Tof, gameplay ziet er solid uit. Ik vond het origineel ook gewoon prima, beetje kort, beetje beperkt qua builds, en beetje clunky. Maar wel gewoon goed soulslike vermaeckquote:
In een wereld met te veel low tier soulslikes springt deze er wel tussen uit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tof, gameplay ziet er solid uit. Ik vond het origineel ook gewoon prima, beetje kort, beetje beperkt qua builds, en beetje clunky. Maar wel gewoon goed soulslike vermaeck
100% zeker, de enige normale manier om het origineel te spelen is via een oude console of Xbox.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:34 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.videogameschr(...)on-rockstar-website/
Zou het dan toch
Ik heet niet voor niets Angelquote:
Oh, ik dacht dat je van bijen hieldquote:
Het angeltje van Angel?quote:
Zet je helderheid eens wat hoger manquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemen mij ook wel The Couch Killer.
Ik dacht al dat het aan mijn oude ogen lagquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet je helderheid eens wat hoger man
Ga daarna dan maar los met Yakuzaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:43 schreef Cod_player het volgende:
Had er nog nooit van gehoord, maar bevalt tot nu toe goed! Heb Lost Judgement ook maar meteen gekocht.
Ryu Ga Gotoku Studio Goden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:43 schreef Cod_player het volgende:
Had er nog nooit van gehoord, maar bevalt tot nu toe goed! Heb Lost Judgement ook maar meteen gekocht.
Hij is inderdaad gaaf!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
3 uurtjes in Remnant 2 zitten en ik moet zeggen dat die toch wel ontzettend tof is
Het eerste gebied na de 'tutorial' of proloog had zelfs een Yharnam vibe
De soepele combat doet ook aan Bloodborne en Lies of P denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |