Ik heb gewoon het F1TV team?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het Engelse commentaar is nu alleen Sky
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:54 schreef S95Sedan het volgende: [..] Nouja laat ik het zo zeggen, hij kan zich dit ook niet echt veroorloven na alle gedoe van de laatste kwalificaties.
Ricciardo had nooit in die auto gezeten als Perez er niet zo'n enorme bende van maakte.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.
Dan had Nyck het seizoen kunnen afmakenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo had nooit in die auto gezeten als Perez er niet zo'n enorme bende van maakte.
Ik wel, Charles is beter.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben niet met Bleekenmolen eens. Charles en Carlos zijn gelijkwaardig.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had Nyck het seizoen kunnen afmaken
Ik neig naar een lichte voorkeur voor Sainz.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neig naar een lichte voorkeur voor Sainz.
ECHT ECHT GRUWELIJK NATquote:
Nee, want zijn kapsel blijft zitten.quote:
En het circuit?quote:
Daar gaat zijn dreadsquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
Nou, fijne sessie. Ben ik hiervoor een kwartier eerder het zwembad uit gegaan?
Omdat die nog steeds troep zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom dan niet de full wets?
Dit hele weekend als het zo doorgaat.quote:
Carlos is de betere coureur. Die spreekt het team i.i.g. nog tegen. Als een echte coureur.quote:
Dat, maar Sainz laat zich ongelofelijk piepelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Carlos is de betere coureur. Die spreekt het team i.i.g. nog tegen. Als een echte coureur.
Charles pikt alles
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
Nou, fijne sessie. Ben ik hiervoor een kwartier eerder het zwembad uit gegaan?
Denk niet dat Perez dat met je eens zal zijn...quote:
Geen crash, spinquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:06 schreef beantherio het volgende:
Perez alweer gecrasht hoor ik? Gaat weer lekker.
Eerst maar eens kijken hoe hij het doet in de AT.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:07 schreef DjVero het volgende:
Wat valt Perez me toch vies tegen. Volgend jaar rijdt RIC weer in die Red Bull
Nee, alles verregend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:09 schreef nils7 het volgende:
ben nog op het werk maar zo te lezen mis ik weinig
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een crash volgens elke definitie van het woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op McLaren na en zijn vorm daar heeft Ricciardo minder vage dingen gedaan dan Perez.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben het er absoluut mee eens dat Perez de laatste tijd bijzonder slecht rijdt. Ging mij er echter omdat dat dáárom RIC dan maar bevorderen wat mij betreft voorbarig is. Laat hem eerst maar eens laten zien dat hij weer een deuk in een pakje boter kan rijden.
"Hey Nyck, geloof jij in herkansingen?"quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Helmut belt alvast de opvolger van Perez.
hij kan ook gewoon naar alfa tauri of mclaren lopenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Wat een Checo haters hier
Spin gevolgd door crashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nyck, of hij nog vrij is om volgende week weer in te stappen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Wat een Checo haters hier
Het is ook gewoon een beginners fout die hij maakt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met witte lijnen en glad zijn"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nyck, of hij nog vrij is om volgende week weer in te stappen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hey Nyck, geloof jij in herkansingen?"
grasquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een beginners fout die hij maakt....
iets met witte lijnen en glad zijn
Nog ergerquote:
Charles is sneller, Carlos consistenter.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Charles is sneller, Carlos consistenter.
quote:
Faalrrari.quote:
Witte lijnen? Twee wielen op het gras man. Dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een beginners fout die hij maakt....
iets met witte lijnen en glad zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |