsja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 25 juli 2023 @ 12:48:16 #262
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 25 juli 2023 @ 12:51:04 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210033484
Nou ja. We krijgen net een 'eindafrekening servicekosten' binnen van 2021 van het kantoor dat we toen inclusief alles huurden.

¤ 933 euro :o
Spoilers!
pi_210033657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja. We krijgen net een 'eindafrekening servicekosten' binnen van 2021 van het kantoor dat we toen inclusief alles huurden.

Zo inclusief was dat dus niet :')

Lekker op tijd ook :{
  dinsdag 25 juli 2023 @ 13:07:42 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_210033674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Daar zat ongetwijfeld een specificatie bij en zo niet, dan heb je die al wel opgevraagd toch? Dit is wel belachelijk laat en zeker voor een all-in iets ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 juli 2023 @ 13:20:49 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210033865
We gaan hier nog wel even over protesteren en wat dingen uitzoeken. Even goed het contract lezen. We krijgen eind van dit jaar ook de eindafrekening van 2022 nog :{ Dat is gelukkig maar tot en met augustus dus dat scheelt. Maar die prijzen zijn natuurlijk weer veel hoger.

Er zit inderdaad een uitgebreide eindafrekening bij met kosten voor de huismeester, hang- en sluitwerk, etc.
Spoilers!
pi_210034020
pi_210034053
Hou je ze ook alle vier bij? :D
  dinsdag 25 juli 2023 @ 13:39:20 #269
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
  dinsdag 25 juli 2023 @ 13:40:44 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210034088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:39 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Geniale naam O+
:D
Spoilers!
pi_210034101
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:37 schreef Myraela het volgende:
Hou je ze ook alle vier bij? :D
Best redelijk. De spinnen vergeet ik met regelmaat dat ik die heb.

Brood ben ik het meest actief mee, al is het vaak lastig om niet exact dezelfde foto met een ander brood te maken :D

En dan is er diegene voor al het andere, rond vakanties wat actiever. Soms een half jaar niets, dan zet ik er weer een tijd lang met regelmaat wat op.
pi_210034112
Spinnen. :D Hoe bedenk je om daar een insta over aan te maken.
pi_210034130
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 13:42 schreef Myraela het volgende:
Spinnen. :D Hoe bedenk je om daar een insta over aan te maken.
Ik maak heel veel macro-foto's van spinnen, en op facebook zorgde dat voor ontvolgers :')

Vooral springspinnen zijn tof. Zichtjagers, dus ze staren vol je lens in gefocust op hun eigen schaduw (of vallen soms zelfs aan O+ ).
pi_210034143
Haha, ik vind je enthousiasme mooi. Al ga ik er niet in mee. :D Ik zie ze liever niet.
pi_210034204
Spinnen(foto's) zijn prachtig O+ Echte spinnen in mijn buurt wekken toch nog een soort primitieve reactie op. Terwijl ik wel weet dat ze heus niets doen (in Nederland, tenzij uit bananendoos :7 ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')