quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
Bijzonder dat die Pérez zich zo gek laat maken. Hij heeft wat, 13 jaar ervaring?
Ik heb een css regeltje voor die naamquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
klap na klap vandaag
eerst je naam
nu zeg je dat je Perez fan bent
Kan meer achter zitten, of hij is de updates niet gewend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
Bijzonder dat die Pérez zich zo gek laat maken. Hij heeft wat, 13 jaar ervaring?
Druk, als je voor een kampioenschap wilt vechten moet je een ijskonijn zijn, of zoals Lewis een auto hebben die 2sec per ronde sneller is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:37 schreef Tijn het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een css regeltje voor die naam
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een css regeltje voor die naam
Maar juist zo'n ervaren rijder weet toch wel beter dan niet gelijk bij FP1 het gras op te rijden. Kom op hey.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan meer achter zitten, of hij is de updates niet gewend.
Dat was ook wel te voorspellen. Niemand gaat buiten zijn eigen kunnen presteren door de druk van het moeten op te voeren.quote:
Vanwege de AVG mag ik hier niks over zeggen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had @:Zipportal de voodoopop al geactiveerd?
Omgekocht door Toto?!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
Perez is wel degene die de budgetcap van RBR om zeep helpt
Dat wordt weer surimi ipv echte krab op de kampioensreceptie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
Perez is wel degene die de budgetcap van RBR om zeep helpt
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is. Wat is er met die gast aan de handquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:35 schreef Tarado het volgende:
Wat een debiel is het ook, cracked under pressure
En om die reden zal RB hier absoluut niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Nu moet Max alle updates testen, in minder tijd.
Max kan dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Regenquote:
Beter nu crashen ipv in de Qquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Afgelopen 5 races kwam die niet verder dan Q1, zal die dit keer de Q nog wel halen
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is.
Diverse personen op dit forum. Ik heb namelijk geen contact met mensen bij RBRquote:
Zelfvertrouwen in de putquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Rianne84 het volgende:
Welk excuus heeft Perez? "Nieuwe updates werken niet"
Die zal het inmiddels wel gewend zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Toch best gek. Max hoeft zich nergens druk om te maken, die maakt het niks uit wie er naast hem rijdtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.
Door Charles of Carlosquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook nog regen.
Inb4 de volgende rode vlag.
misschien de druk om hem nog meer fouten te laten makenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Diverse personen op dit forum. Ik heb namelijk geen contact met mensen bij RBR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |