Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:36 schreef Fascination het volgende:
Dus Joy zou op deze vrouw wachten?
https://instagram.com/danizijlstra?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ik las er in het vorige topic iets overquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
‘Bekend van’ sectie.
Dan weet je al genoeg.
[ link | afbeelding ]
Aan de hand van die instagrampost van dat juicechannel in het vorige topicquote:
Shit kut de tiefus, ik ben gefllmd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't call me Shirley
Dat begrijp ik oprecht niet. Paar aftandse banken op een parkeerplaats zetten met zeven honden en dan dat een mooi plekje noemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ze was er nog niet aan toe dag en nacht op een bank op een vuilnisbelt te hangen?
Ja, zulke dingen voel je alleen als je er open voor staatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh......hij voelt dat er kinderen zijn misbruikt in het klooster?
Hij lijkt me wel heel grappig en ontwikkeld, dus kan me dat wel voorstellen. Verder lijkt hij me vreselijk daar niet vanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Blijkbaar vindt Marian dat geslijm van Jan wel heel gezellig
Blijkbaar wel. En Debbie dus niet, terwijl haar uiterlijk mij ook wel even anders deed vermoeden.quote:
Ik ook, lijkt mij een heel gezellig mens voor een avondje, bovendien heb ik dezelfde smaak, lekker truttig met Oilily Douwe egberts servies.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil meer van Debbie zien. Lijkt me zo leuk om eens een avond met haar wijntjes te drinken en haar levensverhalen te horen.
Ik las vandaag dat ze getrouwd geweest is met Alfred van den Heuvel (oa bekend als de vader inquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil meer van Debbie zien. Lijkt me zo leuk om eens een avond met haar wijntjes te drinken en haar levensverhalen te horen.
Als gastheer van een B&B wel vind ik, beetje gastvrijheid tonen ook al is het fake hoort bij de horeca.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:03 schreef JOHANK88 het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. De interesse hoeft niet vanuit Joy te komen.
Ze is inmiddels wel wat kilo's kwijt:quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:06 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat ze getrouwd geweest is met Alfred van den Heuvel (oa bekend als de vader in
de serie Kinderen Geen Bezwaar). Kan ik me ook heel goed voorstellen
Precies. Maar alles straalt uit dat het moet komen aanwaaien. Net zoals die troep overal. Dat ruim je toch op,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als gastheer van een B&B wel vind ik, beetje gastvrijheid tonen ook al is het fake hoort bij de horeca.
Ze zei op het eind dat ze niet geïnteresseerd is in Jan als liefdespartner.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Blijkbaar vindt Marian dat geslijm van Jan wel heel gezellig
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze zei op het eind dat ze niet geïnteresseerd is in Jan als liefdespartner.
het gaat net als bij desiree (van hans italie) vorig jaar denk ik. eerst snapt hij helemaal niet wat ze zegt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:30 schreef ElProf het volgende:
Moet haast wel prachtige televisie worden als ze dat tegen Jan zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |