Die updates hebben er geen moer mee te maken. Hij pusht gewoon alsof-ie drie keer paars in Q3 voor pole position aan het rijden is, terwijl-ie op koude banden staat op een compleet groene baan. Een fout die rookies maken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Rianne84 het volgende:
Welk excuus heeft Perez? "Nieuwe updates werken niet"
Begrijp het ook niet zo goed, ik dacht dat hij mentaal wel sterk was maar dit jaar lijkt hij dat kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is. Wat is er met die gast aan de hand
Niet als je het beste met hem voorhebtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien de druk om hem nog meer fouten te laten maken
maar dat zou wel heeeel stom zijn
Wie zegt er dat die het daar ook niet doetquote:
Dat kan. Perez verstond alleen: bringbackdebrisquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om die reden zal RB hier absoluut niet blij mee zijn.
#bringbackdevries
en meer dan terecht......quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Met dit tempo zit Ricciardo na de zomerstop in de RBR
welk team wel dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je het beste met hem voorhebt
Maar Red Bull Racing staat niet bepaald bekend om hun humane personeelsbeleid.
Dat noemt zichzelf F1 modquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver VT1. Zie jullie vanavond weer
GRUWelijk NAt.quote:
Hallo zeg, het is topsport, dit soort fouten kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet als je het beste met hem voorhebt
Maar Red Bull Racing staat niet bepaald bekend om hun humane personeelsbeleid.
Doe maar niet, demissionair verder en zo.quote:
Op Bali, op dit moment aan het cammen met Totoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zou Nyck nu kijken om te zien hoe Daniel het doet of zit hij op Bali de klap te verwerken?
Dus als je niet kijkt, dan kunnen wij hier rellen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, deze F1 mod weet dat er niks meer gaat gebeuren.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe maar niet, demissionair verder en zo.
ja want hij is dan ergens anders aan het rellen op FOK!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus als je niet kijkt, dan kunnen wij hier rellen?
Dat doet ie nu ook alquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe maar niet, demissionair verder en zo.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus als je niet kijkt, dan kunnen wij hier rellen?
Want jij weet nu al hoe RIC het gaat doen in de AT?quote:
Laat Ricciardo eerst maar eens zien of hij zijn oude niveau kan benaderen.quote:
secondequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5mm dus. Per uur? Per kwartier? Per minuut?
er zit een knopje opquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
ALLARD BEN NOU GEWOON EENS STIL JOH. GA JE VALIUM NEMEN.
Per m2, dat zegt-ie tochquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5mm dus. Per uur? Per kwartier? Per minuut?
De rest, relatief gezien.quote:
Ja dat is waar. Wel terug bij Red Bull, dus misschien ligt dat beter en geeft die wat extra’squote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laat Ricciardo eerst maar eens zien of hij zijn oude niveau kan benaderen.
Dátquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laat Ricciardo eerst maar eens zien of hij zijn oude niveau kan benaderen.
Perez in de muur Ricciardo niet, duidelijk toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want jij weet nu al hoe RIC het gaat doen in de AT?
En 1,5 sec later lacht hij ontspannen..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Perez heeft echt zo'n "Ik ben in gevaar" blik.
Hamilt-on, Hamilt-off.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Perez heeft echt zo'n "Ik ben in gevaar" blik.
Maar die druk voel je toch niet tijdens de eerste ronde in vrije training 1 met nog tien races tot einde seizoen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar die druk voel je toch niet tijdens de eerste ronde in vrije training een met nog tien races tot einde seizoen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez in de muur Ricciardo niet, duidelijk toch?
Smokin'.quote:
Maar tot nu toe een correcte conclusiequote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eh, dat is wel een hele snelle conclusie
Zo snel gaat het wel ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Dat commentaar is vandaag wel een beetje alsof je de Tour de France zit te kijken
Sommige mensen lachen uit spanning.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En 1,5 sec later lacht hij ontspannen..
Je kiest toch echt zelf Viaplayquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Dat commentaar is vandaag wel een beetje alsof je de Tour de France zit te kijken
Nico Slim Shadyquote:
Ik vind dqt wel leuk eigenlijkquote:
Heino Hulkenbergquote:
Is fan Geert Wildersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gasly in beeld.
"Kapsel van Hulkenberg..."
Koffie drinken en stil zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dqt wel leuk eigenlijk![]()
En je moet toch wat als er niks gebeurt op de baan.
Zit gewoon op F1TV hoorquote:
Ja, maar al die anekdotes dat hij dan weer met Verstappen en zijn manager uit eten ging mag hij wel weglaten. Beperk het maar tot het sportieve verleden, ik hoef niet elke week te horen dat Allard met iedereen uit de paddock matties was in de jaren 90.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dqt wel leuk eigenlijk![]()
En je moet toch wat als er niks gebeurt op de baan.
Is de Leeuw in Berlijn al gevangen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga het journaal kijken, dan gebeurt er nog wat.
Zo zag het er niet uitquote:
Nouja laat ik het zo zeggen, hij kan zich dit ook niet echt veroorloven na alle gedoe van de laatste kwalificaties.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Eh, dat is wel een hele snelle conclusie
Is mogelijk een wild zwijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de Leeuw in Berlijn al gevangen?
Vermomd als Leeuw?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is mogelijk een wild zwijn.
https://www.ad.nl/buitenl(...)d-zwijn-is~a70c659e/
Asterix en Obelix roepen.
Ja blijkbaarquote:
ik zag toch echt wat andersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dit. Misschien ook een idee voor Allard:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja het Engelse commentaar is nu alleen Skyquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dit. Misschien ook een idee voor Allard:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de Leeuw in Berlijn al gevangen?