pogi zeker nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niemand lijkt er echt zin in te hebben vandaag
Harper > Kussquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef Columbiafan het volgende:
En toch komt de groep Vingegaard geen seconden dichter. Dus die kopgroep is belachelijk sterk.
Gisteren was Jonas saai?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jammer de altijd saaie Jonas wint dus de tour.
enige hoop is nog dat Jonas Le Chiffre straks in de kussens landtquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Jammer de altijd saaie Jonas wint dus de tour.
Gaat ie niet eens halenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat weer een fantastische top-10 worden voor Wilco.
misschien, maar dat bekt minder dan "buitenaardse prestaties die verdacht zijn"quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:53 schreef Starflyer het volgende:
Pogacar kan niet volgen![]()
Zou het dan toch, wat ik gisteren al dacht, dat hij gisteren en vandaag niet in beste doen is?
Ja want wat Pogi gisteren deed was niet verdacht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
misschien, maar dat bekt minder dan "buitenaardse prestaties die verdacht zijn"
Wout was gewoon slechtquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want wat Pogi gisteren deed was niet verdacht.
Wisselde naar een VanMoofquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want wat Pogi gisteren deed was niet verdacht.
Maar Pogacar reed gisteren iedereen, op één na, finaal op een hoop.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als fan van Hansi?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat R_R een hekel heeft aan Oostenrijkers.
Nu maakten de rest van de tijdrijders er ook wel een potje van.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Pogacar reed gisteren iedereen, op één na, finaal op een hoop.
Het hele peloton was gisteren in mindere doen? Zou dat het zijn dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oostenrijkers zijn leuk, vooral in dienst van Vorarlberg en dat soort ploegen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat R_R een hekel heeft aan Oostenrijkers.
Neequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd hoeveel minuten Pogacar gaat verliezen, kan wel eens het podium gaan kosten.
Ja hij ziet nogal bleekjesquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:57 schreef Zwansen het volgende:
Pogi dus toch ziekjes. Zag er ook al uit als Giro-Remco vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |