In dit geval heeft hij een keer gelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:nattekat wordt heel boos van dit soort posts
ik dacht dat het sowieso gold voor NKquote:
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij een keer gelijk
ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de baan steeds zo snel zo veel beter wordt? Is dat temperatuur, of meer rubber? Waar ligt dat nou precies aan?
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de baan steeds zo snel zo veel beter wordt? Is dat temperatuur, of meer rubber? Waar ligt dat nou precies aan?
Wiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:nattekat wordt heel boos van dit soort posts
het was nu vooral nieuwe banden halen dat de tijden verbeterdequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Meer rubber vooralquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Klimaatverandering.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Jinx attemptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd of Perez foutloos blijft vandaag.
In dit geval: regen gisteren heeft de baan gladder gemaakt en is het al dat extra rubber dat de baan in korte tijd sneller maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
ze verspillen geen banen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Middelpunt het volgende:
Geslaagd experiment! Minder banen verspilling, minder voorspelbaar en meer spectakel.
banen verspillingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Middelpunt het volgende:
Geslaagd experiment! Minder banen verspilling, minder voorspelbaar en meer spectakel.
Wat bedoel je daar mee?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was nu vooral nieuwe banden halen dat de tijden verbeterde
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:28 schreef Middelpunt het volgende:
ze hebben de eerste tijden gereden met dezelfde banden en toen de baan er geschikt voor was gingen ze allemaal voor een nieuw setje hard om de beste tijd te halen..quote:
Wat is de reden dat ze voor hard kiezen? Zodat de softs nog beschikbaar zijn op de momenten dat het moet (Q3 en race)?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben de eerste tijden gereden met dezelfde banden en toen de baan er geschikt voor was gingen ze allemaal voor een nieuw setje hard om de beste tijd te halen..
naja op russel na dan
Jeezzzquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze voor hard kiezen? Zodat de softs nog beschikbaar zijn op de momenten dat het moet (Q3 en race)?
Voor Sainz?quote:
Dat is verplichtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze voor hard kiezen? Zodat de softs nog beschikbaar zijn op de momenten dat het moet (Q3 en race)?
ze mogen dit keer in de q1 alleen op hard q2 alleen op medium en q1 alleen op zachtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
amerikanen dus... en daar lijken ze vooral op te mikkenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort experimenten is leuk voor het dagjesvolk.
Maar snappen die het verschil in banden? Laat staan als je over compound begintquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort experimenten is leuk voor het dagjesvolk.
Vreselijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
amerikanen dus... en daar lijken ze vooral op te mikken
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar snappen die het verschil in banden? Laat staan als je over compound begint
tja, die richting gaan ze nu gewoon op.quote:
Zal hij wel van zijn vader hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Playboy69 het volgende:
Verstappen kan niet binnen de lijntjes kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |