Misschien zijn het wel woorden als G, sma'tjes en chappenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oneerlijk, Nederlandse woorden spellen, ze willen diversiteit in een programma, meerdere die de taal slecht spreken, laat staan kunnen schrijven, maar we gaan het zien
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel woorden als G, sma'tjes en chappen
Het is wat raar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oneerlijk, Nederlandse woorden spellen, ze willen diversiteit in een programma, meerdere die de taal slecht spreken, laat staan kunnen schrijven, maar we gaan het zien
quote:
En ze faalt hoe kan het ook andersquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
Opticien voor Moraima, die zegt, wat is dat dan.
Optiesjen was toch niet moeilijk?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
De woordenschele Mori weer eens nutteloos voor de groep.
Ik zie Wendy nog staan.....fout is af?quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
Jip weer een dikkefaalopdracht. Ze kennen ook niets he.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Staats ze dan hoor, Karen..
Hier ook.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Karen ja, ik zie haar daar wel voor aan in de buitenwereld.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:44 schreef Hoempah het volgende:
Dikke kortsluiting bij Erik
[ afbeelding ]
Opeten dat wel, spellen nahquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe kan dat nou, hij KAN toch alles?
Je zag 'm idd flippequote:Op donderdag 20 juli 2023 17:44 schreef Hoempah het volgende:
Dikke kortsluiting bij Erik
[ afbeelding ]
Die is makkelijkerquote:
Maar daardoor raak je van slag en denk je dat je het met een Q moet schrijvenquote:
Karen it is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Irritatie factortje
[ afbeelding ]
IK verstond 40, maar we mochten het weer niet zienquote:
Is inderdaad een instinkertje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik schrijf het ook altijd met een qBBQ het is dus BBC
Begrijpelijk, ze is secretaresse.... dan mag je van jezelf verwachten dat je toch wel goed kunt spellenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Irritatie factortje
[ afbeelding ]
Gevoel voor humor heeft hij in ieder geval.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:48 schreef engine het volgende:
Ima zegt dat ze met het gewonnen bedrag een woordenboek gaan aanschaffen![]()
Die hoeft niet meer terug te komen...quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze is secretaresse.... dan mag je van jezelf verwachten dat je toch wel goed kunt spellen
gaan we nog uren mogen horenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:51 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe is het met een aantal woorden echt niet eens.......ze weet het weer beter
gewoon de spellingcontrole aanzettenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze is secretaresse.... dan mag je van jezelf verwachten dat je toch wel goed kunt spellen
Lekker man.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een beetje last van leedvermaak. Die hoofden van ze.
Nee Sasha kwam het verst.quote:
Ik bij de meeste opdrachten, daarom doe ik ook niet mee o.a.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij deze opdracht zou ik ook enorm falen
Ze hebben heel lang niet mogen lezen/ schrijven. Dan raak je het snel kwijt. Als ik woorden moet schrijven, schrijf i het in 1 x op, als iemand mij vraagt: hoe schrijf je... dan ga ik erover nadenken en dan maak ik sneller een foutquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:54 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha heeft echt de pest er over in...... en dan de rest die zo dom zitten lachen..... je staat toch gigantisch voor joker als je zelfs simpele woorden niet kunt spellen...... sorry hoor
Die reactie is oke, zo van 'oei'.... en niet keihard dom gaan staan lachenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bloknote... faut!! sorry
[ afbeelding ]
Klopt, veel spieren maar het hoofd is leeg Isaac.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Isaac kunnen 'ze' nu los gaan hoor, omdat ze het zo slecht hebben gedaan (hij doelt op kijkers/streamers e.d.)
ff beetje reuring creërenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Isaac kunnen 'ze' nu los gaan hoor, omdat ze het zo slecht hebben gedaan (hij doelt op kijkers/streamers e.d.)
Vaak is dat zo, daar heb je gelijk in, hoe meer je nadenkt over een woord hoe 'raarder' het lijktquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben heel lang niet mogen lezen/ schrijven. Dan raak je het snel kwijt. Als ik woorden moet schrijven, schrijf i het in 1 x op, als iemand mij vraagt: hoe schrijf je... dan ga ik erover nadenken en dan maak ik sneller een fout
Nou, genoeg boeken daar en schrijven doen ze toch ook wel. Babs en Marcia doen inmiddels aan brievenpost richting elkaar of zoiets en meer die schrijven. Maar ik snap wat je bedoelt, je stompt af daar omdat je haast geen andere input hebt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben heel lang niet mogen lezen/ schrijven. Dan raak je het snel kwijt. Als ik woorden moet schrijven, schrijf i het in 1 x op, als iemand mij vraagt: hoe schrijf je... dan ga ik erover nadenken en dan maak ik sneller een fout
Normaliter neemt ze 3 (of 4) grote scheppen suiker......quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
hoeveel zoetjes doet Bep in dr koffie? stuk of 5 ?
Opschrijven is voor veel mensen makkelijker dan hardop spellenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, genoeg boeken daar en schrijven doen ze toch ook wel. Babs en Marcia doen inmiddels aan brievenpost richting elkaar of zoiets en meer die schrijven. Maar ik snap wat je bedoelt, je stompt af daar omdat je haast geen andere input hebt.
Jaja, die reactie van overal dat beetje laffe Low Profile houden kan Wendie uitstekend, ze zou zomaar kunnen winnen met dat scenario van haarquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die reactie is oke, zo van 'oei'.... en niet keihard dom gaan staan lachen
Ik vergis me wel eens in de nieuwe spelling.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vaak is dat zo, daar heb je gelijk in, hoe meer je nadenkt over een woord hoe 'raarder' het lijkt
ik gun het haar zekerquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, die reactie van overal dat beetje laffe Low Profile houden kan Wendie uitstekend, ze zou zomaar kunnen winnen met dat scenario van haar
Lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Normaliter neemt ze 3 (of 4) grote scheppen suiker......
en vooral als woorden eerst 'nieuw' gespeld worden en dan toch weer veranderen k/c en wel of geen n er tussen of zoquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vergis me wel eens in de nieuwe spelling.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig ... halve maantjes voor straks in de frituur zeker
Dat denk ik ook wel en dan ook nog de stress erbij omdat ze geld willen en die camera's, ik snap het zeker maar heb nog steeds leedvermaak eromquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Opschrijven is voor veel mensen makkelijker dan hardop spellen
Het is zo langzamerhand een obsessie van haar geworden, kaarten leggen en pendelenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:00 schreef Yver73 het volgende:
O, Babette moet eerst weer kaarten leggen voordat ze in de keuken kan helpen…
Die spoort niet. Net zolang doorgaan met leggen tot je hebt wat je wil
natuurlijk, daarom kijken we tochquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel en dan ook nog de stress erbij omdat ze geld willen en die camera's, ik snap het zeker maar heb nog steeds leedvermaak erom
Ergerlijk gewoon.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en vooral als woorden eerst 'nieuw' gespeld worden en dan toch weer veranderen k/c en wel of geen n er tussen of zo
ze kan buiten waarzegster gaan spelen is echt een obsessie voor bep gewordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is zo langzamerhand een obsessie van haar geworden, kaarten leggen en pendelen
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee Miertje gaat vanaf nú ook Perzieken zeggen..
Waarom staan die tegenwoordig eigenlijk boven?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:06 schreef Yver73 het volgende:
Isaak zet Babette even op haar plek. Zij vindt dat de fietsen boven moeten blijven, Isaak denkt er anders over: dat bepaalt zij niet
Omdat Babette en Marciano dat graag willen volgens mijquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom staan die tegenwoordig eigenlijk boven?
Ja was mooi.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:06 schreef Yver73 het volgende:
Isaak zet Babette even op haar plek. Zij vindt dat de fietsen boven moeten blijven, Isaak denkt er anders over: dat bepaalt zij niet
Ja dat verteld Babette net, dan kunnen ze met muziek aan fietsen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:08 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Omdat Babette en Marciano dat graag willen volgens mij
Is goed zo hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ziet dat allergieën verkeerd geschreven is?
Omdat ze daar hard muziek aan kunnen hebben als ze fietsenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom staan die tegenwoordig eigenlijk boven?
Ja voor die galaxyavondquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat verteld Babette net, dan kunnen ze met muziek aan fietsen.
Isaak zegt graag buiten te fietsen die moet steeds de fiets naar buiten doen.
En Bern moet niet zeuren want ze hebben hem ook geholpen de kamer naar boven te brengen en ook weer naar beneden. Hij kwam zeggen dat ze moesten zorgen dat die fietsen weer beneden kwamen voor zijn evenemtn dacht ik
Fietsen met muziek is inderdaad gezellig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat verteld Babette net, dan kunnen ze met muziek aan fietsen.
Isaak zegt graag buiten te fietsen die moet steeds de fiets naar buiten doen.
En Bern moet niet zeuren want ze hebben hem ook geholpen de kamer naar boven te brengen en ook weer naar beneden. Hij kwam zeggen dat ze moesten zorgen dat die fietsen weer beneden kwamen voor zijn evenemtn dacht ik
Voor Sascha ook niet?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:12 schreef Limbus het volgende:
Eerlijk is eerlijk hoe we ook over mensen daar denken maar Bern zal nooit eens spontaan een stapje meer zetten of iets voor een ander doen of een bordje extra afwassen
en altijd iemand anders de schuld gevenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja was mooi.
Nu is ze zich aan t verschonen. Ja van jou begrijp ik het maar van Bern .
Bern kwam vragen of de fietsen naar beneden mogen.
En playboy maakt er weer van dat
Bern het zo zei dat hun het moeten doen omdat zij de fietsen boven hadden gezet.
Volgens mij was dat niet zo.
Wat een zeikerds zijn playboy en babbelkous zeg.
Waarom staan die fietsen uberhaupt ineens boven?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:06 schreef Yver73 het volgende:
Ik las het net, dank je Sas.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat ze daar hard muziek aan kunnen hebben als ze fietsen
Mogen ze wel bewegen op de muziek dan? Dansen mocht nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat ze daar hard muziek aan kunnen hebben als ze fietsen
Dat heb ik hierboven al gevraagd!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom staan die fietsen uberhaupt ineens boven?
Puberaal gedrag van dat gozertje met zijn luciferbeentjes.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef Yver73 het volgende:
Marciano zeiken dat Wendy yoghurt mocht spellen, ‘gelukkig’ kreeg ze later het woord blocnote.
Stel je voor dat je Wendy gunt dat ze het goed doet. Lul… spel je l u l
Alsof Babette ooit iets opbouwt of opruimtquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:12 schreef Limbus het volgende:
Eerlijk is eerlijk hoe we ook over mensen daar denken maar Bern zal nooit eens spontaan een stapje meer zetten of iets voor een ander doen of een bordje extra afwassen
Eergisteren nog een heel feestje georganiseerd voor Sasha. Bern doet gewoon zijn taken en daarbuiten andere dingen. Snap niet waarom Bern ineens meer als de rest moet doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:12 schreef Limbus het volgende:
tja....... regels veranderen, worden aangepast.... het ligt eraan wie het betreftquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mogen ze wel bewegen op de muziek dan? Dansen mocht niet
ze organiseert ook niks van evennementenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof Babette ooit iets opbouwt of opruimt
Ka El oo oo té zet a kaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Puberaal gedrag van dat gozertje met zijn luciferbeentjes.
Ik ga er weer van tussen, fijne avond.![]()
Ja, ze staat ook regelmatig af te wassen, zoals gisteren, terwijl kamer 1 corvee hadquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof Babette ooit iets opbouwt of opruimt
Bern zat in de kas met Sasha en de rest hebben kamer 4 helemaal ingericht in mijn beleving is dat normaal maar andersom wordt meteen een issue. Dit is hetgeen ik bedoel te zeggenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Eergisteren nog een heel feestje georganiseerd voor Sasha. Bern doet gewoon zijn taken en daarbuiten andere dingen. Snap niet waarom Bern ineens meer als de rest moet doen.
Dat is ook pas van de (aller)laatste tijd, daarvoor met pijn en moeite en als ze ergens bijgesleept werdquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja, ze staat ook regelmatig af te wassen, zoals gisteren, terwijl kamer 1 corvee had
bern zat met sas in de kas spel te spelen , omdat sas niks mocht weten wat er ging gebeuren , met opruimen was hij en sas er ook bij en dit bedoel ik te zeggenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern zat in de kas met Sasha en de rest hebben kamer 4 helemaal ingericht in mijn beleving is dat normaal maar andersom wordt meteen een issue. Dit is hetgeen ik bedoel te zeggen
Dat doet ze alleen al ze leuk kan kletsen en pas de laatste tijd. Als ze zelf moest afwassen in de begin maanden was ze er vaak niet of liep ze weg net als mirthe. " Oh zijn zijn jullie al bijna klaar ja ik was het vergeten en ik was aan het kletsen,je kunt me toch ook roepen en het us nu klaar toch?"quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja, ze staat ook regelmatig af te wassen, zoals gisteren, terwijl kamer 1 corvee had
Wordt Tiano vast boos om dat Wendy lacht met Rupi terwijl hij moet koken!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:27 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy, Jasper en Rupert hebben de grootste lol, ze verzinnen en veranderen gezegdes :-)
De aap komt uit de broek
Het gras is altijd langer aan de overkant
Babette zou je ook geen 40 geven gedrag van ën meisje op de basis school. Echt wat triestquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:39 schreef Yver73 het volgende:
Bern vertelt dat hij de fietsen gewoon tijdelijk op de overloop heeft gezet samen met Wendy. Als hij weg is moet Babette weer belachelijk maken dat hij dit met Wendy heeft gedaan. Zelf zat ze net te zeiken: ik doe dat niet hoor, ik ga die fietsen niet verplaatsen.
Ik zou echt niet met haar samen kunnen. Zou er heel agressief van worden. Vervelend mens.
Alles moet perfect gesneden worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:42 schreef pingu66 het volgende:
Echt dat tempo waarin Tiano werkt in de keuken
Hij heeft de tijd.quote:
is wel voor 12 manquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:49 schreef Yver73 het volgende:
Gadverdamme, een heel zakje aromat over de kip?!
Denkt zeker dat je een airfryer niet schoon hoeft te makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:57 schreef xsaskiax het volgende:
Babette staat de friteuse af te wassen, het is niet meer van deze tijdddddddddddd......
Iesssss heb jij een airfryer????
bla bla bla bla
en intussen kijkt ze de hele tijd heel schichtig richting de loods..... en maar dat hoofd heen en weer doen..... ze is niet goed hoor!
Dat vroeg ze hem ook al om 13. 00 uurquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef schizolientje het volgende:
een wijntje?? Babette tegen Marciano
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
zogenaamd filteren van aangebrande olie
Heel ongezond aangebrande olie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
zogenaamd filteren van aangebrande olie
wat ziet wendy er prachtig uit hierquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bloknote... faut!! sorry
[ afbeelding ]
Alleen die nepwimpers mogen wel wat minder.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat ziet wendy er prachtig uit hier
Jaja, maar met al haar lieve grijnsjes en Bolle Blauwe Oogjes blijft het net zo goed een onderkruipseltje die heel graag de Pot wilquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat ziet wendy er prachtig uit hier
ja ze veranderen alle gezegdes. mssn om dan een quiz e doen wie de juiste weetquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
Zei Jasper nu. Als de mus van huis is?
Ik roerbak dat ook altijd, met peper en eventueel een sausje er door of een schep kruidenkaas, heerlijkquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:24 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat is spitskool. Ik vraag me ook af of dat lekker is?
Spitskool is lekker ja, mits lekker bereidquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:24 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat is spitskool. Ik vraag me ook af of dat lekker is?
Ja? Klinkt inderdaad wel lekker met kruidenkaas. Ook maar eens proberenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik roerbak dat ook altijd, met peper en eventueel een sausje er door of een schep kruidenkaas, heerlijk
Tiano: spitskool met aromatquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik roerbak dat ook altijd, met peper en eventueel een sausje er door of een schep kruidenkaas, heerlijk
oh wat is het toch een hypocriet zooitje daar!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:25 schreef Yver73 het volgende:
O ha ha, Sasha heeft de was daar neergelegd. Dan is het ineens minder erg.
Moet je er niet meteen bij in doen, op het laatst, ik doe het ook wel eens met een basilicum sausje, ook erg lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:26 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja? Klinkt inderdaad wel lekker met kruidenkaas. Ook maar eens proberen
iedereen wil de pot, daarom doen ze meequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, maar met al haar lieve grijnsjes en Bolle Blauwe Oogjes blijft het net zo goed een onderkruipseltje die heel graag de Pot wil
Echt die Marciano heeft altijd wat te janken, de kleuterquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:29 schreef engine het volgende:
Babette "luister.....iedereen hier kookt heel flauw!"
Dus gooien ze overal die gele meuk barstend van de E-nummers opquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:29 schreef engine het volgende:
Babette "luister.....iedereen hier kookt heel flauw!"
en aan tafel nog eens ik weet niet hoeveel zout.... gigantisch veelquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus gooien ze overal die gele meuk barstend van de E-nummers op
Neuh, zo zie ik haar helaas niet, ze is een weldoordachte allemans vriendje, een beetje tot aan het slijmige aan toe.. en dat heeft ze dapper volgehouden tot nu toequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
iedereen wil de pot, daarom doen ze mee
maar wendy is geen onderkruipsel
Ima had wel "champion" correct gespeldquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:30 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ehh... wat gęnant dat ze die woorden amper konden spellen zeg
Daar snap ik helemaal niks van. Koop wat kruiden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus gooien ze overal die gele meuk barstend van de E-nummers op
ah okequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, zo zie ik haar helaas niet, ze is een weldoordachte allemans vriendje, een beetje tot aan het slijmige aan toe.. en dat heeft ze dapper volgehouden tot nu toe
Dat was met veel man vel te duur,nu kan dat wel als je kruiden kooot ipv sigaretten en 1 liter vanille ijsquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Daar snap ik helemaal niks van. Koop wat kruiden.
Wendy is zeker geen allemansvriendje, ze krijgt juist vaak het verwijt dat ze kattig is en/of kortaf.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, zo zie ik haar helaas niet, ze is een weldoordachte allemans vriendje, een beetje tot aan het slijmige aan toe.. en dat heeft ze dapper volgehouden tot nu toe
Zoals ik a zei, een weldoordacht allemansvriendjequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is zeker geen allemansvriendje, ze krijgt juist vaak het verwijt dat ze kattig is en/of kortaf.
Wendy is iemand die behoorlijk zichzelf is gebleven volgens mij, lacht met mensen waar ze het op dat moment leuk mee heeft, dacht maandenlang dat Babette haar vriendin was maar is behoorlijk op haar bek gegaan daarmee, weet niet de helft van wat er achter haar rug om geluld en gekonkeld is en ze gaat haar gang, staat altijd (op die ene keer met dat lokje van Marciano na) voor iedereen klaar
Volgens mij bedoelde Tiano Mirthequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
Toch was er vandaag nog iets raars, Marciano sprak Jasper aan over het feit dat hij met....... (ik vermoed Wendy) de laatste tijd vaak praat/optrekt.....
nee... dat was niet zo, dat had een reden.... antwoordde Jasper en een hoop gesmoes er achteraan
Toch zit hij nu weer de hele tijd met Wendy te lachen, te geinen, te kletsen...... zonder het over eliminaties of wat dan ook te hebben.
Ik heb het idee dat Jasper Marciano maar wat op de mouw speldde, want dat hij de hele dag al met Wendy zit te kletsen en zo lijkt me toch geen toneelspel (of ik moet me wel heel erg vergissen)
Dit hoorde ik ook, maar viel er in dus weet ook niet precies over wie het ging. Over iemand waarmee Jasper onenigheid zou hebben en irritaties. Ik dacht misschien Moraima?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
Toch was er vandaag nog iets raars, Marciano sprak Jasper aan over het feit dat hij met....... (ik vermoed Wendy) de laatste tijd vaak praat/optrekt.....
nee... dat was niet zo, dat had een reden.... antwoordde Jasper en een hoop gesmoes er achteraan
Toch zit hij nu weer de hele tijd met Wendy te lachen, te geinen, te kletsen...... zonder het over eliminaties of wat dan ook te hebben.
Ik heb het idee dat Jasper Marciano maar wat op de mouw speldde, want dat hij de hele dag al met Wendy zit te kletsen en zo lijkt me toch geen toneelspel (of ik moet me wel heel erg vergissen)
O ja, zal Mirthe wel bedoelen inderdaad!quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Tiano Mirthe
Maar dan nog moet Jasper verantwoording aan Tianon afleggen?
Hadi k het toch goed gehoord, 40 euro verdiendquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef pingu66 het volgende:
Sas en Bern "fittie" .
Sas zegt: Sas is gonna leave the chat voordat ze weer iets onaardige gaat zeggen. ( Bern is bijna in tranen omdat hij elektricien verkeerd spelde) en dat ze maar 40 euro verdiend hebben) hij schaamt zich en Sas vindt het onzin.
Ik zou geen trek meer hebben ... maar het zit inmiddels in hun bloed ... ze zijn niet anders gewendquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Ciano voor de zoveelste keer een lading zout in de saus gooien.
Ja die spoort echt niet zoals ze bezig is.quote:
dat doet ze vaakquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:52 schreef Yver73 het volgende:
Even of topic, maar ik zag net op tv hoe Wendy omging met Zoe die lekker wilde doorroddelen over de ruzie die ze met Babette had. Wendy kapt dat iedere keer af en benadert het volwassen.
Vind ik voor Wendy pleiten.
Nadir.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat doet ze vaak
ze spreekt mensen ook netjes aan, vanaf het begin, zoals bij dropjatter hoe heet ie ook alweer?
Nadirquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat doet ze vaak
ze spreekt mensen ook netjes aan, vanaf het begin, zoals bij dropjatter hoe heet ie ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |