SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 24-07-2023 10:30:41 ]
Ja ik meestal ook, ik wilde dit keer een mage cuck maken dus ging wel lekker met destruction spells maar je zal toch enigszins moeten spreiden omdat de sickste skills pas unlocken bij latere levels. Smithing sws ook altijd naar 80quote:Op maandag 24 juli 2023 10:20 schreef Drankster het volgende: [..] Archery build klinkt wel interessant, effe checken! Ik doe standaard hulk smash build.
Fallout 76 alleen in m'n eentje gedaan, was ook best te doen. Laatste wat ik weet is dat ze een update gingen doen om NPC's te introduceren omdat die wereld zo extreem leeg isquote:Op maandag 24 juli 2023 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb Skyrim zo vaak geprobeerd, maar het pakt me compleet niet. Derhalve kutspel.
Binnenkort Fallout 76 met een groep spelen, eens kijken of dat ondertussen wel verbeterd is. Al neig ik om PayDay 3 als co-op spel voor te dragen, maar we zien wel.
Fallout76 is goed te doen tegenwoordigquote:Op maandag 24 juli 2023 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb Skyrim zo vaak geprobeerd, maar het pakt me compleet niet. Derhalve kutspel.
Binnenkort Fallout 76 met een groep spelen, eens kijken of dat ondertussen wel verbeterd is. Al neig ik om PayDay 3 als co-op spel voor te dragen, maar we zien wel.
Het is zo jammer dat die games niet naar PSVR2 komen. Beffesda heeft daarmee wel bewezen dat grote open-world games gewoon prima werken in VR (behalve dan dat je op den duur onherroepelijk last van je harses krijgt)quote:Op maandag 24 juli 2023 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
Heb recent nog de Fallout 4 Game of the Year Edition gekocht toen ie voor een tientje in de sale was.
Met het oog op de gratis PS5/Series X upgrade.
Dan moet je gewoon het laatste biertje laten staanquote:Op maandag 24 juli 2023 11:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat die games niet naar PSVR2 komen. Beffesda heeft daarmee wel bewezen dat grote open-world games gewoon prima werken in VR (behalve dan dat je op den duur onherroepelijk last van je harses krijgt)
Dus geen Samsung tv meer voor jou hiernaquote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef Pheno het volgende:
Gamen gaat nu even niet, tv is gemaakt op woensdag (nieuw paneel) en nu alweer kapot met hetzelfde euvel. Dus Diablo op een klein kutscherm wil ik nog wel, maar FFXVI wil ik wel in volle glorie uitspelen, niet op zo'n klein ding. Dus even geen spoilertags open klikken voor me
Of vragen wanneer ie gemaakt is, niet op maandagochtend. Elk merk heeft wel wat, ik heb alleen pechquote:Op maandag 24 juli 2023 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus geen Samsung tv meer voor jou hierna
Ik zou wachten tot je het op je wasmachine kan spelen. Dat komt vast nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden zitten me ook allemaal Skyrim aan te smeren, maar ik heb dus geen enkel jeugdsentiment met Skyrim ... en met de huidige graphics en alles wat er verder nog aan andere spellen is, heb ik NUL motivatie om dit te gaan proberen eerlijk gzegd. Hbe het heel even geprobeerd (VR versie) maar vond t echt te gedateerd.
Buiten jeugdsentiment, wat is er zo fantastisch aan waardoor ik t nu nog anno 2023 zou moeten spelen?
En dan wachten op de Anniversary Edition met extra waskrachtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot je het op je wasmachine kan spelen. Dat komt vast nog wel
Ik vond het een heerlijke game om rond te lopen. Ja, verouderd misschien iets, maar gewoon zoveel te doen dat het echt een timesink was voor me.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden zitten me ook allemaal Skyrim aan te smeren, maar ik heb dus geen enkel jeugdsentiment met Skyrim ... en met de huidige graphics en alles wat er verder nog aan andere spellen is, heb ik NUL motivatie om dit te gaan proberen eerlijk gzegd. Hbe het heel even geprobeerd (VR versie) maar vond t echt te gedateerd.
Buiten jeugdsentiment, wat is er zo fantastisch aan waardoor ik t nu nog anno 2023 zou moeten spelen?
Hihaho die zagen we niet aankomenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:18 schreef Pheno het volgende:
Dan kun je ook alleen maar rustig rondlopen met 15 fps
Iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het een heerlijke game om rond te lopen. Ja, verouderd misschien iets, maar gewoon zoveel te doen dat het echt een timesink was voor me.
Speelde het overigens op de Switch, daar is het natuurlijk state of the art
Maar je moet wel wat verder kijken dan de looks natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets?
Ik keek naar vierkante stokpoppetjes had ik t idee.
Maar dat kan ook aan de VR versie liggen.
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je moet wel wat verder kijken dan de looks natuurlijk.
Yup.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeervolle rijke wereld, overal wat te doen.
Een bepaalde richting lopen op weg naar een specifiek quest, en vervolgens onderweg zoveel verschillende dingen tegenkomen waardoor je uren later niet meer weet wat je oorspronkelijk van plan was
Liever gewoon Elder Scrolls VIquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks de 3 miljoen versies van Skierimzou ik graag een remake met modern day graphics, physics en textures zien
Beetje mijn frustratie bij de Witcher dusquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeervolle rijke wereld, overal wat te doen.
Een bepaalde richting lopen op weg naar een specifiek quest, en vervolgens onderweg zoveel verschillende dingen tegenkomen waardoor je uren later niet meer weet wat je oorspronkelijk van plan was
Nee dat gaat me op den duur irriteren. Dan heb ik echt weer een rode draad nodig. En voortgang.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is juist mooi man
Zoveel te doen dat je letterlijk jezelf kan verliezen
Dan is FFXVI wel beter voor je. Die is zo lineairquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat gaat me op den duur irriteren. Dan heb ik echt weer een rode draad nodig. En voortgang.
Tenzij het ECHT echt echt een hele mooie omgeving is en de sidequests echt fantastisch zijn, maar dat heb ik nog maar zelden meegemaakt.
Co-op werkt nog niet op PS5quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel tot ie in een sale is.
Deel 1 heeft mij nooit weten te trekken (paar weken terug nog eens geprobeerd).
Ook al ben ik een groot fan van het Soulslike genre.
Al ziet het er wel tof uit.
Is het ook goed solo te spelen?
Ga je Baldur's Gate III wel halen volgende week?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat gaat me op den duur irriteren. Dan heb ik echt weer een rode draad nodig. En voortgang.
Tenzij het ECHT echt echt een hele mooie omgeving is en de sidequests echt fantastisch zijn, maar dat heb ik nog maar zelden meegemaakt.
Ik kan prima tegen open, zoals Horizon Zero Dawn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is FFXVI wel beter voor je. Die is zo lineair
Niet volgende weekquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ga je Baldur's Gate III wel halen volgende week?
Zie ook Genitaliën, seks en marteling in Baldur's Gate III
heb je al een nieuwe pc / graka gekocht voor deze game?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
wtf is grakaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe pc / graka gekocht voor deze game?
Grafische kaartquote:
Ja sorry, ik vergeet soms dat er hier mensen rondlopen met 3 hersencellen die ze ook nog eens moeten verdelen onder ademen en schijten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtf, wat een term
beetje net als 'deftige kwarrel' ofzo
doe normaal @:jimbo
en de derde om te FOK!kenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vergeet soms dat er hier mensen rondlopen met 3 hersencellen die ze ook nog eens moeten verdelen onder ademen en schijten.
Yeah boiiiiii, net vanavond in elkander geflanst. Ruim op tijd dusquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe pc / graka gekocht voor deze game?
Heb je alle nieuwe upgrades al voor je auto? Beetje dag/nacht rijden om geld te verzamelen, dan auto upgraden dat 'ie sneller is (of een nieuwe auto fixen) en dan kom je er wel. Of anders schakelen naar relaxed mode. Dan win je met oude meuk zelfs de wat latere races.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:43 schreef JustAUser het volgende:
Hoi!
Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen als nieuwe user. Maar ik loop een beetje vast in NFS Unbound. Misschien hoort het zo, maar ik win dus niks. Zit op 20%, eerste week. Is dit normaal?
Deze post is waardeloos zonder specs, dat weet je tochquote:Op woensdag 26 juli 2023 00:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeah boiiiiii, net vanavond in elkander geflanst. Ruim op tijd dus
Ik hoop niet isometrisch, daar ben ik niet zo van.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is de view/het perspectief van Baldurs Gate 3?
Isometrisch 3D a la Divinity Original Sin 2 en Diablo?
Of toch meer richting reguliere third person view?
Ik denk dat trouwens wel dat er niet heel veel tijd gaat zitten tussen uitspelen FF XVI en uitkomen van BD3.... dus de kans is alsnog groot. Al moet ik ook nog steeds GOW2 doen. Die gaat echter maar niet in de sale (vandaar dat ik ook gewoon eerst FF XVI gekozen heb).quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het mag dan Baldur's Gate III heten, het is eigenlijk gewoon een opvolger van DoS2. Gameplay (de manier waarop de turn-based combat werkt) is wel iets anders, want D&D5 ruleset. Maar het heeft echt heel veel overeenkomsten, logisch ook wel gezien hoe solide die game in elkaar zat (en het succes ze daarmee hadden).quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet isometrisch, daar ben ik niet zo van.
Al heb ik me met Divinity uiteindelijk meer dan uitstekend vermaakt.
Nou moest ik bij DoS2 al heel erg aan D&D denken, dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het mag dan Baldur's Gate III heten, het is eigenlijk gewoon een opvolger van DoS2. Gameplay (de manier waarop de turn-based combat werkt) is wel iets anders, want D&D5 ruleset. Maar het heeft echt heel veel overeenkomsten, logisch ook wel gezien hoe solide die game in elkaar zat (en het succes ze daarmee hadden).
[ afbeelding ]
Het is een isometrisch perspectief maar gewoon free-cam dus geen vaste angle.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm een tijdje gespeeld in Early Access op Steam, maar m'n pc/videokaart was eigenlijk te traag. Maar holy shit deze game ziet er belachelijk goed uit. Dit is nou een echte next-gen CRPG. Ben ook heel benieuwd naar de PS5-versie, ik denk dat het heel goed te doen is met een controller. Original Sin 2 heb ik ook als eerst op een PS4 gedaan.
Ryzen 7800X3D met een RTX 4080quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder specs, dat weet je toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic ditdatOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ja same, hopelijk krijgen we de review copy ook een beetje op tijd. En chille gameplay + sicke graphics is mooi, maar het is zoveel meer. De intelligente en bij vlagen hilarische dialogen, de uitgebreide builds die je kunt bouwen, en de narrator is de dame die Malady voice'de in DoS2quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou moest ik bij DoS2 al heel erg aan D&D denken, dus zo gek is dat niet
Alleen zijn nu alle spreuken en "dice rolls' volleig op D&D gebaseerd.
Fijn van de camera
Ik heb hier echt heel veel zin in, aangezien ik al zo'n 5 jaar D&D speel en DM, maar dat wel na Baldurs Gate 2 was. Dus nooit echt een D&D based game gespeeld.
Ah, dan is het helaas niks voor mij, en isometrisch en turn based.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het mag dan Baldur's Gate III heten, het is eigenlijk gewoon een opvolger van DoS2. Gameplay (de manier waarop de turn-based combat werkt) is wel iets anders, want D&D5 ruleset. Maar het heeft echt heel veel overeenkomsten, logisch ook wel gezien hoe solide die game in elkaar zat (en het succes ze daarmee hadden).
[ afbeelding ]
Het is een isometrisch perspectief maar gewoon free-cam dus geen vaste angle.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm een tijdje gespeeld in Early Access op Steam, maar m'n pc/videokaart was eigenlijk te traag. Maar holy shit deze game ziet er belachelijk goed uit. Dit is nou een echte next-gen CRPG. Ben ook heel benieuwd naar de PS5-versie, ik denk dat het heel goed te doen is met een controller. Original Sin 2 heb ik ook als eerst op een PS4 gedaan.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ryzen 7800X3D met een RTX 4080![]()
Voor 't eerst ooit AMDNice! Schijnt alleen wel een stevige meerprijs te zijn ten opzichte van de reguliere 7700X.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic ditdat
Wat betaal je nu voor een 4080?
[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 26-07-2023 10:52:18 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ryzen 7800X3D met een RTX 4080![]()
Voor 't eerst ooit AMDpohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic ditdatwelkom bij team rood
Wat was je overweging voor een nvidia te gaan ipv AMD voor je graka? Om volledig rood te gaan enzo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik vind t vooral bij D&D en bij Divinity zo leuk dat je echt meerdere manieren kan hebben om problemen op te lossen. Vol in de combat, slimme magie, eerst een olievat omgooien of gewoonweg charmeren en je er uit lullen. Je kan het helemala op jouw manier in en jouw stijl doen. DAT is wat rollenspel voor mij betekent en t is zo leuk om dat te zien in een game. Plus het maakt het enorm herspeelbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja same, hopelijk krijgen we de review copy ook een beetje op tijd. En chille gameplay + sicke graphics is mooi, maar het is zoveel meer. De intelligente en bij vlagen hilarische dialogen, de uitgebreide builds die je kunt bouwen, en de narrator is de dame die Malady voice'de in DoS2
Jaaa exact dat. Wat zo vet is aan die games is dat je (ik) na het uitspelen vaak meteen opnieuw wil beginnen met een andere build/difficulty/insteek. En idd die character editor zal wel weer enkele uren opslokken. Ben er nog niet uit of ik een pener of een vagijn wil op mijn Asmodeus Tiefling barbarianquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t vooral bij D&D en bij Divinity zo leuk dat je echt meerdere manieren kan hebben om problemen op te lossen. Vol in de combat, slimme magie, eerst een olievat omgooien of gewoonweg charmeren en je er uit lullen. Je kan het helemala op jouw manier in en jouw stijl doen. DAT is wat rollenspel voor mij betekent en t is zo leuk om dat te zien in een game. Plus het maakt het enorm herspeelbaar.
Ik ga wel enorm keuzestress krijgen bij de classes en races en characterbuilding.
Dat was bij WoW al, dat ik echt alles wilde proberen
Gemiddeld nog steeds grofweg drie PS5'squote:Op woensdag 26 juli 2023 10:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice! Schijnt alleen wel een stevige meerprijs te zijn ten opzichte van de reguliere 7700X.
Wat betaal je nu voor een 4080?
Weinig overweging, ik laat me informeren door mensen die er meer verstand van hebben, ga uit van Tweakers BBG's/reviews etc. Daar weerklonk toch een net iets groter vertrouwen in Nvidia, maar kan ook confirmation bias mijnerzijds zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pohwelkom bij team rood
Wat was je overweging voor een nvidia te gaan ipv AMD voor je graka? Om volledig rood te gaan enzo
Ah i snepquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gemiddeld nog steeds grofweg drie PS5'sMaar Megekko heeft "RTX weken" of whatever met redelijke kortingen, ook 4070 is aardig scherp geprijsd (voor zover je daarvan kunt spreken).
[..]
Weinig overweging, ik laat me informeren door mensen die er meer verstand van hebben, ga uit van Tweakers BBG's/reviews etc. Daar weerklonk toch een net iets groter vertrouwen in Nvidia, maar kan ook confirmation bias mijnerzijds zijn
Verstandige tatta's vooral.quote:
Ik zou even wat filmpjes kijken en dat helpt meestal welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:43 schreef JustAUser het volgende:
Hoi!
Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen als nieuwe user. Maar ik loop een beetje vast in NFS Unbound. Misschien hoort het zo, maar ik win dus niks. Zit op 20%, eerste week. Is dit normaal?
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:50 schreef StateOfMind het volgende:
Dat lijkt me iets voor de NFS expert van dienst @:DKUp
quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jaaa exact dat. Wat zo vet is aan die games is dat je (ik) na het uitspelen vaak meteen opnieuw wil beginnen met een andere build/difficulty/insteek. En idd die character editor zal wel weer enkele uren opslokken. Ben er nog niet uit of ik een pener of een vagijn wil op mijn Asmodeus Tiefling barbarian
Nouja als DoS2 een indicatie is dan is er enorm veel branching, sowieso merkte ik dat al in de early access. WoW kan ik niet over meepraten, ik haat dat spel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]En dit keer maakt t ook echt uit hoe de pener er uit ziet, ipv bij Cyberpunk
Ik zal vast wel weer richting een magic class gaan. Druid, Warlock, Sorcerer, Wizard.
En qua ras wood elf, high elf, tiefling.... geen idee of er ook wat meer obscure in zitten. Volgens mij wel (want Githyanki in vele trailers).
Qua replay value ligt het er wel aan hoeveel er daadwerkelijk verschil in de playthroughs kan zitten. Qua story, background, start area, keuzes etc. Bij Wow had je echt andere startgebieden per class en dan loonde het. Als t puur en alleen abilities is, maar het verhaal exact hetzelfde, dan weet ik niet of ik 2 a 3 playthroughs zie zitten.
Neem bv Hogwarts legacy, zeer weinig replay value want maakte op 1 quest (en je dorm) na geen bal uit bij welk huis je zat.
Ik moet m ook weer eens verder oppakken. Denk dat ik er ook niets meer van kan inmiddels.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kena uitgespeeld gisteren. Had het spel even een tijdje laten liggen vanwege andere games. Holy shit, ik heb me moeite gehad met die laatste bossWel een hele toffe game, geld meer dan waard. Blij dat ik onder andere voor die game een PS5 heb gehaald. Prachtig spel.
Zo'n enorme lijst en dan nog teleurgesteld zijn dat er geen Aasimar tussen zitquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef 2dope het volgende:
Verder wat races en subraces betreft:
Asmodeus Tiefling ♦ Black Dragonborn ♦ Blue Dragonborn ♦ Brass Dragonborn ♦ Bronze Dragonborn ♦ Copper Dragonborn ♦ Deep Gnome ♦ Drow ♦ Drow Half-Elf ♦ Duergar ♦ Dwarf ♦ Elf ♦ Forest Gnome ♦ Gnome ♦ Gold Dragonborn ♦ Gold Dwarf ♦ Green Dragonborn ♦ Half-Drow ♦ Half-Elf ♦ Halfling ♦ High Elf ♦ High Half-Elf ♦ Human ♦ Lightfoot Halfling ♦ Lolth-Sworn Drow ♦ Mephistopheles Tiefling ♦ Red Dragonborn ♦ Rock Gnome ♦ Seldarine Drow ♦ Shield Dwarf ♦ Silver Dragonborn ♦ Strongheart Halfling ♦ Tiefling ♦ White Dragonborn ♦ Wood Elf ♦ Wood Half-Elf ♦ Zariel Tiefling
Tof, gameplay ziet er solid uit. Ik vond het origineel ook gewoon prima, beetje kort, beetje beperkt qua builds, en beetje clunky. Maar wel gewoon goed soulslike vermaeckquote:
In een wereld met te veel low tier soulslikes springt deze er wel tussen uit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tof, gameplay ziet er solid uit. Ik vond het origineel ook gewoon prima, beetje kort, beetje beperkt qua builds, en beetje clunky. Maar wel gewoon goed soulslike vermaeck
100% zeker, de enige normale manier om het origineel te spelen is via een oude console of Xbox.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:34 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.videogameschr(...)on-rockstar-website/
Zou het dan toch
Ik heet niet voor niets Angelquote:
Oh, ik dacht dat je van bijen hieldquote:
Het angeltje van Angel?quote:
Zet je helderheid eens wat hoger manquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemen mij ook wel The Couch Killer.
Ik dacht al dat het aan mijn oude ogen lagquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet je helderheid eens wat hoger man
Ga daarna dan maar los met Yakuzaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:43 schreef Cod_player het volgende:
Had er nog nooit van gehoord, maar bevalt tot nu toe goed! Heb Lost Judgement ook maar meteen gekocht.
Ryu Ga Gotoku Studio Goden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:43 schreef Cod_player het volgende:
Had er nog nooit van gehoord, maar bevalt tot nu toe goed! Heb Lost Judgement ook maar meteen gekocht.
Hij is inderdaad gaaf!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
3 uurtjes in Remnant 2 zitten en ik moet zeggen dat die toch wel ontzettend tof is
Het eerste gebied na de 'tutorial' of proloog had zelfs een Yharnam vibe
De soepele combat doet ook aan Bloodborne en Lies of P denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |