SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Barbara de Loorquote:
Terwijl je vlak daarvoor je nog een gebroken pols hebt, een dijk van een tijdrit rijdt en ondanks dat hij niet wint, een schitterende tour rijd?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
5 minuut op Vingegaard terwijl je in de eerste 2,5 week amper 10s verliest?
Thomas de Gendt op fietsvakantie?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:20 schreef -XOR- het volgende:
Weten jullie wie er ook via voorjaar in Belgie naar Parijs wilde maar uiteindelijk toch ten onder ging?
Met Wallaeys er bijquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Thomas de Gendt op fietsvakantie?
SWS dat gelul. Iets afzetten tegen deze Vingegaard is absurd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Terwijl je vlak daarvoor je nog een gebroken pols hebt, een dijk van een tijdrit rijdt en ondanks dat hij niet wint, een schitterende tour rijd?
Geen winnaar inderdaad, maar om nou van falen te praten...
Dit is al twee keer eerder fout afgelopen.quote:
De tijdrit was ook al beter dan verwacht. Bij Jumbo wint hij de Tour.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Teleurstellende afdaling van Yates, of minder slecht dan gedacht van Gall.
Wist je dat hij ooit derde werd in de Giro?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Thomas de Gendt op fietsvakantie?
Precies. Heeft Van Aert gister gefaald omdat hij 3de werdt?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
SWS dat gelul. Iets afzetten tegen deze Vingegaard is absurd.
Je mag ook lopenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die aankomst kan echt niet
Daar gaan er een paar stil staan.
Groenewegen kruipend hierquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
Welke sprinters geven onderaan die strook al op?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
“Nu even doen of je moe bent, come aan heh!”quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Even net doen alsof het zwaar isComedy Capers bij Jumbo
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vinjego doet net of die moe is.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Grappenmaker Jonas. Alsof hij op is.
Is het een keer geloofwaardig, is het weer niet goedquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Even net doen alsof het zwaar isComedy Capers bij Jumbo
Show the world how tired you arequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
“Nu even doen of je moe bent, come aan heh!”
Net iets te toevallig in de laatste 400m na een afdaling als je het mij vraagtquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het een keer geloofwaardig, is het weer niet goed
Joris doet bij de NOS het commentaar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de Belg. Ik lees alleen maar shit.
steun voor supersayar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doet die Turkse vlag daar bij de finish?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Poog kan zelfs Marco amper volgen. Is dit het definitieve einde van het tijdperk Pogacar?
Want dat taaltje is zo zacht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef tong80 het volgende:
Heb je ooit een Turk met een andere vlag gezien?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je gaat je afvragen waar hij eerder tijd verloren heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
1.52 op Vingegaard, dan verliest ie amper 40 seconden in de laatste 25 kilometer.
Mindere dag zonder erg.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:28 schreef Aguero het volgende:
Mindere dag van Kuss, normaal gezien juist zijn type klim.
Kokcu met de regenboogvlag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je ooit een Turk met een andere vlag gezien?
Straks vloeken in de microfoon van Han Cockquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tadej van Hummel komt niet boven.
Bij mondiale sporten zie je om één of andere reden altijd vlaggen van dezelfde landen die er geen fuck mee te maken hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jij kijkt op het toilet?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef tong80 het volgende:
Omdat de alternatieven nog erger zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Turk op een racefiets gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij mondiale sporten zie je om één of andere reden altijd vlaggen van dezelfde landen die er geen fuck mee te maken hebben.
Zie het als een vorm van sportswashing en erbij-horen.
Moeten ze vaker doen iddquote:
Te makkelijk deze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Turk op een racefiets gezien.
Nou ja, misschien dat ze hem nog gaan overtuigen om door te gaan vanwege de witte trui (en de bijkomende revenuen).quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft gewoon nog meer dan twee minuten gedaan over die laatste 400 meter.
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nummer 1 weghalenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit AK kan je beter zonder tijdverschillen laten zien.
Dat zal hij fijn vinden vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch mooi het podium nog op vandaag.
https://www.procyclingstats.com/rider/mustafa-sayarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pogi is leeg.quote:
Ja maar Mustafa Sayarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
nog steeds een afdruk van een smartphone in zijn maagquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:28 schreef Aguero het volgende:
Mindere dag van Kuss, normaal gezien juist zijn type klim.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mustafa_Sayarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan al die boni's die Pogi heeft opgeraapt.quote:
De triatlon is notabene uitgevonden door een Turk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb al een keer of 30 Fabio Jakobsen gezien vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat we Fabio Jakobsen hier niet kunnen zien.
https://www.procyclingstats.com/nation/turkeyquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mustafa_Sayar
Alleen nog maar ______/ ipv bergrittenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het idee van de Tourorganisatie om een parcours te ontwerpen waardoor de verschillen lang beperkt blijven komt er niet helemaal uit.
Ik zeg: bergritten afschaffen.
Oh nee, toch niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Felix 'Amadeus' Gall.
Nou ja, de giechel ontbreekt.
Dat kon je het parcours van dit jaar toch niet echt noemenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het idee van de Tourorganisatie om een parcours te ontwerpen waardoor de verschillen lang beperkt blijven komt er niet helemaal uit.
Kuss had gisteren nog een kans op top-5, maar moet nu doorfietsen voor top-10. Niet z’n allerbeste dagquote:
Dat noemen wij in wielertermen: Enigmaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kuss had gisteren nog een kans op top-5, maar moet nu doorfietsen voor top-10. Niet z’n allerbeste dag
Realistisch gesproken slaat die laatste 500m vandaag natuurlijk nergens op gezien de rest van de etappe.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag 3e klassementsrenner?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hindley wordt ook met de dag slechter sinds zaterdag
Vandaag viel nog wel mee toch? Relatief gezien dan, beter dan Rodriguez bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hindley wordt ook met de dag slechter sinds zaterdag
Opzich wel enigszins normaal met zijn val en een Giro in de benen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat noemen wij in wielertermen: Enigma
Laat mij raden, het is om te landen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat legt de functie uit van een landingsbaan.
Slotweek van een grote ronde is toch wel z’n constante periode, normaal gesprokenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat noemen wij in wielertermen: Enigma
Waarom zou je de vierdaagse met een fiets in je hand lopen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde beelden als vandaag in Nijmegen.
Hoezo? In de praktijk hebben ze dat uiteindelijk bijna nooitquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als de live timing klopt dan heeft de bus een groot probleem.
Niet vergeten dat hij ook wel erg hard op de grond is gestuiterd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slotweek van een grote ronde is toch wel z’n constante periode, normaal gesproken
Toch die val wellicht?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Momo het volgende:
Toch wel een verschil nog met gisteren, toen was Pogi nog zoveel beter dan de rest(gewone mensen), maar nu...
Ja waarbij ze op het einde weer omkeren om vervolgens weer op te stijgen. Aldus orakel Renaat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laat mij raden, het is om te landen?
Ziekjes misschien? Hij had al vrij lang een koortslip. En was hij ook niet in het begin van de etappe gevallen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Momo het volgende:
Toch wel een verschil nog met gisteren, toen was Pogi nog zoveel beter dan de rest(gewone mensen), maar nu...
Die tatoeëert gewoon die hele eindklim op de rugquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, dit wordt natuurlijk een nieuwe tatoeage voor Julien Jurdie.
Nou ze stonden op 41 minuten met nog 8km te gaan en een tijdslimiet van 46:16.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? In de praktijk hebben ze dat uiteindelijk bijna nooit
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziekjes misschien? Hij had al vrij lang een koortslip. En was hij ook niet in het begin van de etappe gevallen?
Ja, is de vraag hoe erg de val was, leek redelijk zonder erg, maar je weet nooitquote:
Gall wel wat “gratis” punten laten liggen vandaagquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:48 schreef hhh38 het volgende:
De bolletjestrui heeft een minuut per minuut verloren op de slotklim
Hopelijk pakt Gall die nog zaterdag
Die punten kunnen inderdaad allemaal een rol spelen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziekjes misschien? Hij had al vrij lang een koortslip. En was hij ook niet in het begin van de etappe gevallen?
Volgend jaar Tour de Tietema - Unibetquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:50 schreef Funzel het volgende:
Ik vind Uno-X overigens een aanwinst voor de Tour. Winnen wil niet echt lukken maar ze voegej maar toe dan een hoop van die nietszeggende Franse ploegen doen en deden laatste jaren.
Ah dat redden ze wel. Vast een veteraan die chauffeur is en het prima uit heeft gekiend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ze stonden op 41 minuten met nog 8km te gaan en een tijdslimiet van 46:16.
Ik neem aan dat dit een grap isquote:
Wat voegen ze toe dan? Ze doen precies hetzelfde als al die Franse ploegen, met ook precies hetzelfde resultaat, namelijk: niks.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:50 schreef Funzel het volgende:
Ik vind Uno-X overigens een aanwinst voor de Tour. Winnen wil niet echt lukken maar ze voegej maar toe dan een hoop van die nietszeggende Franse ploegen doen en deden laatste jaren.
morele winnaar van de dagquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:51 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat prijst WOUT dat hij de moeite neemt om Vino te feliciteren.
Ik wil die rennende Voeckler zien waar Carl het over had.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopelijk vanavond meer beelden van die blokkeerderij.
Toch maar eens kijken wat voor renners die überhaupt hebben, kan me niet herinneren ze dit jaar gezien te hebben eigenlijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou technisch gezien kunnen, en insta van TDF deelt vanaf dit jaar wel Tietema filmpjes.
Het zou kunnen, moeten ze wel een wild card krijgen. Ze hebben volgend jaar Pro Continental licentiequote:
Wel een rit gewonnen in ZLM Tourquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken wat voor renners die überhaupt hebben, kan me niet herinneren ze dit jaar gezien te hebben eigenlijk
Wel meer denk ik, Lars stond gisteren 13de. Nu stond die 9de, Pidock verliest niet opeens 2 uur.quote:
Dat ze niet winnen wil niet zeggen dat ze niet vaak lang van voren zitten. Qua zeges voegen ze misschien niks toe, maar ik vind ze leuk meedoen voor een eerste Tour. Gewoon mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat voegen ze toe dan? Ze doen precies hetzelfde als al die Franse ploegen, met ook precies hetzelfde resultaat, namelijk: niks.
Ze gaan vaak in de aanval en ze proberen zich te mengen in de sprints, maar dat is wat al die wildcardploegen normaal gesproken doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:56 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat ze niet winnen wil niet zeggen dat ze niet vaak lang van voren zitten. Qua zeges voegen ze misschien niks toe, maar ik vind ze leuk meedoen voor een eerste Tour. Gewoon mijn bescheiden mening.
De truck is om de ploeg voor volgend jaar vol te laden met Fransen. Kost wat, maar dan krijg je wel wat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zou kunnen, moeten ze wel een wild card krijgen. Ze hebben volgend jaar Pro Continental licentie
Het schijnt dat je er mee geboren kunt worden, met het herpesvirus.quote:
Waarom moeten die in een truck?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef OProg het volgende:
[..]
De truck is om de ploeg voor volgend jaar vol te laden met Fransen. Kost wat, maar dan krijg je wel wat.
Mathieu heeft een fatsoenlijk etappe gereden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu binnen op een halfuur als 57ste, nog een kwartier voor 100 renners.
Er zal wel een generaal pardon komen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu binnen op een halfuur als 57ste, nog een kwartier voor 100 renners.
Dit weekend was die ook flink aan het doorrijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mathieu heeft een fatsoenlijk etappe gereden.
(Op naar Glasgow!)
Nou, anders kunnen de motoren er niet allemaal rijden vooraan!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zal wel een generaal pardon komen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom moeten die in een truck?
ASO heeft niet zoveel opties meer voor wildcards met al die verplichte ploegen..quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef OProg het volgende:
[..]
De truck is om de ploeg voor volgend jaar vol te laden met Fransen. Kost wat, maar dan krijg je wel wat.
Kan Mathieu als enige door van Alpecinquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de bus nog 8 km moet, gaan ze de tijdslimiet niet halen.
Geef hem een nieuw Fortnite deel als cadeau en hij draait vast wel mee met de Jumbo trein.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan Mathieu als enige door van Alpecin
Al zal de organisatie wel een oogje dichtknijpen.
Oh ja, nu je het zegt, dat heb ik wel gezienquote:
Dik kans van ja, zullen genoeg Fransen bij zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan Mathieu als enige door van Alpecin
Al zal de organisatie wel een oogje dichtknijpen.
Hij drukt nog net niet ook op het knopje koeiengeluidenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Regisseur is nog steeds niet klaar met de roofvogelgeluidjes
Een groot gedeelte is al wel binnen nu.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de bus nog 8 km moet, gaan ze de tijdslimiet niet halen.
Mads Dielan en kaasbol zullen wel bij elkaar zittenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog zo'n 15 mensen die binnen moeten komen.
Nee, want Bol komt net binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mads Dielan en kaasbol zullen wel bij elkaar zitten
Gisteren was er nog iemand buiten tijd toch (met 1 seconde)?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De laatste jaren rijdt er voor mijn gevoel nooit meer iemand buiten tijd. En als je t in een etappe als deze al niet voor elkaar krijgt om buiten de tijd te finishen, dan lukt t nooit
Doet die nog de Vuelta?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na twee mislukte Tours van Pogacar zeg ik: volgend jaar Ayuso als kopman maar de Tour.
Hele korte rit (100-110 km) met 2 HC's erin zou kunnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De laatste jaren rijdt er voor mijn gevoel nooit meer iemand buiten tijd. En als je t in een etappe als deze al niet voor elkaar krijgt om buiten de tijd te finishen, dan lukt t nooit
Hij staat 2e.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na twee mislukte Tours van Pogacar zeg ik: volgend jaar Ayuso als kopman maar de Tour.
En terugkomen met The Ten Commandments.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vingegaard zal na deze tour zich wel weer voor een jaar terugtrekken op een berg zeker?
Pogacar vs Evenepoel vs Roglic in de Giro?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft blijkbaar niet het niveau om van Vingegaard te winnen, tijd voor vers bloed dus.quote:
Mijn portemonnee staat hier helemaal achter!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:48 schreef hhh38 het volgende:
De bolletjestrui heeft een minuut per minuut verloren op de slotklim
Hopelijk pakt Gall die nog zaterdag
Vorig jaar reed hij nog Kroatië en Lombardije!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vingegaard zal na deze tour zich wel weer voor een jaar terugtrekken op een berg zeker?
Trek zal ook wel een poging wagen om in de vlucht te komen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin en Jayco zullen sowieso rijden morgen en Trek normaal gesproken ook denk ik. Dat zal wel voldoende zijn.
Van dat eerste ben ik nog steeds niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar niet het niveau om van Vingegaard te winnen, tijd voor vers bloed dus.
Nee, dubbele punten was enkel Loze vandaag. Vraag is ook wat andere ploegen vinden van Gall in de vluchtquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:12 schreef franklop het volgende:
Ciccone en Gall normaal gesproken strijd voor de bollen.
Of zijn er zaterdag weer dubbele punten ook? Want dan kan Vingegaard nog wel winnen ook
Jumbo wil heel graag de drie grote rondes in één jaar winnen. Dus Vingegaard naar de Vuelta moet zeker wel een optie zijn ondanks het starten van Roglic.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij nog Kroatië en Lombardije!
Denk dat de focus wel op het Italiaanse najaar ligt. Vueita werd ook nog als optie genoemd, maar denk niet dat hij daar start
Ja, denk inderdaad dat die de openingsfase nog even afwachten. Maar die kunnen dan nog wel mee gaan rijden als zij niet een (geschikt) iemand mee hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Trek zal ook wel een poging wagen om in de vlucht te komen?
Ik wil heel graag dat Jumbo drie invallen van Europol wint.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Jumbo wil heel graag de drie grote rondes in één jaar winnen. Dus Vingegaard naar de Vuelta moet zeker wel een optie zijn ondanks het starten van Roglic.
Bij Frits van E?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil heel graag dat Jumbo drie invallen van Europol wint.
Hindley staat 2:21 voor hem. Dat is niet veel maar wel makkelijk beheersbaar als je de voorsprong van de kopgroep niet op laat lopen tot meer dan 3 minuten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dubbele punten was enkel Loze vandaag. Vraag is ook wat andere ploegen vinden van Gall in de vlucht
Tijdslimiet is echt het meest overschatte onderwerp binnen de sport.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je moet ook renners in je ploeg hebben die kunnen controleren. Dat lijkt mij bij Bora niet het geval, al zal een zevende of achtste plaats weinig uitmaken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hindley staat 2:21 voor hem. Dat is niet veel maar wel makkelijk beheersbaar als je de voorsprong van de kopgroep niet op laat lopen tot meer dan 3 minuten.
Klopt, maar het verschil met de posities daarboven is ook niet heel groot. Dan komt ook plek 4 (en zelfs het podium als Pogi’s neergang doorzet) opeens in beeldquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hindley staat 2:21 voor hem. Dat is niet veel maar wel makkelijk beheersbaar als je de voorsprong van de kopgroep niet op laat lopen tot meer dan 3 minuten.
Doping is het meest overschatte onderwerp binnen de sport.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tijdslimiet is echt het meest overschatte onderwerp binnen de sport.
Kimi Raikkonern-style.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jonas 'Bwoaaaahhhhh' Vingegaard
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je moet ook renners in je ploeg hebben die kunnen controleren. Dat lijkt mij bij Bora niet het geval, al zal een zevende of achtste plaats weinig uitmaken.
Dan gaat iedereen vanaf positie 3 toch lekker in de kopgroep zittenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil met de posities daarboven is ook niet heel groot. Dan komt ook plek 4 (en zelfs het podium als Pogi’s neergang doorzet) opeens in beeld
Een Tour voor mensen die van grote gaten houden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zeg het maar, jongens.
Parijs is nog ver. Dat wordt meer dan 10 minuten als het zaterdag nog een keer los gaat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zeg het maar, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |