Een groot gedeelte is al wel binnen nu.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de bus nog 8 km moet, gaan ze de tijdslimiet niet halen.
Mads Dielan en kaasbol zullen wel bij elkaar zittenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog zo'n 15 mensen die binnen moeten komen.
Nee, want Bol komt net binnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mads Dielan en kaasbol zullen wel bij elkaar zitten
Gisteren was er nog iemand buiten tijd toch (met 1 seconde)?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De laatste jaren rijdt er voor mijn gevoel nooit meer iemand buiten tijd. En als je t in een etappe als deze al niet voor elkaar krijgt om buiten de tijd te finishen, dan lukt t nooit
Doet die nog de Vuelta?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na twee mislukte Tours van Pogacar zeg ik: volgend jaar Ayuso als kopman maar de Tour.
Hele korte rit (100-110 km) met 2 HC's erin zou kunnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De laatste jaren rijdt er voor mijn gevoel nooit meer iemand buiten tijd. En als je t in een etappe als deze al niet voor elkaar krijgt om buiten de tijd te finishen, dan lukt t nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |