SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of wacht nog even, dit is te vroeg.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook wel dom van Pogacar, ga dan eerst wat praten met wat andere hardrijders.
Heeft hij dit vooraf bedacht of was het intuïtie?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Gewoon even spelen toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Die hadden het wat later verwacht, lijkt me (zoals hij het vorig jaar deed)quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat UAE rommelmateriaal heeft en hij daar niet mee wil fietsen?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Vast al vaker besproken maar waarom heeft Pogi als enige van z’n team (volgens mij) andere velgen?
Vino..quote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk ieder jaar wel, maar toch lukt het nooit
Vino vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook altijd weer lui die niet echt rijden.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er liggen grote herinrichtingsplannen, geen idee wanneer ze het precies gaan uitvoerenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan ze dat karrepad eens asfalteren eigenlijk?
Haussmann draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan ze dat karrepad eens asfalteren eigenlijk?
Kan zomaar nog 30 jaar duren dus.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er liggen grote herinrichtingsplannen, geen idee wanneer ze het precies gaan uitvoeren
Mentaal gesloopt door Jumbo.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die reed vorig jaar ook iets meer in beeld
Is dit Satire?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen en minnen vd Tour dit jaar:
Plussen:
- Jumbo Visma. Nog steeds een ijzersterk collectief
- De ritzeges van Philipsen. Niet te verslaan in een vlakke sprint
- Carlos Rodriguez. Talent breekt nu definitief door.
- Johanessen. Leuke, aanvallende renners
- Gall. Een ritzege en top 10. Je zou voor minder.
- Wout Poels.
Minnen:
- Fabio Jakobsen. Dit seizoen geen schim van z'n oudere zelf
-Bini. Zie Jakobsen
- Het gedrag van Jakobsen. Meent de plek van Cavendish te moeten innemen
- Landa. Neem m mee in je poule en hij doet niks, neem m niet mee en hij rijdt de sterren vd hemel
- O Connor
- Het publiek. Min min.
- ASO. Omdat ze nog altijd geen bergetappes kunnen organiseren.
De hekel hier is puur Remco.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie wensen iedereen een zege behalve Jasper Philipsen zeker
Ritzeges van Phillipsen en Jasper zelf was nou niet echt een pluspunt met hoe dat ging.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen:
- Wout Poels.
Minnen:
-Bini. Zie Jakobsen
- Landa. Neem m mee in je poule en hij doet niks, neem m niet mee en hij rijdt de sterren vd hemel
- O Connor
- Het publiek. Min min.
- Magnus Cort en Fred Wright. Aanvallen zat er niet echt in dit jaar
Ook geen Jumbo's graag!quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plezier.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou de achterliggende gedachte bij Pogi zijn?
Ik vermoed dat vele graag die andere Belg van Alpecin zien winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grappig.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Rikkertquote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vermoed dat vele graag die andere Belg van Alpecin zien winnen.
Even 8 minuten dicht knallen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Chinese bookies.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Jonas of Quinten?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie graag de populairste wil zijn. Vinjego als winnaar op het podium maar Pogi als morele winnaar van het volk.quote:
RICKAERT JONAS ??quote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doet hij wel veel moeite voor dan, door in vrijwel elke wedstrijd die hij rijdt zo te koersen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef Toby56 het volgende:
Net als vorig jaar een leuk sjarme offensief van Pogi.
Vingegaard is de sterkste, ik ben de leukste.
(Hetgeen klopt.)
vergeet cavendish zelf nietquote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen:
- Wout Poels.
Minnen:
-Bini. Zie Jakobsen
- O Connor
- Het publiek. Min min.
Ronald McDonald trui voor hem dan. Gaat het toch niet omquote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef Toby56 het volgende:
Net als vorig jaar een leuk sjarme offensief van Pogi.
Vingegaard is de sterkste, ik ben de leukste.
(Hetgeen klopt.)
Ja seker.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doet hij wel veel moeite voor dan, door in vrijwel elke wedstrijd die hij rijdt zo te koersen.
Hij deed dit afgelopen winter in Madrid ook, een wedstrijd waar niemand weet van heeft dat hij überhaupt bestaat laat staan kijkt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie graag de populairste wil zijn. Vinjego als winnaar op het podium maar Pogi als morele winnaar van het volk.
Tijd om haar de deur te wijzen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Opmerking van mijn vriendin. Hoeveel uur moeten die vandaag fietsen? Ze meende het ook serieus
Vooral omdat het een tijdrit wordt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende jaar aankomt in Nice gaat ook heel raar doen
Het publiek van gisteren, door de Vogezen, heeft wel veel goedgemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen:
- Wout Poels.
Minnen:
-Bini. Zie Jakobsen
- O Connor
- Het publiek. Min min.
Jij staat al bol van de spanning zeker?quote:
Een Fok!er met een vriendinquote:Op zondag 23 juli 2023 19:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Opmerking van mijn vriendin. Hoeveel uur moeten die vandaag fietsen? Ze meende het ook serieus
Maar dat is alleen leuk als er echt iets op het spel staat.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vooral omdat het een tijdrit wordt.
Frison mag van mij winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
kijk matje mag van mij winnen.
groetjes van een Belg
Ik ben gewoon blij dat ik naar de koers mag kijken van mijn vriendin #onderdesloefquote:Op zondag 23 juli 2023 19:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Fok!er met een vriendinneem een ander in de maling.
Neuh, zit eerlijk gezegd best wel neutraal te kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 19:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij staat al bol van de spanning zeker?
Even een fapje zetten... ben zo weer terug.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een Fok!er met een vriendinneem een ander in de maling.
Fapse ouwe reus, wel opschieten, die 17km gaan snel.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Even een fapje zetten... ben zo weer terug.
Tijdens de wedstrijd?quote:
Gewoon goed eten en goed kauwe, dat het eten gelijkmatig in je bloed komp.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Fapse ouwe reus, wel opschieten, die 17km gaan snel.
Afstappen of overdosis nemen?quote:
Ik las dat ie gisteren in de aanval was.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef wimderon het volgende:
Intermarché op kop![]()
Gelukkig niet met Smiss.
En geen alcohol neem ik aan?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gewoon goed eten en goed kauwe, dat het eten gelijkmatig in je bloed komp.
Dan schiet ik binnen 5 minuten so een volwassen vent van z'n brommer.
Dan heb je maar de helft gelezenquote:Op zondag 23 juli 2023 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las dat ie gisteren in de aanval was.
Dat las ik ook. Maar als er geen beelden van zijn telt het nietquote:Op zondag 23 juli 2023 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las dat ie gisteren in de aanval was.
Hij valt ook meestal voor een grote rondequote:Op zondag 23 juli 2023 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar 1 valpartij deze ronde? En dan ook nog zonder echt erg.
Maar hij was ook niet in de aanvalquote:Op zondag 23 juli 2023 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Maar als er geen beelden van zijn telt het niet
Uiteraard.quote:
Bulgaarse yoghurt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gewoon goed eten en goed kauwe, dat het eten gelijkmatig in je bloed komp.
Dan schiet ik binnen 5 minuten so een volwassen vent van z'n brommer.
Afkloppen maar.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weinig grote valpartijen deze ronde.
Het moet wel gezellig blijven.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Slappe hap, tijd opnemen in voorlaatste ronde.
Ergste was al op de eerste dagquote:Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:23 schreef Zorro het volgende:
Ben je wel verplicht de finish te halen? Of is de tijdopname halen voldoende?
Wel 1 valpartij waarbij de hele koers werd stilgelegdquote:Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Finishen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:23 schreef Zorro het volgende:
Ben je wel verplicht de finish te halen? Of is de tijdopname halen voldoende?
Gelukkig is het groen al beslist, anders voelde je je nu als nummer twee stevig in je zak geschetenquote:Op zondag 23 juli 2023 19:24 schreef Marcoss het volgende:
Geen boni’s en punten voor het groen is wel onzin
Maakt dat wat uit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2023 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?Gelukkig niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dit vindt Hamilton niet leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:25 schreef Zorro het volgende:
Last minute regelwijzigingen. Zo bont maken ze het zelfs bij de F1 niet.
Daar denkt Hamilton anders over.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:25 schreef Zorro het volgende:
Daar denken ze bij Mercedes anders over.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:25 schreef Zorro het volgende:
Hier kan wel eens een bepaalde reactie op komen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:25 schreef Zorro het volgende:
Het is nog maar 1 rondje.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:27 schreef Toby56 het volgende:
Als ik hullie was zou ik nu met ze alle afstappe.
Dan sta je niet in de uitslagquote:Op zondag 23 juli 2023 19:27 schreef Toby56 het volgende:
Als ik hullie was zou ik nu met ze alle afstappe.
Joris heeft alleen verstand van shorttracke.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ja hij heeft dus nog niet officieel gewonnen Joris.
Enige sport die aansluit bij zijn manier van praten.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Joris heeft alleen verstand van shorttracke.
Nou ja...
Zo obligaat een kans weggooienquote:Op zondag 23 juli 2023 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt weer met z’n allen finishen straks ja
Stokpaardje rijden zou ook wel passen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Enige sport die aansluit bij zijn manier van praten.
Sky is die debiele trend gestart toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt weer met z’n allen finishen straks ja
Die sport bestaat echt zag ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stokpaardje rijden zou ook wel passen.
Paardenraces zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Enige sport die aansluit bij zijn manier van praten.
Volgend jaar de hereniging met Taus.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Bizar dat Cavagna die alles geeft toch niet hard genoeg gaat
Mathieu iets te vroeg aan kop?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat deed hij toch vooral zelf door te laat aan te gaan
Meeusquote:
Die lead-out was echt lang, hij had zeker mee kunnen doen om de zege denk je dan.quote:
Was een goede verdediger.quote:
Wij claimen deze jongen gewoon. Net als met Verstappen.quote:
Groenlands...quote:Op zondag 23 juli 2023 19:37 schreef RipCity het volgende:
Die vrouw is wel van Roemeense zakkenrollergilde kwaliteit he.
Als Mathieu een Belg was en Flipsen een Nederlander, had VlV gevraagd of hij naar een andere ploeg moestquote:Op zondag 23 juli 2023 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die lead-out was echt lang, hij had zeker mee kunnen doen om de zege denk je dan.
Maar Philipsen is niet van het delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |