SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of wacht nog even, dit is te vroeg.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook wel dom van Pogacar, ga dan eerst wat praten met wat andere hardrijders.
Heeft hij dit vooraf bedacht of was het intuïtie?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Gewoon even spelen toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Die hadden het wat later verwacht, lijkt me (zoals hij het vorig jaar deed)quote:Op zondag 23 juli 2023 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat UAE rommelmateriaal heeft en hij daar niet mee wil fietsen?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Vast al vaker besproken maar waarom heeft Pogi als enige van z’n team (volgens mij) andere velgen?
Vino..quote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk ieder jaar wel, maar toch lukt het nooit
Vino vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook altijd weer lui die niet echt rijden.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er liggen grote herinrichtingsplannen, geen idee wanneer ze het precies gaan uitvoerenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan ze dat karrepad eens asfalteren eigenlijk?
Haussmann draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaan ze dat karrepad eens asfalteren eigenlijk?
Kan zomaar nog 30 jaar duren dus.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er liggen grote herinrichtingsplannen, geen idee wanneer ze het precies gaan uitvoeren
Mentaal gesloopt door Jumbo.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die reed vorig jaar ook iets meer in beeld
Is dit Satire?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen en minnen vd Tour dit jaar:
Plussen:
- Jumbo Visma. Nog steeds een ijzersterk collectief
- De ritzeges van Philipsen. Niet te verslaan in een vlakke sprint
- Carlos Rodriguez. Talent breekt nu definitief door.
- Johanessen. Leuke, aanvallende renners
- Gall. Een ritzege en top 10. Je zou voor minder.
- Wout Poels.
Minnen:
- Fabio Jakobsen. Dit seizoen geen schim van z'n oudere zelf
-Bini. Zie Jakobsen
- Het gedrag van Jakobsen. Meent de plek van Cavendish te moeten innemen
- Landa. Neem m mee in je poule en hij doet niks, neem m niet mee en hij rijdt de sterren vd hemel
- O Connor
- Het publiek. Min min.
- ASO. Omdat ze nog altijd geen bergetappes kunnen organiseren.
De hekel hier is puur Remco.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie wensen iedereen een zege behalve Jasper Philipsen zeker
Ritzeges van Phillipsen en Jasper zelf was nou niet echt een pluspunt met hoe dat ging.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen:
- Wout Poels.
Minnen:
-Bini. Zie Jakobsen
- Landa. Neem m mee in je poule en hij doet niks, neem m niet mee en hij rijdt de sterren vd hemel
- O Connor
- Het publiek. Min min.
- Magnus Cort en Fred Wright. Aanvallen zat er niet echt in dit jaar
Ook geen Jumbo's graag!quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plezier.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou de achterliggende gedachte bij Pogi zijn?
Ik vermoed dat vele graag die andere Belg van Alpecin zien winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grappig.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Rikkertquote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vermoed dat vele graag die andere Belg van Alpecin zien winnen.
Even 8 minuten dicht knallen natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Chinese bookies.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Jonas of Quinten?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie graag de populairste wil zijn. Vinjego als winnaar op het podium maar Pogi als morele winnaar van het volk.quote:
RICKAERT JONAS ??quote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doet hij wel veel moeite voor dan, door in vrijwel elke wedstrijd die hij rijdt zo te koersen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef Toby56 het volgende:
Net als vorig jaar een leuk sjarme offensief van Pogi.
Vingegaard is de sterkste, ik ben de leukste.
(Hetgeen klopt.)
vergeet cavendish zelf nietquote:Op zondag 23 juli 2023 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plussen:
- Wout Poels.
Minnen:
-Bini. Zie Jakobsen
- O Connor
- Het publiek. Min min.
- Magnus Cort en Fred Wright. Aanvallen zat er niet echt in dit jaar
Ronald McDonald trui voor hem dan. Gaat het toch niet omquote:Op zondag 23 juli 2023 19:04 schreef Toby56 het volgende:
Net als vorig jaar een leuk sjarme offensief van Pogi.
Vingegaard is de sterkste, ik ben de leukste.
(Hetgeen klopt.)
Ja seker.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doet hij wel veel moeite voor dan, door in vrijwel elke wedstrijd die hij rijdt zo te koersen.
Hij deed dit afgelopen winter in Madrid ook, een wedstrijd waar niemand weet van heeft dat hij überhaupt bestaat laat staan kijkt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie graag de populairste wil zijn. Vinjego als winnaar op het podium maar Pogi als morele winnaar van het volk.
Tijd om haar de deur te wijzen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Opmerking van mijn vriendin. Hoeveel uur moeten die vandaag fietsen? Ze meende het ook serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |