Natuurlijk onzin dat hij gespaard zou worden met een rode kaart omdat hij anders zou ontploffen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:26 schreef danaqui het volgende:
Rood moet er komen vind ik maar gaat niet gebeuren want dan ontploft hij zeker wel en dat laten ze niet gebeuren.
Ik denk eerder dat hij straks naar achter moet en dan een gesprek krijgt en verder niks.
Gm
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Jeetje wat heftig dit...van mij mag hij er direct uitSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet normaal maar verbaasd mij ook weer niet
van hem ..vies ventje![]()
Daar dacht ik ook aan. Dat ze dit toestaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit uitzenden op nationale tv en hij een gele kaart krijgt morgen ochtend.:G
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:40 schreef Hildetje het volgende:
Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het filmpje teruggekeken….
Dit was, naar mijn mening, geen stoeien. Bij stoeien lach je en heb je plezier. Het leek wel, aan de reactie te zien van Babs, dat ze Ff totaal niet wist wat haar overkwam. En dat vind ik zielig, heel erg zielig. (Zelfs voor Babs )
Heb het filmpje (nog) niet voorbij zien komen op fb en/of Twitter.
Ook de manier hoe hij tegen haar sprak, klonk wat mij betreft erg agressiefquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef humpty het volgende:
Babette was te dronken om er normaal op te reageren
maar dit is echt heel fout gedrag van Marciano
Yep, met op elkaar geklemde kaken. Echt zo tussen zijn tanden door sissen. brrrr.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook de manier hoe hij tegen haar sprak, klonk wat mij betreft erg agressief
Ik vond het naar om te zien en te horen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, met op elkaar geklemde kaken. Echt zo tussen zijn tanden door sissen. brrrr.
Ja en dat zal ie altijd blijven doen zolang hij er niet op aangesproken wordt.. mannelijk machtsmisbruik wat men tegenwoordig juist probeert te voorkomen op TV achter de schermen... maar ervoor gebeurt het dus ook door foute mannetjes zoals een Tianoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:09 schreef humpty het volgende:
Babette was te dronken om er normaal op te reageren
maar dit is echt heel fout gedrag van Marciano
En dat timide stemmetje ook toen ze toegaf. Maar dan wel even later weer kijken of ie schrikt als ze net doet of ze 'm een klap gaat geven.. Raar mens.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het naar om te zien en te horen.
Dat Babette dit pikte vond ik ook raar, of ze moet er vandaag op terug komen.
bep ligt al goed onder de sloef van tiano, sloef is antwerps woord voor pantoffelquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het naar om te zien en te horen.
Dat Babette dit pikte vond ik ook raar, of ze moet er vandaag op terug komen.
Ja, dat er agressie in hem zit hebben we al een keer kunnen zienquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat zal ie altijd blijven doen zolang hij er niet op aangesproken wordt.. mannelijk machtsmisbruik wat men tegenwoordig juist probeert te voorkomen op TV achter de schermen... maar ervoor gebeurt het dus ook door foute mannetjes zoals een Tiano
Ja, dat was ook een rare move, schrok je, vraagt ze schrok jequote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:19 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat timide stemmetje ook toen ze toegaf. Maar dan wel even later weer kijken of ie schrikt als ze net doet of ze 'm een klap gaat geven.. Raar mens.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:30 schreef danaqui het volgende:
Zo de tering, Rupi stapt uit bed met een ODOL van heb ik jou daar
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb ik gemist ik zat naar Jasper te kijken die een geroosterde boterham smeer
Verschil moet er zijn
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:30 schreef danaqui het volgende:
Zo de tering, Rupi stapt uit bed met een ODOL van heb ik jou daar
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb ik gemist ik zat naar Jasper te kijken die een geroosterde boterham smeer
Verschil moet er zijn
HIj heeft zin in Imadiddin. De paal wijst er naar.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Nou Rupert komt zichzelf nog wel tegen op internet als hij zichzelf aan het zoeken is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]Ik zag jouw odol post en wist dat ik achter liep met de streams omdat ik iets anders aan het kijken was, dus toen heb ik even op de stramme kabouter gewacht
Ik schat zo in dat ie er niet echt mee zal zitten. Eerder het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Rupert komt zichzelf nog wel tegen op internet als hij zichzelf aan het zoeken is.
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat ie er niet echt mee zal zitten. Eerder het tegenovergestelde
De camera staat heel vaak op hem als ie met eten bezig is. Snap wel waarom, het gebeurt allemaal met mathematische precisie, dat is een beetje een running gag in de tv-uitzendingen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Stream 1 zet ik aan en zie een micro beeld van Erik die brood smeert. Je ziet de porien op zijn arm.
En bedankt.
Eikels.
Of ze voeren de stront af?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Je ziet nu de olietank naast de loods staan. Zou het olie zijn voor generatoren? De loods gebruikt veel stroom.
Dat komt ook door de realiteit dat Babette de meest aanwezige is. Qua persoonlijkheid, qua stream tijd, veruit het meest in beeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Teruglezen is geen pretje. Het gaat alleen over Babette. Hoe vervelend, naar en irritant ze is.
En over Marciano die Babette in een soort houdgreep houdt en haar dingen toefluisterde. En dan geen leuke dingen.
Dat deed hij bij Kim ook he. Hij pakte haar ook vaak vast met die arm om haar nek.
En Kim jankte veel over dat ze dingen niet mocht van Marciano en dat hij zelf wel van alles deed. Ze was echt vaak boos op hem.
En uiteindelijk kreeg ze door dat ze zichzelf verloor en wilde naar huis.
^^ Goedemorgen
Ook op TV Babette, babette en babette en ze staat er niet echt mooi op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat komt ook door de realiteit dat Babette de meest aanwezige is. Qua persoonlijkheid, qua stream tijd, veruit het meest in beeld.
En het meest ruzie/drama makend.
Oh dat kan ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Of ze voeren de stront af?
[ afbeelding ]
Neh ik denk niet dat ze alle stront zomaar in een kuil dumpen. Ik ga er vanuit dat er iets van een of meerdere septic tanks zitten daar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh dat kan ook.
Maar dan is daar geen behoorlijke riolering en wordt alles opgevangen in een soort diepe kuil. Vocht zakt de grond in en de dikke smurrie stapelt op.
Blehhh
Geen wonder al die vliegen.
Dit hadden ze in Utopia 2 toch ook?
Maar geen vliegen daar.
Lag bij Bern die onder de douche stond.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is iemand het doucheputje aan het uitbaggeren?
Jawel hoor, doen gewoon 'normaal' tegen elkaar (zoals ze altijd doen).quote:
Ik zou het echt heel kwalijk vinden als dat niet zo is!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:37 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel kwalijk vinden als dat niet zo is!
Dat ze hem dan toch in ieder geval naar achter roepen en een waarschuwing geven. Maar in ieder geval wel iets ervan zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Ja hoop t. Maar naar achter roepen.. dat missen wij dan. Liever een gele kaart.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat ze hem dan toch in ieder geval naar achter roepen en een waarschuwing geven. Maar in ieder geval wel iets ervan zeggen...
Hij heeft toch zo'n quote iets anders wat klein begint eindigd groot of zoiets.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja.. het zou me ook weer niet verbazen, febo kennende. Plus tja.. feitelijk heeft ze geen pijn en hij dreigde niet. Dus waar is de kaart voor.. agressieve houding, fysiek vastgrijpen? Vond vooral dat dwingende toontje naar, eng dominant.
Ehh wat? Ik volg je nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n quote iets anders wat klein begint eindigd groot of zoiets.
Maar daar zou hij vast niet zijn eigen handelen mee bedoelen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar dat is Erik ook.
-knip-
Laat dit nu eens en heb het over de streams
![]()
![]()
![]()
Nou dat incident van gisteren dat hij Baps zo hardhandig de mond snoerde. Was "iets kleins" zonder dat er op haar lichaam iets te zien is. Maar zo begint mishandeling vaak en eindigd in groter geweld.quote:
Zijn er beelden van online?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat incident van gisteren dat hij Baps zo hardhandig de mond snoerde. Was "iets kleins" zonder dat er op haar lichaam iets te zien is. Maar zo begint mishandeling vaak en eindigd in groter geweld.
Stond hier gisteren wel een filmpje van, misschien in het filmpjes topic ook welquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ben benieuwd of er nog n reactie vanuit de febo komt op t incident v babette en marciano
Ja precies..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
[..]Als Bep er een probleem van had gemaakt dan wel
Ze was bezopen , dus de herinnering blijft vaag en dus juist dan iemand misbruiken is helemaal NOT Donequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
Misbruiken is natuurlijk heel wat anders dan wat er gisteravond gebeurde.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was bezopen , dus de herinnering blijft vaag en dus juist dan iemand misbruiken is helemaal NOT Done
Bep zegt niets dus het is geen probleem/ nietsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
Eunice maakte ook geen probleem van Mirthe.ze had niets ernstigs gehoord wat ze zei. Toch gaf de Febo een boetequote:
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice maakte ook geen probleem van Mirthe.ze had niets ernstigs gehoord wat ze zei. Toch gaf de Febo een boete
Ze zal er weinig van hebben gemerkt ze was ladderzatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:02 schreef juul. het volgende:
Dat hij haar de mond snoert? Schrok erg van dat beeld en begrijp niet dat Babette dit allemaal toelaat bij die narcist.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
Juist omdat het in een donker hoekje gebeurde moet de Febo ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant, Mirthe brulde het door de hele loods.
Dit gebeurde in een donker hoekje en hebben de bewoners niets van mee gekregen.
Maar goed, we gaan het zien. Van mij mag die agressieve eikel oprotten.
Ik vond het behoorlijk dreigend in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat zijn handelen, het dichtsnoeren van de mond van Babette, tot iets groters, ergers kan leiden.quote:
Se kanen nie spjellenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet vast nog wat geld bij de HH-pot voor het weekend, gisteren was een blamage
De kans is heel erg groot dat ze vandaag weer een nieuwe poging mogen wagen om de huishoudpot te spekken..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet vast nog wat geld bij de HH-pot voor het weekend, gisteren was een blamage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |