Jij weet wel wat genieten is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
Dus ik krijg dit keer niet de schuld?quote:
Nee morgen gaat ie weer losquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ik krijg dit keer niet de schuld?
Het eendje iddquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zei er iemand iets over mollen? [ afbeelding ]
Ik heb 3x mijn examen gemold.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zei er iemand iets over mollen? [ afbeelding ]
Een eendje stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn examen gemold.![]()
Cursus artikelen toevoegen in het systeem. Als het goed is dan heb ik hem vandaag goed gedaan.
En anders morgen nog een keer proberenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn examen gemold.![]()
Cursus artikelen toevoegen in het systeem. Als het goed is dan heb ik hem vandaag goed gedaan.
Zoiets ofzo.... Maar badeendjes hebben geen last van stenen in het bad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Een eendje stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen?
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik schatte eerst voorzichtig 5 jaar, en toen ging ik tellen
Ik kan niet blijven proberen, het moet ook volbracht worden. Mijn ervaring is dat ik het leer door er echt mee te werken en en collega te vragen als ik het even niet weet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders morgen nog een keer proberen
Dat gaan we morgen doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet wel wat genieten is.
Leuke aapjes gezien vandaag?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen doen.
En ja, ik geniet.
Alphavillequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.
Ik geniet met je mee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen doen.
En ja, ik geniet.
Ik moest vorige week even nadenken, maar mijn eerste ingeving was toch goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.
Gelukkig had je je paspoort bij je.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest vorige week even nadenken, maar mijn eerste ingeving was toch goed
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?quote:
Was niet nodig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-gebroken~a2f30eac/
Ik kan het bericht niet lezen maar ik ken het wel. De trein is doorgereden naar Rotterdam waar een ambulance klaarstond. De kinderen mochten mee in een politie auto achter de ambulance aan. Moeder en kind maken het goed.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-gebroken~a2f30eac/
quote:
Morgen nog een dag. Go Prisha.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Is Prisha al klaar ondertussen met de vierdaagse?
Zij doet de 4-daagsequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Das morgen toch pas?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Ik hoor hetquote:
Dat zou wel knap zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
Vooral even goed etenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu lekker onderuit op de bank en bijkomen
In het 4 daagse topic in LIF is ze wel af en toe aanwezigquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:50 schreef pullup het volgende:
En aangezien ze nog niets heeft laten weten zal ze er nog wel inzitten
Typisch ... meer bezig met het thuiskomenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral even goed eten![]()
Daar had ik nauwelijks tijd voor gehad vandaag
Ah ga even checken zoquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In het 4 daagse topic in LIF is ze wel af en toe aanwezig
Als ze drie dagen doorgekomen is komt dat morgen vast ook wel goed.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In het 4 daagse topic in LIF is ze wel af en toe aanwezig
Overstappen halen en zulksquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Typisch ... meer bezig met het thuiskomen
Ha gaat goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Prisha in LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2023 #5
Maar ook Dian Fossey.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Allemaal chimps die uit gevangenschap kwamen.
https://www.chimpeden.com/
Ik houd van Pistache, deze was net wat te zurig maar een kleine 6.5 kan er wel van afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk ga je dat niet lekker vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
Ok ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe kwarksmaak van Danone-- Pistache
Ga ik dat lekker vinden?
[poll=5872]
Ik dacht dat ik de enige was die een pishekel had aan de Mac Dreck. Wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je dat niet lekker vinden.(Tenzij je misschien ook watertandt van een MacShit-burger van die pisgele 'M', maar ik ga er voorlopig van uit dat je redelijk smaak hebt.
A bitch and a duck, zie je dat voor je?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die een pishekel had aan de Mac Dreck. Wil je met mij trouwen?![]()
Niet echt maar duckbitch kan nog wel lachen gaan worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
A bitch and a duck, zie je dat voor je?
Ook helemaal eens hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, voor een goeie hamburger mogen ze me wakker maken, maar dan wel van kwaliteit en niet zo'n overgaar Heugaveld-tegeltje op een smerige kadetje, met een stukje onkruid en wat ondefinieerbare drap ertussen.
Ik had lekkere in de vriezer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Trouwens, voor een goeie hamburger mogen ze me wakker maken, maar dan wel van kwaliteit en niet zo'n overgaar Heugaveld-tegeltje op een smerige kadetje, met een stukje onkruid en wat ondefinieerbare drap ertussen.
En toch moet je die bastards bewonderen, want als je met het verkopen van die brol zo'n succesvolle multinationale onderneming kan maken, verdien je echt een standbeeld.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook helemaal eens hoor![]()
Hoort niet eens de naam voedsel te dragen
Word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had lekkere in de vriezer.![]()
Van de week een vieze lucht in de keuken. De stekker vd vriezer was er uit.
Dat is best wel zacht uitgedrukt.quote:
Niet klik gedaan.quote:
Gefeliciteerd, beste nummer van ze gemist danquote:
Geniaalquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
BTW, als ik aan McD. denk, krijg ik altijd weer deze beelden op mijn netvlies.
Voor wie bekend is met het Amerikaanse begrip Joe's Diner.![]()
Ik ga mijn excuses aanbieden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, beste nummer van ze gemist dan
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga mijn excuses aanbieden.![]()
Bij het woordje hardcore krijg ik jeuk.
Je houdt ook van the Cure dat maakt het weer goed.quote:
Ja ja, ik zal je smaak nooit meer betwisten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:27 schreef pullup het volgende:
Dat nummer van pulp zweeft rustigjes echt alle kanten op, gewoon een mini roman en epos in ene
Nou ik vond die pistache kwark best te doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja ja, ik zal je smaak nooit meer betwisten.
Over smaak valt valt nou eenmaal niet te twisten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik vond die pistache kwark best te doen
Slaap lekker kerel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:37 schreef pullup het volgende:
Goed, even wat muziek ingehaald![]()
Morgen verder![]()
Tivoli Utrecht heeft soms nog leuke en betaalbare concerten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:33 schreef pullup het volgende:
Fans van de Sisters hier?
Die komen in september in Tivoli Utrecht zie ik dus morgen eens voor de tickets gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |