SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Toch goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:54 schreef livelink het volgende:
Alweer een winnaar!
maar slapen, ho maar.
Die was meer voor Symph en DDM. Zij hadden last van de kermis en aanverwante feesten. En konden daarom niet slapen.quote:
En hoe reageerden ze toen jij er naar toe ging? Ik merk zelf dat het enige wat voor mij werkt is om mijn eigen lawaai te maken ter afleiding. Want op een gegeven moment lig ik meer wakker van de ergernis dan van het feitelijke lawaai. Dus ventilator aan helpt al, want dat gebrom leidt af. En anders radio aan of in het zwaarste geval koptelefoon met muziek op. Dan ontspan ik omdat ik minder gefocust ben op wat er buiten gebeurt en soms lukt het me dan ook weer om te slapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
De feestjes waren gelukkig richting de feesttenten verplaatst toen we gingen slapen, lang leve Happy Hour![]()
En zoals voorspeld werden we rond 3 uur wakker van de voortzetting in de jacuzzi. Zelfs met ramen dicht en oordoppen in hoorde ik ze. Uiteindelijk om 4 uur er maar weer eens heen gegaan, eerder wist ik niet zeker of Symph ook wakker was, die wilde ik niet wekken door op te staan. Schijtzijk word ik van die buurman, deze keer zaten ze met zeker 10 man in die jacuzzi te feesten en er liepen nog wat mensen in badkleding in het huis rond, buurman zelf niet eens gezien.
Ik vrees van niet, het is ook echt een serieuze jacuzzi en zijn vriendengroep is beduidend jonger (zo’n 10 tot 15 jaar) en komt volgens mij voornamelijk bij hem feesten want hij heeft de ruimte (en een jacuzzi). Mijn nachtelijke bezoek 2 weken geleden om 5 uur heeft geen enkele indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef livelink het volgende:
Heel begrijpelijk van Symph. Toch maar gewoon hopen dat het snel over is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze gingen vrijwel direct naar binnen, na eerst allemaal heel lollig te doen. Eentje bood me oordopjes aan, dus die heb ik even fijntjes verteld dat zelfs dichte ramen en oordopjes weinig uithaalden.
Ik ben het wel beu dat dit al zeker 5 keer elke 2 weken aan de hand is, Symph wil al een kettingzaag kopen om dat ding te vernielen
quote:
Ik had even geen verbinding.quote:
quote:
Zijn niet de Stars on 45.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet het beste van stars on 45
Integendeel
Deze hoor je echt nooit meer op de nationale radio.quote:
En als je de show nu terug kijkt, vraag je je af waarom?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
Ergens toch wel de meest stompzinnige comedy die toch een succes werd.
Dat is maar goed ook, wat een waardeloze gimmickquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze hoor je echt nooit meer op de nationale radio.
Ik vond het hilarisch destijdsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
Ergens toch wel de meest stompzinnige comedy die toch een succes werd.
Ik vond het toen al eigenlijk best stom, hoewel ik ook wel gelachen heb, ja.quote:
Voor die tijd wel leuk, zou nu niet meer werken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het toen al eigenlijk best stom, hoewel ik ook wel gelachen heb, ja.
Maar deze vind ik wel de allermooistequote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kwam er pas later achter hoe achterlijk veel hits die man gescoord heeft.
Dit is grappigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zat vanmiddag vast in een jumpsuit die ik bij de kringloop paste
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bizar veel en dan nog alle coverplaten waar hij mee begonnen is…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kwam er pas later achter hoe achterlijk veel hits die man gescoord heeft.
Jumpsuits zijn ook gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En muziek schrijven voor films en musicals, hij schudt die rake nummers zo uit z'n mouwquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bizar veel en dan nog alle coverplaten waar hij mee begonnen is…
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En muziek schrijven voor films en musicals, hij schudt die rake nummers zo uit z'n mouw
Ding had geen rits ofzo, ik kreeg ‘m wel aan, was ook niet te klein, ik wilde ‘m kopen, maar toen hij weer uit moest lukte het niet om m’n eerste arm eruit te wurmen. Een mevrouw wilde me helpen, maar uiteindelijk is het me zelf nog gelukt, ik ben erg flexibel. Maar die kocht ik dus niet, stel je voor dat ik nodig moet plassen…quote:
Ik had de typfout meteen verbeterd, maar jij was sneller met je quotequote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de typfout meteen verbeterd, maar jij was sneller met je quote
Echt altijd he?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de typfout meteen verbeterd, maar jij was sneller met je quote
Ik heb er een paar van tricot en die gaan prima. Ik pas ook wel eens versies met knopen of rits, dit had een losvallende overslagtop en dat stond erg leuk, maar ik voel het nog dat ik mijn schouder wat geforceerd hebquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Jumpsuits zijn ook gewoon niet te doen
quote:
En deze heeft de 10e plaats behaald in 1969.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Toch nog een Frans nummer dat ik vorige week niet heb gedraaid
Ik heb wel iets gemist zo te horen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog een heel matig, winnend Frans Songfestivalliedje geskipt. Uit 1977 of zo. Maar dat was niet dit liedje.
Dat heb je zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gemist zo te horen.
Klopt. Maar ik weet niet welke versie het wel is. Deze staat verkeerd getagd.quote:
Gebeurt soms, no problemquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet niet welke versie het wel is. Deze staat verkeerd getagd.
Ik heb twee F-themashows gedaan. Het idee was eigenlijk eentje, maar ik had zo veel muziek dat het er twee werdenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gemist zo te horen.
Zo ziet het er ook uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is de jumpsuit in kwestie
[ link | afbeelding ]
Alleen geschikt voor slangenmensen
Jij hebt zoveel mapjes, dat ik mezelf altijd afvraag welk mapje deze keer?quote:
Ah bedankt, zulke thema-shows vind ik altijd wel interessant.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb twee F-themashows gedaan. Het idee was eigenlijk eentje, maar ik had zo veel muziek dat het er twee werdenPlaylists kun je desgewenst hier nazien:
#402 d.d. 14-07-2023: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3911 - Weekend Frans niet?
#403 d.d. 15-07-2023: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3912 - From French to Melting
Er is ook nog een Spotify-playlist, te vinden door op mijn signature te klikken
Is het pakje nog heel nu?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is de jumpsuit in kwestie
[ link | afbeelding ]
Alleen geschikt voor slangenmensen
Overige ontdekkingen. Daar gaan vooral dingen in die ik op Radio 49 ontdek (of voor het eerst sinds heel lang weer eens hoor) en soms wat andere, te laat ontdekte nummers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel mapjes, dat ik mezelf altijd afvraag welk mapje deze keer?
Heb je wel eens nummers die in 2 verschillende mapjes staan dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Overige ontdekkingen. Daar gaan vooral dingen in die ik op Radio 49 ontdek (of voor het eerst sinds heel lang weer eens hoor) en soms wat andere, te laat ontdekte nummers.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Neneh Cherry - en doar weer een breur van...
Eagle-Eye Cherry - Save Tonight
Dat verband had ik nooit gelegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Neneh Cherry - en doar weer een breur van...
Eagle-Eye Cherry - Save Tonight
Legioquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heb je wel eens nummers die in 2 verschillende mapjes staan dan?
Ja hoor. Ik bedacht net dat ik ‘m waarschijnlijk had moeten afschudden ipv proberen eerst 1 arm eruit te wurmenquote:
De halfzus is Titiyo, bekend van de hit Come Along. En de dochter van Neneh is Mabel, die tegenwoordig ook succesvol is.quote:
Fish moet gewoon een eigen mapje hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel mapjes, dat ik mezelf altijd afvraag welk mapje deze keer?
Niet????quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is geen stofzuiger hè?![]()
[ afbeelding ]
Een soort buikdansen wordt het dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik bedacht net dat ik ‘m waarschijnlijk had moeten afschudden ipv proberen eerst 1 arm eruit te wurmen
Als je een nummer op haar manier, in haar stijl zingt, heb je het dus verduisterd?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Josje Duister heet ze en ze is inmiddels 79
Doet ze goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Josje Duister heet ze en ze is inmiddels 79
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
George Baker Selection - una poloma blanca
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:48 schreef livelink het volgende:
Dit is te vroeg op de avond hoor.
George Baker Selection - Una Paloma Blanca
Ja, dit kan pas na veel meer biertjes.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je een nummer op haar manier, in haar stijl zingt, heb je het dus verduisterd?
Hoeveel biertjes heb je op dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit kan pas na veel meer biertjes.
Geen een. Een wijntje, maar dat is slecht gevallen. Dus nu durf ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je op dan?
Ik zit aan mijn 3e.
Kun je ook uitleggen waarom je dit bagger vind? Of is het gewoon je smaak niet.quote:
Die kwam nog voorbij op het ESF dit jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:48 schreef livelink het volgende:
Dit is te vroeg op de avond hoor.
George Baker Selection - Una Paloma Blanca
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen een. Een wijntje, maar dat is slecht gevallen. Dus nu durf ik niet meer.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die kwam nog voorbij op het ESF dit jaar
Ja, jaren 90 muziek festivals doen het goed de laatste 10 jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die stond afgelopen jaar nog op een festival in het park vlakbij ons oude huis
Dat ben ik toch niet met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, de Spaanse zangeres heette Blanca Paloma, dus hij zat echt de hele tijd in mijn hoofd
Ik hoorde er sowieso alleen The Beatles in. Wist dat ze het niet waren, maar toch..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Dat einde was gewoon Something van The Beatles.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Ride Like The Wind... niet Undercover, denk ik. Maar wel uit die tijd. Dus zo rond 1992-1993. Geen idee welke artiest.
Het had sowieso een hoog Beatles gehaltequote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Dat einde was gewoon Something van The Beatles.
Steve Winwood?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Ride Like The Wind... niet Undercover, denk ik. Maar wel uit die tijd. Dus zo rond 1992-1993. Geen idee welke artiest.
Ik had hetzelfde, en ik vergeet altijd dat het de Rubettes zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde er sowieso alleen The Beatles in. Wist dat ze het niet waren, maar toch..
Dit had ik echt verdrongenquote:
Oh ja, Christopher Cross. Dat vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Christopher Cross doet het origineel, met Michael McDonald als achtergrondzanger
Ik ook en hoe Michael er dan in komtquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, Christopher Cross. Dat vind ik wel mooi.
Dit klinkt ineens heel homo-erotischquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook en hoe Michael er dan in komt
Vind je dit echt bagger? Dit hoort voor mij toch echt wel bij de fijnste dancetracks van 90s.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Al die ninetiesbagger is grotendeels aan me voorbijgegaan
Echt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ikkannietzingenmagmaartocheenplaatjemakenvandeplatenbaas
Ddm en ik verschillen heel vaak van mening over een plaat, maar over deze waren we unaniemquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind je dit echt bagger? Dit hoort voor mij toch echt wel bij de fijnste dancetracks van 90s.
Ik zou willen dat de hitlijsten vandaag de dag nog steeds vol stonden met dit soort muziek...
Maar die zijn het niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan village people denken
Welkom terug dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
Zo, buurman was op bezoek dus niet gereageerd, maar de internationale schare is nu +1
Volgens mij heb ik hem jaren geleden al genoemd, de man die in de jaren lang geleden Italo disco DJ was.
Dit stelt Melting voor een uitdagingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
Zo, buurman was op bezoek dus niet gereageerd, maar de internationale schare is nu +1
Volgens mij heb ik hem jaren geleden al genoemd, de man die in de jaren lang geleden Italo disco DJ was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is al wegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit stelt Melting voor een uitdaging(hint)
"Denne" kennen we hier in Salland ook, in het streekdialectquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
Vriendin zegt ‘denne elsker jeg’’ toen Max kwam
Yes, you mentioned my name some time ago.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:14 schreef Domino_Placedos het volgende:
[..]
Yes, you mentioned my name some time ago.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:14 schreef Domino_Placedos het volgende:
[..]
Yes, you mentioned my name some time ago.
Ik kan het vragenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan die buurman niet eens een show hier verzorgen? Ik ben gek op Italo disco
just me zou de gekke paarden wel een kopje kleiner gemaakt hebben.quote:
Goedenavond MadMaster. What brings you here?quote:
Euh, het WiFi signaal?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. What brings you here?
Goed antwoord. Plus de juiste link in het reageervenster.quote:
Oh, die moet ik eens kijken dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Met de geniale clip alsof ze in Happy Days zitten
Babylonische spraakverwarringquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed antwoord. Plus de juiste link in het reageervenster.
Maar eigenlijk dacht ik dat het vorige nummer 'What brings you here' heette.
Ja, die valt wel op hè? Volgens mij doen Noren dat ook. Fogel weet dat geheid.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De Zweedse scherpe S was niet te missen
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed antwoord. Plus de juiste link in het reageervenster.
Maar eigenlijk dacht ik dat het vorige nummer 'What brings you here' heette.
quote:
Maar hoe heet het eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:26 schreef Melting het volgende:
Daar hebben we dokter Jan en zuster Ingrid! Die liggen weer te vunzen in de bezemkast.
Beetje offtopic, maar is Salland ook helemaal BBB-gebied als je daar om je heen kijkt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Denne" kennen we hier in Salland ook, in het streekdialect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Zuster Suzanne staat me ook nog erg goed bijquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:26 schreef Melting het volgende:
Daar hebben we dokter Jan en zuster Ingrid! Die liggen weer te vunzen in de bezemkast.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat dacht Marc Klein Essink wel, maar hij had hem niet
Dat kun je gerust zeggen, afhankelijk van hoe je Salland definieert. Van der Plas komt uit Deventer, wat feitelijk ook onder Salland valt. En de plattelandsgemeenten hier in de buurt zijn volop BBB. Langs de N35 had je vorig jaar enorme rijen met omgekeerde vlaggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar is Salland ook helemaal BBB-gebied als je daar om je heen kijkt?
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Ik post dit even in een spoiler, wil wel dat iedereen hier het leest, maar denk dat ik het ook weer weghaal dus liever niet quoten.
Dat is best een relatief lange periode geweest…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Ik post dit even in een spoiler, wil wel dat iedereen hier het leest, maar denk dat ik het ook weer weghaal dus liever niet quoten.
Was dokter Erik daar ook zo'n eikel?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik zo’n rondleiding over de Wallen gehad van Rob van Hulst, dat was wel een bijzondere ervaring
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Ja hier ook in t oosten aan de Duitse grens. Worden heel interessante landelijke verkiezingen in november.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kun je gerust zeggen, afhankelijk van hoe je Salland definieert. Van der Plas komt uit Deventer, wat feitelijk ook onder Salland valt. En de plattelandsgemeenten hier in de buurt zijn volop BBB. Langs de N35 had je vorig jaar enorme rijen met omgekeerde vlaggen.
Integendeelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dokter Erik daar ook zo'n eikel?
Dat denk ik ook. Met een sleutelrol voor twee Overijsselaars...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja hier ook in t oosten aan de Duitse grens. Worden heel interessante landelijke verkiezingen in november.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shirtje vergeten op de dag van de fotoshoot…
Het mag, Fogel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Fogel het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit zo lek geweest in mijn ogen als de laatste 3 weken… nu weer. Dank jullie (positief!)
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet goed wist hoe ik er op moest reageren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Fogel het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit zo lek geweest in mijn ogen als de laatste 3 weken… nu weer. Dank jullie (positief!)
Ach naja, beter dan een mond zonder tanden toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet goed wist hoe ik er op moest reageren.
Net als de situatie bij Danny…
Dit zijn van die onverwachte, zo enorm ingrijpende zaken in het leven van mensen, dat zelfs ik met mijn mond vol tanden zit…
True.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach naja, beter dan een mond zonder tanden toch?
Het is me in die 28 jaar nooit gelukt om het gevoel van machteloosheid onder woorden te brengen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn van die onverwachte, zo enorm ingrijpende zaken in het leven van mensen, dat zelfs ik met mijn mond vol tanden zit…
Oh het gaat eindelijk gebeuren, sterktequote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True.
Aankomende week mag ik mijn uitgestelde kaakoperatie ondergaan, dus wie weet waarmee ik daarna opgescheept zit…
Ook zoiets heftigs ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh het gaat eindelijk gebeuren, sterkte
Nog 1 weekje er tegenop zien dan. Succes alvast!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True.
Aankomende week mag ik mijn uitgestelde kaakoperatie ondergaan, dus wie weet waarmee ik daarna opgescheept zit…
Veel sterkte jongen!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Fogel het volgende:
As. woensdag is het al zover.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 1 weekje er tegenop zien dan. Succes alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |