Seksen van een pan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring:
Bern vertelde dat hij het idee had dat bij de meeste het potje aan het overkoken is. Het schijnt als men een houten lepel op het seksen van een pan legt deze niet overkookt
Doe ik al jarenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring:
Bern vertelde dat hij het idee had dat bij de meeste het potje aan het overkoken is. Het schijnt als men een houten lepel op het seksen van een pan legt deze niet overkookt
Auto correct, moest deksel zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een spoiler was wel zo netjes geweest van de moderator
Nieuwe kleding?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe ook 80x per dag in de spiegel kijken. Naar haar kont of haar haar wat niet strak genoeg zit
Het staat haar in ieder geval fantastisch.quote:
Lekker ... net gegeten, maar er kan nog wel meer bij ... echt ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Isaac en Mirthe nemen de popcorn voor hun rekening.
Thank godquote:
Hij trapt er niet inquote:
Nee Isaac heeft best wat dingen geleerd in de keukenquote:
Ze zijn leuk bezigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Isaac heeft best wat dingen geleerd in de keukenLater ook nog alsof ze er appel azijn doorheen deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
ALARM!!!! [ afbeelding ]Fritsssssss jij bent echt heel errugggggggggggggg (leuk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht even dat Sasha Jasper aan het knuffelen was. Spannend hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
We zitten volgens mij al een uur naar 5 dezelfde mensen te kijken.....al dan niet popcorn etend
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Sasha Jasper aan het knuffelen was. Spannend hoor.
[ afbeelding ]
Grote handen heeft Sasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Sasha Jasper aan het knuffelen was. Spannend hoor.
[ afbeelding ]
Mooi tijd om alvast te wannen als over een paar weken de streams stoppenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:50 schreef pingu66 het volgende:
En dan re bedenken dat we nog 3 film avonden te gaan hebben ,#saaietvmomenten
ben helemaal niet van de science fictionquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:12 schreef lojanda het volgende:
Interstaller is wel een hele mooie film.. is op dit moment beschikbaar op HBO Max
Goede smaak heeft jouw buurvrouwquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komt net deze voorbij bij mijn buuf op facebook. Haar toch maar eens overhoren....
[ afbeelding ]
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
4 bewoners in beeld. (de rest in kamer 5?)
Niet voor heel lang gelukkig.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi tijd om alvast te wannen als over een paar weken de streams stoppen
24 uur later? Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet, kan niet lang meer duren though.
van zijn laatste actie krijgt hij hem niet denk ik,maar voor zijn volgende kunnen zij er niet onderuit!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet, kan niet lang meer duren though.
Film duurt 3 uurquote:
Nee en die komt ook niet meerquote:
Wacht maar af, de hele shitzooi in de media gaat nu rollen dus ik denk dat ze niet anders kunnen dan hem te geven, op zijn minst geel.quote:
Niet meer na een paar dagen ze zullen hem mischien achter flink aansprekenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht maar af, de hele shitzooi in de media gaat nu rollen dus ik denk dat ze niet anders kunnen dan hem te geven, op zijn minst geel.
ze kunnen toch ook een waarschuwing geven! op het bordquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht maar af, de hele shitzooi in de media gaat nu rollen dus ik denk dat ze niet anders kunnen dan hem te geven, op zijn minst geel.
En dan meteen de beelden laten zien aan de andere bewoners en dat Wendy dan kan zeggen "Told you so".quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook een waarschuwing geven! op het bord
dat kan ze beter niet doen! want dan krijgt ze ook nog de marciano lovers tegen haarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan meteen de beelden laten zien aan de andere bewoners en dat Wendy dan kan zeggen "Told you so".
Ja en dat is een aanslag op die kunstknieeen, en te weinig bewegingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:26 schreef schizolientje het volgende:
Moirama komt steeds moeilijker overeind en gaat steeds meer waggelen. Ik heb t idee dat ze best heel veel aangekomen is weer
Ik denk dat John vandaag wel persoonlijk langs is geweest en hem heeft toegesproken..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer na een paar dagen ze zullen hem mischien achter flink aanspreken
Over de knie en met 'n leren riemquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat John vandaag wel persoonlijk langs is geweest en hem heeft toegesproken..
dat zou ik jammer vinden want dan zou je de echte karakters niet zien... en dat van marciano lijkt mij echt kut.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat John vandaag wel persoonlijk langs is geweest en hem heeft toegesproken..
Meestal als er de media mee gemoeid is dan komt Johnny zelf op hoge poten.. is in DGK maar wat vaak voortgekomen..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over de knie en met 'n leren riem
ja hoor en zoe loog er ook goed op los , die geloofde haar eigen leugens nogquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:44 schreef lojanda het volgende:
Dat is hier ook al gebeurd.. Zoë zei nog voor haar vertrek dat ze de grote baas had gesproken..
23 uur als ze tenminste om 20 uur begonnen zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:47 schreef Tascha071 het volgende:
Tot hoe laat duurt de film beste mensen van de cos?
Ze hebben na dat akkefietje nog uren samen in bed gelegen, Babette met haar hoofd op het kruis van Marciano.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:52 schreef woxxel het volgende:
Maar wat is er daarna gebeurd. Want marciano ging gisteren alleen douchen en ging ook in z'n eigen bed slapen. Waren ze dan zo dronken?
Ik heb de afloop van t gebeuren niet gezien
zolang bep het accepteert zal er mss niks gebeuren... zij vindt wendy veel ergerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben na dat akkefietje nog uren samen in bed gelegen, Babette met haar hoofd op het kruis van Marciano.
Daar snap ik helemaal niets van...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:45 schreef Thorelf het volgende:
zo denk ik ook nog steeds dat Zoe er uitgehaald is door family ... en dat er achter gezegd is dat ze beter kan gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had haar lekker laten zitten![]()
Waarom zou ze daar over liegenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja hoor en zoe loog er ook goed op los , die geloofde haar eigen leugens nog
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar snap ik helemaal niets van...Ze was al aardig bezig met haar camouflage kleuren, in de tuin tegen de nep bladeren zag haar al bijna niet meer zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had haar lekker laten zitten
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar snap ik helemaal niets van...ik ook ...leuk voor de kijker ,maar zij is ook geen familie van mij... thank godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had haar lekker laten zitten
Hierquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:28 schreef D. het volgende:
Waar kan ik lezen waarom Marciano een rode kaart zou verdienen?
Wanneer Marciano alle spelletjes wint kan hij de Hoofdprijs meenemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:50 schreef Thorelf het volgende:
vanaf het begin heeft marciano zich zo gedragen .. hij heeft zich een tijd achter kim verscholen,maar toen al viel mij zijn gedrag op. nu er minder mensen in de loods zijn valt het steeds meer op voor de buiten wereld,maar de mensen daar zijn zijn gedrag een soort van gewend en accepteren het een soort van omdat dat marciano is. ik hoop dat hij nu ook door de bewoners door de mand valt....en als hij zou winnen zou ik dat eerlijk gezegd niet kunnen accepteren en talpa nooit meer serieus nemen... als ik dat al zou doen!
zooo niet verdiend en echt kut! maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer Marciano alle spelletjes wint kan hij de Hoofdprijs meenemen.
Hoempah in JAA / [JAA COS #1955] Babbel draait doorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:28 schreef D. het volgende:
is goedquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wendy in gesprek met imi op kantoor over geld en spullen, oh ze zijn net klaar.
ik zie wendy als een van de eerlijkste mensen daarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy komt de slaapkamer binnen en zegt tegen Jasper dat het wel klopt met het geld.
Opgelost dus.
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zie wendy als een van de eerlijkste mensen daar
Goed van Wendy dat ze haar mond heeft opengetrokken zeg!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy wil van Imi weten waar bepaalde spullen vandaan komen als er geen geld is, ze is nu naar boven met imi om mails te kijken.
Juist, dat dacht ik nou ook en dacht ff melden hier want was een gesprek over van de week.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Goed van Wendy dat ze haar mond heeft opengetrokken zeg!
Tenminste niet over iemand tegen anderen gaan lopen klagen, maar gelijk er zelf op af gaan
Dat deed Imadiddin van de week ook met Isaac en Marciano: kom maar kijken, ik heb niets te verbergen........ en ze moesten hem gelijk geven (niet van harte en natuurlijk werd er later nog over door geouwedeurd)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, dat dacht ik nou ook en dacht ff melden hier want was een gesprek over van de week.
Zoals ze zelf zei, ik wil het gewoon weten en dan vraag ik het en ze bleef ook doorvragen aan imi en zei dat ze het niet snapte en toen mocht ze emails zien en geloofde ze het en snapte het.
talpa stuurt zoveel... nou stuur wendy naar de win ..als het mogelijk is. dan toch een happy end voor deze soapquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, dat dacht ik nou ook en dacht ff melden hier want was een gesprek over van de week.
Zoals ze zelf zei, ik wil het gewoon weten en dan vraag ik het en ze bleef ook doorvragen aan imi en zei dat ze het niet snapte en toen mocht ze emails zien en geloofde ze het en snapte het.
Klopt, imi doet dit goed. En ik denk soms ook dat er vage dingen gebeuren daar met geld en zo maar dan legt hij het weer uit aan dus een Wendy of Isaac en Marcia en dan denk ik, ok, zal wel kloppen dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat deed Imadiddin van de week ook met Isaac en Marciano: kom maar kijken, ik heb niets te verbergen........ en ze moesten hem gelijk geven (niet van harte en natuurlijk werd er later nog over door geouwedeurd)
Dat zou ik leuk vinden voor haar maar ik heb echt geen idee of dat gaat gebeuren. Het is allemaal maar wat vaag vind ik. Ik heb echt geen idee hoe dit gaat eindigen in augustus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
talpa stuurt zoveel... nou stuur wendy naar de win ..als het mogelijk is. dan toch een happy end voor deze soap
spannend... rollenspel latersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Imi is aan het afdrogen terwijl Rupie nog afwast.
gewoon ff rust?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy nu in beeld op stream 1, met de nachtcam, met een biertje in haar hand zit ze wat rond te kijken en te glimlachen.
ik ook geen idee natuurlijk,maar als bepaalde mensen dit zouden winnen houd ik toch een nare nasmaak over aan een jaar lang dit programma te volgen!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden voor haar maar ik heb echt geen idee of dat gaat gebeuren. Het is allemaal maar wat vaag vind ik. Ik heb echt geen idee hoe dit gaat eindigen in augustus.
Ja, beetje om zich heen kijken en luisteren naar anderen, beetje glimlachen, beetje zuchten, nu dus kletsen want babs en mirthe erbij.quote:
rust en wacht afquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, beetje om zich heen kijken en luisteren naar anderen, beetje glimlachen, beetje zuchten, nu dus kletsen want babs en mirthe erbij.
Ik kijk al te lang RLSen om een nare nasmaak te krijgen, ik heb te vaak rare eindes gezien waarbij ik dacht wtf hoe kan die nou winnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook geen idee natuurlijk,maar als bepaalde mensen dit zouden winnen houd ik toch een nare nasmaak over aan een jaar lang dit programma te volgen!
true,maar nooit de ergste volgens mij meer van... nou oke het kon ergerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk al te lang RLSen om een nare nasmaak te krijgen, ik heb te vaak rare eindes gezien waarbij ik dacht wtf hoe kan die nou winnen.
Dus het voorbeeld van haarzelf is killing haar statementquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
Babs weer psychologisch gelul over dat als je je goed kleed dan ook goed voelt blah blah blah.
Eigenlijk wel, ik ben maar ff gewisseld naar Rupie en Imi bij de afwas, Rupie staat af en toe zacht te zingen of neurieen en Imi staat stil af te drogen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het voorbeeld van haarzelf is killing haar statement
Ik volg jou en ff geen streamsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik ben maar ff gewisseld naar Rupie en Imi bij de afwas, Rupie staat af en toe zacht te zingen of neurieen en Imi staat stil af te drogen.
Klopt en de meeste winnaars ben ik ook weer vergeten dus daardoor denk ik nu dan, liever die niet maar de rest maakt niet echt uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true,maar nooit de ergste volgens mij meer van... nou oke het kon erger
Ja zeg, ga ik me verplicht voelen om te tikkenquote:
babs zet zichzelf contineu voor schutquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het voorbeeld van haarzelf is killing haar statement
Ja sorry ik was/ben offlinequote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, ga ik me verplicht voelen om te tikkenDat wil ik niet he en zoveel is er nu ook weer niet te melden.
Afwas en blah blah blah van de dames.
100 x per dagquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
babs zet zichzelf contineu voor schut
quote:
ik hou me ff neutralquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik wilde zeggen geen verbinding maar dan zou je ook niet online zijn.
Rupie maakt het andere aanrecht droog met een theedoek en doet ook de koelkasten af met de theedoekis spannend....
Ze heeft wel gelijk en daarbij was het niet alleen Babs die dat zei maar Wendy zei precies het zelfde. Het ging erover dat je je beter voelt als je make up op hebt en leuke kleren haartjes gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
Babs weer psychologisch gelul over dat als je je goed kleed dan ook goed voelt blah blah blah.
Klopt inderdaad, thans, meestal en ik had niet alles gehoord, was veel aan het wisselen tussen de streams, vandaar dat het niet nauwkeurig was en er blah blah blah stond.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk en daarbij was het niet alleen Babs die dat zei maar Wendy zei precies het zelfde. Het ging erover dat je je beter voelt als je make up op hebt en leuke kleren haartjes gedaan.
Zoiets.... Erik zit nu bij Wendy en Mirthe voor de liefhebbers. Ik heb alleen beeld dus geen verslag van mij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:04 schreef chufi het volgende:
Ja maar das toch algemeen ... op de uitzonderingen en specials zoals Tiana met zn aparte plukje haar na dan
Is OK Chocoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets.... Erik zit nu bij Wendy en Mirthe voor de liefhebbers. Ik heb alleen beeld dus geen verslag van mij.
mag Hoempa dat ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:08 schreef woxxel het volgende:
Hoempa heeft een langer filmpje geplaatst met ervoor en erna. In t filmpjes topic
die man is een lachertje en zal ik nooit serieus nemen!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:04 schreef chufi het volgende:
Ja maar das toch algemeen ... op de uitzonderingen en specials zoals Tiana met zn aparte plukje haar na dan
Bedankt!🥰quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
En ik kom weer terug als er iets boeiends te melden valt en niemand anders dat nog gemeld heeft, voor de notulen. Fijne nacht mensjes.
het is geen bullshit.. klopt het is niet wereld schokkend,maar laat duidelijk zien dat marciano een eng mannetje is!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:34 schreef lojanda het volgende:
Net het filmpje gekeken die Hoempa geplaatst heeft en dan zie je nu nog duidelijker dat er helemaal niets aan de hand is.
Mishandeling en iemand de mond snoeren en Babette laat zich domineren.. wat een bullshit. Er is helemaal niets aan de hand
Ik vind het bullshit.. mag dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het is geen bullshit.. klopt het is niet wereld schokkend,maar laat duidelijk zien dat marciano een eng mannetje is!
Eens, de tijd van nu, de mannen aan de schandpaal door het me too gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:44 schreef lojanda het volgende:
Maar iedereen zijn mening en dat mag ook..ga er vooral lekker mee door
Het gaat mij echt te ver![]()
ik vind haar zeker niet laveloos... alleen maar dom!!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit.. mag dat?
K heb ook totaal geen hoge pet van hem op maar je ziet toch duidelijk dat hij niet boos is en Babette ook niet en met een sarcastische grap snoert hij haar de mond. Dan wordt er ook nog gezegd dat Babette haardplaat domineren.. waar dan? Ze lacht er gewoon mee en maakt even later een grap naar hem en lachen ze..
En dan roept ook iedereen nog dat ze dronken is en helemaal laveloos..echt hoor
ik ga er vanuit dat hij goed checkt voor hij iets online zet... de media is genadeloos.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
En iemand stuurt het filmpje door aan Tim Hofman en hij zet het zonder content op twitter omdat het zijn doel is om nog even Talpa een hak te zetten. Pathetic. Tim valt ook meer en meer door de mand.
Wat valt er te checken? Het filmpje klopt maar geen content. Tim is niet dom nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat hij goed checkt voor hij iets online zet... de media is genadeloos.
de uitspraken van marciano zijn gedrag en de agressie die hij vertoont o.a.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wat valt er te checken? Het filmpje klopt maar geen content. Tim is niet dom nee.
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening na alles wat er nu over is gepost. Wat vindt jij @HappyCharly ?quote:
Heb al beetje mijn mening gegeven, verdeeld over een boel post. Vanavond niet meer gekeken en ook geen volledig filmpje gezien met voor en na. En los daarvan is het 2 uur en ben ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 02:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening na alles wat er nu over is gepost. Wat vindt jij @:HappyCharly ?
-knip-quote:Op zaterdag 22 juli 2023 02:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb al beetje mijn mening gegeven, verdeeld over een boel post. Vanavond niet meer gekeken en ook geen volledig filmpje gezien met voor en na. En los daarvan is het 2 uur en ben ik![]()
![]()
![]()
Snap wel dat de bewoners slapen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:28 schreef D. het volgende:
Als ik iets wil weten kijk ik altijd eerst bij filmpjesquote:
Het is een rare snuiter, en dat Babette later bij hem ligt zegt niet dat het niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:42 schreef woxxel het volgende:
Op t filmpje is duidelijk te zien dat Marciano geïrriteerd raakt, omdat babette t over iets heeft en hij bang is dat Wendy t hoort.
Z'n reactie is niet oke
Er zijn ook wel dingen die niet kloppen. Vorige week iets met zonnepitten voor moiraima, ze moest doen alsof ze van haar eigen geld waren oid.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, imi doet dit goed. En ik denk soms ook dat er vage dingen gebeuren daar met geld en zo maar dan legt hij het weer uit aan dus een Wendy of Isaac en Marcia en dan denk ik, ok, zal wel kloppen dan.
Vreemd verhaal dan weer En Wendy was niet zo snugger om dat te zeggen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik denk dat er geen kaart voor tiano komt , k5 zal hem wel in bescherming nemen
wendy ging gisteravond bij ima om opheldering vragen over sigaretten die waren binnengekomen
op fb las ik , er was geld teruggestort van retour van zalando dus konden ze rookwaar bestellen
ze mochten niks terugsturen naar zalando , en je kan geen rookwaar meer on line kopen
Ja klopt, was ook zoiets. Als je dit doet om te laten zien aan de buiten wereld dat een goede manager bent (en daar doet Imi het voor) val je wel vies door de mand.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn ook wel dingen die niet kloppen. Vorige week iets met zonnepitten voor moiraima, ze moest doen alsof ze van haar eigen geld waren oid.
GMquote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ik denk dat er geen kaart voor tiano komt , k5 zal hem wel in bescherming nemen
wendy ging gisteravond bij ima om opheldering vragen over sigaretten die waren binnengekomen
op fb las ik , er was geld teruggestort van retour van zalando dus konden ze rookwaar bestellen
ze mochten niks terugsturen naar zalando , en je kan geen rookwaar meer on line kopen
dit was toch te verwachten met ima als manager en rupi zal hem wel de kneepjes van creatief boekhouden geleerd hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, was ook zoiets. Als je dit doet om te laten zien aan de buiten wereld dat een goede manager bent (en daar doet Imi het voor) val je wel vies door de mand.
zoals bij een kleuter , wijzend met vingertje en nu niet meer doen he jongenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk het ook niet, maar vermoed dat hij er wel op is aangesproken, en dat niet meer moet doen.
Hij heeft zich goed op de kaart gezet, een voorbeeld voor zijn kinderen wilde hij zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoals bij een kleuter , wijzend met vingertje en nu niet meer doen he jongen
En het is ook niet het eerste incident met hem,toen met Jeff en die trap was ook verre van oké.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
het is geen bullshit.. klopt het is niet wereld schokkend,maar laat duidelijk zien dat marciano een eng mannetje is!
Beeld is ook op de plakstript ( rupert en Imadiddin)quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
De lichten zijn aan.
Beeld (natuurlijk) op Erik. De muur boven en aan de zijkant van zijn bed is helemaal leeg.
Was dat al?
Andere beeld (natuurlijk) op Jasper. Zijn kussen is een oude trui van Wanda.![]()
blauw dekbed = myrthe in k2quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie twee vrouwen op stream. Slapen allebei naast een kast en rood haar.
De een is Wendy en de ander Mirthe. Maar ik weet niet wie wie is.
Verder heeft zijn lichaam geen water gehad waarschijnlijk en heeft hij die lekkere stink deoroller zo weer onder zijn ongewassen oksels gesmeerdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:05 schreef spapaars het volgende:
Erik ook weer helemaal fris in het gezicht, en nu even het scheerapparaat eroverheen.
[ afbeelding ]
Dat dus, maar hij heeft zichzelf aan de schandpaal genageld. Overal op internet zijn niet van de beste beelde van hem te zien. Ik vind het altijd wel erg voor de kinderen die dan dit moeten lezen/zien/horen van hun vaderquote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:48 schreef Seattle het volgende:
Het enge van Marciano vind ik zijn zogenaamde rustige en relaxte en wijze manier van praten. Daartussen door het manipulatieve en dreinende: neeeheee, hé maaaan, doe mij even dit dat, zus zoo. Het negeren van iemand in het kader van: je moet respect voor mij hebben en wie denk je wel dat je bent. Tel daar die scène met Babette bij op en dan ben je in mijn ogen een engerd.
Moet iemand aan de schandpaal? Nee, maar ik zou je niet vertrouwen.
denk heel zijn fam , was toch ooit een user hier op de cos ene ba.... die toen hij met kim w ging , vertelde dat zijn fam zich schaamde voor zijn gedragquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, maar hij heeft zichzelf aan de schandpaal genageld. Overal op internet zijn niet van de beste beelde van hem te zien. Ik vind het altijd wel erg voor de kinderen die dan dit moeten lezen/zien/horen van hun vader
Ook van bamboe zeker 😉quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:27 schreef pingu66 het volgende:
Zelfs de tandenstokers van Erik recycled hij.
( gebruikte tandenstoker uit zijn broekzak)
Staat mij nog wel iets van bij inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk heel zijn fam , was toch ooit een user hier op de cos ene ba.... die toen hij met kim w ging , vertelde dat zijn fam zich schaamde voor zijn gedrag
Daar laten ze dingen zien die wij op de streams niet zien, maar ze laten dingen die wij zien ook weleens niet zien op TVquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:48 schreef Boebaloe het volgende:
Dat klopt ook inderdaad. Ik lees nog steeds mee maar veel te druk om te reageren
Jullie helpen mij wel met bij blijven
Kijk wel elke dag braaf de tv programma
Klopt daarom lees ik lekker met jullie mee en heb ik beide kantenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar laten ze dingen zien die wij op de streams niet zien, maar ze laten dingen die wij zien ook weleens niet zien op TV
Ja maar iemand die dit gedrag in zn aderen heeft zal gauw in herhaling vallenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk het ook niet, maar vermoed dat hij er wel op is aangesproken, en dat niet meer moet doen.
Hij zal niet beter worden, maar in de tijd die hem nog rest, zou hij twee keer kunnen nadenken voordat hij nog een soortgelijke fout maakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar iemand die dit gedrag in zn aderen heeft zal gauw in herhaling vallen
Ja maar eenmaal weer in zn oude en vertrouwde omgeving ....quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal niet beter worden, maar in de tijd die hem nog rest, zou hij twee keer kunnen nadenken voordat hij nog een soortgelijke fout maakt.
Ken je hem persoonlijk of is dit wat je denkt hoe Marciano is. Ik vraag het maar even na omdat er nogal eens wat aannames in de cos staan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:53 schreef Boebaloe het volgende:
Even over marciano
Ik moet oppassen wat ik zeg anders krijg ik weer op mn kop
Ik snap niet dat mensen denken dat dit spelen is
Stoeien of whatever.
Dit is marciano. Als je kijkt naar zn lichaamstaal en alles bij elkaar optelt. Zie je en weet je dat hij dit zeer zeker meent. Dat hij dit vaker doet. Dat hij zn meisjes ziet als onderdanen. Marciano heeft een aparte gedachtegang. Inderdaad wat ik hier wel eens lees. De vrouw moet alles doen en hij kan en doet niks. Ook niet in zn zaakje het is alleen commanderen.
Ik vind dit nu wel heel erg voor de kids. Die jongens verdienen dit niet. Idem voor zn ex vriendin die zich uit de naad werkt in het hun onderneming.
Hun relatie was ook niet om naar huis over te schrijven. Mag ik dat zeggen
Ik snap echt werkelojk niet dat mensen nog een andere kant van hem zien. Al die commotie is ook niet zo nodig maar dat weet je als je meedoet aan een programma
Hij heeft zich lang koest gehouden.
Dat verhaal met zoe is ook alleen maar manipuleren manipuleren
Persoonlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk of is dit wat je denkt hoe Marciano is. Ik vraag het maar even na omdat er nogal eens wat aannames in de cos staan.
Dank je wel Boebaloequote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:53 schreef Boebaloe het volgende:
Even over marciano
Stoeien of whatever.
Dit is marciano. Als je kijkt naar zn lichaamstaal en alles bij elkaar optelt. Zie je en weet je dat hij dit zeer zeker meent. Dat hij dit vaker doet. Dat hij zn meisjes ziet als onderdanen. Marciano heeft een aparte gedachtegang. Inderdaad wat ik hier wel eens lees. De vrouw moet alles doen en hij kan en doet niks. Ook niet in zn zaakje het is alleen commanderen.
Ik vind dit nu wel heel erg voor de kids. Die jongens verdienen dit niet. Idem voor zn ex vriendin die zich uit de naad werkt in het hun onderneming.
Ik snap echt werkelojk niet dat mensen nog een andere kant van hem zien. Al die commotie is ook niet zo nodig maar dat weet je als je meedoet aan een programma
Het is geen stoeien. Ze stoeien vaak ja dat klopt. Maar kijk even goed hoe hij haar vast pakt maar ook weer loslaat. En zn woorden drukt. Hij MEENT dit !quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dank je wel Boebaloe
Eigenlijk is het dus zo dat het gedrag dat we de laatste tijd van Marciano zien zijn 'normale' gedrag is.
Heeft hij zich de eerste maanden ingehouden...
Ik heb hier vaker gelezen dat hij een soort tikkende tijdbom is, dat hij bij het minste of geringste uit kan barsten.
Hopelijk maken we dat niet mee, dat zou ik zeker voor zijn achterban verschrikkelijk vinden.
Het gedoe met Babette was dat voor hem gewoon stoeien?
Het viel me gisteren wel op dat Babette en Marciano heel veel buiten beeld gehouden werden, ben benieuwd of het vandaag weer zo is..
Als de ex van Marciano familie van Isaac is dan neem ik aan dat Isaac misschien ook van deze karaktertrekken op de de hoogte is.quote:
Zo doet ze toch al maanden met iedereen.........achter hun rug om zwart maken, maar wel bovenop ze liggen, knuffelen en aandacht opeisen, om dan gelijk erna weer te roddelenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
GisterenBaps: Nee ik wil niet met Mirthe klaverjassen .
Nu: knuffelen en kletsen
Ik kan ook niet begrijpen dat men dit zeer agressieve en intimiderende gedrag van Marciano 'vrolijk stoeien' noemt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:24 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Het is geen stoeien. Ze stoeien vaak ja dat klopt. Maar kijk even goed hoe hij haar vast pakt maar ook weer loslaat. En zn woorden drukt. Hij MEENT dit !
Dit was zn normale gedrag. Hij voelt zich ook boven alles en iedereen.
Ik denk nu dat dat de reden was waarom Ice hem zo vasthield toen hij flipte.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:25 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Als de ex van Marciano familie van Isaac is dan neem ik aan dat Isaac misschien ook van deze karaktertrekken op de de hoogte is.
Dat gisteren niet wilde klaverjassen was omdat het potje dan zeven uur zou duren.. ze heeft verder niets tegen Mirthe en mag haar graag.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:23 schreef pingu66 het volgende:
GisterenBaps: Nee ik wil niet met Mirthe klaverjassen .
Nu: knuffelen en kletsen
Correcte aannamequote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:25 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Als de ex van Marciano familie van Isaac is dan neem ik aan dat Isaac misschien ook van deze karaktertrekken op de de hoogte is.
Als de ex van Marciano familie van Isaac is dan neem ik aan dat Isaac misschien ook van deze karaktertrekken op de de hoogte is.quote:
Alles om niet op de stip te komen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zo doet ze toch al maanden met iedereen.........achter hun rug om zwart maken, maar wel bovenop ze liggen, knuffelen en aandacht opeisen, om dan gelijk erna weer te roddelen
Hoe hij denkt over vrouwen is al bekend toen hij aan de beurt was voor wat schoonmaakwerk, met de stofzuiger in de hand riep hij dat dit vrouwenwerk is.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:24 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Het is geen stoeien. Ze stoeien vaak ja dat klopt. Maar kijk even goed hoe hij haar vast pakt maar ook weer loslaat. En zn woorden drukt. Hij MEENT dit !
Ik heb altijd gedacht dat Isaak en Marciano voor het vertrek naar de loods al een bondje en een hele planning hadden hoe het spel te spelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef Boebaloe het volgende:
Isaac zelfde verhaal. Sneaky tot het bot. Alleen al hoe die kijkt. Hem moet je nu ook wel door hebben. Isaac weet als geen ander hoe marciano is. Je hoort hem ook wel eens zeggen. Ja dat vind hij leuk. En lacht veel van marciano weg. Let daar maar eens op
Dat Isaac dat weet was duidelijk te zien aan de manier waarop hij Marciano in bedwang hield toen Martin wegging. Ik dacht eerst:’ doe es normaal Isaac’, maar blijkbaar was het echt nodig anders was Marciano helemaal geflipt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
[..]
Alles om niet op de stip te komen.
Ken je hem ook persoonlijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef Boebaloe het volgende:
Isaac zelfde verhaal. Sneaky tot het bot. Alleen al hoe die kijkt. Hem moet je nu ook wel door hebben. Isaac weet als geen ander hoe marciano is. Je hoort hem ook wel eens zeggen. Ja dat vind hij leuk. En lacht veel van marciano weg. Let daar maar eens op
Dat is echt zn gedachtegang. In zijn eetzaak ook. Zn ex deed alles van huishouden tot kids. Marciano wilt liever chillen en drinken trainen en stoer doen. Met zn auto en motor en dobbermanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe hij denkt over vrouwen is al bekend toen hij aan de beurt was voor wat schoonmaakwerk, met de stofzuiger in de hand riep hij dat dit vrouwenwerk is.
Sta best dichtbij. Dus let ook wel op wat ik zeg. Er werden eerder wel eens dingen verwijderd . Van wat ik zeiquote:
Het 'dwingende' in zijn acties, maar vooral in zijn 'toon' is wat me het meeste intrigeert.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:24 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Heeft hij al aan imi gegeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef chufi het volgende:
Hangt Imi's portret al an de muur in de managers kamer? of is ICE dat aan het negeren ?
Die hangt er al een tijdjequote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef chufi het volgende:
Hangt Imi's portret al an de muur in de managers kamer? of is ICE dat aan het negeren ?
Is het netjes om nu over iemand te praten, die je persoonlijk kent naar jou zeggen, terwijl hij zich nu niet kan verdedigen tegen jou uitspraken. Vind het niet sjiekquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Dat is echt zn gedachtegang. In zijn eetzaak ook. Zn ex deed alles van huishouden tot kids. Marciano wilt liever chillen en drinken trainen en stoer doen. Met zn auto en motor en dobberman
Vind ik ook maar zou dat bij de degene die ze gecast hebben bekend zijn geweest?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:34 schreef Seattle het volgende:
Is sowieso niet oké dat 2 mensen die elkaar kennen in zo’n programma zitten. Los van hun karakters of gedrag heb je een voordeel tov mensen die helemaal niemand kennen. Geen fair play
Dat was in een 'andere tijd' denk ik. Nu is iedereen (of in ieder geval bijna iedereen) er echt wel van doordrongen dat er iets niet oke is met Marciano.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:32 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Sta best dichtbij. Dus let ook wel op wat ik zeg. Er werden eerder wel eens dingen verwijderd . Van wat ik zei
Vraag ik me dus af. Weet ook niet of ze daar expliciet naar vragen. Maar het mag blijkbaar wel, want onderhand moet het wel bekend zijn bij het programma.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:39 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Vind ik ook maar zou dat bij de degene die ze gecast hebben bekend zijn geweest?
Zeker weten stel ook ik dit op prijsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was in een 'andere tijd' denk ik. Nu is iedereen (of in ieder geval bijna iedereen) er echt wel van doordrongen dat er iets niet oke is met Marciano.
Het heeft volgens mij nu ook betrekking op de streams omdat het zo duidelijk in beeld gebracht is en als ik voor mezelf mag praten vind ik dat jouw woorden destijds al een ander licht op de toen toch rustige en vaak lachende Marciano wierpen.
Zijn acties richting KimW, na het vertrek van Martin en het 'trapincident' werden door menigeen opzij gezet, werden verkeerd gezien werd gezegd.
Nu blijkt verdikkeme toch overduidelijk dat dit geen geintjes waren en zijn, maar dat hij zo is.
Over Isaac heb ik mijn twijfels of alles wel waar is wat hij vertelt, de dingen die hij met mensen uit de muziekwereld meegemaakt heeft, de geweldige reizen, alles wat HIJ organiseerde...... maar ik geloof verhalen niet zo snel![]()
Nogmaals bedankt voor je openheid, ik weet zeker dat menigeen het op prijs stelt!
Zei ze dat net?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha heeft een betere band met Jappie dan die ze met Bern heeft
Ik denk dat ze het karakter van Jasper misschien fijner vindt dan van Bern maar dat ze zich lichamelijk meer aangetrokken voelt door Bern.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze vindt Jasper veel grappiger! Ze moet 'het verhaal' met Bern afmaken om kans op de winst te maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Nee, maar dat zie je aan hun gesprekken en hun omgang met elkaar.quote:
Je zou het idd haast denkenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze vindt Jasper veel grappiger! Ze moet 'het verhaal' met Bern afmaken om kans op de winst te maken.
Met Jappie kan ze gewoon praten, met Bern moeten de gesprekken op een hoog intellectueel niveau lijken.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie je aan hun gesprekken en hun omgang met elkaar.
Vind ze ook niet echt laag geschooldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Jappie kan ze gewoon praten, met Bern moeten de gesprekken op een hoog intellectueel niveau lijken.
En dat zijn ze beiden niet.
Die plastic tandenstokers zijn niet op na 1 keer gebruik. Gewoon afspoelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:27 schreef pingu66 het volgende:
Zelfs de tandenstokers van Erik recycled hij.
( gebruikte tandenstoker uit zijn broekzak)
Ik gebruik wel degelijk een tandenstoker maar één keer en dan gaat hij echt de ton in.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:54 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Die plastic tandenstokers zijn niet op na 1 keer gebruik. Gewoon afspoelen.
Niet 1 man gebruikt een tandenstoker altijd maar 1 keer.
Kan ook zijn dat er ff geen nieuwe zijn.
Al gok ik dat Enrique wel 12 maanden met zijn tandenstoker doet.
Had er in dienst ook 1 voor een uitzending, zoals iedereen.
Gaat maanden mee, gewoon afspoelen of afvegen.
Oh ja, die ook nog maar schijnbaar kan imi bewijs leveren dat hij niet sneaky dingen doet, wij streamers hebben dat inderdaad gehoord van die pitten en zo. ach ja, bewoners zien het wel als ze thuis zijn, of niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn ook wel dingen die niet kloppen. Vorige week iets met zonnepitten voor moiraima, ze moest doen alsof ze van haar eigen geld waren oid.
Niet dat dit Marciano goed praat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:53 schreef Boebaloe het volgende:
Even over marciano
Stoeien of whatever.
Ik heb dat heel lang geleden wel eens geprobeerd maar is mij toen niet gelukt, alles kookte gewoon over en daarna ook nooit meer geprobeerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Pollepel op de pan is trouwens echt n truc, doe ik ook
Die kon ik nog niet, wel een stukje boter in de pan, werkt bij mij prima..quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Pollepel op de pan is trouwens echt n truc, doe ik ook
Zie jij marciano metselen een boom omhakken of een riolering aanleggenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:09 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af hoe 99% van vrouw reageert als ze aan het metselen gezet worden.
Dan bestaat mannenwerk wel degelijk.
Of een boom omhakken.
Of riolering aanleggen, schoonmaken.
Onder water lassen, wereldwijd 1 vrouw, misschien.
Beetje vergezocht, ze moeten daar samenwonen en daar hoort huishoudelijk werk ook bij.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:09 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af hoe 99% van vrouw reageert als ze aan het metselen gezet worden.
Dan bestaat mannenwerk wel degelijk.
Of een boom omhakken.
Of riolering aanleggen, schoonmaken.
Onder water lassen, wereldwijd 1 vrouw, misschien.
Nee ik wou het al niet eens meer plaatsen, drukte toch op plaatsen, dan direct op wijzigen en deleten. Maar jij had m al gecappedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zie jij marciano metselen een boom omhakken of een riolering aanleggen
Ja daarom had ik het ook niet moeten plaatsen, jullie zijn zo snel, ik net wakkerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje vergezocht, ze moeten daar samenwonen en daar hoort huishoudelijk werk ook bij.
Geeft niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:15 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja daarom had ik het ook niet moeten plaatsen, jullie zijn zo snel, ik net wakker
Plastic?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik gebruik wel degelijk een tandenstoker maar één keer en dan gaat hij echt de ton in.
Plastic of extra thin hout, gaan direct de ton in.quote:
Hij liep al een paar keer kamer 2 in en uit, maar zei nietsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd of Marciano dadelijk tegen Bep gaat zeggen: " war heb je allemaal tegen HAAR gezegd zolang praten G, ZE is je aan het overhalen want jalours op mij,man. Dat moet je niet meer doen" of zoiets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |