Jij weet wel wat genieten is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
Dus ik krijg dit keer niet de schuld?quote:
Nee morgen gaat ie weer losquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ik krijg dit keer niet de schuld?
Het eendje iddquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zei er iemand iets over mollen? [ afbeelding ]
Ik heb 3x mijn examen gemold.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zei er iemand iets over mollen? [ afbeelding ]
Een eendje stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn examen gemold.![]()
Cursus artikelen toevoegen in het systeem. Als het goed is dan heb ik hem vandaag goed gedaan.
En anders morgen nog een keer proberenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn examen gemold.![]()
Cursus artikelen toevoegen in het systeem. Als het goed is dan heb ik hem vandaag goed gedaan.
Zoiets ofzo.... Maar badeendjes hebben geen last van stenen in het bad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Een eendje stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen?
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik schatte eerst voorzichtig 5 jaar, en toen ging ik tellen
Ik kan niet blijven proberen, het moet ook volbracht worden. Mijn ervaring is dat ik het leer door er echt mee te werken en en collega te vragen als ik het even niet weet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders morgen nog een keer proberen
Dat gaan we morgen doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet wel wat genieten is.
Leuke aapjes gezien vandaag?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen doen.
En ja, ik geniet.
Alphavillequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.
Ik geniet met je mee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen doen.
En ja, ik geniet.
Ik moest vorige week even nadenken, maar mijn eerste ingeving was toch goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.
Gelukkig had je je paspoort bij je.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest vorige week even nadenken, maar mijn eerste ingeving was toch goed
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?quote:
Was niet nodig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-gebroken~a2f30eac/
Ik kan het bericht niet lezen maar ik ken het wel. De trein is doorgereden naar Rotterdam waar een ambulance klaarstond. De kinderen mochten mee in een politie auto achter de ambulance aan. Moeder en kind maken het goed.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-gebroken~a2f30eac/
quote:
Morgen nog een dag. Go Prisha.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Is Prisha al klaar ondertussen met de vierdaagse?
Zij doet de 4-daagsequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Das morgen toch pas?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Ik hoor hetquote:
Dat zou wel knap zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Vooral even goed etenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu lekker onderuit op de bank en bijkomen
In het 4 daagse topic in LIF is ze wel af en toe aanwezigquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:50 schreef pullup het volgende:
En aangezien ze nog niets heeft laten weten zal ze er nog wel inzitten
Typisch ... meer bezig met het thuiskomenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral even goed eten![]()
Daar had ik nauwelijks tijd voor gehad vandaag
Ah ga even checken zoquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In het 4 daagse topic in LIF is ze wel af en toe aanwezig
Als ze drie dagen doorgekomen is komt dat morgen vast ook wel goed.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In het 4 daagse topic in LIF is ze wel af en toe aanwezig
Overstappen halen en zulksquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Typisch ... meer bezig met het thuiskomen
Ha gaat goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5
Maar ook Dian Fossey.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Allemaal chimps die uit gevangenschap kwamen.
https://www.chimpeden.com/
Ik houd van Pistache, deze was net wat te zurig maar een kleine 6.5 kan er wel van afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk ga je dat niet lekker vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
Ok ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe kwarksmaak van Danone-- Pistache
Ga ik dat lekker vinden?
[poll=5872]
Ik dacht dat ik de enige was die een pishekel had aan de Mac Dreck. Wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat niet lekker vinden.(Tenzij je misschien ook watertandt van een MacShit-burger van die pisgele 'M', maar ik ga er voorlopig van uit dat je redelijk smaak hebt.
A bitch and a duck, zie je dat voor je?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die een pishekel had aan de Mac Dreck. Wil je met mij trouwen?![]()
Niet echt maar duckbitch kan nog wel lachen gaan worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
A bitch and a duck, zie je dat voor je?
Ook helemaal eens hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, voor een goeie hamburger mogen ze me wakker maken, maar dan wel van kwaliteit en niet zo'n overgaar Heugaveld-tegeltje op een smerige kadetje, met een stukje onkruid en wat ondefinieerbare drap ertussen.
Ik had lekkere in de vriezer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, voor een goeie hamburger mogen ze me wakker maken, maar dan wel van kwaliteit en niet zo'n overgaar Heugaveld-tegeltje op een smerige kadetje, met een stukje onkruid en wat ondefinieerbare drap ertussen.
En toch moet je die bastards bewonderen, want als je met het verkopen van die brol zo'n succesvolle multinationale onderneming kan maken, verdien je echt een standbeeld.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook helemaal eens hoor![]()
Hoort niet eens de naam voedsel te dragen
Word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had lekkere in de vriezer.![]()
Van de week een vieze lucht in de keuken. De stekker vd vriezer was er uit.
Dat is best wel zacht uitgedrukt.quote:
Niet klik gedaan.quote:
Gefeliciteerd, beste nummer van ze gemist danquote:
Geniaalquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
BTW, als ik aan McD. denk, krijg ik altijd weer deze beelden op mijn netvlies.
Voor wie bekend is met het Amerikaanse begrip Joe's Diner.![]()
Ik ga mijn excuses aanbieden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, beste nummer van ze gemist dan
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga mijn excuses aanbieden.![]()
Bij het woordje hardcore krijg ik jeuk.
Je houdt ook van the Cure dat maakt het weer goed.quote:
Ja ja, ik zal je smaak nooit meer betwisten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:27 schreef pullup het volgende:
Dat nummer van pulp zweeft rustigjes echt alle kanten op, gewoon een mini roman en epos in ene
Nou ik vond die pistache kwark best te doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ja, ik zal je smaak nooit meer betwisten.
Over smaak valt valt nou eenmaal niet te twisten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik vond die pistache kwark best te doen
Slaap lekker kerel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:37 schreef pullup het volgende:
Goed, even wat muziek ingehaald![]()
Morgen verder![]()
Tivoli Utrecht heeft soms nog leuke en betaalbare concerten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:33 schreef pullup het volgende:
Fans van de Sisters hier?
Die komen in september in Tivoli Utrecht zie ik dus morgen eens voor de tickets gaan
Nog twintig minuten wachtenquote:
8 uur helaas pasquote:
Zou wel beter zijn nu want om 8 uur kijk ik even naar de WK onder 23 wedstrijden roeien.quote:
Daar nog roeiers van jou?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn nu want om 8 uur kijk ik even naar de WK onder 23 wedstrijden roeien.
Ze beginnen vroeg ik denk dat heti s omdat het snoeiheet is de rest van de dag
De dames acht mag als eerste en het stuurtje is normaal mijn stuurtje op de clubquote:
langs het water ipv van langs de lijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:07 schreef pullup het volgende:
Nou gehaald en hij gaat meteen maar uit want dit is nauwelijks te volgen
* Superbadeendje wilt ook.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:33 schreef pullup het volgende:
Fans van de Sisters hier?
Die komen in september in Tivoli Utrecht zie ik dus morgen eens voor de tickets gaan
Vaak geweest. Laatste keer Black Keys. Vanmiddag vriendin uit Tiel op visite, ze heet......Marianne.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Tivoli Utrecht heeft soms nog leuke en betaalbare concerten.
Die op accu zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:35 schreef Lovely het volgende:
Ik zit te kijken naar een steelstofzuiger, maar die dingen zijn ook wel prijzig
Yep, heb nu een stofzuizger met kabel er aan.. maar zwaar ding om mee te stofzuigenquote:
ja wat zal ik zeggen ...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, heb nu een stofzuizger met kabel er aan.. maar zwaar ding om mee te stofzuigen
Zelfde trap denk ik.. Dus je moet bij elkaar langs als de een naar boven wil en de andere naar beneden denk ikquote:
Op zaterdag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik moest lachenquote:
Laat ie maar gewoon betalenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 6 weken werken tot de volgende
Tenzij de baas mijn opleiding niet betaalt, want dan ga ik verlofdagen inzetten daarvoor.
Ik had een beetje rond gekeken en ik ga denk ik naar de HAN. Opleiding voelt het meest compleet, ze hebben wel een voorwaarde dat je op werk dus een jaar lang betrokken bent bij project(en). Dus daar moet ik het ook maar even over hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ie maar gewoon betalen
Waar ga je je opleiding doen?
ik kan gewoon geen twitter meer kijken zomaarquote:
Geeft je meteen wat vastheid op die projectenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had een beetje rond gekeken en ik ga denk ik naar de HAN. Opleiding voelt het meest compleet, ze hebben wel een voorwaarde dat je op werk dus een jaar lang betrokken bent bij project(en). Dus daar moet ik het ook maar even over hebben.
Wtfquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik kan gewoon geen twitter meer kijken zomaar
Geen account daar.
Hier zie ik nog wel wat jij post.
Niemand meer zonder account, nieuw beleid.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Wtf
Naja ik heb een account maar post of reageer nooit
Stevent toch op een faillissement af. Kan nooit lang meer duren met die Elonquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand meer zonder account, nieuw beleid.
Zeg maar om zeker te zijn dat zo min mogelijk mensen lezen.
Hup, weer zomaar 40 miljard wegquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Stevent toch op een faillissement af. Kan nooit lang meer duren met die Elon
Zelfde weg als fok zeg maar?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Of Twitter gaat verder als extreem rechts platform
Ja denk het. Het is soms ook niet normaal meerquote:
Is het al welquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Of Twitter gaat verder als extreem rechts platform
Niets mis mee toch? Of je moet vaak dezelfde nummers willen horen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn playlist is ondertussen 142 uur
Same same,quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:40 schreef Lovely het volgende:
Leeuwin in Berlijn blijkt een wild zwijn te zijn
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-toch-een-wild-zwijn
Maar de leeuwin van Helene is nog steeds zoekquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:40 schreef Lovely het volgende:
Leeuwin in Berlijn blijkt een wild zwijn te zijn
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-toch-een-wild-zwijn
Er zijn geloof ik van die bedrijven die die opstart/slot app hebben gekopieerd zodat je ze nog aan de praat kan krijgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb vandaag nog 2 werkende VanMoofs langs zien rijden
Wat moet zij met een leeuwin?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar de leeuwin van Helene is nog steeds zoek![]()
[ afbeelding ]
der-postillon.com
Ja ik las al zoiets... Geen idee hoe dat precies werkt ... Misschien moet je m gewoon niet op slot zetten met de app, maar met een dikke kettingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik van die bedrijven die die opstart/slot app hebben gekopieerd zodat je ze nog aan de praat kan krijgen
Weet het ook niet zeker maar het zou me niet verbazen als hij bij een tijdje stilstaan gewoon op dat slot springtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik las al zoiets... Geen idee hoe dat precies werkt ... Misschien moet je m gewoon niet opslot zetten met de app, maar met een dikke ketting
Dat is zieligquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Door een brandende hoepel laten springen.
Dat is logischquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Door een brandende hoepel laten springen.
oh ja , maar als de servers uit de lucht zijn ?? misschien uitzetten op je mobiele app ...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet het ook niet zeker maar het zou me niet verbazen als hij bij een tijdje stilstaan gewoon op dat slot springt
Wel lekkerder om vakantie te hebben na de zomerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb herfst vibes. Zin in kaneel enzo
En weten ze niet door welke kabel het komtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan bellen ze dat er een internetstoring is .....
Gewoon kaneel eten/drinkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb herfst vibes. Zin in kaneel enzo
Ik heb met dit soort situaties gewerkt dus ... in verwegistan en zo ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
En weten ze niet door welke kabel het komt
Wordt je toch helemaal gek van, zoveel kabelsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met dit soort situaties gewerkt dus ... in verwegistan en zo ..
Ja maar in veel landen lopen veel kabels nog bovengronds, omdat de ondergrond nogal hard is ...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt je toch helemaal gek van, zoveel kabels
Maar hoe weet je welk kabel voor wat is, of zit er een labeltje aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in veel landen lopen veel kabels nog bovengronds, omdat de ondergrond nogal hard is ...
Meestal wel ergens ... aan het begin en het einde... maar dat is in datacenters... ik heb bovengronds ook verder weinig ervaringquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hoe weet je welk kabel voor wat is, of zit er een labeltje aan
Ah ok..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal wel ergens ... aan het begin en het einde... maar dat is in datacenters... ik heb bovengronds ook verder weinig ervaring
Ik keek er wel eens naar en dacht doei niet mijn probleemquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb met dit soort situaties gewerkt dus ... in verwegistan en zo ..
Wij zijn hier echt goed af in vergelijking met een hoop van de rest van de wereld ...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik keek er wel eens naar en dacht doei niet mijn probleem
Ja sorry, altijd kutweer als ik vakantie heb.quote:
Week-eend?quote:
Die zit te zuipen en te feestenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met prisha is.
Roerbakken met kip en wat groentes + rijstquote:
En dat heb je niet gegeten?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten? Wat is dat?
Ik had rond 4 uur nog wat tofu gebakken.
Jawel, was zeer smakelijkquote:
En waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Pandora PerzikGisteren met Aoibhin gemaakt.
Ok ik ga maar kokenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar langsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet uitgenodigd?
Die perziken moeten op he?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij Domnivoor?quote:
Fresh?quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ga ik vanavond Sims spelen of mijn boek lezen?
Proficiatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Ah dat wist ik niet ... of misschien wel ... want zo'n Nintendo ding had ze tijdje terug gekocht ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ieniminimuis heeft een SimsOnly abonnement.
Had het vanmorgen gelezen, is toch ongelofelijk net of je zo'n brandwond van een nugget krijgtquote:
Te heet gegeten, vermoed ik .... das gewoon dom... maar ja dat Amerikaanse rechtsysteem is ook kromquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had het vanmorgen gelezen, is toch ongelofelijk net of je zo'n brandwond van een nugget krijgt
Nee nugget viel op haar been..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Te heet gegeten, vermoed ik .... das gewoon dom... maar ja dat Amerikaanse rechtsysteem is ook krom
Nou ja er was een koffie incident bij de MAC en dat heeft wel degelijk schade gehad. Derde graads brandwonden. Dat meisje was wel degelijk verminktquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Te heet gegeten, vermoed ik .... das gewoon dom... maar ja dat Amerikaanse rechtsysteem is ook krom
Compleet gestoordquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had het vanmorgen gelezen, is toch ongelofelijk net of je zo'n brandwond van een nugget krijgt
Er was 15 miljoen dollar geëist.quote:
Niet normaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was 15 miljoen dollar geëist.
Je kan het proberenquote:
Dan is het toch koffie ipv de nugget ...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er was een koffie incident bij de MAC en dat heeft wel degelijk schade gehad. Derde graads brandwonden. Dat meisje was wel degelijk verminkt
Ik denk dat de nugget in haar schoot is geworpenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het toch koffie ipv de nugget ..
OK .. ik heb het verder niet gelezen ...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de nugget in haar schoot is geworpen
Ik vind het een vreemd verhaal...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de nugget in haar schoot is geworpen
Ik heb geen kinderen maar die shit blies mijn moeder we even op voordat ik het in mijn mond kreegquote:
Alsof je brandwonden kan krijgen door een kipnuggetquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen maar die shit blies mijn moeder we even op voordat ik het in mijn mond kreeg
In Amerika dus wel jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof je brandwonden kan krijgen door een kipnugget
Mag ik het op je proberen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet je een kipnugget op je sim leggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn Sims zijn in zwaar weerZe hebben nog maar 2,8 miljoen
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Oh wacht het is eigenlijk 3,8 miljoen. Ik was de miljoen op de spaarrekening vergetenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet je een kipnugget op je sim leggen
Het is even geleden dat ik sims gespeeld heb. Werkt dat nog met van die codes of hoe moet je geld verdienen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh wacht het is eigenlijk 3,8 miljoen. Ik was de miljoen op de spaarrekening vergeten
Je hebt codes, maar dit is allemaal zelf verdiend. Je kunt een beloning verdienen dat je rente krijgt over je kapitaal, er zijn geldbomen, schilderijen verkopen voor 8000 en 700 euro per uur verdienen als je gestudeerd hebt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Het is even geleden dat ik sims gespeeld heb. Werkt dat nog met van die codes of hoe moet je geld verdienen?
Goffer ik had nog wel gekeken of er wat was vanavondquote:
Elke week wel wat ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Goffer ik had nog wel gekeken of er wat was vanavond![]()
Compleet onduidelijk die kalender
Ah zo. Lekker gewerkt danquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt codes, maar dit is allemaal zelf verdiend. Je kunt een beloning verdienen dat je rente krijgt over je kapitaal, er zijn geldbomen, schilderijen verkopen voor 8000 en 700 euro per uur verdienen als je gestudeerd hebt.
Waar is dit dan te zien ?quote:
En er zijn al 3 kinderen het huis uit met elk minimaal 1 miljoen als startkapitaalquote:
Gevondenquote:
Yepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen begint de Tour in Belfort.... daar was je toch een paar dagen terug ?
Tomorrowland is drie weekenden geloof ikquote:
oh ja , daar kwam ik vorig jaar achterquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tomorrowland is drie weekenden geloof ik
Drie weekendenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tomorrowland is drie weekenden geloof ik
Het zijn dan eigenlijk drie festivals op zich. Het is zo populair dat ze dat kunnen organiseren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drie weekendenWauw. Is dat niet een beetje lang?
En hoeveel weekenden ga jij?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn dan eigenlijk drie festivals op zich. Het is zo populair dat ze dat kunnen organiseren.
Fysiek of via livestream?quote:
Dan 0quote:
He ouwe sabbaticaller, hoe bevalt het tot nu toe?quote:
Heb een mega luie dag gehadquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He ouwe sabbaticaller, hoe bevalt het tot nu toe?
Dat is een goede start!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb een mega luie dag gehad
En hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een goede start!
Ik heb vandaag een nieuwe arbeidsovereenkomst getekend en daarna bij mijn huidige werkgever mijn ontslag ingediend.
Ik werk in een hele leuke omgeving met hele lieve collega's, maar ik vind het werk te saai, ik haal er geen voldoening uit en dat mis ik heel erg en toen kwam dit op mijn pad, echt precies wat ik zoek, dus daar heb ik twee weken geleden op gesolliciteerd, 3 afspraken gehad en vandaag getekend.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ga je nu doen?
Waarom dat? Het beviel toch?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk in een hele leuke omgeving met hele lieve collega's, maar ik vind het werk te saai, ik haal er geen voldoening uit en dat mis ik heel erg en toen kwam dit op mijn pad, echt precies wat ik zoek, dus daar heb ik twee weken geleden op gesolliciteerd, 3 afspraken gehad en vandaag getekend.
Daarna nog mijn ontslaggesprek, dat vond ik wel heel lastig, want ik die korte tijd ben ik mijn collega's daar heel erg gaan waarderen, maar als je elke dag met een onbevredigd gevoel naar huis gaat word je er ook niet blij van.
Keuzes, keuzes.
Dank je wel!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En ja, keuzes zijn moeilijk. Dat je ze maakt is wel goed
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen begint de Tour in Belfort.... daar was je toch een paar dagen terug ?
Alweer gewisseld?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk in een hele leuke omgeving met hele lieve collega's, maar ik vind het werk te saai, ik haal er geen voldoening uit en dat mis ik heel erg en toen kwam dit op mijn pad, echt precies wat ik zoek, dus daar heb ik twee weken geleden op gesolliciteerd, 3 afspraken gehad en vandaag getekend.
Daarna nog mijn ontslaggesprek, dat vond ik wel heel lastig, want ik die korte tijd ben ik mijn collega's daar heel erg gaan waarderen, maar als je elke dag met een onbevredigd gevoel naar huis gaat word je er ook niet blij van.
Keuzes, keuzes.
Ik word nog jobhopperquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer gewisseld?
Naja de reden ziet wr wel goed uit
Mooi dat ze dat ook begrijpen. Succes met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
In zulke gevallen moet je altijd voor jezelf kiezen, dat begrip is er gelukkig ook bij mijn huidige werkgever.
Gaan we naar de film?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal je verzameling barbiepoppen er weer bij gepakt?
Maar is wel een mooi huis dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Of ik zojuist een andere familie vermoord heb omdat ik hun huis wilde? Heel mss.
Ja dat is momenteel wel een stuk gemakkelijker.quote:
Zo kennen we je tochquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Of ik zojuist een andere familie vermoord heb omdat ik hun huis wilde? Heel mss.
Dank je wel enginequote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi dat ze dat ook begrijpen. Succes met je nieuwe baan
Mwoah dat niet. Boerderij geschikt voor wat ik wil met een sim. Ze gaat boerderij annex bakkerij beginnen en alles spullen komen van eigen boerderij.quote:
Ik had geen idee wie dat was, dus ik ging googelen. Moet je ook even doenquote:
Oh dat klinkt wel als een goed planquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had geen idee wie dat was, dus ik ging googelen. Moet je ook even doen
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes.
Te blondquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, het ging mij om de googlepagina
Als ik op Margot Robbie google wordt de googlepagina roze in plaats van geelquote:
Ook succesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah dat niet. Boerderij geschikt voor wat ik wil met een sim. Ze gaat boerderij annex bakkerij beginnen en alles spullen komen van eigen boerderij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |