Straks vloeken in de microfoon van Han Cockquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tadej van Hummel komt niet boven.
Bij mondiale sporten zie je om één of andere reden altijd vlaggen van dezelfde landen die er geen fuck mee te maken hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doet die Turkse vlag daar bij de finish?
Jij kijkt op het toilet?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de Belg. Ik lees alleen maar shit.
Omdat de alternatieven nog erger zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken jullie op de Belg. Ik lees alleen maar shit.
Ik heb ook nog nooit een Turk op een racefiets gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij mondiale sporten zie je om één of andere reden altijd vlaggen van dezelfde landen die er geen fuck mee te maken hebben.
Zie het als een vorm van sportswashing en erbij-horen.
Moeten ze vaker doen iddquote:
Te makkelijk deze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Turk op een racefiets gezien.
Nou ja, misschien dat ze hem nog gaan overtuigen om door te gaan vanwege de witte trui (en de bijkomende revenuen).quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft gewoon nog meer dan twee minuten gedaan over die laatste 400 meter.
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nummer 1 weghalenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit AK kan je beter zonder tijdverschillen laten zien.
Dat zal hij fijn vinden vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch mooi het podium nog op vandaag.
https://www.procyclingstats.com/rider/mustafa-sayarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pogi is leeg.quote:
Ja maar Mustafa Sayarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
nog steeds een afdruk van een smartphone in zijn maagquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:28 schreef Aguero het volgende:
Mindere dag van Kuss, normaal gezien juist zijn type klim.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mustafa_Sayarquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan al die boni's die Pogi heeft opgeraapt.quote:
De triatlon is notabene uitgevonden door een Turk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb al een keer of 30 Fabio Jakobsen gezien vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat we Fabio Jakobsen hier niet kunnen zien.
https://www.procyclingstats.com/nation/turkeyquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Momo het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mustafa_Sayar
Alleen nog maar ______/ ipv bergrittenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het idee van de Tourorganisatie om een parcours te ontwerpen waardoor de verschillen lang beperkt blijven komt er niet helemaal uit.
Ik zeg: bergritten afschaffen.
Oh nee, toch niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Felix 'Amadeus' Gall.
Nou ja, de giechel ontbreekt.
Dat kon je het parcours van dit jaar toch niet echt noemenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het idee van de Tourorganisatie om een parcours te ontwerpen waardoor de verschillen lang beperkt blijven komt er niet helemaal uit.
Kuss had gisteren nog een kans op top-5, maar moet nu doorfietsen voor top-10. Niet z’n allerbeste dagquote:
Dat noemen wij in wielertermen: Enigmaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kuss had gisteren nog een kans op top-5, maar moet nu doorfietsen voor top-10. Niet z’n allerbeste dag
Realistisch gesproken slaat die laatste 500m vandaag natuurlijk nergens op gezien de rest van de etappe.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag 3e klassementsrenner?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hindley wordt ook met de dag slechter sinds zaterdag
Vandaag viel nog wel mee toch? Relatief gezien dan, beter dan Rodriguez bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hindley wordt ook met de dag slechter sinds zaterdag
Opzich wel enigszins normaal met zijn val en een Giro in de benen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat noemen wij in wielertermen: Enigma
Laat mij raden, het is om te landen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat legt de functie uit van een landingsbaan.
Slotweek van een grote ronde is toch wel z’n constante periode, normaal gesprokenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:44 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat noemen wij in wielertermen: Enigma
Waarom zou je de vierdaagse met een fiets in je hand lopen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde beelden als vandaag in Nijmegen.
Hoezo? In de praktijk hebben ze dat uiteindelijk bijna nooitquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als de live timing klopt dan heeft de bus een groot probleem.
Niet vergeten dat hij ook wel erg hard op de grond is gestuiterd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slotweek van een grote ronde is toch wel z’n constante periode, normaal gesproken
Toch die val wellicht?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:46 schreef Momo het volgende:
Toch wel een verschil nog met gisteren, toen was Pogi nog zoveel beter dan de rest(gewone mensen), maar nu...
Ja waarbij ze op het einde weer omkeren om vervolgens weer op te stijgen. Aldus orakel Renaat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laat mij raden, het is om te landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |