Met een potje dammen zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Jasper denkt dat de finale in de Ziggo Dome gehouden wordt 😀
Nee joh dat is Babettequote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:12 schreef renevanlaaren het volgende:
sasha vind ik de ergste van allemaal
Prio 1 om te laten wieberen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:55 schreef Judiwi het volgende:
De droeftoeters zojn het ergste. Bern en Sasha. Gevolgd door Jasper.
en die knappperij is een kapsalon in Boxtel met 1 werknemer en studie psychologie staat er ook bijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er geen flikker van ...
Ik hoor vissticksquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat staat het geluid weer zacht of zijn ze alweer zacht aan het praten die Babette en Moriama
Nee dat is een gewoon huis waar haarproducten worden verkochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en die knappperij is een kapsalon in Boxtel met 1 werknemer en studie psychologie staat er ook bij
Ja ik ook op stream 1 op 2 Babette en Moraima maar de helft is niet te verstaanquote:
Zoals die Sasha er af en toe bij zit, zo stoer/als een kerel alsof je haar niets meer te vertellen, jaja kijk ook uit voor die ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:13 schreef Judiwi het volgende:
Dat ze denken dat het programma zo goed bekeken wordt.
Volgens Jasper was het gisteren een eliminatie, waar Moraima was afgevallen. Maar door vertrek Zoë is dit niet doorgegaan.
Jasper ziet een Mirthe ook totaal niet zitten.
Hoop dat Sasha er gauw uitligt. Doet echt stoer praten, over hoe ze Moraima en ook een Wendy eruit werkt met gemak.
Lekker met tom. Ketchupquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:04 schreef engine het volgende:
En ik zie broodjes......broodje visstick? Dat ken ik nog niet.
Wolf in schaapskleren dat kind.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoals die Sasha er af en toe bij zit, zo stoer/als een kerel alsof je haar niets meer te vertellen, jaja kijk ook uit voor die ja.
Beterschap!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat is een gewoon huis waar haarproducten worden verkocht
Op haar Facebook werkte ze in coronatijd op een ggd corona straat.
Er klopt niets van.
En je gaat me niet vertellen dat ze iedere dag op en neer van Maastricht naar Boxtel rijdt. Tis dat ik ziek ben anders reed ik naar BOXTEL
Maar die roddelen niet toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Jasper denkt dat de finale in de Ziggo Dome gehouden wordt 😀
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |