bern had vanmorgen glazen ronde bokaal met teut zoals bij een fles , daar stak hij briefje in , zette het terug in zijn kast , krijgt ze mss vanavondquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan een spelletje doen samen hoor ik net
Oeps, wie is daar achter gekomen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Er lijken stiekem sigaretten gekocht te zijn
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.quote:
Kan alleen met medewerking van K5.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Er lijken stiekem sigaretten gekocht te zijn
Ik zie ze er voor aan. Ze hebben ook zonnepitten voor Moraima stiekem besteld. Als men het aan haar zou vragen moest ze zeggen dat het vaan haar eigen geld was gekochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.
ik geloof dat zondermeer, immi was er ooit ook snel bij en pakte ook shag en verstopte dat dus dat kun je wel aan ze overlatenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.
En zo is er een bedrag van ongeveer 200 euro waar ze niet van weten waar het gebleven is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan. Ze hebben ook zonnepitten voor Moraima stiekem besteld. Als men het aan haar zou vragen moest ze zeggen dat het vaan haar eigen geld was gekocht
O, nou dan maar vragen of hij wil verklaren waar dat geld is gebleven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is er een bedrag van ongeveer 200 euro waar ze niet van weten waar het gebleven is.
klopt , mss k5 gehaald en bij de boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Online kan je toch geen sigaretten meet kopen sinds 1 juli?
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestoptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde vanochtend dat Bern een schedelheeft gekocht voor Sasha die hij vanavond gaat geven en ze gaan weerwolven
Okee ik meen dat ik het hem een paar keer hoorde zeggen, vind het wel wat voor Sashaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestopt
Water gevechtquote:
Het was wél een schedel van glas met een tuit er aan, Bern had er een briefje ingestopt en hem in zijn kast gezet m et papiertjes er bij en een potlood, dan kon iedereen een briefje voor haar verjaardag schrijven en in die schedel doenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestopt
Een theepot misschien omdat er een tuitje aan zit?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was wél een schedel van glas met een tuit er aan, Bern had er een briefje ingestopt en hem in zijn kast gezet m et papiertjes er bij en een potlood, dan kon iedereen een briefje voor haar verjaardag schrijven en in die schedel doen
ok niet goed gezien ik danquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was wél een schedel van glas met een tuit er aan, Bern had er een briefje ingestopt en hem in zijn kast gezet m et papiertjes er bij en een potlood, dan kon iedereen een briefje voor haar verjaardag schrijven en in die schedel doen
Die heeft mijn zoon ook daar kan je drank indoen mijn zoon heeft er ook glaasjes bij van een schedel, erg leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
O, ik dacht misschien een thee potquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft mijn zoon ook daar kan je drank indoen mijn zoon heeft er ook glaasjes bij van een schedel, erg leuk
Niet te vergeten wat uitgebakken spek, dan is het af.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:37 schreef Frummelie het volgende:
Staan er een paar moelijk stamppot te maken... je stampt alleen de aardappels en de andijvie roer je er doorheen...
Hmmm...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te vergeten wat uitgebakken spek, dan is het af.
hebben bep en hare pipo vanmiddag al gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Stamppot rauwe andijvie, zullen er weer een aantal rijst gaan koken?
ik gok een flesje vodka.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een theepot misschien omdat er een tuitje aan zit?
Niet overdrijven hé 1 magnetron maaltijd per dag de ene helft smiddags de andere helftquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
Had al een halve bord vol van Mori, waar laat hij het?
En dan beweren dat hij thuis een met een iglomaaltijd 2 dagen doet.
[ afbeelding ]
Niet op de streams, misschien hebben ze van wippenstein privacyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Blabla en Tiano gaan hun eigen tijden nemen om te eten?
Babs en Marci komen net in de keuken, die waren dus gezellig bij de buren, in dat andere kamertje met een kachel waar Martin het wel eens cryptisch over hadquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:06 schreef xsaskiax het volgende:
Het viel me wel op dat ze na het eten best nog wel lang aan tafel bleven kletsen, normaliter is het eten, laatste hap naar binnen en opstaan.
Mirthe, Babette en Marciano waren er niet bij
ik dacht Babette te horen zeggen dat ze boven hadden gezeten.... maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babs en Marci komen net in de keuken, die waren dus gezellig bij de buren, in dat andere kamertje met een kachel waar Martin het wel eens cryptisch over had
Mirthe kwam met kletsnatte haren, dus denk dat ze heeft gedoucht.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht Babette te horen zeggen dat ze boven hadden gezeten.... maar ik kan me vergissen.
Volgens mij kwam Mirthe van kamer 5 vandaan
huh alweer? een paar uur geleden liep ze met een badlaken omquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe kwam met kletsnatte haren, dus denk dat ze heeft gedoucht.
Ja buiten, zij en Wendy deden een massage.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
huh alweer? een paar uur geleden liep ze met een badlaken om
jij ziet ook echt alles hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja buiten, zij en Wendy deden een massage.
Ze liep even met Bern mee, nu aan tafel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Waarom stond Mirthe staand in de slaapkamer warm te eten
Vooral Babs heeft daar een handje van.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Ik blijf het onbeschoft vinden om zo laat te komen eten.
O oke ik hoorde haar zeggen komt ze hier binnen denk je en zag haar staand eten. Vond het al zo raarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze liep even met Bern mee, nu aan tafel.
Die zit de hele dag op kamer 4 met Marciano hoorde ik de dames buiten zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral Babs heeft daar een handje van.
Terwijl werkelijk veel doen alleen maar zorgt voor geelimineerd worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
Tiano en Blabla roepen allemaal dingen maar voeren zelf geen reet uit.
Ik heb zo maar het idee dat ze de finalisten hoor. (Helaas)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:23 schreef realkijkers het volgende:
Hey FEBO/ Achter, Ideetje om Sasha een kado te geven? Vverjaardags eliminatie wedstrijd.
Tijd voor de zoemer toch?
kan Babbel lekker naar Zoe
keu heeft ze zelf gekochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper, Isaac en anderen hebben het over Eunice, dat ze altijd riep dat ze niets kocht, daarentegen met ik weet niet hoeveel kleding van anderen liep en tot overmaat van ramp heeft ze een keu, drumsticks, vioolboeken van Bern, meditatieboek en nog een ander boek van Jasper e.d. meegenomen.
Er was al gemaild en de vioolboeken komen (of komt) terug zei Imadiddin
O lekker dan,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper, Isaac en anderen hebben het over Eunice, dat ze altijd riep dat ze niets kocht, daarentegen met ik weet niet hoeveel kleding van anderen liep en tot overmaat van ramp heeft ze een keu, drumsticks, vioolboeken van Bern, meditatieboek en nog een ander boek van Jasper e.d. meegenomen.
Ze waren er ook niet blij mee en wat me eigenlijk opviel was dat ze alles gewoon lieten horen, geen SL of zoquote:
Lekkere instelling en dat voor zo´n zweefteef...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
Snap dat ze daar niet blij mee warenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze waren er ook niet blij mee en wat me eigenlijk opviel was dat ze alles gewoon lieten horen, geen SL of zo
Een drumstok had ze zelf meegenomen van thuis( van een of andere band). Een gehaaide tante is het wel. En morri heeft er een gemoldquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:29 schreef xsaskiax het volgende:
Er was al gemaild en de vioolboetken komen (of komt) terug zei Imadiddin
Haha mooi!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:00 schreef schizolientje het volgende:
Zoe verheugde zich er op om zichzelf vanaaf te kunnen zien op tv. Die schrikt zich t lazarus. Ik kijk bijna nooit maar kon t nu ff niet laten
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van 50 jaar geleden, ben heel blij dat m'n kleinzoon van 10 zich niet zo kleedt
Ben alleen bang dat na vanavond er niemand meer gaat zitten, de meesten gaan vroeg naar bed met een boek, zou wel leuk zijn als het wel zo wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:12 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind de 'huiskamer' in kamer 4 eigenlijk hartstikke gezellig. De bank kleurt ook leuk bij de muur en het is veel knusser (ja een oubollig woord)
als hij gewoon zijn T-shirt eroverheen doet en die gekke sokken uitdoet, valt het wel mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die broek is veel te groot. Zit als een zak.
Goed idee van de feboquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hun Finale-Kamer is bijna af.. knus voor de laatste 4 weken, niet in die grote kale kille Loods hoeven zitten, heel slim
[ afbeelding ]
dat zie je op campings veel, mannen met opgetrokken sokken. Een vriendin maakte stiekem foto s van zulke voeten, boeken volquote:
Hij heeft ook geen passende schoenen erbijmaar goed hij vindt het mooi.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat zie je op campings veel, mannen met opgetrokken sokken. Een vriendin maakte stiekem foto s van zulke voeten, boeken vol
tja, de sandalen ontbreken of de crocciesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen passende schoenen erbijmaar goed hij vindt het mooi.
Oh is dat ook echt n finalekamer?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hun Finale-Kamer is bijna af.. knus voor de laatste 4 weken, niet in die grote kale kille Loods hoeven zitten, heel slim
[ afbeelding ]
'Tuurlijk. ik zie ze al zitten, met z'n 5'en in de live Finale TV uitzending.. gezelliii op de bank in hun knusse kamertje wachtend op wie gewonnen heeft..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh is dat ook echt n finalekamer?
Wel leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk. ik zie ze al zitten, met z'n 5'en in de live Finale TV uitzending.. gezelliii op de bank in hun knusse kamertje wachtend op wie gewonnen heeft..
Moet er dan geen tv-scherm aan de wand?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk. ik zie ze al zitten, met z'n 5'en in de live Finale TV uitzending.. gezelliii op de bank in hun knusse kamertje wachtend op wie gewonnen heeft..
Da's een goeie vraag, die komt er vast welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er dan geen tv-scherm aan de wand?
Erik heeft dat karretje echt leuk gemaakt, bedienen met je voeten en het werkt nog ook!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Bern wéér een Halloween spelletje organiseren?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja, past wel bij SeikSasje's kutkarakter
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Een glazen schedel vol kutopmerkingen.. mag ze thuis stukslaan![]()
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat Sasha voor haar doen best wel enthousiast was (ze was in ieder geval niet negatief en dat is al heel watquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Bern is nog enthousiaster over de aankleding van het feestje dan de jarige Jet zelf.
Ja hoor Sasha was enthousiast.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat Sasha voor haar doen best wel enthousiast was (ze was in ieder geval niet negatief en dat is al heel wat)
Klopt, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hoor Sasha was enthousiast.
En was plezierig verrast.![]()
We kunnen nu eenmaal niet allemaal springerig en gillend reageren als een Babette of Mithe.
Kascontrolecommissie 😁quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano zegt dat ze in 1 week 230 euro aan huishoudelijke spullen hebben uitgegeven....... hij denkt dat het niet klopt wat Imadiddin zegt
Geen idee of ze er vanaf wist, maar ze was echt wel verrast.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We kunnen nu eenmaal niet allemaal springerig en gillend reageren als een Babette of Mithe.
ze had dit niet verwacht , daarom leek ze niet enthousiastquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ze wist van niksquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze er vanaf wist, maar ze was echt wel verrast.
Bern had gezegd dat ze achter de banken in de loods verstopt zaten en 'surprise' zouden roepen om haar te verrassenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze er vanaf wist, maar ze was echt wel verrast.
Die taart voor KimW met haar foto erop, voor haar verjaardag?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:35 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac en Marciano zijn wel allebei altijd eerlijk geweest toen zij manager waren?
Zij hebben nooit dingen gekocht voor zichzelf of hun eigen groepje?
Hebben zij ooit elkaar of Moirama gecontroleerd?
Ik weet niet wat ze nu aan het doen zijn maar Immi is niet onder de indruk.
en de boursinquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die taart voor KimW met haar foto erop, voor haar verjaardag?
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
Alle bestellingen kloppen dus.. Jaja "Het gaat wel hard..." enzo... beide Brô's monddood
Dus geen sigaretten gekocht zoals eerder gezegd werd?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Nog ¤37 over, en nog 16 minuten.,...
Hij moet niet zeiken, hij wil altijd merk artikelen en het duurste van het duurste. Het is dat vorige managers hem terugfloten (bij Moraima weet ik het niet)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
Haha die kug Msrviano ,nu kan hij vast geen roti maken want alles is zo duur. Jank hoofd.
Geen idee, ze mompelen teveelquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus geen sigaretten gekocht zoals eerder gezegd werd?
O het zal weer eens nietquote:
Mrt die Amerikaanse s dag en 3 films hamburgers echte coca cola heinz tom ketchup alles moest A merk. Wendy nee kan niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het doet me denken aan de keer dat ze het bij Wendy ook probeerden en dat zij ook haar poot stijf hield en ze min of meer afdropen
Ja welk feest was dar 't dat de bar in dec loods stond waar de blauwe stoelen staan toen dronken ze zich klem aan bier ( en waren boos op Wendy die wegliep naar haar kamer)quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:45 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano die net zat te janken dat hij NIETS drinkt, geen koffie, geen fris, geen bier........ zit goddorie met een biertje voor zijn neus!!!!
Imadiddin zei dat daarnet ook heel fijntjes, waarop Marciano jankte: ja maarrrrrrrrr er waren TWEE kratjes bier en daar heb ik er eentje van op.......
Nou vorige keer dronk hij ook meer dan 1 biertje, en al helemaal samen met Babette, die voor hem pakte.......schijnheilig!!
dan had je ze ook moeten zien roken, dat vond ik al zo gekquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus geen sigaretten gekocht zoals eerder gezegd werd?
Dat ja en hij laat zich vooral niet gek makenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Die Immi he. Die daar zo zit met dat haar en die neus en die donkere makeup en baard.
Tis wel een echte kerel he..![]()
Vooral naast die twee sukkels.. 1 met petje en 1 met geel lokje
Sigaretten zou de febo 1x per week zelf halen in een winkel maar denk dat niemand meer eigen geld heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan had je ze ook moeten zien roken, dat vond ik al zo gek
Hoeft natuurlijk niet in beeld te zijn dat rokenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan had je ze ook moeten zien roken, dat vond ik al zo gek
Op de streams lijken die twee heel lief samen. `maar op tv laten ze wel dat ze best regelmatig kibbelen. Vooral Rupert.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja en hij laat zich vooral niet gek maken
Yep! En een fiets aan de muur.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet in beeld te zijn dat roken
Hebben ze nu de banken boven staan?
O dat kan dus helemaal niet wat er gezegd werd. Sigaretten mogen helemaal niet bezorg worden door de supermarktquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sigaretten zou de febo 1x per week zelf halen in een winkel maar denk dat niemand meer eigen geld heeft.
Kibbelen hoort er ook bijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams lijken die twee heel lief samen. `maar op tv laten ze wel dat ze best regelmatig kibbelen. Vooral Rupert.
Wat een gesjouw voor een avondquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! En een fiets aan de muur.
Maar ik heb geen idee of dat alleen voor vanavond is of dat het zo blijft.
De laatste tijd laat Immi meer van zich horen. Dat hij wil dat Rupert hem serieus neemt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams lijken die twee heel lief samen. `maar op tv laten ze wel dat ze best regelmatig kibbelen. Vooral Rupert.
Mooi geeft weer leuke streams voor ons.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De laatste tijd laat Immi meer van zich horen. Dat hij wil dat Rupert hem serieus neemt.
Ben ik benieuwd of Immi aan Rupert gaat vertellen over de kascontrole van Isaac en Marciano.
Als hij dat doet gaat Rupert heel boos worden op Isaac en Marciano.
Nee Wen vertelde dat de febo ze gaat halen. Maar ik denk niet van de huishoud pot.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan dus helemaal niet wat er gezegd werd. Sigaretten mogen helemaal niet bezorg worden door de supermarkt
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:04 schreef maryo55 het volgende:
De jongens hebben gehoord dat er stiekem sigaretten gekocht zijn. Iedereen klaagt hierover vandaar dat ze het proberen te controleren. Imm heeft het allemaal onder zogenaamd zakgeld of huishoudspullen gegooid . zo kunnen ze nooit controleren wat er stiekem gekocht is. De jongens kaarten het tenminste aan. de andere (neen ze roddelen niet) praten er slecht over en doen er niets aan.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi geeft weer leuke streams voor ons.
Dat er sigaretten zijn gekocht komt van Bern.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.
Uhhh ik zag net een pakje sigaretten uit de broekzak van Immi komenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat er sigaretten zijn gekocht komt van Bern.
Het laatste wat immi en Rupi rookten waren de sigaren van Morri.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Uhhh ik zag net een pakje sigaretten uit de broekzak van Immi komen
Oh dat is raar. Dan werkt de Febo mee. Net zoals bij Isaac met zijn oneindige eigen geldquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Uhhh ik zag net een pakje sigaretten uit de broekzak van Immi komen
ja, wat een party pooper zou Zowie geweest zijn. Dan zat babette nu bij de jankerdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie... deze is op jou... dat je lekker opgesodemieterd ben kreng![]()
[ afbeelding ]
Haar Konkelkring wordt steeds kleiner, nog maar 12 mensen met nauw contact, steeds lastiger om gluipkut streken uit te halen zonder dat de rest het door heeftquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:27 schreef xsaskiax het volgende:
Aan haar manier van praten te horen hakt het bier er bij Babette al in...... nog niet dronken of zo, maar ze gaat richting aangeschoten (of ik moet me erg vergissen)
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:33 schreef woxxel het volgende:
Isaak verteld over een date waar hij van weggeroepen wou worden.
Maar hoezo date? Hij is toch al met z'n vrouw sinds z'n middelbare school?
Dat hebben ze toch wel vaker gedaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:41 schreef engine het volgende:
Jaaaaa eindelijk ook in deze RLS....weerwolven!!![]()
ohh dat ben ik vergeten dan.quote:
Dat gingen ze spelen maar schijnbaar is het plan veranderdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:47 schreef Rhosyn het volgende:
Weerwolven?
Ze zijn griezelverhalen aan het vertellen.
Leuk hequote:
Enrique?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef realkijkers het volgende:
verbaasd me dat Enrique niet tegenover Mirthe zit.
of was dit te veel voor 'm?
Wat moeten we toch zonder Babs. Niets meer te schrijven hier. Ieder stukje wat geschreven is staat de naam Babs.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Babbel al een droom verteld van haar 3e Ex haar vriend en diens vriendin?
Frituurchef Isaac liep er ook rond dus denk het wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper maakt nog een lekker hapje. Hij hakt stukjes van bevroren frikandellen.
![]()
En dan?
Frituren?
Wat moet de FEBO zonder haar. Dan moeten ze aan het werk, Leuke dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat moeten we toch zonder Babs. Niets meer te schrijven hier. Ieder stukje wat geschreven is staat de naam Babs.
Vindt het ook wel goed gevonden van ze, zodat er iig wat gezellige hapjes zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Frituurchef Isaac liep er ook rond dus denk het wel.
Jeff maakte daar volgens mij ooit shoarma van ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper maakt nog een lekker hapje. Hij hakt stukjes van bevroren frikandellen.
En dan?
Frituren?
Dat Erik iets zegt vind ik dan weer raarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:22 schreef kater1 het volgende:
Rupi zegt hele zinnige dingen over koloniaal bestuur. Bep wil interessant inbreken in het gesprek. Gelukkig houdt ze meteen haar kop weer dicht. Morrie haar verhalen als toevoeging. Echt interessant. Daar komt Jappie met de frikandellen (in welke vorm ze nu ook zijn).
Ja dit is wel zoveel sfeervoller als in die grote loods. Dat merk je ook want iedereen blijft best lang hangen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gedaan, die gitaar en fiets aan de wand .... leuke details ....
NIETS moest het zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:25 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat Erik iets zegt vind ik dan weer raar
Oh heb ik niet gehoord?
HUH ??quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:51 schreef engine het volgende:
De zoemer gaat en eliminatie wordt gespeeld.
Bern zijn uitleg bij het spelquote:
Tering motherfuckerquote:Op woensdag 19 juli 2023 00:16 schreef engine het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die kut discobal
Nee, volgens mij mogen ze tot een week na vertrek niets op social media doen ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:27 schreef realkijkers het volgende:
was haar net vergeten.
iets gepost dan of zo?
Ik had snel ff gezocht, niets gevonden. Al heb ik geen tiktok. En geen onlyFansquote:Op woensdag 19 juli 2023 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mogen ze tot een week na vertrek niets op social media doen ...
Jeff heeft een heel populaire FB site en Kim en Jeff hebben een Instagram account met veel info ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:31 schreef realkijkers het volgende:
Ik had snel ff gezocht, niets gevonden. Al heb ik geen tiktok. En geen onlyFans
Kim zou veel geld kunnen verdienen op OnlyFans ....quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:31 schreef realkijkers het volgende:
Ik had snel ff gezocht, niets gevonden. Al heb ik geen tiktok. En geen onlyFans
Dat mag nog niet, pas als het in de uitzending heeft gezeten over een week.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
was haar net vergeten.
iets gepost dan of zo?
GMquote:Op woensdag 19 juli 2023 06:15 schreef Frummelie het volgende:
In de cos wel gelezen dat Imi een pakje sigaretten uit z'n zak haalde gisteravond en dat terwijl ze geen cent te makken hebben, beetje vaag..
dat gaat via achter, die gaan het halenquote:Op woensdag 19 juli 2023 07:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Laat maar eens duidelijk worden hoe ze aan tabak komen, want bestellen kan niet.
Het is natuurlijk wel een middeltje om te gebruiken voor onrust binnen de groep.
Laat ze maar ook op de streams brengen wat er achter wordt besproken, dan weten we alles.quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat gaat via achter, die gaan het halen
ik open niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |