SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Het is juli, DJ11. Niet december.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is me in die 28 jaar nooit gelukt om het gevoel van machteloosheid onder woorden te brengen.
Ik kan er wel over praten maar onder woorden brengen nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Willie Nelson en his kids - We Are The World
Ik heb de kerstverlichting voor komende winter net afgelopen week ontvangen.quote:
Wil jij na de zomer-carnaval nu ook de zomer-kerst invoeren?quote:
Slim!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de kerstverlichting voor komende winter net afgelopen week ontvangen.
Is nu de helft van de prijs…
Heb je iets bijzonders besteld?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de kerstverlichting voor komende winter net afgelopen week ontvangen.
Is nu de helft van de prijs…
Gewoon eens wat anders.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij na de zomer-carnaval nu ook de zomer-kerst invoeren?
Een uitbreiding van wat we al hadden, allemaal koppelbare snoeren met lichtjes en twinkles…quote:
Welkom Raf.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ah vrolijke muziek, dat had ik even nodig.
Of Anne-Marie nou geschaard mag worden onder vrolijke muziek, wil ik nog wel betwijfelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Hallo Rafquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Of Anne-Marie nou geschaard mag worden onder vrolijke muziek, wil ik nog wel betwijfelen.
Heel stuk vrolijker dan ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Of Anne-Marie nou geschaard mag worden onder vrolijke muziek, wil ik nog wel betwijfelen.
Ja...... heb er deze even tussengezet vanwege jullie Kerst behoefte.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
Eigen schuld......quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Op naar een nieuwe week!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Leuk liedje hoor, maar een enorme oorwurm.Heb er door toedoen van een collega die het neuriede ooit eens een week mee in m'n hoofd gelopen. Vooral dat "duh ba dum"-stukje...
Dat is nou marketing.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was dit nooit een kerstnummer bedoeld. Pas op het laatste moment is dat zinnetje over kerst erin gestopt, met die kerstbelletjes. Puur omdat het op het eind van het jaar werd uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |