Max kan dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Nu moet Max alle updates testen, in minder tijd.
Regenquote:
Beter nu crashen ipv in de Qquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Afgelopen 5 races kwam die niet verder dan Q1, zal die dit keer de Q nog wel halen
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat er nu toch geen pressure is.
Diverse personen op dit forum. Ik heb namelijk geen contact met mensen bij RBRquote:
Zelfvertrouwen in de putquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Rianne84 het volgende:
Welk excuus heeft Perez? "Nieuwe updates werken niet"
Die zal het inmiddels wel gewend zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:39 schreef Jane het volgende:
Nu moet Max alle updates testen, in minder tijd.
Toch best gek. Max hoeft zich nergens druk om te maken, die maakt het niks uit wie er naast hem rijdtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk is extra opgevoerd omdat ze Ricciardo bij AlphaTauri hebben gezet. Die aast nu op het stoeltje van Pérez.
Door Charles of Carlosquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook nog regen.
Inb4 de volgende rode vlag.
misschien de druk om hem nog meer fouten te laten makenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Diverse personen op dit forum. Ik heb namelijk geen contact met mensen bij RBR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |