Gelukkig was het grasquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En tegelijkertijd vind ik chaos heerlijk. Maar ja, 3 festivals draaien met verantwoordelijkheid omdat je dat al toegezegd had + 24 uur per week gaan werken op wisselende tijden + wat bijklussen omdat je al toegezegd had (en omdat leuk) + eigenlijk de rest ook willen blijven doen zoals eerst + wat stress en zorgen = faal.
Ergens is het ook een gavequote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En tegelijkertijd vind ik chaos heerlijk. Maar ja, 3 festivals draaien met verantwoordelijkheid omdat je dat al toegezegd had + 24 uur per week gaan werken op wisselende tijden + wat bijklussen omdat je al toegezegd had (en omdat leuk) + eigenlijk de rest ook willen blijven doen zoals eerst + wat stress en zorgen = faal.
Wat fijn om te lezen Troelquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Het idee was om in de vakantie deels een tent in de tuin van mijn vriend te zetten om thuis weg te zijn (deel een weliswaar groot en zeker groot genoeg huis met mijn ouders, maar dat loopt niet super. De camping zou eigenlijk volgende week pas open gaan, maar is al geopend
Heb ik al eens gezegd dat ik echt ontzettend gezegend ben met mijn kerel? En ondanks alle shit thuis ik nog steeds gelukkig ben? Als ik deze kerel nou eens gewoon wat eerder ontmoet had (o wacht, we hebben elkaar zeer waarschijnlijk al veel eerder ontmoet, maar toch)
![]()
Nee, ik denk dat onze reis naar waar we nu staan er ook voor zorgt dat we inderdaad zo in het leven staan als we dat nu doen en dat het daarom een goede match is (haha ook al zijn we totaal niet elkaars type)Ik grapte vorige week nog nadat ik daags na elkaar zijn exen zag dat de enige overeenkomst is dat ik ook een neuspiercing heb/had (hij is er inmiddels uit, maar toen ik hem leerde kennen had ik hem nog).
En: ik zag best wel op tegen het ontmoeten van de moeder van zijn zoon. Dat viel reuze mee. De dag erna zijn meest recente ex gezien (onverwacht) en ook dat deed me eigenlijk weinig terwijl als je het me vooraf gevraagd had, ik waarschijnlijk het ontzettend spannend en noem maar op gevonden had. Ergens ben ik inmiddels dus een stuk zekerder van mijzelf en mijn leuk zijn dan ik ooit verwacht had
Gekkehuis!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inductiequote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Mevrouw van de woningbouw kwam even praten over nieuwe inductiekookplaat die we krijgen. En dat ze dan 'de oude situatie' (lees: een gloednieuw Bosch fornuis) mee zouden nemen. Ik heb heel hard gelachen, want dat is mijn eigendom en daar blijven ze lekker van af. Daarbij heb ik die oven nog nodig, mafkezen.
Oh zeker.quote:
Ik ben lief voor de supermarkt en spoel de blikjes om met water. Als iedereen dat zou doen zou dat al veel geplak en problemen schelen voor de supermarkt (en voor jezelf: minder kans op defect ding).quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het flessenautomaat van de Aldi hier is duidelijk ontworpen op flessen met dop, en niet op blikjes zonder dop. Je hoort de plakkerige bende bij alles wat je er in stopt en de blikjes blijven met regelmaat gewoon vastzitten om daarna met wat gekraak weer verder te schieten.
Dat apparaat gaat 2024 niet halen.
Er komt een houten plaat op het fornuis waar de inductieplaat op komt te staan. Het wordt dan wel wat hoog, maar tsja.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:56 schreef Blues het volgende:
1 zalige vrije dag met niets op het program ligt voor me.
Oké, lange uitslaap dus 1 lange middag. Nu eerst ff brunch dat voor me gemaakt wordt as we speak
Ik ga maar eens lekker een stukkie fietsen door de duinen denk ik en op eenbankie
een beetje voor me uitstaren en wie weet een bonusdier.
Zo inclusief was dat dus nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja. We krijgen net een 'eindafrekening servicekosten' binnen van 2021 van het kantoor dat we toen inclusief alles huurden.
¤ 933 euro
Daar zat ongetwijfeld een specificatie bij en zo niet, dan heb je die al wel opgevraagd toch? Dit is wel belachelijk laat en zeker voor een all-in ietsquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja. We krijgen net een 'eindafrekening servicekosten' binnen van 2021 van het kantoor dat we toen inclusief alles huurden.
¤ 933 euro
Geniale naamquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe hobby, nieuwe vierdeinsta
Best redelijk. De spinnen vergeet ik met regelmaat dat ik die heb.quote:
Ik maak heel veel macro-foto's van spinnen, en op facebook zorgde dat voor ontvolgersquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:42 schreef Myraela het volgende:
Spinnen.Hoe bedenk je om daar een insta over aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |