SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Leuk dat het contact is gebleven.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, hij was een collega van mijn man en het bedrijf waar ze toen samen werkten ging naar Amerika toe. Mijn man is een andere baan gaan zoeken en die vriend is mee naar Amerika vertrokken. Hij heeft inmiddels een green card, dus hoeft niet meer terug.
We zien hem elk jaar een paar keer als hij in Nederland op vakantie is. Wij zijn 1x bij hem langs geweest.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Wat een fout liedje zeg. Dat kan niet hoor Melting.
Echt niet. Dit is een foute persiflage volgens mij.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zijn Jan van Veen, Rob Out en Lex Harding.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt niet. Dit is een foute persiflage volgens mij.
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vanwege dat schijtlollige vrouwonvriendelijke nummer
Toch komt er ook wel mooie muziek uit Denemarkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe maar geen Deense show hoor, Elfje, dan kom je op deze bagger uit
Een ABBA, Roxette & Ace of Base show?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch komt er ook wel mooie muziek uit DenemarkenNiet genoeg om een show mee te vullen, vrees ik. Misschien samen met Finland?
Zweden moet namelijk apart...
Pittig. Het ligt op het puntje van m'n tong. Ik kom er niet op.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Pittig. Het ligt op het puntje van m'n tong. Ik kom er niet op.
Dit is Happy Hour van de Housemartins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |