SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Toch goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:54 schreef livelink het volgende:
Alweer een winnaar!
maar slapen, ho maar.
Die was meer voor Symph en DDM. Zij hadden last van de kermis en aanverwante feesten. En konden daarom niet slapen.quote:
En hoe reageerden ze toen jij er naar toe ging? Ik merk zelf dat het enige wat voor mij werkt is om mijn eigen lawaai te maken ter afleiding. Want op een gegeven moment lig ik meer wakker van de ergernis dan van het feitelijke lawaai. Dus ventilator aan helpt al, want dat gebrom leidt af. En anders radio aan of in het zwaarste geval koptelefoon met muziek op. Dan ontspan ik omdat ik minder gefocust ben op wat er buiten gebeurt en soms lukt het me dan ook weer om te slapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
De feestjes waren gelukkig richting de feesttenten verplaatst toen we gingen slapen, lang leve Happy Hour![]()
En zoals voorspeld werden we rond 3 uur wakker van de voortzetting in de jacuzzi. Zelfs met ramen dicht en oordoppen in hoorde ik ze. Uiteindelijk om 4 uur er maar weer eens heen gegaan, eerder wist ik niet zeker of Symph ook wakker was, die wilde ik niet wekken door op te staan. Schijtzijk word ik van die buurman, deze keer zaten ze met zeker 10 man in die jacuzzi te feesten en er liepen nog wat mensen in badkleding in het huis rond, buurman zelf niet eens gezien.
Ik vrees van niet, het is ook echt een serieuze jacuzzi en zijn vriendengroep is beduidend jonger (zo’n 10 tot 15 jaar) en komt volgens mij voornamelijk bij hem feesten want hij heeft de ruimte (en een jacuzzi). Mijn nachtelijke bezoek 2 weken geleden om 5 uur heeft geen enkele indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef livelink het volgende:
Heel begrijpelijk van Symph. Toch maar gewoon hopen dat het snel over is.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze gingen vrijwel direct naar binnen, na eerst allemaal heel lollig te doen. Eentje bood me oordopjes aan, dus die heb ik even fijntjes verteld dat zelfs dichte ramen en oordopjes weinig uithaalden.
Ik ben het wel beu dat dit al zeker 5 keer elke 2 weken aan de hand is, Symph wil al een kettingzaag kopen om dat ding te vernielen
quote:
Ik had even geen verbinding.quote:
quote:
Zijn niet de Stars on 45.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet het beste van stars on 45
Integendeel
Deze hoor je echt nooit meer op de nationale radio.quote:
En als je de show nu terug kijkt, vraag je je af waarom?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
Ergens toch wel de meest stompzinnige comedy die toch een succes werd.
Dat is maar goed ook, wat een waardeloze gimmickquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze hoor je echt nooit meer op de nationale radio.
Ik vond het hilarisch destijdsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
Ergens toch wel de meest stompzinnige comedy die toch een succes werd.
Ik vond het toen al eigenlijk best stom, hoewel ik ook wel gelachen heb, ja.quote:
Voor die tijd wel leuk, zou nu niet meer werken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het toen al eigenlijk best stom, hoewel ik ook wel gelachen heb, ja.
Maar deze vind ik wel de allermooistequote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kwam er pas later achter hoe achterlijk veel hits die man gescoord heeft.
Dit is grappigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zat vanmiddag vast in een jumpsuit die ik bij de kringloop paste
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Bizar veel en dan nog alle coverplaten waar hij mee begonnen is…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kwam er pas later achter hoe achterlijk veel hits die man gescoord heeft.
Jumpsuits zijn ook gewoon niet te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En muziek schrijven voor films en musicals, hij schudt die rake nummers zo uit z'n mouwquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bizar veel en dan nog alle coverplaten waar hij mee begonnen is…
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En muziek schrijven voor films en musicals, hij schudt die rake nummers zo uit z'n mouw
Ding had geen rits ofzo, ik kreeg ‘m wel aan, was ook niet te klein, ik wilde ‘m kopen, maar toen hij weer uit moest lukte het niet om m’n eerste arm eruit te wurmen. Een mevrouw wilde me helpen, maar uiteindelijk is het me zelf nog gelukt, ik ben erg flexibel. Maar die kocht ik dus niet, stel je voor dat ik nodig moet plassen…quote:
Ik had de typfout meteen verbeterd, maar jij was sneller met je quotequote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de typfout meteen verbeterd, maar jij was sneller met je quote
Echt altijd he?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had de typfout meteen verbeterd, maar jij was sneller met je quote
Ik heb er een paar van tricot en die gaan prima. Ik pas ook wel eens versies met knopen of rits, dit had een losvallende overslagtop en dat stond erg leuk, maar ik voel het nog dat ik mijn schouder wat geforceerd hebquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Jumpsuits zijn ook gewoon niet te doen
quote:
En deze heeft de 10e plaats behaald in 1969.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Toch nog een Frans nummer dat ik vorige week niet heb gedraaid
Ik heb wel iets gemist zo te horen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog een heel matig, winnend Frans Songfestivalliedje geskipt. Uit 1977 of zo. Maar dat was niet dit liedje.
Dat heb je zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gemist zo te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |