Yup.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeervolle rijke wereld, overal wat te doen.
Een bepaalde richting lopen op weg naar een specifiek quest, en vervolgens onderweg zoveel verschillende dingen tegenkomen waardoor je uren later niet meer weet wat je oorspronkelijk van plan was
Liever gewoon Elder Scrolls VIquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks de 3 miljoen versies van Skierimzou ik graag een remake met modern day graphics, physics en textures zien
Beetje mijn frustratie bij de Witcher dusquote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
De sfeervolle rijke wereld, overal wat te doen.
Een bepaalde richting lopen op weg naar een specifiek quest, en vervolgens onderweg zoveel verschillende dingen tegenkomen waardoor je uren later niet meer weet wat je oorspronkelijk van plan was
Nee dat gaat me op den duur irriteren. Dan heb ik echt weer een rode draad nodig. En voortgang.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is juist mooi man
Zoveel te doen dat je letterlijk jezelf kan verliezen
Dan is FFXVI wel beter voor je. Die is zo lineairquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat gaat me op den duur irriteren. Dan heb ik echt weer een rode draad nodig. En voortgang.
Tenzij het ECHT echt echt een hele mooie omgeving is en de sidequests echt fantastisch zijn, maar dat heb ik nog maar zelden meegemaakt.
Co-op werkt nog niet op PS5quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel tot ie in een sale is.
Deel 1 heeft mij nooit weten te trekken (paar weken terug nog eens geprobeerd).
Ook al ben ik een groot fan van het Soulslike genre.
Al ziet het er wel tof uit.
Is het ook goed solo te spelen?
Ga je Baldur's Gate III wel halen volgende week?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat gaat me op den duur irriteren. Dan heb ik echt weer een rode draad nodig. En voortgang.
Tenzij het ECHT echt echt een hele mooie omgeving is en de sidequests echt fantastisch zijn, maar dat heb ik nog maar zelden meegemaakt.
Ik kan prima tegen open, zoals Horizon Zero Dawn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is FFXVI wel beter voor je. Die is zo lineair
Niet volgende weekquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ga je Baldur's Gate III wel halen volgende week?
Zie ook Genitaliën, seks en marteling in Baldur's Gate III
heb je al een nieuwe pc / graka gekocht voor deze game?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ga je Baldur's Gate III wel halen volgende week?
Zie ook Genitaliën, seks en marteling in Baldur's Gate III
wtf is grakaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe pc / graka gekocht voor deze game?
Grafische kaartquote:
Ja sorry, ik vergeet soms dat er hier mensen rondlopen met 3 hersencellen die ze ook nog eens moeten verdelen onder ademen en schijten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wtf, wat een term
beetje net als 'deftige kwarrel' ofzo
doe normaal @:jimbo
en de derde om te FOK!kenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vergeet soms dat er hier mensen rondlopen met 3 hersencellen die ze ook nog eens moeten verdelen onder ademen en schijten.
Yeah boiiiiii, net vanavond in elkander geflanst. Ruim op tijd dusquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe pc / graka gekocht voor deze game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |