Seksen van een pan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring:
Bern vertelde dat hij het idee had dat bij de meeste het potje aan het overkoken is. Het schijnt als men een houten lepel op het seksen van een pan legt deze niet overkookt
Doe ik al jarenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring:
Bern vertelde dat hij het idee had dat bij de meeste het potje aan het overkoken is. Het schijnt als men een houten lepel op het seksen van een pan legt deze niet overkookt
Auto correct, moest deksel zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een spoiler was wel zo netjes geweest van de moderator
Nieuwe kleding?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe ook 80x per dag in de spiegel kijken. Naar haar kont of haar haar wat niet strak genoeg zit
Het staat haar in ieder geval fantastisch.quote:
Lekker ... net gegeten, maar er kan nog wel meer bij ... echt ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Isaac en Mirthe nemen de popcorn voor hun rekening.
Thank godquote:
Hij trapt er niet inquote:
Nee Isaac heeft best wat dingen geleerd in de keukenquote:
Ze zijn leuk bezigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Isaac heeft best wat dingen geleerd in de keukenLater ook nog alsof ze er appel azijn doorheen deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
ALARM!!!! [ afbeelding ]Fritsssssss jij bent echt heel errugggggggggggggg (leuk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht even dat Sasha Jasper aan het knuffelen was. Spannend hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
We zitten volgens mij al een uur naar 5 dezelfde mensen te kijken.....al dan niet popcorn etend
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Sasha Jasper aan het knuffelen was. Spannend hoor.
[ afbeelding ]
Grote handen heeft Sasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Sasha Jasper aan het knuffelen was. Spannend hoor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |