Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:36 schreef Fascination het volgende:
Dus Joy zou op deze vrouw wachten?
https://instagram.com/danizijlstra?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ik las er in het vorige topic iets overquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
‘Bekend van’ sectie.
Dan weet je al genoeg.
[ link | afbeelding ]
Aan de hand van die instagrampost van dat juicechannel in het vorige topicquote:
Shit kut de tiefus, ik ben gefllmd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
Dat begrijp ik oprecht niet. Paar aftandse banken op een parkeerplaats zetten met zeven honden en dan dat een mooi plekje noemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ze was er nog niet aan toe dag en nacht op een bank op een vuilnisbelt te hangen?
Ja, zulke dingen voel je alleen als je er open voor staatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh......hij voelt dat er kinderen zijn misbruikt in het klooster?
Hij lijkt me wel heel grappig en ontwikkeld, dus kan me dat wel voorstellen. Verder lijkt hij me vreselijk daar niet vanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Blijkbaar vindt Marian dat geslijm van Jan wel heel gezellig
Blijkbaar wel. En Debbie dus niet, terwijl haar uiterlijk mij ook wel even anders deed vermoeden.quote:
Ik ook, lijkt mij een heel gezellig mens voor een avondje, bovendien heb ik dezelfde smaak, lekker truttig met Oilily Douwe egberts servies.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil meer van Debbie zien. Lijkt me zo leuk om eens een avond met haar wijntjes te drinken en haar levensverhalen te horen.
Ik las vandaag dat ze getrouwd geweest is met Alfred van den Heuvel (oa bekend als de vader inquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil meer van Debbie zien. Lijkt me zo leuk om eens een avond met haar wijntjes te drinken en haar levensverhalen te horen.
Als gastheer van een B&B wel vind ik, beetje gastvrijheid tonen ook al is het fake hoort bij de horeca.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:03 schreef JOHANK88 het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. De interesse hoeft niet vanuit Joy te komen.
Ze is inmiddels wel wat kilo's kwijt:quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:06 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat ze getrouwd geweest is met Alfred van den Heuvel (oa bekend als de vader in
de serie Kinderen Geen Bezwaar). Kan ik me ook heel goed voorstellen
Precies. Maar alles straalt uit dat het moet komen aanwaaien. Net zoals die troep overal. Dat ruim je toch op,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als gastheer van een B&B wel vind ik, beetje gastvrijheid tonen ook al is het fake hoort bij de horeca.
Ze zei op het eind dat ze niet geïnteresseerd is in Jan als liefdespartner.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Blijkbaar vindt Marian dat geslijm van Jan wel heel gezellig
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze zei op het eind dat ze niet geïnteresseerd is in Jan als liefdespartner.
het gaat net als bij desiree (van hans italie) vorig jaar denk ik. eerst snapt hij helemaal niet wat ze zegt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:30 schreef ElProf het volgende:
Moet haast wel prachtige televisie worden als ze dat tegen Jan zegt.
Die stuurt er een advocaat op af…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:30 schreef ElProf het volgende:
Moet haast wel prachtige televisie worden als ze dat tegen Jan zegt.
Debbie is nu mijn voorbeeld, nadat ze zo lekker nuchter tegen Cees zei dat ze niet zo onderquote:
Wat leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:36 schreef Aventura het volgende:
[url]https://www.123ole.nl/wp-content/uploads/2015/12/PERS-AH07P21-ZWGI-123OLE.pdf[/url]Ik vond dit artikel, 10 jaar geleden woonde Debbie er nog met haar man en 2 kinderen. Heel ander leven!
Zijn vader heeft het ooit gekocht. Heb ik gelezen.quote:Iemand al ontdekt hoe die Joy aan het geld is gekomen om zo'n toko te kopen? Zal geen 6 ton gekost hebben toen, maar toch.
is ook zo'n wederkerend thema in dit programma. de b&b is vaak van een vader, moeder of van beide ouders,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:49 schreef lily het volgende:
[..]
Zijn vader heeft het gekocht. Heb ik gelezen.
Dikke onzin, genoeg voorbeelden van het tegendeel, niet vaak. Wel geef ik toe als er wat dat betreft er vooroordelen zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
is ook zo'n wederkerend thema in dit programma. de b&b is vaak van een vader, moeder of van beide ouders,
van een vriend of een kennis of een 'zakenpartner'.
nou ja, je hebt gelijk, niet vaak. maar denise, roxanne en martijn waren niet de eigenaren van 'hun' b&b.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dikke onzin, genoeg voorbeelden van het tegendeel, niet vaak. Wel geef ik toe als er wat dat betreft er vooroordelen zijn.
Maar dat telt toch voor elke deelnemer, neem ik aan. Wie gaat zich vrijwillig opgeven voor een reality-teevee programma zonder het idee dat er voordelen te behalen zijn? Al is het maar om bekendheid/aandacht en meer gasten en meer cashflow (takkewoord, gewoon in het nederlands, winst in klare duiten)?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nou ja, je hebt gelijk, niet vaak. maar denise, roxanne en martijn waren niet de eigenaren van 'hun' b&b.
en sommigen hebben eigenlijk helemaal geen b&b maar een berg schulden en emotionele zooi waardoor
de B&B verkocht gaat worden (hans) of een letterlijke berg zooi zonder zelfs een vergunning (richard).
neemt niet weg dat het leuke tv oplevert hoor, dat toch wel.
Dus dat staat in zijn boek. Zoek een rijke papa die je een small loan van $1 miljoen geeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:49 schreef lily het volgende:
[..]
Zijn vader heeft het ooit gekocht. Heb ik gelezen.
https://www.cosmopolitan.(...)efde-joy-bb-te-koop/
Je kunt wel iets vinden over hem. Hij is opgegroeid bij zijn opa en oma in het bos en heeft de woning in Zweden anderhalf geleden gekocht. Stond al 7 jaar leeg en was een puinhoop. Hij is 30 dus zoiets kopen lukt dan wel. Hij leeft nu van de inkomsten van zijn B&B.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:45 schreef PirE het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar hoe die kerel in Zweden het gefinancierd heeft. Je kan zelfvoorzienend zijn maar al die dieren kosten ook geld. En hij is vrij vaag over zijn verleden.
Ik zag een retraite voor jong volwassenen staan onder zijn gebeuren online.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
Bij die Walter hoe die praat en hoe die doet en dan nog die enge blik erbij en dan óók nog met zn eigen tempel krijg ik echt een enorm soort Silence of the Lambs gevoelens… Zo’n serie moordenaar die de vrouwen eerst vriendelijk uit nodigt op zijn landgoed en ze dan beetje bij beetje langzaam in zn macht probeert te krijgen, tot hij uiteindelijk zijn masker afzet en het zal eindigen met een horror mishandeling/marteling met de dood tot gevolg in zn tempel.
En dat die dan alle sporen uitwist en weer van voor af aan met de volgende vrouw begint. Echt sekte achtig, brrr.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:03 schreef matthijst het volgende:
Dit zou toch verboden moeten worden, Claudia:
http://ikinnerlijkekracht.nl/luisterkind/
Luisterkind is een prachtige methode, waarbij ik op een diepere laag inlog bij je kind (afstemmen op telepathische wijze), zonder dat we samen in één ruimte zijn.
Voor het kind is het prettig dat hij of zij niet naar mijn praktijk hoeft te komen en gewoon bezig is met het dagelijkse leven als ik de afstemming doe.
Ik vind hem ook eng uit z'n ogen kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:24 schreef Eagles89 het volgende:
Bij die Walter hoe die praat en hoe die doet en dan nog die enge blik erbij en dan óók nog met zn eigen tempel krijg ik echt een enorm soort Silence of the Lambs gevoelens… Zo’n serie moordenaar die de vrouwen eerst vriendelijk uit nodigt op zijn landgoed en ze dan beetje bij beetje langzaam in zn macht probeert te krijgen, tot hij uiteindelijk zijn masker afzet en het zal eindigen met een horror mishandeling/marteling met de dood tot gevolg in zn tempel.
En dat die dan alle sporen uitwist en weer van voor af aan met de volgende vrouw begint. Echt sekte achtig, brrr.
Ochtendmensen zijn een misdaad tegen de menselijkheid.quote:
Nee dat was bij Martin toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
is dit die dame van de supersterke filter in het filmpje?
Je hebt gelijk! Thanks!quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Nee dat was bij Martin toch?
Ik heb volgens mij wel een preview gezien die die indruk wekte. Zij was iig terughoudend met dansen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe dame bij Walter super nuchter is. Dat zou wel leuke tv opleveren.
Want je weet grote mannen, grotequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
stel je voor dat je Debbie er ineens tussen zet, daar bij Walterquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe dame bij Walter super nuchter is. Dat zou wel leuke tv opleveren.
leek alsof dat met Anne was?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maar met wie krijgt Claudia dan die beef over: "Jij noemt het retraite, maar het zijn wel mijn woorden?" (Waarvan ik de context nog niet snap)
daar kan het 'haar' van anne ook meteen opquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:59 schreef loveli het volgende:
Claudia zou een styliste cadeau moeten krijgen. Of een kampvuur voor die overall.
Geen idee wie, maar misschien ging het over een dienst die zij als spirituele coach aanbiedt? En dan is het storend als iemand dat iets noemt wat zij niet de lading vindt dekken?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:57 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maar met wie krijgt Claudia dan die beef over: "Jij noemt het retraite, maar het zijn wel mijn woorden?" (Waarvan ik de context nog niet snap)
Bij Walter ontstaat er misschien wel een soort polygame communityquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:05 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zie Anne ook nog wel enorm jaloers worden op een gegeven moment. Geen idee op wie maar zij gaat t echt niet leuk vinden wanneer andere vrouwen ook aandacht van Walter opeisen
ftfyquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
daar kan het 'haar' van anne ook meteen op
Nou ja handschoenen zijn ook geen optie met die nagels tochquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Lekker zonder handschoenen met die ranzige lange nagels
walgelijk. 2 dagen later nog deeg en kaas onder die nagelsquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:11 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Lekker zonder handschoenen met die ranzige lange nagels
Zeker in die houdingquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond die knuffel zowat intiemer dan gewoon snel een kus op de mond
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond die knuffel zowat intiemer dan gewoon snel een kus op de mond
Geen poll meer nodig…quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond zo zitten eigenlijk nog intiemer dan een kus op de mond
En toch vind ik haar best leuk overkomen. Hij is ook vrij weinig gewend volgens mij.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
dit gaat niks worden, hij is haar nu al moe. hij kan haar na 2 dagen al niet meer aanhoren
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:47 schreef Stepperoller het volgende:
Toch raar dat zoveel gastpersonen zo'n moeite hebben met verwachtingsmanagement.
Ja, je moet ondertussen gewoon werken en bent druk, maar informeer dan je dategast even over dat ze zelf moet gaan ontbijten, wanneer ze even tijd voor zichzelf kan nemen omdat jij toch gaat werken en wanneer er wel weer tijd is om samen bijv. even koffie te drinken.
ze heeft in ieder geval een leuke spontane instelling en probeert er wat van te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En toch vind ik haar best leuk overkomen. Hij is ook vrij weinig gewend volgens mij.
Dat kan ik me op zich wel voorstellenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
dit gaat niks worden, hij is haar nu al moe. hij kan haar na 2 dagen al niet meer aanhoren
Beetje een Denise -actiequote:Op woensdag 19 juli 2023 21:20 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wel 'toevallig' dat er alweer B & B's in de verkoop gaan na aftrap van de afleveringen:
https://www.ad.nl/show/jo(...)goed%20te%20verkopen.
Ja want het is toch 8 seconden van je tijd LOLquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:24 schreef Stepperoller het volgende:
Wel goed dat Claudia dat nog even vraagt van die knuffel.
Ze passen sowieso niet bij elkaar, Martijn wil het liefste zoveel mogelijk z'n bek houden en Bianca wil praten (wat redelijk normaal is, anders leer je elkaar ook niet kennen).quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:23 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn is echt onhandig. Samen dingen ondernemen, maar dan wel verwachten dat je in stilte op je telefoon kan. Dat is niet de manier om me-time te nemen.
[..]
Neem aan dat hij ook wel ooit wil praten. Bijv. Cees zei bij Debbie ook iets over dat ze elkaar nog geen 3 uur hadden gezien in 2 dagen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze passen sowieso niet bij elkaar, Martijn wil het liefste zoveel mogelijk z'n bek houden en Bianca wil praten (wat redelijk normaal is, anders leer je elkaar ook niet kennen).
In elk geval niet in de ochtendquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Neem aan dat hij ook wel ooit wil praten. Bijv. Cees zei bij Debbie ook iets over dat ze elkaar nog geen 3 uur hadden gezien in 2 dagen.
Ze is gewoon nogal veel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoewel Anne vast heel lief is, kan ik mij wel voorstellen dat ze wat intimiderend over komt op de andere vrouwen.
Klopt Debbie is druk, maar die communiceert wel gewoon over wanneer ze beschikbaar is. Martijn zou op die manier ook meer tijd voor zichzelf kunnen nemen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval niet in de ochtend![]()
Volgens mij is Debbie enorm druk (met anderen).
quote:
Anne is een haai.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoewel Anne vast heel lief is, kan ik mij wel voorstellen dat ze wat intimiderend over komt op de andere vrouwen.
Iets met een spoiler en wat per ongeluk door google cache teruggevonden kan worden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Aventura het volgende:
Wat doet Claudia daar nog? Afgewezen op je verjaardag nota bene. Ik was met gierende banden vertrokken.
Ik heb ook het idee dat die twee heren zich beter kunnen vermaken dan Bianca, maar de eerste ochtend alleen ontbijten is ook niet zo gezellig. Dus die snap ik ook wel, vooral als er niet gecommuniceerd wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Klopt Debbie is druk, maar die communiceert wel gewoon over wanneer ze beschikbaar is. Martijn zou op die manier ook meer tijd voor zichzelf kunnen nemen.
Ik denk dat Bianca zich ook prima zelf kan vermaken als daar duidelijkheid over is en Martijn er op de momenten dat er wel tijd voor elkaar is ook een beetje spraakzaam kan zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat die twee heren zich beter kunnen vermaken dan Bianca, maar de eerste ochtend alleen ontbijten is ook niet zo gezellig. Dus die snap ik ook wel, vooral als er niet gecommuniceerd wordt.
Ja, waar komen die ineens vandaan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
er zitten ineens nog meer houtje-touwtje mensen bij walter aan tafel?
ik geloof dat ik Raspoetin zag zitten (plus vriendin?) en misschien een aantal gasten?quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waar komen die ineens vandaan?
Geweldige opmerking was datquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Paul: " Ik heb een piano gehad, maar dat helpt niet, hoor."
Zou kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:19 schreef Battlecruiser het volgende:
Volgend seizoen Cees en Jan samen laten concurreren bij een Anne-achtige vrouw in een Zweeds neanderthaler-achtige setting met 6 honden erbij
quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:13 schreef praadje het volgende:
Ik heb de irritante gewoonte ontwikkeld om bij iedere 'hug', van welke deelnemer dan ook, te tellen of deze wel 8 seconden duurt
Je kan het zien als smeken, ik zag het als proactieve poging die helaas niets werd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Vond het ook zo treurig dat Claudia zowat om een kus smeekte bij Walter om vervolgens het deksel keihard op de neus te krijgen... die vrouw moet echt meer zelfrespect kweken.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets met een spoiler en wat per ongeluk door google cache teruggevonden kan worden.
Aho.quote:
quote:
Er stond al content op haar site die nog niet in het programma geweest is, en op een andere site van een andere deelnemer ook. Dus klikken op eigen risico.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:53 schreef matthijst het volgende:
Google cache, Claudia:
http://webcache.googleuse(...)enten/retraite-2024/
Ik weet het niet, ik vertrouw haar niet helemaal. Kan best zijn dat ze zijn hoofd op hol brengt om maar te winnen en dan afdruipt. Hoop dat Leendert met zijn hoofd blijft denken en niet te veel met z’n kleine Leendert.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh en bij Leendert is het natuurlijk game, set en match voor Team Colombia. Die had haar op voorhand al op de korrel en ze voldoet volledig aan dat beeld. Kleine Leendert gaat een mooie tijd tegemoet.
Ik krijg er ook een raar gevoel bij. Leer elkaar een beetje kennen voordat je zowat zegt dat je nooit meer weggaat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vertrouw haar niet helemaal. Kan best zijn dat ze zijn hoofd op hol brengt om maar te winnen en dan afdruipt. Hoop dat Leendert met zijn hoofd blijft denken en niet te veel met z’n kleine Leendert.
Haha, ik gaf van de week iemand een knuffel vanwege een overlijden. Ik zei daarna, oh dat had eigenlijk acht seconden gemoeten. De helft van de aanwezigen begon te lachen, wisten allemaal waar het over ging.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:13 schreef praadje het volgende:
Ik heb de irritante gewoonte ontwikkeld om bij iedere 'hug', van welke deelnemer dan ook, te tellen of deze wel 8 seconden duurt
Indianen zeggen dan toch "Howgh". Zo stond het vroeger tenminste in de boeken van Old Shattterhand en Winnetou.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aho.
Schijnt een an sich niet-spiruweel indianengebruik te zijn bij groepsgesprekken/dorpsvergaderingen. Je geeft ermee aan dat je bent uitgesproken en de rest geeft aan dat ze het hebben begrepen. Een soort ‘over’. En ‘copy that’.
Maar de spiruwelen maken er natuurlijk weer een heel unuversuweel ding van.
Ja, precies datzelfde gevoel heb ik ook. Toch wel een typerend gedrag voor dat soort types. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vertrouw haar niet helemaal. Kan best zijn dat ze zijn hoofd op hol brengt om maar te winnen en dan afdruipt. Hoop dat Leendert met zijn hoofd blijft denken en niet te veel met z’n kleine Leendert.
Ik heb datzelfde onderbuikgevoel hoor, het kwam vrij onoprecht over vanuit haar kant. Ik weet niet of Leendert goed in de slappe was zit, maar ik kreeg er ook een klein golddigger-alarm bij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ja, Anne hugde maar 4 seconden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hier ook ja. Bij die nieuwe deed ie t wel, al probeerde Ingrid zich wel voortijdig los te wurmen leek het.
Anne hugde die nieuwe veel korter. Dus schijnbaar speelt Anne het hug-showtje alleen mee voor Waltor.
Leuke kandidaat voor Expeditie Robinson, Wie is de Mol en allemaal van dat soort programma's waar ik niet naar kijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Anne is nogal een dominant type, zolang ze de overhand op je heeft is het allemaal prima, maar die kan nog wel eens raar uit de hoek gaan komen zodra de aandacht van Wal-tor naar een ander gaat
Mensen moeten er maar mee dealen dat ze zo isquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Anne is nogal een dominant type, zolang ze de overhand op je heeft is het allemaal prima, maar die kan nog wel eens raar uit de hoek gaan komen zodra de aandacht van Wal-tor naar een ander gaat
Geen idee, ik praat ook maar na wat iemand op Twitter wist uit te leggen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Indianen zeggen dan toch "Howgh". Zo stond het vroeger tenminste in de boeken van Old Shattterhand en Winnetou.
Aha, snap wat je bedoelt, thanks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Er stond al content op haar site die nog niet in het programma geweest is, en op een andere site van een andere deelnemer ook. Dus klikken op eigen risico.
Misschien weet jíj wel niet hoe je een wichelroede moet vasthouden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
nog niet eens weet hoe ze een wichelroede vast moet houden.
Het is weerzinwekkend, en die vrouwen gaan er volledig in mee. Ik heb een beetje het idee dat wanneer je niet bijster interessant of intelligent bent, geen geld om zgn een imago te kunnen ontlenen aan bepaalde merken, dit the last resort is. Immers kan iedereen aanhaken. En dan staan ze te springen op een veldje, blij omdat er tenminste nog iets is wat hen zgn zal onderscheiden van anderen en zich groeperen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:49 schreef matthijst het volgende:
Walter kan alleen maar huggen. Nog geen zoen op d'r verjaardag.
Wat praat die gast sneu en lijzig de hele dag door. Fuckin irritante opmerkingen ook steeds, over die kutbloemen die in dat veld staan. "Sluit je ogen maar even, voel je het stromen?" Sjonge jonge, wat is ie verlicht.##
Eigenlijk vind ik dit vrij komisch.quote:"Thirty shades of Cees".
Thalia doet me denken aan Jasmine uit 90 days, de manier waarop ze over Leendert spreekt, het enthousiasme etc. Dat kunnen nog weleens aparte taferelen worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh en bij Leendert is het natuurlijk game, set en match voor Team Colombia. Die had haar op voorhand al op de korrel en ze voldoet volledig aan dat beeld. Kleine Leendert gaat een mooie tijd tegemoet.
Volgens mij gebruikte Lucia Rijker dat ook in Dream School. Alle leerlingen moesten voor aanvang van de gymles haar begroeten met een soort 'ooi' en er ook mee afsluiten. Een van de leerlingen vond dat belachelijk, want het leek verplicht. Ik vermoed dat Lucia ook een spiritant kantje heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aho.
Schijnt een an sich niet-spiruweel indianengebruik te zijn bij groepsgesprekken/dorpsvergaderingen. Je geeft ermee aan dat je bent uitgesproken en de rest geeft aan dat ze het hebben begrepen. Een soort ‘over’. En ‘copy that’.
Maar de spiruwelen maken er natuurlijk weer een heel unuversuweel ding van.
Het is ook vermoeiendquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Volgens mij word Walter t ook zat
Ooi is het vrouwtje.quote:
Ja, ik ruik het dwars door mijn beeldscherm heen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
dat ram knuffelen is wel heel erg schattig. schurftig, maar schattig.
Maar toch, liever een knuffel van een ram dan een ochtend tongzoen van een herdershondquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ruik het dwars door mijn beeldscherm heen.
Beeeeeef!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:55 schreef PirE het volgende:
Na de reclame confrontatie tussen hartsvriendinnen Anne en Claudia.
een of andere dikke smoothie waar ze allemaal nogal ranzig van zaten te rochelenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:56 schreef NoCigar het volgende:
Met wat voor gruwelijks ontbijten ze daar eigenlijk bij Walter? Een soort grijsgroene drab
Ze zijn er bij de editing wel goed in om beefs te suggereren die dan niks voorstellen. Misschien vertelt Claudia hier zelfs wel iets over wat iemand anders zeiquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zal wel loslopen. vegan beef denk ik. anne heeft claudia nu nodig als bondgenoot tegen #3.
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:55 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Maar toch, liever een knuffel van een ram dan een ochtend tongzoen van een herdershond
Heb wel het idee dat hij Ingrid relatief leuk vindt tov de andere tweequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Criiiiinge... Is Walter wel op zoek naar een vrouw?
Moet wel.. als je hier op gaat reagerenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:05 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ingrid is toch wat zweveriger dan ik dacht
Meer opzoek naar volgers.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Criiiiinge... Is Walter wel op zoek naar een vrouw?
Nee ik ben zelf bang van niet eigenlijk. (Omdat hij gister immers niet eens door had dat ze voor hem kwam)quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat hij Ingrid relatief leuk vindt tov de andere twee
Beter juist, want dan ontwijkt Ingrid deze kogelquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf bang van niet eigenlijk. (Omdat hij gister immers niet eens door had dat ze voor hem kwam)
Ik wil haar nu wel even houden, want Walter ergert zich aan haar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik hoop dat Anne snel oprot, alhoewel, als er gedoe komt mag ze nog even blijven
Ik geloof haar nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:49 schreef PirE het volgende:
Lekkere kus van de hont. Thalia vind echt alles mooi.
Walter is vooral vol van zichzelfquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wat voelde ze volgens jou dan ien de mond?
quote:
Leendert heeft vlinders hoor want hij zei alleen maar dat hij die uilen wel wil gaan zien.quote:
Je hoort wel dat hij veel met schapen omgaat.quote:
Het is griezelig natuurgetrouw.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hoort wel dat hij veel met schapen omgaat.
Het is echt verre van gezellig daar (van wat ze laten zien)quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Als ik Hans was, was ik nu weg gegaan hoor. Kritiek de hele tijd.
Gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:19 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ze verstopt de kritiek op haar gezicht niet
En postief?quote:
voer voor psychologenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat is dit toch steeds met die mond en die hond?
Je mag het hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:24 schreef PirE het volgende:
Ik claim hierbij het woord pauw. Dat is mijn woord.
Dat heb ik hier als eerste gebruikt!quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:24 schreef PirE het volgende:
Ik claim hierbij het woord pauw. Dat is mijn woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |