En het dagjesvolk vond het prachtig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort experimenten is leuk voor het dagjesvolk.
We geven het door.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een beetje track limit moe. Was ik vorige week al, maar nu begint het echt vervelend te worden.
Playboy69 Dit is geil @de_boswachterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Playboy69 het volgende:
Verstappen kan niet binnen de lijntjes kleuren.
Ik vind het een achteruitgangquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, die richting gaan ze nu gewoon op.
we're checkingquote:
Ik was al zat sinds de Oostenrijkse GPquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een beetje track limit moe. Was ik vorige week al, maar nu begint het echt vervelend te worden.
user @S95Sedan heeft gesproken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
Domme gezeik met track limits elke keer, donder gewoon op met die onzin.
yup agreequote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een achteruitgang
DTS volk
Toen had ik er nog vrede mee omdat ik dacht dat het aan het circuit lag.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was al zat sinds de Oostenrijkse GP
Tja, moeten ze maar binnen de lijntjes kleuren. De regels zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:32 schreef Nattekat het volgende:
ergens is dat ook wel Max eigen.quote:
Ik zie liever reeds een banker lapquote:
ja die had ie ook maar ja TLquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie liever reeds een banker lap
Normaal zet hij eerst een banker lapquote:
Komt eraanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Perez er zo af en dan rood, Max er uitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk precies mis met dit experiment?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort experimenten is leuk voor het dagjesvolk.
Mensen die dit zeggen moeten het zelf maar eens komen proberen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar binnen de lijntjes kleuren. De regels zijn duidelijk.
I know. Maar hij is naar buiten nuquote:
als dat gebeurd dat vrees ik dat Checo wel erg gehoorschade op gaat lopenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Perez er zo af en dan rood, Max er uit
Max is alleen buiten nuquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is weer een wanhopige poging om meer variatie/spectakel te creëren, in plaats van 'de snelste wint'. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk precies mis met dit experiment?
Kunstmatig spanning veroorzaken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk precies mis met dit experiment?
Hopelijk zonder de track limitquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt goed, Max doet het straks dunnetjes over.
Nee, dat crashen in Q is voor Ferrari weggelegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dan vooral de kijkcijfers van degene die niet willen dat iemand alleenheersend isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weer een wanhopige poging om meer variatie/spectakel te creëren, in plaats van 'de snelste wint'. Alles voor de kijkcijfers.
We kunnen als Ajax tegen Excelsior speelt ook Excelsior met een 3-0 voorsprong laten beginnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weer een wanhopige poging om meer variatie/spectakel te creëren, in plaats van 'de snelste wint'. Alles voor de kijkcijfers.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef Alloch87 het volgende:
Wat is de reden van dat bandenreglement deze kwali?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dagjesvolk blij maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef Alloch87 het volgende:
Wat is de reden van dat bandenreglement deze kwali?
Misschien kunnen Ajacieden hun linkerschoen aan hun rechtervoet doen. Beetje hetzelfde als verplichte banden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We kunnen als Ajax tegen Excelsior speelt ook Excelsior met een 3-0 voorsprong laten beginnen.
Dat is echt een hele domme vergelijking.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We kunnen als Ajax tegen Excelsior speelt ook Excelsior met een 3-0 voorsprong laten beginnen.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is echt een hele domme vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |