SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Het is juli, DJ11. Niet december.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is me in die 28 jaar nooit gelukt om het gevoel van machteloosheid onder woorden te brengen.
Ik kan er wel over praten maar onder woorden brengen nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Willie Nelson en his kids - We Are The World
Ik heb de kerstverlichting voor komende winter net afgelopen week ontvangen.quote:
Wil jij na de zomer-carnaval nu ook de zomer-kerst invoeren?quote:
Slim!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de kerstverlichting voor komende winter net afgelopen week ontvangen.
Is nu de helft van de prijs…
Heb je iets bijzonders besteld?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de kerstverlichting voor komende winter net afgelopen week ontvangen.
Is nu de helft van de prijs…
Gewoon eens wat anders.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij na de zomer-carnaval nu ook de zomer-kerst invoeren?
Een uitbreiding van wat we al hadden, allemaal koppelbare snoeren met lichtjes en twinkles…quote:
Welkom Raf.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ah vrolijke muziek, dat had ik even nodig.
Of Anne-Marie nou geschaard mag worden onder vrolijke muziek, wil ik nog wel betwijfelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Hallo Rafquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Of Anne-Marie nou geschaard mag worden onder vrolijke muziek, wil ik nog wel betwijfelen.
Heel stuk vrolijker dan ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Of Anne-Marie nou geschaard mag worden onder vrolijke muziek, wil ik nog wel betwijfelen.
Ja...... heb er deze even tussengezet vanwege jullie Kerst behoefte.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
Eigen schuld......quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Op naar een nieuwe week!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Leuk liedje hoor, maar een enorme oorwurm.Heb er door toedoen van een collega die het neuriede ooit eens een week mee in m'n hoofd gelopen. Vooral dat "duh ba dum"-stukje...
Dat is nou marketing.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was dit nooit een kerstnummer bedoeld. Pas op het laatste moment is dat zinnetje over kerst erin gestopt, met die kerstbelletjes. Puur omdat het op het eind van het jaar werd uitgebracht.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en het gezelschap. Ik ga de ramen dichtdoen en in bed liggen met oordoppen in
Het regent, dus je hebt wel kans op een rustigere nacht. Succes en welterusten!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en het gezelschap. Ik ga de ramen dichtdoen en in bed liggen met oordoppen in
Welterusten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook even wat slaap inhalen 3,5 uur was toch wat weinig
Fijne avond nog.
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook even wat slaap inhalen 3,5 uur was toch wat weinig
Fijne avond nog.
Nu je het zegt. Het lijkt er inderdaad veel op. En dat harpsichord-achtige geluidje heeft ook wel wat van Higher Ground.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
Dit is muziek voor op een pleintje buiten in de zon, waar sommige mensen dan gaan dansen (niet ik).
Ik snap helemaal wat je bedoelt. En ik zou ook niet dansen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
Dit is muziek voor op een pleintje buiten in de zon, waar sommige mensen dan gaan dansen (niet ik).
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Dit soort ellende probeer ik al jaren te mijden, maar dan is er weer iemand die op zaterdagavond meent dat dit gedraaid moet worden…
«Is dit iets uit de Efteling?» vraagt vriendin zich afquote:
Nee, het is wel voor een TV programma gebruikt…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
«Is dit iets uit de Efteling?» vraagt vriendin zich af
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
«Is dit iets uit de Efteling?» vraagt vriendin zich af
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik weet niet meer welk programma.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is wel voor een TV programma gebruikt…
Welke?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is wel voor een TV programma gebruikt…
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Mixed Emotions - Maria (You Want Love) (of zoiets)
Ik weet niet waarom, maar ik voel Matthias Rheim aankomen. En door dit nummer heb ik ook al zin om een muntje in een botsauto te gooien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:14 schreef DJ11 het volgende:
MadMaster heeft duidelijk gemengde gevoelens bij de muziekkeuze
Ik meen een TV show van de TROS in de 70's, maar weet het exacte programma niet uit mijn hoofd.quote:
Het roept inderdaad wel heel erg dat 80s-gevoel op.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik voel Matthias Rheim aankomen. En door dit nummer heb ik ook al zin om een muntje in een botsauto te gooien.
Tevens zit vriendin nu «ut mot havet» te zingen, een cover van Rune Rudberg…
Vast niet iets dat ze hier hadden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen een TV show van de TROS in de 70's, maar weet het exacte programma niet uit mijn hoofd.
Was maar 4 weken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:21 schreef BasEnAad het volgende:
Unbreak my Heart van Toni Braxton stond voor mijn gevoel in mijn jeugd echt een heel jaar op 1 in de top 40.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Jimmy Helms met London Beat zelfs, maar dit ken ik niet…
Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat te kijken. Het kwam niet verder dan nummer-2.
Soms heb ik het wel eens goed…quote:
Kelly Family - I can't help myselfquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Wel nummer zou toen op 1 gestaan hebben?
I Can't Help Myself (I Love You, I Want You) van The Kelly Familyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Wel nummer zou toen op 1 gestaan hebben?
Fell in Love with an Alien van Kelly Family is nu nog steeds een van mijn lievelingsplatenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
I Can't Help Myself (I Love You, I Want You) van The Kelly Family
Ik vind dat hooguit een aardig nummer, sorry. Slecht is het niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Fell in Love with an Alien van Kelly Family is nu nog steeds een van mijn lievelingsplaten
Ja, ik las er laatst iets over. Dat de Stones nu eindelijk afzien van hun royalties?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar uiteindelijk hebben ze hun geld wel gekregen…
Een paar jaar geleden al, geloof ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik las er laatst iets over. Dat de Stones nu eindelijk afzien van hun royalties?
quote:"Bitter Sweet Symphony" is based on a sample from a 1965 version of the Rolling Stones song "The Last Time" by the Andrew Oldham Orchestra. The Verve added strings, guitar, percussion and vocals. They obtained rights to use the "Last Time" sample from the copyright holder, Decca Records, but were denied permission from the Rolling Stones' former manager, Allen Klein. Following a lawsuit, the Verve relinquished all royalties and the Rolling Stones members Mick Jagger and Keith Richards were added to the songwriting credits. In 2019, following Klein's death, Jagger, Richards, and Klein's son ceded the rights to the Verve songwriter Richard Ashcroft.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Zware ogen, dus ik taai af!
Dank Melting, have fun all…
Komt ook natuurlijk omdat ik een opgroeiend BasEnAadje was toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Ik krijg soms nog steeds kippenvel van dat nummer, ik vind het een sympathiek liedje van mensen die leven voor de muziek, dat kun je horen, denk ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dat hooguit een aardig nummer, sorry. Slecht is het niet.
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:43 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een heel fijn nummer, maar ik weet niet van wie het is.
Krullemans!quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Komt ook natuurlijk omdat ik een opgroeiend BasEnAadje was toen ik dit nummer voor het eerst hoorde. Ik krijg soms nog steeds kippenvel van dat nummer, ik vind het een sympathiek liedje van mensen die leven voor de muziek, dat kun je horen, denk ik.
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is meer een titel voor een Nederlandstalige cover die Vout zou draaien.
Maar dan wel zonder zadelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is meer een titel voor een Nederlandstalige cover die Vout zou draaien.
Natuurlijk wel. Het nummer moet alleen nog even worden gemaakt.quote:
Dat is alleen omdat ik een kaal hoofd heb.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het nummer moet alleen nog even worden gemaakt.
Je draait toch ook "Seks met die kale" ?
Nederlands Artiestenkoor:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
Dit zal een ode aan Joost den Draaijer zijn. Een hoop bekende stemmen wel.
Slaap lekker Fogel en vriendin.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:54 schreef Fogel het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Dank u Melting, ook namens vriendin
Welterusten Fogel en vriendin.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:54 schreef Fogel het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Dank u Melting, ook namens vriendin
Ik was er van overtuigd dat Seks op de fiets, maar dan wel zonder zadel, bestond, maar kan het nergens vindenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het nummer moet alleen nog even worden gemaakt.
Je draait toch ook "Seks met die kale" ?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat Seks op de fiets, maar dan wel zonder zadel, bestond, maar kan het nergens vinden
Googlen is niet aan te radenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was er van overtuigd dat Seks op de fiets, maar dan wel zonder zadel, bestond, maar kan het nergens vinden
Je verstoorde het beeld wel hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat ben ik, die jongen met dat groen-witte shirtje!
Hahaha!quote:
Ken je deze?quote:Op zondag 23 juli 2023 00:12 schreef livelink het volgende:
Allemaal nummers die ik wel ken, maar meer ook niet.
De muziek wel. Ik krijg er het beeld van een romantische 50'er jaren film bij.quote:
Ah, wel eens gezien. Niet omdat de inhoud me boeide, maar wel de acteurquote:
Oei.... geen idee meer eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
En ook hier heb ik een kerstgevoel bij. Zat volgens mij in een kerstreclame van coca-cola. Met die kersttruck.
quote:Op zondag 23 juli 2023 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik wist niet dat dit nummer bij een cola-reclame hoorde...
quote:Op zondag 23 juli 2023 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Willie Nelson. Ik kan niet op de titel van het liedje komen. Het ligt op het puntje van m'n tong.
quote:Op zondag 23 juli 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
Willie Nelson - You were always on my mind.
Een cover heet zoietsquote:Op zondag 23 juli 2023 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
PSB heeft hier een superstrakke remix van uitgebracht![]()
Nu je het zegt.... deze keer geen Elvis, Beatles, Tha Cats of Rolling Stones.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
Deze versie is mooi, maar Elvis blijft voor mij wel de beste.
Nou ja, de versies van Elvis en Willy Nelson waren covers, de versie van PSB was meer een mix.quote:
Maar wel George Bakerquote:Op zondag 23 juli 2023 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... deze keer geen Elvis, Beatles, Tha Cats of Rolling Stones.
quote:
Ik dacht dat hij dood wasquote:Op zondag 23 juli 2023 00:33 schreef DJ11 het volgende:
Levende legende, die man. 90 jaar en binnenkort komt er weer een nieuw album van hem uit.
Bedankt weer Melting
quote:Op zondag 23 juli 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je moet niet het onderste uit de kan willen hè?
Welterusten.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:34 schreef livelink het volgende:
Dat was weer leuk en laat, Melting. Hoog tijd om naar bed te gaan.
Dank je wel voor de show!
quote:Op zondag 23 juli 2023 03:17 schreef DJ11 het volgende:
Dub a dub a dumb dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dumb dumb dub a dub
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb
quote:Op zondag 23 juli 2023 03:17 schreef DJ11 het volgende:
Dub a dub a dumb dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb
Leuk he, zo’n liedje in je hoofd?quote:Op zondag 23 juli 2023 03:17 schreef DJ11 het volgende:
Dub a dub a dumb dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb dumb
Dub a dub a dumb
Dub a dub a dumb
Fijn juistquote:Op maandag 24 juli 2023 05:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Raf en Melting.
Je merkt alweer heel goed dat de dagen weer korter worden
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2023 05:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Raf en Melting.
Je merkt alweer heel goed dat de dagen weer korter worden
quote:Op maandag 24 juli 2023 14:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Ik ben de komende periode waarschijnlijk wat minder vaak online op Fok!.
Is wat "gedoe" aan mijn kant.
Dat is vervelend, aRd. Veel sterkte met het gedoe en hopelijk zien we je snel weer!quote:Op maandag 24 juli 2023 14:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Ik ben de komende periode waarschijnlijk wat minder vaak online op Fok!.
Is wat "gedoe" aan mijn kant.
Goedemorgen Melting. En op naar het werk!quote:
Ik leef nog en mag zo naar huis.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat MadMaster de kaakoperatie goed doorstaat en vooral dat het het gewenste resultaat heeft
Dat klinkt als goed nieuws. En dan nu een paar dagen vloeibaar dieet?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik leef nog en mag zo naar huis.
Weliswaar met een flinke hamsterwang en een hoop draadjes in mijn mond, maar ze hebben mijn kies/kroon weten te behouden.
Lang leve het aanstaande ontslag!
Even aankijken hoe het gaat, tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan appelmoes met limo (met een echt plastic rietje)…quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als goed nieuws. En dan nu een paar dagen vloeibaar dieet?
Ja, voor ‘medisch’ gebruik mogen ze gewoon nog.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even aankijken hoe het gaat, tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan appelmoes met limo (met een echt plastic rietje)…
En nu heb ik trek in een affogato maar voor vandaag wel genoeg koffie op.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, voor ‘medisch’ gebruik mogen ze gewoon nog.
Een koffieshake (koffie met vanilleijs en dan hard schudden in zo’n shakebeker) was Symph’s favoriet
Gewoon koude/afgekoelde koffie is prima nu…quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, voor ‘medisch’ gebruik mogen ze gewoon nog.
Een koffieshake (koffie met vanilleijs en dan hard schudden in zo’n shakebeker) was Symph’s favoriet
Dat de kies behouden is, is in ieder geval een meevaller.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weliswaar met een flinke hamsterwang en een hoop draadjes in mijn mond, maar ze hebben mijn kies/kroon weten te behouden.
Had de chirurg na de operatie niet meer gezien, maar stond toevallig met hem in de lift toen ik naar huis ging.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat de kies behouden is, is in ieder geval een meevaller.
Beterschap Mad.
Die ene wortel is volgens mij niet zo'n ramp.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had de chirurg na de operatie niet meer gezien, maar stond toevallig met hem in de lift toen ik naar huis ging.
Hij gaf toen aan dat de kroon nog maar op één kant steunt en dat hij 1 wortel van de voormalige kies heeft moeten verwijderen. Ik hoor later wel wat dat precies betekent…
De kroon was geplaatst op de 4 resterende wortels, gestut met kunststof staafjes die ze daar destijds in gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ene wortel is volgens mij niet zo'n ramp.
Dat die kroon maar aan 1 kant steunt is maar afwachten, denk ik.
Fijn dat het goed gegaan is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was nog maar net een soort van wakker op de uitslaapkamer en het eerste (peren)ijsje was al in the pocket.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gegaan is.
Beterschap! (En veel ijs(jes) naar binnenwerken)
© It’s on You - Real McCoyquote:Right, in the heat of the night
Pump up the party, turn up the light...
Gemist. Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat de ergste ongemakken en pijn al voorbij zijn!quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
© It’s on You - Real McCoy
De stream staat aan...
Ja, ik heb prima geslapen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Heb je kunnen slapen met je hamsterwang Mad?
Ik begon vandaag met pijn in de portemonneequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb prima geslapen.
Heb nog wel een flink opgezette kaak, maar geen pijn…
Welkom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben er wel, maar ik hoor nog niks. Het opstarten van de radio duurt bij mij altijd heel lang.
Geen idee. Dat is al tijden zo bij mij.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Waarom duurt dat zo lang dan?
Gewoon even niks hoeven vind ik altijd erg fijnquote:
Vijf weken. En dat is deels een sigaar uit eigen doos.quote:
Maar nu 5 weken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vijf weken. En dat is deels een sigaar uit eigen doos.
Ik werk wekelijks over voor de vakantie-uren.
In de basis heb ik net zoveel dagen als ieder ander werkend mens
Dan bellen ze vanzelf een keerquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar nu 5 weken.
Als je straks maar niet vergeet dat je weer moet beginnen.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De eerste dagen nog niet, want de collega’s hebben 6 weken
Dat vraag ik me al 20 jaar afquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe komen die aan zoveel dagen dan?
Ik zou er wel voor tekenen hoor. Geen afstemming met collega's. Geen gezanik over bereikbaarheid. Geen werk dat door je collega's gewoon niet is gedaan en is blijven liggen voor jou met alle gevolgen van dien. Gewoon even de rust van het idee dat alles stopt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vijf weken. En dat is deels een sigaar uit eigen doos.
Ik werk wekelijks over voor de vakantie-uren.
In de basis heb ik net zoveel dagen als ieder ander werkend mens
Dat kun jij niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor tekenen hoor. Geen afstemming met collega's. Geen gezanik over bereikbaarheid. Geen werk dat door je collega's gewoon niet is gedaan en is blijven liggen voor jou met alle gevolgen van dien. Gewoon even de rust van het idee dat alles stopt.
Dat is vooral heel fijn inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor tekenen hoor. Geen afstemming met collega's. Geen gezanik over bereikbaarheid. Geen werk dat door je collega's gewoon niet is gedaan en is blijven liggen voor jou met alle gevolgen van dien. Gewoon even de rust van het idee dat alles stopt.
Nee, dan denk ik niet. En het hoeft ook geen 5 weken te zijn hoor. Met 1 zo'n week zou ik al heel blij zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun jij niet.
Je maakt je alsnog veel te druk over het werk.
Dan zou ik proberen dit jaar toch nog ergens vakantie in te plannen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik niet. En het hoeft ook geen 5 weken te zijn hoor. Met 1 zo'n week zou ik al heel blij zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Walking on the Silver Moon - The Police
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Walking on the Silver Moon - The Police
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd zeekziek van deze drumpartij
Tja, ik geniet er nu gewoon niet van. Ik ga nu van een donderdag t/m maandag met een vriendin wandelen, maar dat doe ik meer voor haar dan voor mezelf eigenlijk. En dan heb ik het al weten te beperken tot 3 werkdagen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zou ik proberen dit jaar toch nog ergens vakantie in te plannen.
Ongeacht wat je collega doet.
Wanneer ga je eens iets echt voor jezelf doen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik geniet er nu gewoon niet van. Ik ga nu van een donderdag t/m maandag met een vriendin wandelen, maar dat doe ik meer voor haar dan voor mezelf eigenlijk. En dan heb ik het al weten te beperken tot 3 werkdagen.
Ja, nu je het zegt omschrijf je dat wel goed eigenlijk. Ik vind dit een vervelend Police-liedje, maar dat ligt wellicht wel daaraan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd zeekziek van deze drumpartij
Uiteindelijk zal ik er zelf ook wel van genieten hoor. Het is misschien wel goed dat ik op zo'n manier 'gedwongen' word.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens iets echt voor jezelf doen?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik er zelf ook wel van genieten hoor. Het is misschien wel goed dat ik op zo'n manier 'gedwongen' word.
Vaker naar buiten!quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
Mijn vitamine D was te laag. Ondanks vitamine D pilletjes van 20 gram die ik al nam.
Heeft mijn huisarts mij vandaag Vitamine D oplaad-pillen gegeven. 50.000 IE.![]()
Dan moet het bijna wel goed komen, toch?
Kom je wel genoeg buiten eigenlijk? En ik begreep dat injecties ook nog mogelijk zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
Mijn vitamine D was te laag. Ondanks vitamine D pilletjes van 20 gram die ik al nam.
Heeft mijn huisarts mij vandaag Vitamine D oplaad-pillen gegeven. 50.000 IE.![]()
Dan moet het bijna wel goed komen, toch?
Ja, zaterdag weer bijna heel de dag.quote:
Geen idee. Misschien alleen wat vermoeidheid?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Kom je wel genoeg buiten eigenlijk? En ik begreep dat injecties ook nog mogelijk zijn.
Wat merk je eigenlijk van vitamineD-tekort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |