bern had vanmorgen glazen ronde bokaal met teut zoals bij een fles , daar stak hij briefje in , zette het terug in zijn kast , krijgt ze mss vanavondquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan een spelletje doen samen hoor ik net
Oeps, wie is daar achter gekomen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Er lijken stiekem sigaretten gekocht te zijn
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.quote:
Kan alleen met medewerking van K5.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Er lijken stiekem sigaretten gekocht te zijn
Ik zie ze er voor aan. Ze hebben ook zonnepitten voor Moraima stiekem besteld. Als men het aan haar zou vragen moest ze zeggen dat het vaan haar eigen geld was gekochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.
ik geloof dat zondermeer, immi was er ooit ook snel bij en pakte ook shag en verstopte dat dus dat kun je wel aan ze overlatenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.
En zo is er een bedrag van ongeveer 200 euro waar ze niet van weten waar het gebleven is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan. Ze hebben ook zonnepitten voor Moraima stiekem besteld. Als men het aan haar zou vragen moest ze zeggen dat het vaan haar eigen geld was gekocht
O, nou dan maar vragen of hij wil verklaren waar dat geld is gebleven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is er een bedrag van ongeveer 200 euro waar ze niet van weten waar het gebleven is.
klopt , mss k5 gehaald en bij de boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Online kan je toch geen sigaretten meet kopen sinds 1 juli?
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestoptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde vanochtend dat Bern een schedelheeft gekocht voor Sasha die hij vanavond gaat geven en ze gaan weerwolven
Okee ik meen dat ik het hem een paar keer hoorde zeggen, vind het wel wat voor Sashaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestopt
Water gevechtquote:
Het was wél een schedel van glas met een tuit er aan, Bern had er een briefje ingestopt en hem in zijn kast gezet m et papiertjes er bij en een potlood, dan kon iedereen een briefje voor haar verjaardag schrijven en in die schedel doenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestopt
Een theepot misschien omdat er een tuitje aan zit?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was wél een schedel van glas met een tuit er aan, Bern had er een briefje ingestopt en hem in zijn kast gezet m et papiertjes er bij en een potlood, dan kon iedereen een briefje voor haar verjaardag schrijven en in die schedel doen
ok niet goed gezien ik danquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was wél een schedel van glas met een tuit er aan, Bern had er een briefje ingestopt en hem in zijn kast gezet m et papiertjes er bij en een potlood, dan kon iedereen een briefje voor haar verjaardag schrijven en in die schedel doen
Die heeft mijn zoon ook daar kan je drank indoen mijn zoon heeft er ook glaasjes bij van een schedel, erg leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
O, ik dacht misschien een thee potquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die heeft mijn zoon ook daar kan je drank indoen mijn zoon heeft er ook glaasjes bij van een schedel, erg leuk
Niet te vergeten wat uitgebakken spek, dan is het af.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:37 schreef Frummelie het volgende:
Staan er een paar moelijk stamppot te maken... je stampt alleen de aardappels en de andijvie roer je er doorheen...
Hmmm...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te vergeten wat uitgebakken spek, dan is het af.
hebben bep en hare pipo vanmiddag al gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:37 schreef spapaars het volgende:
Stamppot rauwe andijvie, zullen er weer een aantal rijst gaan koken?
ik gok een flesje vodka.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een theepot misschien omdat er een tuitje aan zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |