Wel meer denk ik, Lars stond gisteren 13de. Nu stond die 9de, Pidock verliest niet opeens 2 uur.quote:
Dat ze niet winnen wil niet zeggen dat ze niet vaak lang van voren zitten. Qua zeges voegen ze misschien niks toe, maar ik vind ze leuk meedoen voor een eerste Tour. Gewoon mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat voegen ze toe dan? Ze doen precies hetzelfde als al die Franse ploegen, met ook precies hetzelfde resultaat, namelijk: niks.
Ze gaan vaak in de aanval en ze proberen zich te mengen in de sprints, maar dat is wat al die wildcardploegen normaal gesproken doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:56 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat ze niet winnen wil niet zeggen dat ze niet vaak lang van voren zitten. Qua zeges voegen ze misschien niks toe, maar ik vind ze leuk meedoen voor een eerste Tour. Gewoon mijn bescheiden mening.
De truck is om de ploeg voor volgend jaar vol te laden met Fransen. Kost wat, maar dan krijg je wel wat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zou kunnen, moeten ze wel een wild card krijgen. Ze hebben volgend jaar Pro Continental licentie
Het schijnt dat je er mee geboren kunt worden, met het herpesvirus.quote:
Waarom moeten die in een truck?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef OProg het volgende:
[..]
De truck is om de ploeg voor volgend jaar vol te laden met Fransen. Kost wat, maar dan krijg je wel wat.
Mathieu heeft een fatsoenlijk etappe gereden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu binnen op een halfuur als 57ste, nog een kwartier voor 100 renners.
Er zal wel een generaal pardon komen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu binnen op een halfuur als 57ste, nog een kwartier voor 100 renners.
Dit weekend was die ook flink aan het doorrijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mathieu heeft een fatsoenlijk etappe gereden.
(Op naar Glasgow!)
Nou, anders kunnen de motoren er niet allemaal rijden vooraan!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zal wel een generaal pardon komen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom moeten die in een truck?
ASO heeft niet zoveel opties meer voor wildcards met al die verplichte ploegen..quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef OProg het volgende:
[..]
De truck is om de ploeg voor volgend jaar vol te laden met Fransen. Kost wat, maar dan krijg je wel wat.
Kan Mathieu als enige door van Alpecinquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de bus nog 8 km moet, gaan ze de tijdslimiet niet halen.
Geef hem een nieuw Fortnite deel als cadeau en hij draait vast wel mee met de Jumbo trein.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan Mathieu als enige door van Alpecin
Al zal de organisatie wel een oogje dichtknijpen.
Oh ja, nu je het zegt, dat heb ik wel gezienquote:
Dik kans van ja, zullen genoeg Fransen bij zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan Mathieu als enige door van Alpecin
Al zal de organisatie wel een oogje dichtknijpen.
Hij drukt nog net niet ook op het knopje koeiengeluidenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Regisseur is nog steeds niet klaar met de roofvogelgeluidjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |