Elke TT is een TTquote:
Vel meer zal er ook niet gebeuren vanavond denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Het buurthuis is weer geopend.![]()
Bern en Jasper aan de tafeltennis, Rupert, Moraima, Wendy en Erik aan het kaarten.
Helemaal niets, de koker met de lange geldopdrachten is ook leeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vel meer zal er ook niet gebeuren vanavond denk ik
Yep, dit concept is niet voor herhaling vatbaar. Graag Utopia terugquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vel meer zal er ook niet gebeuren vanavond denk ik
Meestal niets in het weekend helaasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets, de koker met de lange geldopdrachten is ook leeg.
Had er ook meer van verwacht. Moeilijke spelletjes en veel en veel meerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Yep, dit concept is niet voor herhaling vatbaar. Graag Utopia terug
Precies. Wat ik ook liever zie is dat er nieuwe mensen bij kunnen komen nadat iemand is geëlimineerd. Zo blijft de spanning wat hoger met nieuwe bondjes en is de kans kleiner dat er een saaie club overblijft.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er ook meer van verwacht. Moeilijke spelletjes en veel en veel meer
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
Ik zie opvallend veel mensen oefenen op dat rondrijspeeltje
Dan zou ik juist niet meer kijken, dat zou het voor mij verpesten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Precies. Wat ik ook liever zie is dat er nieuwe mensen bij kunnen komen nadat iemand is geëlimineerd. Zo blijft de spanning wat hoger met nieuwe bondjes en is de kans kleiner dat er een saaie club overblijft.
Laten we het hopen..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er staat iets te gebeuren, m'n radar ging net af
Wat is hij dan aan het doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Isaac is met de hot tub bezig, verder gebeurt er nog niks.
[ afbeelding ]
Zingenquote:
Zodat wij het in ieder geval niet zien als er weer iets zou gebeuren en er niets lekt naar de buitenwereld. Top oplossingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:27 schreef kater1 het volgende:
Nu, de oplossing na alle ophef schijnt te zijn dat Babette en Marciano zoveel mogelijk uit elkaars buurt moeten blijven. En als ze toch samen zijn geen streams.
Die kerel wordt steeds enger...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Isaac is met de hot tub bezig, verder gebeurt er nog niks.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:16 schreef Seattle het volgende:
Bij gebrek aan leuke streams: je kunt tegenwoordig Jeffrey en Kim boeken op je verjaardag!
Kijk dat is nog eens leukJammer dat ik net jarig ben geweest
Gisteravond...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Weet iemand wanneer het laatste teken van leven was van Marciano en Babette?
Deze stream is leuker op dit moment....quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:16 schreef Seattle het volgende:
Bij gebrek aan leuke streams: je kunt tegenwoordig Jeffrey en Kim boeken op je verjaardag!
Kijk dat is nog eens leukJammer dat ik net jarig ben geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee Wendy en Mirthe mochten iets niet zeggen. Ze denken zelf Trump. Misschien dat er oorlog is met Amerika. Dat laatste zei Mirthe.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat gebeurde er, streamlock vanwege Moraima ?
Geen wonder. Erik en Bep hebben een heel lang gesprek gehad vanmiddag over dat ze beiden zo veel intelligenter en empathischer waren dan de andere deelnemers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 2 op de bank in de loods. Eric die verschrikkelijk popiejopie zit te doen. Heeft het hoogste woord, grijnst voortdurend en zit met zijn bril te spelen.
Denkt hij soms dat hij al gewonnen heeft of wat.![]()
Ik zag ook Mirthe en Wendy zitten. En toen kwam er een SL. En daarna zagen we Wendy en Mirthe weer en Wendy moest haar zender checken. En toen weer een SL.
Dat is de kachel van de hottub!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:58 schreef Rhosyn het volgende:
Oh het is een buitenkachel. Je hoort de regen.
Wie zit er buiten dan?
Helemaal paranoia daar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee Wendy en Mirthe mochten iets niet zeggen. Ze denken zelf Trump. Misschien dat er oorlog is met Amerika. Dat laatste zei Mirthe.
Ze weten niet wat ze niet mogen zeggen. Of..ze weten het wel maar ze mogen het niet zeggen. Dus.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat is de kachel van de hottub!
(Al snap ik niet goed waarom die aan moet als er toch niemand in zit?)
Ze hadden het over Epstein en waren op zoek naar de naam van zijn vriendin. Daar ging het de hele tijd over en toen kwam er een SL.quote:
Misschien bij MAX 'n nachtprogramma Call-tv voor oudjes bvquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:01 schreef Yver73 het volgende:
Erik zit weer te solliciteren naar een presentatorsbaantje. Ik denk dat hij teleurgesteld gaat zijn.
Babette en Marciano zijn aan het pingpongen. Mogen we ook niet zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:01 schreef Rhosyn het volgende:
Zowel op stream 1 als 2 zie je nu die buitenkachel. Het regen pijpenstelen daar.
Misschien zitten Marciano en Babette bij de kachel. Met een flesje wijn.
Ik zeg maar wat.
Maar jij zag het toch anders weet je dit nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:04 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Babette en Marciano zijn aan het pingpongen. Mogen we ook niet zien.
😄😄 Ja, een ouwe-lullen programma 😄😄👍quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien bij MAX 'n nachtprogramma Call-tv voor oudjes bv
Scherp 😄quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar jij zag het toch anders weet je dit niet
Knoop in je zakdoek mag ie presenterenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:01 schreef Yver73 het volgende:
Erik zit weer te solliciteren naar een presentatorsbaantje. Ik denk dat hij teleurgesteld gaat zijn.
Hij past daar wel tussen...Of bandleider van de Josti Band heeft hij ook wel de juiste skills voor.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Knoop in je zakdoek mag ie presenteren
Wordt dat niet ge-owned door Tiano met zn witte en rode zakdoek?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Knoop in je zakdoek mag ie presenteren
Dan heb je Babette nog niet horen ratelen, die praat in stenoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:33 schreef IkFok het volgende:
Niet naar te luisteren als mirthe wat aan het vertellen is . van de hak op de tak
Das juist grappig ..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:33 schreef IkFok het volgende:
Niet naar te luisteren als mirthe wat aan het vertellen is . van de hak op de tak
Zijn gesprek met Babette analyseren. 🤣quote:Op zondag 23 juli 2023 01:44 schreef woxxel het volgende:
Ja hij ligt wakker in bed te denken of te luisteren
Meestal niets in het weekend,quote:Op zondag 23 juli 2023 08:00 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vrees voor nog een hele saaie dag in de loods ,met veel gesprekken over wie er op de stip moet komen
hoop zo dat er morgen een eliminatie komt , wat reuring in die loods
nee , zal wel wachten zijn tot morgen voor eli hoop ik ,en deze keer geen verdienopdracht , wil morrie uitwuiven , en erik zijn vrijstelling kwijt is want die heeft het hoog in kop gekregenquote:
Je ziet hem veranderen he, hij zit mij te veel met Babette te slijmen.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee , zal wel wachten zijn tot morgen voor eli hoop ik ,en deze keer geen verdienopdracht , wil morrie uitwuiven , en erik zijn vrijstelling kwijt is want die heeft het hoog in kop gekregen
echt , brrrrrrrrrrrrrrrr die 2 uren lang in gesprek in de kas en maar veren in elkaars kont stekenquote:Op zondag 23 juli 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet hem veranderen he, hij zit mij te veel met Babette te slijmen.
O voor mijn gevoel was het langer dan 2 uurquote:Op zondag 23 juli 2023 08:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt , brrrrrrrrrrrrrrrr die 2 uren lang in gesprek in de kas en maar veren in elkaars kont steken
bedoel bep en erik met die 2quote:Op zondag 23 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor mijn gevoel was het langer dan 2 uur
niks van gehoord of gezien , ze worden vakkundig uit beeld gehouden als ze samen zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 08:53 schreef Varen het volgende:
Hoe is het afgelopen met het dure cadeau van Babette voor Marciano?
Heel opvallend ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks van gehoord of gezien , ze worden vakkundig uit beeld gehouden als ze samen zijn
Wat voor duur cadeau?quote:Op zondag 23 juli 2023 08:53 schreef Varen het volgende:
Hoe is het afgelopen met het dure cadeau van Babette voor Marciano?
O ja wacht, was dat niet een soort van geweer en daar kon dan drank in?quote:Op zondag 23 juli 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar bep geld ging bedelen bij erik lreeg het niet , is iets voor hare pipogoudlokje
jaquote:Op zondag 23 juli 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja wacht, was dat niet een soort van geweer en daar kon dan drank in?
een fles whiskey in de vormquote:Op zondag 23 juli 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja wacht, was dat niet een soort van geweer en daar kon dan drank in?
De pot pindakaas is ook weer helemaal leeg geschraptquote:
Babbel ziet Marciano als een middel om ver te komen in dit spel en misschien wel winnen.quote:
ze gebruiken elkaar en spelen vuil. vies . smerig spelquote:Op zondag 23 juli 2023 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babbel ziet Marciano als een middel om ver te komen in dit spel en misschien wel winnen.
En de camera's staan er op dus veel kan er niet gebeuren.
Je ziet iedereen wel eens achter die douchedeur staan, zelfs Erik, maar Jasper? Zeer zelden.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
En daar hebben we Jasper. Aangekleed en wel. Hij wast zijn gezicht en Sasha staat onder de douche.
Dat komt omdat hij niet boven het deurtje uitkomt.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet iedereen wel eens achter die douchedeur staan, zelfs Erik, maar Jasper? Zeer zelden.
Mijn koffie bijna tegen het schermquote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij niet boven het deurtje uitkomt.
Is gewoon toeval hoor, niet overal wat achter zoeken.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind eigenlijk Mirthe wel heel vaak zeer verleidelijke poses aan nemen als ze met Marciano praat.
Doet ze dat nu expres of wat?
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij niet boven het deurtje uitkomt.
Zo te zien is daar aardig wat regen gevallen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Zo blijft het zwembad goed gevuld, even het regenwater vrij van rotzooi maken en dan aan het zwemwater toevoegen..
[ afbeelding ]
Is dat al op TV geweest?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo te zien is daar aardig wat regen gevallen.
Is er ergens een filmpje van Zoe die wordt opgehaald na haar vertrek?![]()
Haar ware aard komt steeds meer en meer naar boven ze heeft goed in de gaten dat zij de volgende is voor op de stip en naar huis moet vandaar nog meer schijt hebben aan alles en iedereen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima had het daarnet weer druk met Isaac die in de keuken staat.... het Papiaments vloog je weer om je oren.... en wéér geen waarschuwing, ze lijken het te hebben opgegeven, onbegonnen werk, want ze trekt zich er totaal niets van aan.
10.000 boete geven, dat werkt welquote:Op zondag 23 juli 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima had het daarnet weer druk met Isaac die in de keuken staat.... het Papiaments vloog je weer om je oren.... en wéér geen waarschuwing, ze lijken het te hebben opgegeven, onbegonnen werk, want ze trekt zich er totaal niets van aan.
Nee hoor volgens mij niet, Moraima heeft momenteel overal lak aan en al helemaal aan geld dat uit de pot gaat, vanaf het begin roept ze immers: alles kan kapot, ook de prijzenpot!!quote:
kapsones mens bahquote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee hoor volgens mij niet, Moraima heeft momenteel overal lak aan en al helemaal aan geld dat uit de pot gaat, vanaf het begin roept ze immers: alles kan kapot, ook de prijzenpot!!
Die zit en ligt daar alleen maar om alles wat ze thuis ontbeert naar binnen te slepen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee hoor volgens mij niet, Moraima heeft momenteel overal lak aan en al helemaal aan geld dat uit de pot gaat, vanaf het begin roept ze immers: alles kan kapot, ook de prijzenpot!!
Totaal niet gemotiveerd is ze, eten, hangen en het liefst nergens aan mee doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zit en ligt daar alleen maar om alles wat ze thuis ontbeert naar binnen te slepen.
Ze is zich wel bewust van de reacties van mannen, speelt daar wel vaker mee.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind eigenlijk Mirthe wel heel vaak zeer verleidelijke poses aan nemen als ze met Marciano praat.
Doet ze dat nu expres of wat?
Bijna Net als Utopia, daar riepen de bewoners uiteindelijk wel vaker om actie. Verbeelden zich kapotquote:Op zondag 23 juli 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind het echt een sfeer van 'wachten op wat komen gaat'...... zo lopen ze ook in de rondte (of zitten gewoon te zitten)
ik vraag me af of ze de finale hier net zo gaan doen, niet op de streams, bewoners in een hotel en een paar dagen later op tvquote:Op zondag 23 juli 2023 12:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Bijna Net als Utopia, daar riepen de bewoners uiteindelijk wel vaker om actie. Verbeelden zich kapot
En dat is dus wel opvallend raar.quote:
IK vermoed dat Sasha om haar benen weer sterk te krijgen na corona een bepaalde tijd moet lopen en dat ze daarom steeds zegt nog zoveel minuten/Doet ze altijd als ze aan het lopen isquote:Op zondag 23 juli 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper en Sasha lopen weer rondjes.... waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat ik naar een toneelstukje zit te kijken als ik ze hoor praten?
(nog 4 minuten zeggen ze)
Ze hadden gewoon vaker, sneller moeten elimineren. Het wordt nu alsmaar gerekt en daardoor is het niet interessant meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef realkijkers het volgende:
2 seconden streams gekeken.
Bern zit op een bankje.
Met koptelefoon.
Zegt niets.
4 anderen kaarten.
Ook stil.
Het boeit ze niet, Talpa, Videoland.
Blij dat ik geen abonnement betaald heb.
Het wordt echt waardeloos.
Hoe kan je dan kijken?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:13 schreef realkijkers het volgende:
2 seconden streams gekeken.
Bern zit op een bankje.
Met koptelefoon.
Zegt niets.
4 anderen kaarten.
Ook stil.
Het boeit ze niet, Talpa, Videoland.
Blij dat ik geen abonnement betaald heb.
Het wordt echt waardeloos.
Ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat er zoveel mensen uit zichzelf of door een brief naar huis zouden gaan lijkt het.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon vaker, sneller moeten elimineren. Het wordt nu alsmaar gerekt en daardoor is het niet interessant meer.
Dan zou het nog veel eerder saai zijn geworden, en een eliminatie is ook maar iets van een paar uurtjes.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon vaker, sneller moeten elimineren. Het wordt nu alsmaar gerekt en daardoor is het niet interessant meer.
Dan was het nog niet echt veel spannende geweest dan nu het geval is denk ikquote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat er zoveel mensen uit zichzelf of door een brief naar huis zouden gaan lijkt het.
Met alleen elimineren zou een heel ander 'schema' aangehouden zijn denk ik.
Ja, de organisatie is weer waardeloos en het lijkt erop dat ze het helemaal dood laten bloeien. Het einde zal ook niet meer spannend zijn denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nooit rekening mee gehouden dat er zoveel mensen uit zichzelf of door een brief naar huis zouden gaan lijkt het.
Met alleen elimineren zou een heel ander 'schema' aangehouden zijn denk ik.
Dat laatste zéér zeker.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou het nog veel eerder saai zijn geworden, en een eliminatie is ook maar iets van een paar uurtjes.
Meer opdrachten had gemakkelijk gekund, gewoon lage bedragen uitkeren.
Het mooist zou zijn geweest als ze elke dag moesten spelen voor voedsel.
Ja, nu lijkt het erop alsof ze wachten op de volgende die uit zichzelf vertrekt.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het nog niet echt veel spannende geweest dan nu het geval is denk ik
Waren er misschien andere keuzes geweest. Maar ik vermoed dat ze allemaal in het zelfde hadden gedaan, luieren, spelletjes, sporten en hangen en niets doen
Hopelijk doet Moraima hier wél aan mee.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaat er gebeuren vandaag? O een inburgering hoor ik nu
We gaan het zien, ik denk dat het met dat karretje van Erik et maken heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Moraima hier wél aan mee.
Over 10 jaar ga je je die Erik nog herinneren. En die agressieve man, Jeffrey.quote:
Nou nee die ben ik dan al lang vergeten, ben de helft die erin gezeten al vergeten..kijk al 2 maand niet meerquote:Op zondag 23 juli 2023 13:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Over 10 jaar ga je je die Erik nog herinneren. En die agressieve man. Jeffrey.
Ik meende, dat je daarnet nog een verslagje had gemaakt, maar dat droom ik danquote:Op zondag 23 juli 2023 13:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee die ben ik dan al lang vergeten, ben de helft die erin gezeten al vergeten..kijk al 2 maand niet meer
Huh ik maak/schrijf nooit verslagjesquote:Op zondag 23 juli 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik meende, dat je daarnet nog een verslagje had gemaakt, maar dat droom ik dan
Zie je wel, dat je schreef dat Erik een leuk karretje heeft gemaakt, heb ik gedroomd.quote:
Oh maar dat noem ik geen verslagquote:Op zondag 23 juli 2023 13:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Zie je wel, dat je schreef dat Erik een leuk karretje heeft gemaakt, heb ik gedroomd.
Dotteke / Deisyy, verwijder deze onzin maar. Gaat nergens over.
Zit er ook een taal opdracht bij?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat gaat er gebeuren vandaag? O een inburgering hoor ik nu
Geen idee, laatst hadden ze als inburgering dat fietsen.quote:
Er is weer wat 3 augustus, kreeg alleen niet goed mee wat?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:51 schreef spapaars het volgende:
Bern voert weer gesprekken die lijken op die van een maatschappelijk werker in een GGZ-instelling.
Feest in stijl van de Middeleeuwen… Bern is aan het inventariseren wie welk kostuum aan wil. Je kunt kiezen uit koning(in), prins(es), ridder, hofnar.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is weer wat 3 augustus, kreeg alleen niet goed mee wat?
middeleeuwsfeest is as zaterdagquote:Op zondag 23 juli 2023 14:04 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Feest in stijl van de Middeleeuwen… Bern is aan het inventariseren wie welk kostuum aan wil. Je kunt kiezen uit koning(in), prins(es), ridder, hofnar.
Net een kinderfeestje weer dus 😁
Dat was niet serieus bedoeld. Maar omdat Isaac het organiseert vond ik DIE grapje wel leuk.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, laatst hadden ze als inburgering dat fietsen.
Bijna niemand weet wat ze gaan krijgen hoorde ik net
O, die stond eerst voor zaterdag 29 juliquote:
Volgens mij is dat nog steeds zo en gaat dit over bouten en moerenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die stond eerst voor zaterdag 29 juli
Heb het maar weer aangepast in de agenda
Ik ga 3 augustus er maar weer uithalenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds zo en gaat dit over bouten en moeren
voor een nieuw karretje.
Ik hoorde Bern zeggen dan kunnen we dat misschien kopen van het budget van het middeleeuwen feest.( maaar dat mocht dus nietgeld splitsen. ( maar Bern vindt dat onzin)
Gewoon gratis via Videolandquote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je dan kijken?
Het zal zo nog wel een maand door sudderen.
Zal denk ik niet zo heel veel meer gebeuren ben ik bang
van k5 stond in de sluisquote:Op zondag 23 juli 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komen ze nu weer aan een winkelwagentje
O ja had al een abo op videolandquote:
Klopt, maar die later moeten kennen de route uit hun hoofd, dus verwacht nog wel snellere rondes.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:41 schreef Yver73 het volgende:
😁😁 Sasha en Bern doen het beter dan Babette en Marciano… 👍
Ja, dat is waar. Meestal kiest Babette ervoor om als 1 van de laatsten te starten met verdienopdrachten, zodat ze eerst ‘af kan kijken’.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar die later moeten kennen de route uit hun hoofd, dus verwacht nog wel snellere rondes.
laat me raden morrie die dat zegt zekerquote:Op zondag 23 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Nee absoluut niet ik kan niet in de kar. Ik hoef geen blinddoek om dat hoeft toch niet.
Bingoquote:Op zondag 23 juli 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat me raden morrie die dat zegt zeker
En de managers zijn ook veel beter op de hoogte van de prijzen ookquote:Op zondag 23 juli 2023 15:57 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was weer een dom en vooral niet eerlijk spel..
Iedereen behalve het eerste koppel heeft genoeg tijd gehad om het bedrag van die boodschappen al uit kunnen rekenen. Dan hoeven ze die paar producten die ze tijdens het parcours niet hebben kunnen pakken er alleen nog maar van het totaal bedrag aftrekken..
Wat een dom schaap.. naar rechts roept Jasper continu en Wendy blijft naar links rijden met dat karretje..quote:Op zondag 23 juli 2023 16:18 schreef spapaars het volgende:
Richtingsgevoel is niet het sterkste punt van Wendy
Dat is wel heul goedquote:
Wie heeft nu wat gewonnen, wat een warboel zegquote:Op zondag 23 juli 2023 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
pffff mits er geld is in de huishoud pot kun je je gewonnen prijs bestellen nou jaaaaa
geen winnaar, iedereen krijgt 2.50, als er geld is anders moeten ze wachtenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft nu wat gewonnen, wat een warboel zeg
Had ik he tdus toch goed begrepenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:01 schreef Chanel5 het volgende:
huh? geen eerste prijs alles wordt verdeeld, iedereen 2.50 mits er hh geld is en niet opgezopen en gerookt door manager en dinnetjes
ik verstond vuilenszakken (ipv vuilniszakken) en vertel me gelijk ff waar die Jumbo zit..... voor 1.49 een pak koffie!!quote:
Dat is weer een paar avonden amusement zullen ze denken..... en wij hebben het gevoel dat we voor dronken droppie zitten te kijken.......... gooi er maar gelijk een eliminatie achteraan zou ik zeggen, dat is pas amusementquote:Op zondag 23 juli 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
Iemand verstaan wat Ima allemaal brabbelde?
Waarom wordt er niet gezegd wie er gewonnen heeft?
Waar hebben we nu eigenlijk naar zitten kijken dan?
Het wordt steeds lachwekkender die verplichte opdrachten..
Er is echt niets meer aanquote:Op zondag 23 juli 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is weer een paar avonden amusement zullen ze denken..... en wij hebben het gevoel dat we voor dronken droppie zitten te kijken.......... gooi er maar gelijk een eliminatie achteraan zou ik zeggen, dat is pas amusement
Volgens mij was ze de wc's aan het schoonmaken, maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat dan? Mirthe boos? Ik hoor ze zeggen die vieze vieze vieze.. over wie heeft ze het nu?
Dan zal ze dat wel hebben geroepen.. dat de wc vies isquote:Op zondag 23 juli 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij was ze de wc's aan het schoonmaken, maar ik kan me vergissen
hun gesprek ging ook over de nominaties hoorquote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef maryo55 het volgende:
Gisteren werd hier Babs weer negatief neer gezet omdat ze uren met Eric aan het praten was. Nu hoor ik Eric zeggen dat hij met Babs verder nog moet praten over het fysiologische gesprek . Weer aan namens hier dat Babs zich aan het inlikken is zodat er niet op haar gestemd word. Valt mij op bij alles wat ze doet ook leuke dingen hier negatief gezien word. Praat ze lacht ze huilt ze is ze stil het is nooit goed.
Fysiologisch gesprek?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef maryo55 het volgende:
Gisteren werd hier Babs weer negatief neer gezet omdat ze uren met Eric aan het praten was. Nu hoor ik Eric zeggen dat hij met Babs verder nog moet praten over het fysiologische gesprek . Weer aan namens hier dat Babs zich aan het inlikken is zodat er niet op haar gestemd word. Valt mij op bij alles wat ze doet ook leuke dingen hier negatief gezien word. Praat ze lacht ze huilt ze is ze stil het is nooit goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bep zet zichzelf negatief neer , en wat voor leuke dingen zet bep neer ik zie ze nietquote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef maryo55 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Fysiologisch gesprek?
Sorry hoor foutjes schrijven kan gebeuren mensen uitlachen daarvoor kan blijkbaar ook gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. ik zie niet alles negatief van haar .Ik zie en zag ook de dame van het eerste half jaar en daar zag ik toch vaak hele positieve dingen van haar. Ze is gewoon de laatste maanden meegegaan in de negatieve spiraal van een aantal bewoners en dat heeft zich blijkbaar opgestapeld. en dit ook door dat ze bijna constant in beeld is. Andere bewoners zitten liggen ergens en roddelen net zo hard en zijn net zo hard met het spel bezig maar die zijn niet constant in beeld.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep zet zichzelf negatief neer , en wat voor leuke dingen zet bep neer ik zie ze niet
sorry maar dit was een grappig foutjequote:Op zondag 23 juli 2023 19:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Sorry hoor foutjes schrijven kan gebeuren mensen uitlachen daarvoor kan blijkbaar ook gebeuren.
Bij mij is het idd de overdosis Bep met haar eindeloze gekakel waar ik echt niet meer naar kan luisteren ondanks dat ze soms misschien best iets zinnigs te zeggen heeft. Als ze het wat meer zouden afwisselen met andere mensen in de loods dan zou ik me er ws veel minder aan ergeren. Ze krijgt naar mijn idee veel te lang de hoofdrol en dat gaat tegenstaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kan. ik zie niet alles negatief van haar .Ik zie en zag ook de dame van het eerste half jaar en daar zag ik toch vaak hele positieve dingen van haar. Ze is gewoon de laatste maanden meegegaan in de negatieve spiraal van een aantal bewoners en dat heeft zich blijkbaar opgestapeld. en dit ook door dat ze bijna constant in beeld is. Andere bewoners zitten liggen ergens en roddelen net zo hard en zijn net zo hard met het spel bezig maar die zijn niet constant in beeld.
Daar heb je wel een punt. Maar ze is ook zooooo fucking irritant.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kan. ik zie niet alles negatief van haar .Ik zie en zag ook de dame van het eerste half jaar en daar zag ik toch vaak hele positieve dingen van haar. Ze is gewoon de laatste maanden meegegaan in de negatieve spiraal van een aantal bewoners en dat heeft zich blijkbaar opgestapeld. en dit ook door dat ze bijna constant in beeld is. Andere bewoners zitten liggen ergens en roddelen net zo hard en zijn net zo hard met het spel bezig maar die zijn niet constant in beeld.
Babette heeft voor mij afgedaan door de manier waarop ze Wendy heeft laten vallen als een baksteen. Eerst een zogenaamde trouwerij, my friend en ga zo maar door...... en ineens Wendy achter haar rug om zo zwart maken, dat de honden er geen brood van lusten. Dat deed ze niet 1 keer, maar echt iedere dag en bij iedereen die het maar horen wilde.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
is bij mij begonnen toen gj amper de port uit was en bep naar groep ice trok , sedertdien is ze heel erg verandert en niet in de postieve zinquote:Op zondag 23 juli 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft voor mij afgedaan door de manier waarop ze Wendy heeft laten vallen als een baksteen. Eerst een zogenaamde trouwerij, my friend en ga zo maar door...... en ineens Wendy achter haar rug om zo zwart maken, dat de honden er geen brood van lusten. Dat deed ze niet 1 keer, maar echt iedere dag en bij iedereen die het maar horen wilde.
Dat gehad hebbende was ze Zoë ineens zat om welke reden dan ook.... haar 'vogeltje' werd ineens uit het nest gegooid, want ze had immers Marciano en hoe je het ook wendt of keert, deze man heeft een enorme invloed op de vriendschappen van Babette.
Ze pretendeert zo intelligent te zijn (het gesprek met Erik bewijst dit), ze zegt zelf boven anderen te staan.
Dit zijn geen leuke dingen en dat samen met haar hele manier van doen van de laatste maanden zorgt voor een enorme irritatie bij mij.
IK had haar al langer door, ze is vals, en als ze zich zo laat meeslepen door anderen zegt genoeg voer haarquote:Op zondag 23 juli 2023 19:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
is bij mij begonnen toen gj amper de port uit was en bep naar groep ice trok , sedertdien is ze heel erg verandert en niet in de postieve zin
Ze is haar toekomstig beroep niet waardig,quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind haar een onbetrouwbare manipulerende vrouw!
Ik denk dat ze is gaan balen van Wendy doordat Wendy steeds Marciano afkraakte Geen vertrouwen eng mannetje ect. Zo ook Zoe die dit deed/. Iemand die stiekem toch wat verliefd is kan dat waarschijnlijk een paar x aanhoren en dan is het genoeg. Verliefdheid maakt blind. Een Marciano die Babs het gevoel heeft gegeven dat Wendy hem leuk vind. en vervolgens Wendy samen met Marciano en nog een paar buiten gaan slapen. Dan is de jaloezie zo daar. Ze heeft dit niet netjes gedaan. Ze had hier beter een goed gesprek over moeten voeren met Wendy.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft voor mij afgedaan door de manier waarop ze Wendy heeft laten vallen als een baksteen. Eerst een zogenaamde trouwerij, my friend en ga zo maar door...... en ineens Wendy achter haar rug om zo zwart maken, dat de honden er geen brood van lusten. Dat deed ze niet 1 keer, maar echt iedere dag en bij iedereen die het maar horen wilde.
Dat gehad hebbende was ze Zoë ineens zat om welke reden dan ook.... haar 'vogeltje' werd ineens uit het nest gegooid, want ze had immers Marciano en hoe je het ook wendt of keert, deze man heeft een enorme invloed op de vriendschappen van Babette.
Ze pretendeert zo intelligent te zijn (het gesprek met Erik bewijst dit), ze zegt zelf boven anderen te staan.
Dit zijn geen leuke dingen en dat samen met haar hele manier van doen van de laatste maanden zorgt voor een enorme irritatie bij mij.
Ik kan niet echt naar haar luisteren, komt misschien door haar stemgeluid of het constante gewauwel.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind haar een onbetrouwbare manipulerende vrouw!
Mee eensquote:Op zondag 23 juli 2023 19:54 schreef Thorelf het volgende:
IK twijfel aan de dingen die babs zou hebben gedaan zoals kapster enz ze wil op niveau kunnen praten, maar ze sprak het meest met Zoe en marcio daar kon ze goed meepraten..tja...En nu met Erik.en dat komt erg gemaakt over en is ook voor het loodsgesprek.
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Weledelgeleerde Erik, en SideKick Psych BabbelKut beantwoorden ál Uw niet gestelde vragen over de meest diepgaande de vraagstukken...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |