Ik heb gewoon het F1TV team?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het Engelse commentaar is nu alleen Sky
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef S95Sedan het volgende: [..] Nouja laat ik het zo zeggen, hij kan zich dit ook niet echt veroorloven na alle gedoe van de laatste kwalificaties.
Ricciardo had nooit in die auto gezeten als Perez er niet zo'n enorme bende van maakte.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.
Dan had Nyck het seizoen kunnen afmakenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo had nooit in die auto gezeten als Perez er niet zo'n enorme bende van maakte.
Ik wel, Charles is beter.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben niet met Bleekenmolen eens. Charles en Carlos zijn gelijkwaardig.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had Nyck het seizoen kunnen afmaken
Ik neig naar een lichte voorkeur voor Sainz.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben niet met Bleekenmolen eens. Charles en Carlos zijn gelijkwaardig.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neig naar een lichte voorkeur voor Sainz.
ECHT ECHT GRUWELIJK NATquote:
Nee, want zijn kapsel blijft zitten.quote:
En het circuit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |