LibertyGoden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon een kunstmatig gefabriceerde loterij
Die moet echt een goede ronde neerzetten nuquote:
Slaat helemaal nergens op dit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Of nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die moet echt een goede ronde neerzetten nu
Ze besodemieteren de boel gewoonquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Experiment om setjes uit te sparen? Ze hebben er nog steeds maar 11 voor dit weekendquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Experiment mislukt, opflikkeren met dit hele concept![]()
![]()
Krijg je straks weer zo'n Monza momentquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:17 schreef Starflyer het volgende:
Iedereen weer wachten voor de laatste bocht
Mag nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:19 schreef Evenstar het volgende:
Was Lewis niet buiten de baan daar? Of mag dat daar?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:19 schreef Jane het volgende:
Ging Hamilton daar met 4 wielen over de lijn?
yupquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:19 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:19 schreef Jane het volgende:
Ging Hamilton daar met 4 wielen over de lijn?
Dat zou het wel afmakenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:19 schreef Evenstar het volgende:
Piastri de eerste Merc op 6.quote:
We are checking.quote:
En we missen de beelden dat Lando Russel piepeltquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
viaplay moet even snel de reclame er in drukken voor voetbal want ja dat hebben ze ook nog
Dat zou je wel verwachten ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:20 schreef SiGNe het volgende:
Iets zegt me dat toto gaat klagen over het nieuwe bandenregelement
Ik kijk het nu elders, maar echt wtf was die reclamequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
viaplay moet even snel de reclame er in drukken voor voetbal want ja dat hebben ze ook nog
Mooi in beeld op F1tv net hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En we missen de beelden dat Lando Russel piepelt
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Donderkonijn het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom staan ze in godsnaam op de harde band allemaal? Word er weer een (nutteloos) experiment gedaan?
Yup.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Donderkonijn het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom staan ze in godsnaam op de harde band allemaal? Word er weer een (nutteloos) experiment gedaan?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Donderkonijn het volgende:
Informeer even bij @Nattekatquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Donderkonijn het volgende:
Niet dat er ook maar een hond naar die oefenpotjes kijkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
Yupquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Donderkonijn het volgende:
ik heb op mobiel viaplay want die is op mobiel sneller dan sky op iptvquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk het nu elders, maar echt wtf was die reclame
Whut?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:20 schreef trein2000 het volgende:
Erg mooi dat de vervelende Tsunoda het deksel op zijn neus krijgt.
Liever Viaplee dan Skyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb op mobiel viaplay want die is op mobiel sneller dan sky op iptv
daarom drukken ze de reclame er ook in.. en dan doen alsof het een spelletje is .. een oude gameconsolequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet dat er ook maar een hond naar die oefenpotjes kijkt.
Ja, experimenteren om te kijken of ze de qualifying leuker kunnen maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:21 schreef Donderkonijn het volgende:
En morgen wordt die Alfa aan alle kanten voorbij gereden, nou leuk zeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, experimenteren om te kijken of ze de qualifying leuker kunnen maken.
En het werkt!
Alfa Romeo op 1
RUS OUT
mwa ik vind sky meer op de acties in gaan. en minder studio is sowieso een prequote:
Zo lekker is Ember ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:23 schreef tralalala het volgende:
Tsunoda die afdruipt te zien op F1TV. Sommige hier kijken naar Ambuuurrhhh.
Ik zeg doenquote:
Inhalen is lastig hier, treingenotquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En morgen wordt die Alfa aan alle kanten voorbij gereden, nou leuk zeg.
die ligt er uitquote:
Matige table smash van Totoquote:
Paar keer de Merc crashenquote:
Je bent zellufquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lekker is Ember ook weer niet.
Als ze een groot deel van de rest schrappen is de keuze makkelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Ach, viaplay is binnenkort toch einde verhaal, ze gaan het abbo weer omhoog schroeven om de verliezen te compenseren. Die gasten snappen niet hoe het in NL werkt, met duurder maken jaag je nog meer mensen naar F1tvpro..., nu weer OT
Mental illness vinden mensen sexyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lekker is Ember ook weer niet.
ik las hier iets ergens op fok dat delen van ww niet meer zou mogen, tja dan neem ik de vertraging van iptv maar voor liefquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Ach, viaplay is binnenkort toch einde verhaal, ze gaan het abbo weer omhoog schroeven om de verliezen te compenseren. Die gasten snappen niet hoe het in NL werkt, met duurder maken jaag je nog meer mensen naar F1tvpro..., nu weer OT
In de andere Mercquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer de Merc crashen
Volgens mij begint dan de competitiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet dat er ook maar een hond naar die oefenpotjes kijkt.
Tsunoda zat er nog achter op de baan toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik kijk pas net, reed Ric niet zijn laatste ronde met een betere baan dan tsu ?
Je bent zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Montov het volgende:
Tot dusver geslaagd experiment om met de harde band Q1 te doen.
Tsunoda stond in de file, zal wel niet geholpen hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tsunoda zat er nog achter op de baan toch?
Nou nee, want het meerendeel heeft het via de provider en kijkt op het kanaal. Die mensen hebben geen idee van streaming.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
@Nattekat wordt heel boos van dit soort postsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Montov het volgende:
Tot dusver geslaagd experiment om met de harde band Q1 te doen.
Ben groot fan van Ricciardo maar hij had wel dubbel mazzel met Russel en Sergeant die het allebei in het putje gooide.quote:
kans is aanwezig dat ik daar idd abo ga nemen, maar voorlopig zolang ik nog viaplay op mobiel kan kijken accepteer ik de keuze die ik nu hebquote:
Dat geldt voor elke veranderingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:nattekat wordt heel boos van dit soort posts
In dit geval heeft hij een keer gelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ik dacht dat het sowieso gold voor NKquote:
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij een keer gelijk
ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de baan steeds zo snel zo veel beter wordt? Is dat temperatuur, of meer rubber? Waar ligt dat nou precies aan?
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de baan steeds zo snel zo veel beter wordt? Is dat temperatuur, of meer rubber? Waar ligt dat nou precies aan?
Wiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
het was nu vooral nieuwe banden halen dat de tijden verbeterdequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Meer rubber vooralquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Klimaatverandering.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Jinx attemptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of Perez foutloos blijft vandaag.
In dit geval: regen gisteren heeft de baan gladder gemaakt en is het al dat extra rubber dat de baan in korte tijd sneller maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
ze verspillen geen banen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Middelpunt het volgende:
Geslaagd experiment! Minder banen verspilling, minder voorspelbaar en meer spectakel.
banen verspillingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Middelpunt het volgende:
Geslaagd experiment! Minder banen verspilling, minder voorspelbaar en meer spectakel.
Wat bedoel je daar mee?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was nu vooral nieuwe banden halen dat de tijden verbeterde
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Middelpunt het volgende:
ze hebben de eerste tijden gereden met dezelfde banden en toen de baan er geschikt voor was gingen ze allemaal voor een nieuw setje hard om de beste tijd te halen..quote:
Wat is de reden dat ze voor hard kiezen? Zodat de softs nog beschikbaar zijn op de momenten dat het moet (Q3 en race)?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben de eerste tijden gereden met dezelfde banden en toen de baan er geschikt voor was gingen ze allemaal voor een nieuw setje hard om de beste tijd te halen..
naja op russel na dan
Jeezzzquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze voor hard kiezen? Zodat de softs nog beschikbaar zijn op de momenten dat het moet (Q3 en race)?
Voor Sainz?quote:
Dat is verplichtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze voor hard kiezen? Zodat de softs nog beschikbaar zijn op de momenten dat het moet (Q3 en race)?
ze mogen dit keer in de q1 alleen op hard q2 alleen op medium en q1 alleen op zachtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
amerikanen dus... en daar lijken ze vooral op te mikkenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort experimenten is leuk voor het dagjesvolk.
Maar snappen die het verschil in banden? Laat staan als je over compound begintquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vreselijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
amerikanen dus... en daar lijken ze vooral op te mikken
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar snappen die het verschil in banden? Laat staan als je over compound begint
tja, die richting gaan ze nu gewoon op.quote:
Zal hij wel van zijn vader hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Playboy69 het volgende:
Verstappen kan niet binnen de lijntjes kleuren.
En het dagjesvolk vond het prachtig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
We geven het door.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een beetje track limit moe. Was ik vorige week al, maar nu begint het echt vervelend te worden.
Playboy69 Dit is geil @de_boswachterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Playboy69 het volgende:
Verstappen kan niet binnen de lijntjes kleuren.
Ik vind het een achteruitgangquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, die richting gaan ze nu gewoon op.
we're checkingquote:
Ik was al zat sinds de Oostenrijkse GPquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een beetje track limit moe. Was ik vorige week al, maar nu begint het echt vervelend te worden.
user @S95Sedan heeft gesproken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
Domme gezeik met track limits elke keer, donder gewoon op met die onzin.
yup agreequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een achteruitgang
DTS volk
Toen had ik er nog vrede mee omdat ik dacht dat het aan het circuit lag.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was al zat sinds de Oostenrijkse GP
Tja, moeten ze maar binnen de lijntjes kleuren. De regels zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
ergens is dat ook wel Max eigen.quote:
Ik zie liever reeds een banker lapquote:
ja die had ie ook maar ja TLquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie liever reeds een banker lap
Normaal zet hij eerst een banker lapquote:
Komt eraanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Perez er zo af en dan rood, Max er uitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk precies mis met dit experiment?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die dit zeggen moeten het zelf maar eens komen proberen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar binnen de lijntjes kleuren. De regels zijn duidelijk.
I know. Maar hij is naar buiten nuquote:
als dat gebeurd dat vrees ik dat Checo wel erg gehoorschade op gaat lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez er zo af en dan rood, Max er uit
Max is alleen buiten nuquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is weer een wanhopige poging om meer variatie/spectakel te creëren, in plaats van 'de snelste wint'. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk precies mis met dit experiment?
Kunstmatig spanning veroorzaken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk precies mis met dit experiment?
Hopelijk zonder de track limitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt goed, Max doet het straks dunnetjes over.
Nee, dat crashen in Q is voor Ferrari weggelegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dan vooral de kijkcijfers van degene die niet willen dat iemand alleenheersend isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weer een wanhopige poging om meer variatie/spectakel te creëren, in plaats van 'de snelste wint'. Alles voor de kijkcijfers.
We kunnen als Ajax tegen Excelsior speelt ook Excelsior met een 3-0 voorsprong laten beginnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weer een wanhopige poging om meer variatie/spectakel te creëren, in plaats van 'de snelste wint'. Alles voor de kijkcijfers.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef Alloch87 het volgende:
Wat is de reden van dat bandenreglement deze kwali?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagjesvolk blij maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef Alloch87 het volgende:
Wat is de reden van dat bandenreglement deze kwali?
Misschien kunnen Ajacieden hun linkerschoen aan hun rechtervoet doen. Beetje hetzelfde als verplichte banden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We kunnen als Ajax tegen Excelsior speelt ook Excelsior met een 3-0 voorsprong laten beginnen.
Dat is echt een hele domme vergelijking.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We kunnen als Ajax tegen Excelsior speelt ook Excelsior met een 3-0 voorsprong laten beginnen.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is echt een hele domme vergelijking.
Er gaan klappen komenquote:
Maar waarom dan alleen Ajax, mensen doen hier net alsof Williams wel op soft mag...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kunnen Ajacieden hun linkerschoen aan hun rechtervoet doen. Beetje hetzelfde als verplichte banden.
gaat t regenen??quote:
Viel me ook al opquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:39 schreef Evenstar het volgende:
F1-commentaar is ook hilarisch
Eerst roepen dat Max het rustig gaat doen om een redelijk rondje neer te zetten en door te gaan naar Q3.
Daarna totaal verbaasd zijn dat Max niet eerste staat
Het is vooral een poging om minder banden te verspillen (scheelt 3.680 banden per seizoen). En als het dan ook nog extra variatie/spectakel oplevert is het toch een win-win situatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
denk dat dat ook komt doordat Max tot de tweede sector voor de 1 leek te gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:39 schreef Evenstar het volgende:
Eerst roepen dat Max het rustig gaat doen om een redelijk rondje neer te zetten en door te gaan naar Q3.
Hey, we zijn zo erg gewend aan Verstappen op P1 dat dit wel even een shock is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:39 schreef Evenstar het volgende:
Het is en blijft bsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het is vooral een poging om minder banden te verspillen (scheelt 3.680 banden per seizoen). En als het dan ook nog extra variatie/spectakel oplevert is het toch een win-win situatie.
Het is nog steeds zo dat de snelste wint, alleen gaan we nu niet meer 3 keer precies hetzelfde doen tijdens de quali
Je kan toch ook gewoon 11 setjes geven ipv 13, en het de teams laten uitzoekenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het is vooral een poging om minder banden te verspillen (scheelt 3.680 banden per seizoen). En als het dan ook nog extra variatie/spectakel oplevert is het toch een win-win situatie.
Het is nog steeds zo dat de snelste wint, alleen gaan we nu niet meer 3 keer precies hetzelfde doen tijdens de quali
gaat moeilijk als hij nog in de pit staatquote:
Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Ja nee echt heel matig, de Vries had dit beter gedaan
Denk ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
13e voor Ricciardo is echt het maximale hoor in die knakenbak.
Gewoon gras of grind naast de lijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die tracklimits moet geen jaren duren. Wat een ellende qua kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |