abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209978833

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
pi_209978843
Sorry pingu, als je een ander TT wilt, gewoon ff tegen de mods zeggen :)
pi_209978844
Het is zeker niet goed te praten hoe Marciano (ook met een slok op) reageerde, ik probeer alleen de hele tijd terug te denken wat er voor dit vastpakken en de mond snoeren gebeurde.... ik weet wel dat Babette behoorlijk dronken (tenminste dat vond ik) maar door bleef ratelen.
Hij had haar al een paar keer gezegd minder hard te praten, dat deed ze ook een paar keer, maar toch ging dat volume telkens omhoog.
Nadat hij haar had vastgepakt en zijn hand op haar mond had gelegd was ze 2 tellen stil, om gelijk erna haar hand naar hem uit te slaan met: schrok je, dacht je dat ik sloeg (of zoiets)?

Daarna heeft Babette de hele tijd met haar hoofd op het kruis of onder de oksel van Marciano gelegen.
Wanneer zij zijn handeling als 'schokkend' of 'bedreigend' had ervaren, zou ze dit volgens mij nooit gedaan hebben.

Het is NIET goed hoe Marciano haar sissend toesprak, zeker niet, dat kon hij bij KimW ook doen en we hebben allemaal gezien hoe hij kan exploderen (na het vertrek van Martin en bij de trap met Jeffrey)
  vrijdag 21 juli 2023 @ 10:40:43 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_209978858
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:33 schreef lojanda het volgende:
Net of Babette dat zou pikken _O- ze kan dan echt helemaal vol van hem zijn maar “mishandeling “ gaat ze echt niet accepteren :N
Ik snap je punt. En hele grote kans dat ze het niet ziet als mishandeling.
Maar omdat Marciano al eerder blijk heeft gegeven een probleempje met woedebeheersing te hebben zie ik die mond snoer actie niet als een geintje.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:35 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Juist omdat het in een donker hoekje gebeurde moet de Febo ingrijpen.
[..]

Dat ben ik volkomen met je eens, maar ik vrees dat het in de praktijk niet zo werkt.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_209978867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:10 schreef Deisyy het volgende: [..] Misbruiken is natuurlijk heel wat anders dan wat er gisteravond gebeurde.
Zeker. Laten we het houden bij wat we zagen en hoorden en het niet groter of kleiner maken.
Trust nobody
  vrijdag 21 juli 2023 @ 10:42:17 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209978880
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:

[..]
Se kanen nie spjellen
Miertje weet nu heel goed hoe je diarree moet spellen :Y
pi_209978893
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry pingu, als je een ander TT wilt, gewoon ff tegen de mods zeggen :)
Prima, ik toch open niet.😉
pi_209978915
Moirama verteld dat haar man overleden is aan Corona 4 jaar geleden en Marciano vroeg door en ze bleef 4 jr aan houden en ze werden even weg gedraaid en terug lachen en heel ander onderwerp
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209978916
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:39 schreef xsaskiax het volgende:
Het is zeker niet goed te praten hoe Marciano (ook met een slok op) reageerde, ik probeer alleen de hele tijd terug te denken wat er voor dit vastpakken en de mond snoeren gebeurde.... ik weet wel dat Babette behoorlijk dronken (tenminste dat vond ik) maar door bleef ratelen.
Hij had haar al een paar keer gezegd minder hard te praten, dat deed ze ook een paar keer, maar toch ging dat volume telkens omhoog.
Nadat hij haar had vastgepakt en zijn hand op haar mond had gelegd was ze 2 tellen stil, om gelijk erna haar hand naar hem uit te slaan met: schrok je, dacht je dat ik sloeg (of zoiets)?

Daarna heeft Babette de hele tijd met haar hoofd op het kruis of onder de oksel van Marciano gelegen.
Wanneer zij zijn handeling als 'schokkend' of 'bedreigend' had ervaren, zou ze dit volgens mij nooit gedaan hebben.

Het is NIET goed hoe Marciano haar sissend toesprak, zeker niet, dat kon hij bij KimW ook doen en we hebben allemaal gezien hoe hij kan exploderen (na het vertrek van Martin en bij de trap met Jeffrey)
Het gaat om wat Marciano deed bij Babette, NIET om de reactie van Babette. Die was misschien wel te dronken maar is dat een excuus om een vrouw zo hard aan te pakken? Iedereen wordt gek van dat mens maar praat het gedrag van die narcist a.u.b. niet goed en doe niet alsof het helemaal niets voorstelde. Handen af! :wtf:
pi_209978950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:40 schreef tonja het volgende:

[..]
Ik snap je punt. En hele grote kans dat ze het niet ziet als mishandeling.
Maar omdat Marciano al eerder blijk heeft gegeven een probleempje met woedebeheersing te hebben zie ik die mond snoer actie niet als een geintje.
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens, maar ik vrees dat het in de praktijk niet zo werkt.
Ik zie het als sarcastisch Babette laten weten dat ze zachter moet praten en niet moet blijven praten.

Begrijp me niet verkeerd.. ik vind hem echt een sukkel eerste klas met al zijn maniertjes en hoe hij vaak dingen verwoord maar dit was echt niets. Ik zie er helemaal niets van intimidatie in :N

Je kan van alles vinden van Babette maar dat zou ze ook echt niet accepteren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209978958
de bro s en 1 sis praten weer in hun taaltje eigen nederlands, je weet toch enz. Dat zegt Babette nu ook steeds, je weet toch........................
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209978965
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:44 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het gaat om wat Marciano deed bij Babette, NIET om de reactie van Babette. Die was misschien wel te dronken maar is dat een excuus om een vrouw zo hard aan te pakken. Iedereen wordt gek van dat mens maar praat het gedrag van die narcist a.u.b. niet goed en doe niet alsof het helemaal niets voorstelde. Handen af! :wtf:
hoo ik praat zijn gedrag zeker NIET goed (zie ook een eerdere reactie van me) ik vroeg me alleen af wat er ook alweer aan vooraf was gegaan. Het verbaast me ergens dat Babette niet boos reageerde, dat lijkt mij een normale reactie, ik zou gelijk van me af meppen als iemand dit zou flikken!!!
  vrijdag 21 juli 2023 @ 10:47:09 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_209978969
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik zie het als sarcastisch Babette laten weten dat ze zachter moet praten en niet moet blijven praten.

Begrijp me niet verkeerd.. ik vind hem echt een sukkel eerste klas met al zijn maniertjes en hoe hij vaak dingen verwoord maar dit was echt niets. Ik zie er helemaal niets van intimidatie in :N

Snap ik. Ik kreeg er een heel ander gevoel bij.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_209979000
-ieder zijn mening/beleving-

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 21-07-2023 10:53:53 ]
pi_209979004
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:44 schreef schizolientje het volgende:
Moirama verteld dat haar man overleden is aan Corona 4 jaar geleden en Marciano vroeg door en ze bleef 4 jr aan houden en ze werden even weg gedraaid en terug lachen en heel ander onderwerp
Ze heeft dit al eerder verteld en uitgelegd hoe dat is gegaan maar nu mag er dus niet over gesproken worden.
pi_209979007
Wendy, Mirthe en Babette hebben het in de tuin over de apparatuur die telkens vernaggeld wordt, hoe er met mixers, blenders en ovens om wordt gegaan.
Het verbaast ze dat de wc's e.d. niet eerder verstopt zijn als je ziet wat er doorheen gedonderd wordt.
pi_209979016
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:

[..]

Wat interessant hoe jij er naar kijkt, sarcasme kwam nog niet in me op.
Ik zag het als een dominante controlerende move, hij wil bepalen. Ik schrok daar zelf wel van.

Misbruik of mishandeling is het niet.
Trust nobody
pi_209979024
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ze heeft dit al eerder verteld en uitgelegd hoe dat is gegaan maar nu mag er dus niet over gesproken worden.
Ze had het over 'een spuitje gegeven' en toen draaiden ze gelijk weg (kan toeval zijn hoor)
pi_209979033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk niet?
Trust nobody
pi_209979067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:44 schreef schizolientje het volgende:
4 jaar geleden??? De tijd gaat snel maar niet ZO snel.... ;) toen was er toch nog geen corona in Nederland??
pi_209979094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
4 jaar geleden??? De tijd gaat snel maar niet ZO snel.... ;) toen was er toch nog geen corona in Nederland??
Ze zal 3 bedoelen..
Trust nobody
pi_209979107
quote:

[..]
Jan 2020 eerste signalen
Feb eerste persoon in Nederland als ik het goed heb
pi_209979112
quote:

[..]
Begin 2020 in de eerste golf is hij overleden zei ze toen. Dan is het 3.5 jaar geleden..
pi_209979114
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:54 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ze zal 3 bedoelen..
Moraima neemt het vaak niet zo nauw als ze aan het vertellen is ;)
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 10:57:13 #25
184769 crew  Deisyy
pi_209979128
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
hoo ik praat zijn gedrag zeker NIET goed (zie ook een eerdere reactie van me) ik vroeg me alleen af wat er ook alweer aan vooraf was gegaan. Het verbaast me ergens dat Babette niet boos reageerde, dat lijkt mij een normale reactie, ik zou gelijk van me af meppen als iemand dit zou flikken!!!
Vooraf wilde Babette over Wendy gaan roddelen, maar volgens Marciano verdraaide Babette wat Wendy gezegd had, daar zei hij iets van, waarna steeds harder ging praten.

Na het voorval bleef ze heel even met haar rug naar Marciano toe liggen om daarna weer vol de discussie aan te gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')