Inhalen is lastig hier, treingenotquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En morgen wordt die Alfa aan alle kanten voorbij gereden, nou leuk zeg.
die ligt er uitquote:
Matige table smash van Totoquote:
Paar keer de Merc crashenquote:
Je bent zellufquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lekker is Ember ook weer niet.
Als ze een groot deel van de rest schrappen is de keuze makkelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Ach, viaplay is binnenkort toch einde verhaal, ze gaan het abbo weer omhoog schroeven om de verliezen te compenseren. Die gasten snappen niet hoe het in NL werkt, met duurder maken jaag je nog meer mensen naar F1tvpro..., nu weer OT
Mental illness vinden mensen sexyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lekker is Ember ook weer niet.
ik las hier iets ergens op fok dat delen van ww niet meer zou mogen, tja dan neem ik de vertraging van iptv maar voor liefquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Ach, viaplay is binnenkort toch einde verhaal, ze gaan het abbo weer omhoog schroeven om de verliezen te compenseren. Die gasten snappen niet hoe het in NL werkt, met duurder maken jaag je nog meer mensen naar F1tvpro..., nu weer OT
In de andere Mercquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer de Merc crashen
Volgens mij begint dan de competitiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet dat er ook maar een hond naar die oefenpotjes kijkt.
Tsunoda zat er nog achter op de baan toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik kijk pas net, reed Ric niet zijn laatste ronde met een betere baan dan tsu ?
Je bent zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Montov het volgende:
Tot dusver geslaagd experiment om met de harde band Q1 te doen.
Tsunoda stond in de file, zal wel niet geholpen hebben.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tsunoda zat er nog achter op de baan toch?
Nou nee, want het meerendeel heeft het via de provider en kijkt op het kanaal. Die mensen hebben geen idee van streaming.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
@Nattekat wordt heel boos van dit soort postsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:25 schreef Montov het volgende:
Tot dusver geslaagd experiment om met de harde band Q1 te doen.
Ben groot fan van Ricciardo maar hij had wel dubbel mazzel met Russel en Sergeant die het allebei in het putje gooide.quote:
kans is aanwezig dat ik daar idd abo ga nemen, maar voorlopig zolang ik nog viaplay op mobiel kan kijken accepteer ik de keuze die ik nu hebquote:
Dat geldt voor elke veranderingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:nattekat wordt heel boos van dit soort posts
In dit geval heeft hij een keer gelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:nattekat wordt heel boos van dit soort posts
ik dacht dat het sowieso gold voor NKquote:
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij een keer gelijk
ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de baan steeds zo snel zo veel beter wordt? Is dat temperatuur, of meer rubber? Waar ligt dat nou precies aan?
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:27 schreef Alloch87 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat de baan steeds zo snel zo veel beter wordt? Is dat temperatuur, of meer rubber? Waar ligt dat nou precies aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |