Ik zie babbel toch wel vertrekken over 2 weken.quote:
Niet lang genoeg want hij is niet kaal gewordenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Maar wat is er nu met dat haar gebeurd dan? Te lang in de bleek gezeten ?
Dat mag haha ze hebben er met z'n 3tjes 18..6 stuks ppquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:00 schreef engine het volgende:
Ze pakken even alle vissticks
[ afbeelding ]
En eitjes
[ afbeelding ]
25 minutenquote:
Dat zou echt heel prachtig zijn...!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Als het een slo eli is rn ze zetten Sas erop hoop.ik dat ze wint en bep Tiano of Isaac eruit pleurt
Ik vind het alleen maar gezeik... er gebeurt niks.. ik vind reuring leuk maar dit is alleen maar roddel en achterklap... de hele dag door blehquote:
Slo?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Als het een slo eli is rn ze zetten Sas erop hoop.ik dat ze wint en bep Tiano of Isaac eruit pleurt
Kan me niet indenken dat Wendy nog met babbel mee stemt. Die wil juist van Marciano af.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:26 schreef cinsan het volgende:
hebben ze wel genoeg stemmen om sas op de stip te zetten , gaat rvan afhangen wat wendy gaat doen
en jasperquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:30 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan me niet indenken dat Wendy nog met babbel mee stemt. Die wil juist van Marciano af.
Ik gok dat teams sas, Wendy, wel van Marciano af willen. En dat ze Mirthe en Erik wel weten over te halen om later op Moraima te gaan
Onlyfans/ ex on the beach achtig tv etcquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:11 schreef Yver73 het volgende:
Zoe denkt echt dat ze straks mega populair is buiten de loods. En dat ze voor van alles en nog wat gevraagd gaat worden.
Babette pakte Zoe haar toilettas en zei die pak ik wel want zo schiet het niet opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze had wel iets uit het tasje gehaald van Zoë.
De satisfyer??!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Babette pakte Zoe haar toilettas en zei die pak ik wel want zo schiet het niet op
en vervolgens pakte ze er heel snel iets uit en stopte het in de zak van haar broek
Heel vreemd
dat is dan wel een heel rare actie, zelfs voor Babettequote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Babette pakte Zoe haar toilettas en zei die pak ik wel want zo schiet het niet op
en vervolgens pakte ze er heel snel iets uit en stopte het in de zak van haar broek
Heel vreemd
Ja heel bijzonder misschien dat er een filmpje van komtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat is dan wel een heel rare actie, zelfs voor Babette
Was dat niet die poederkwast? Die was van Babette of van de loodsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Heel vreemd
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Die rondjes lopen en praten met elkaar zijn een moetje.
Altijd al gedacht maar nu ik Wendy en Mirthe hoor praten weet ik het zeker.
Ik zag het ook, het ging eigenlijk op een manier alsof niemand het mocht zien, beetje sneakyquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Heel vreemd
Nee was iets plats want het paste in haar broekzakquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Was dat niet die poederkwast? Die was van Babette of van de loods
Ach ik snap het wel. Ze wist dat ze niet kon winnen en ze wist ook dat ze ergens bovenaan de lijst stond voor de stip. Weten dat je snel erop komt maar niet wanneer is best zenuwslopend en ik denk dat de spanning een beetje boven haar hoofd groeide. Ze was al weken als het al geen maanden waren bezig met naar huis gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ehh.. Waarom gaat Zoe nu?
Want ongelukkig.. dat voel best mee en na 11 maanden kun je echt nog wel ff wachten..
Ja klopt daardoor viel het juist opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:14 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik zag het ook, het ging eigenlijk op een manier alsof niemand het mocht zien, beetje sneaky
Nou vond ik de waterbak ook wel echt 1 van de zwaarste opdrachten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Een eliminatie winnen doet heel veel met een mens
Tot in den treure hebben we mogen horen hoe zwaar de waterbak was geweest.
laat sas nog maar lekker genieten van haar winst bij die proef en ik hoop dat het haar zelfvertrouwen geeft om in ieder geval te denken dat ze het groepje isaac kan verslaan.
Het ging mij niet over de zwaarte van de opdracht, er zijn wel meer opdrachten geweest die lang en zwaar waren. Het ging mij erom dat ook Jeff heel lang geteerd heeft op die overwinning, dat hij het te pas en te onpas naar voren bracht.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou vond ik de waterbak ook wel echt 1 van de zwaarste opdrachten.
Ahja op die manierquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging mij niet over de zwaarte van de opdracht, er zijn wel meer opdrachten geweest die lang en zwaar waren. Het ging mij erom dat ook Jeff heel lang geteerd heeft op die overwinning, dat hij het te pas en te onpas naar voren bracht.
Dit in vergelijking naar Sasha, die van Jeff heeft gewonnen en dus een eliminatie heeft overleefd, Dat geeft echt wel een boost en daar kun je lang op teren.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:45 schreef Wibehh het volgende:
Ik vind het wel raar dat het nog een raadsel is hoe de finale eruit gaat zien. Is K5 er wellicht nog niet over uit?
En zo zal Sasha ook een boost hebben gekregen van haar opdracht die ze had gewonnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja op die manier
Ik begreep Jeff daarin wel. Het was ook een grote prestatie, gaf hem echt n boost. Vond zijn opdracht 1 vd pittigste. Snap dat bij dat steeds noemde.
grote kans dat ze allang weten hoe de finale eruit gaat zien. Alleen maken ze dat nog niet bekend aan de bewoners en de streamers/kijkers.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Heel vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |