Ik heb gewoon het F1TV team?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het Engelse commentaar is nu alleen Sky
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef S95Sedan het volgende: [..] Nouja laat ik het zo zeggen, hij kan zich dit ook niet echt veroorloven na alle gedoe van de laatste kwalificaties.
Ricciardo had nooit in die auto gezeten als Perez er niet zo'n enorme bende van maakte.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.
Dan had Nyck het seizoen kunnen afmakenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo had nooit in die auto gezeten als Perez er niet zo'n enorme bende van maakte.
Ik wel, Charles is beter.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben niet met Bleekenmolen eens. Charles en Carlos zijn gelijkwaardig.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had Nyck het seizoen kunnen afmaken
Ik neig naar een lichte voorkeur voor Sainz.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neig naar een lichte voorkeur voor Sainz.
ECHT ECHT GRUWELIJK NATquote:
Nee, want zijn kapsel blijft zitten.quote:
En het circuit?quote:
Daar gaat zijn dreadsquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
Nou, fijne sessie. Ben ik hiervoor een kwartier eerder het zwembad uit gegaan?
Omdat die nog steeds troep zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom dan niet de full wets?
Dit hele weekend als het zo doorgaat.quote:
Carlos is de betere coureur. Die spreekt het team i.i.g. nog tegen. Als een echte coureur.quote:
Dat, maar Sainz laat zich ongelofelijk piepelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Carlos is de betere coureur. Die spreekt het team i.i.g. nog tegen. Als een echte coureur.
Charles pikt alles
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
Nou, fijne sessie. Ben ik hiervoor een kwartier eerder het zwembad uit gegaan?
Denk niet dat Perez dat met je eens zal zijn...quote:
Geen crash, spinquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:06 schreef beantherio het volgende:
Perez alweer gecrasht hoor ik? Gaat weer lekker.
Eerst maar eens kijken hoe hij het doet in de AT.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:07 schreef DjVero het volgende:
Wat valt Perez me toch vies tegen. Volgend jaar rijdt RIC weer in die Red Bull
Nee, alles verregend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:09 schreef nils7 het volgende:
ben nog op het werk maar zo te lezen mis ik weinig
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een crash volgens elke definitie van het woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op McLaren na en zijn vorm daar heeft Ricciardo minder vage dingen gedaan dan Perez.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.
"Hey Nyck, geloof jij in herkansingen?"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Helmut belt alvast de opvolger van Perez.
hij kan ook gewoon naar alfa tauri of mclaren lopenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Wat een Checo haters hier
Spin gevolgd door crashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nyck, of hij nog vrij is om volgende week weer in te stappen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Wat een Checo haters hier
Het is ook gewoon een beginners fout die hij maakt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met witte lijnen en glad zijn"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nyck, of hij nog vrij is om volgende week weer in te stappen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hey Nyck, geloof jij in herkansingen?"
grasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een beginners fout die hij maakt....
iets met witte lijnen en glad zijn
Nog ergerquote:
Charles is sneller, Carlos consistenter.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Charles is sneller, Carlos consistenter.
quote:
Faalrrari.quote:
Witte lijnen? Twee wielen op het gras man. Dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een beginners fout die hij maakt....
iets met witte lijnen en glad zijn
Die gaat een fieldday hiermee hebbenquote:
Of je quote de hele postquote:
Wordt weer een leuke. De eerste gekke gebeurtenissen zijn al geweestquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaat een fieldday hiermee hebben
Perezquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wie er morgen in de nummer 2 RB de kwalificatie gaat rijden.
Hij wilde nog even dubbel checken of ie goed gezien had dat Ferrari op de harde band reed.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:20 schreef DjVero het volgende:
Verstappen spinde vorig jaar ook op deze baan, dus anderen mogen het ook.
Ja, want de uitzending gaat door en de tijden/tijdwaarneming in beeld ookquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Noodprocedure werkt goed zo te horen
Mja, denk het ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:23 schreef Jane het volgende:
Max denkt "Laat ook maar", voor deze sessie?
Charles crasht ook regelmatig, dus dit zegt nietsquote:
Nope.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:23 schreef Jane het volgende:
Max denkt "Laat ook maar", voor deze sessie?
Ik zie het.quote:
Die tijd was ook op een natte baan geredenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo traag dat andere teams op een natte baan sneller zijn
Ah, toch!quote:
Bij hun staat wat op zwartquote:
Gaar?quote:
Ja, het werkt inderdaad goed. Wij merken er niks van.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij hun staat wat op zwart
Noodplan werkt goed dus
Is ook al lang aangepastquote:
Good girl!quote:
De vraag is niet meer of, maar wanneer hij er uit gaat ja,quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wie er morgen in de nummer 2 RB de kwalificatie gaat rijden.
Nee idd, was toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, niemand die het zag van de commentatoren...
die bij mij welquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, niemand die het zag van de commentatoren...
Omwisselen dan maar. Tsunoda en Ricciardo naar RB, Max en Perez naar ATquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omwisselen dan maar. Tsunoda en Ricciardo naar RB, Max en Perez naar AT
Perez laat zien dat het heel goed kan, de teams weer blij want goede foto's van de vloer van de Red Bull.quote:
slechter dan perez kan het niet echt op het momentquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want jij weet nu al hoe RIC het gaat doen in de AT?
paar miljoen overgemaakt door toto naar een panamese rekeningquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Perez laat zien dat het heel goed kan, de teams weer blij want goede foto's van de vloer van de Red Bull.
Je zou het bijna denken ja, nieuw pakket aan updates en pats... 13 jaar ervaring en dan op zo een manier er af gaan bij de start van de training.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:50 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
paar miljoen overgemaakt door toto naar een panamese rekening
Perez weet heel goed dat het ontslag van De Vries niet alleen maar om De Vries ging.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:05 schreef beantherio het volgende:
Zou het ontslag van de Vries nog wat extra druk op de ketel gezet hebben bij Perez? De gesprekken met Helmut Marko zullen zo langzamerhand records gaan breken qua ongemakkelijkheid.
daarom word een perez ook nooit een wk.....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Perez weet heel goed dat het ontslag van De Vries niet alleen maar om De Vries ging.
Hij moet echt die knop gaan omzetten en gewoon gaan rijden voor podia en af en toe een overwinning oprapen als Verstappen een keer pech heeft. Meer zit er niet in, in de huidige situatie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:12 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
daarom word een perez ook nooit een wk.....
Wat denk je zelf? Dat het op dit niveau zo werk? Een knop om zetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij moet echt die knop gaan omzetten en gewoon gaan rijden voor podia en af en toe een overwinning oprapen als Verstappen een keer pech heeft. Meer zit er niet in, in de huidige situatie.
Gewoon 110% geven en elke race als een finale beschouwen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dat het op dit niveau zo werk? Een knop om zetten?
Hij had vorig seizoen de knop al om moeten zetten. Hij daagde Verstappen uit om vervolgens te bedelen om een positie van hem krijgen. Wat doet hij dit seizoen? Hij daagt hem wéér uit, en wordt nu meteen vernederd in Miami. Als je dan gewoon accepteert dat je jezelf voor lul hebt gezet kun je gewoon door, maar hij moet zo nodig laten zien hoe hard hij kan, alsof het geen grootspraak was.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij moet echt die knop gaan omzetten en gewoon gaan rijden voor podia en af en toe een overwinning oprapen als Verstappen een keer pech heeft. Meer zit er niet in, in de huidige situatie.
Snap je niet dat dat niet bestaat? Dit is Perez en hoe kundig hij is. Er bestaat niet zoiets als een knop omzetten. Je zit hier niet op LinkedIn iemand motivatie in te spreken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Gewoon 110% geven en elke race als een finale beschouwen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Gewoon 110% geven en elke race als een finale beschouwen.
Die is nu bezig.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om 1700 was er toch een 2e vrije training?
Bij jouw niet dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is bezigquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kijk ook viaplay en geen problemen hier.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blijf bij viaplay alleen het logo van viaplay zien dat uitzending binnenkort begint
Geen probleem hier via tv appquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blijf bij viaplay alleen het logo van viaplay zien dat uitzending binnenkort begint
Heb je niet per pngeluk op de Q vd F2 of F3 geklikt ofzo?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ga er maar vanuit dat Daniel met veel brandstof rijdt om de AT te leren kennen.quote:
[OUT]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Weet je zeker dat je de goede aangeklikt hebt en niet per abuis in dat kutmenu de F2 of de F1 race?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
Oei, Gaat niet goed met RedBull
[ afbeelding ]
Seizoen afgeschreven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
Oei, Gaat niet goed met RedBull
[ afbeelding ]
Op de baan zijn zegt niet zoveel als de takelwagen er aan te pas moet komenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef Tijn het volgende:
Sergio nu al langer op de baan dan tijdens de eerste sessie
Carrière reddende run dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef Tijn het volgende:
Sergio nu al langer op de baan dan tijdens de eerste sessie
mss nog voorzichtigjes door de bochten doorquote:
Ik voel mij domquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goede aangeklikt hebt en niet per abuis in dat kutmenu de F2 of de F1 race?
Goed gewerkt!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:23 schreef Marcoss het volgende:
Bij Williams hebben ze alle updates er in 1x opgegooid1
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je niet per pngeluk op de Q vd F2 of F3 geklikt ofzo?
Hier zie ik gewoon FP2 via Viaplay (app op de tv).
iddquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:26 schreef Dven het volgende:
Ricky op 1,5 sec van TsunodaMatige switch geweest.
Het zou wat zijn als dat zo blijft voor Dino Ric.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:26 schreef Dven het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:26 schreef Dven het volgende:
Liberty heeft de random button ontdektquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef StephanL het volgende:
Slechte teams komen opeens naar boven drijven
Leuk welquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liberty heeft de random button ontdekt
Hij is aan het klotenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Perez al gecrasht? Stream laadt niet, dus ik ben nog blind.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Vond ik ook. Dat gejank moet eens ophouden!
F1TV? Gaat hier prima.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Nattekat het volgende:
nope - hield mquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Japan wordt gek!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef xzaz het volgende:
Leuk voor Tsu dat die volgend jaar naast Max rijdt
quote:
Chrome premium nemenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, browser was gewoon aan het kloten.
Aldi-troep.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, browser was gewoon aan het kloten.
indien aanwezig, heeft @HiDiHo vast een giffje voor @Nattekat van de actie van Perezquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:33 schreef Tijn het volgende:
Live-beelden van een remmende Pérez
[ [url=https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/QZuurkqDFyvUSUmqw4jZRQ--~B/Zmk9c3RyaW07aD0zNjA7dz02NDA7c209MTthcHBpZD15dGFjaHlvbg--/https://media.zenfs.com/e(...)c13ca1ca0]afbeelding[/url] ]
Pappa Perez heeft 't verneukt hoor - die streak van Perez - LOLquote:
Zou idd wel meer verwachten ja.quote:
Is Crofty al klaar gekomen?quote:
Lijkt me wel. Nog ruim 17 minuten te gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:43 schreef Sally het volgende:
Zal PIA nog terug in VT2 komen? De vloerreparaties zijn in volle gang...
nou, als je zag (op F1 TV in de pitbox bij Sam Collins)... die hele auto lag nog uit elkaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Nog ruim 17 minuten te gaan.
Is wel het feelgood moment van de dag.quote:
in VT1 was Helmut uitermate cool. Uitgestreken gezicht. Net na de crash van de 2e rijder...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Is Helmut al met spullen aan het gooien?
Gelatenheid.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:47 schreef Sally het volgende:
[..]
in VT1 was Helmut uitermate cool. Uitgestreken gezicht. Net na de crash van de 2e rijder...
![]()
![]()
![]()
Dus gok dat het niet openlijk te zien is. Mss kooktie wel van binnnen, LOL
Zekersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is wel het feelgood moment van de dag.
Supertof
Dat was die in tranen uitbarstte toen PER crashte in VT1. Hij kreeg toen rondleiding bij RB achterquote:
Misschien meer gericht op topsnelheid dan op downforce.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:46 schreef PS. het volgende:
Misschien zijn die updates wel compleet ruk...
Geen handig circuit om te beginnen er mee dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien meer gericht op topsnelheid dan op downforce.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was die in tranen uitbarstte toen PER crashte in VT1. Hij kreeg toen rondleiding bij RB achter![]()
(samen met papa - I presume)
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dus altijd huilend kind mee, dan fix je gewoon gratis vip-passen
Is er iemand die gifjes van deze momenten kan posten ?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was die in tranen uitbarstte toen PER crashte in VT1. Hij kreeg toen rondleiding bij RB achter![]()
* Nattekat maakt plannenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kleine overschatting van de afstand tot de concurrentiequote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Geen handig circuit om te beginnen er mee dan.
@HiDiHoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Is er iemand die gifjes van deze momenten kan posten ?
Volgend jaar naast Yuki.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zie trouwens de Twitter die Rianne posttequote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:51 schreef quo_ het volgende:
[..]
Is er iemand die gifjes van deze momenten kan posten ?
Ik denk dat die vader beter af is als hij zijn zoontje niet als huilende bitch laat opgroeien.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Gezien inderdaad. Leuke feel good actiequote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie trouwens de Twitter die Rianne postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |