Met een potje dammen zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Jasper denkt dat de finale in de Ziggo Dome gehouden wordt 😀
Nee joh dat is Babettequote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:12 schreef renevanlaaren het volgende:
sasha vind ik de ergste van allemaal
Prio 1 om te laten wieberen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:55 schreef Judiwi het volgende:
De droeftoeters zojn het ergste. Bern en Sasha. Gevolgd door Jasper.
en die knappperij is een kapsalon in Boxtel met 1 werknemer en studie psychologie staat er ook bijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er geen flikker van ...
Ik hoor vissticksquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat staat het geluid weer zacht of zijn ze alweer zacht aan het praten die Babette en Moriama
Nee dat is een gewoon huis waar haarproducten worden verkochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en die knappperij is een kapsalon in Boxtel met 1 werknemer en studie psychologie staat er ook bij
Ja ik ook op stream 1 op 2 Babette en Moraima maar de helft is niet te verstaanquote:
Zoals die Sasha er af en toe bij zit, zo stoer/als een kerel alsof je haar niets meer te vertellen, jaja kijk ook uit voor die ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:13 schreef Judiwi het volgende:
Dat ze denken dat het programma zo goed bekeken wordt.
Volgens Jasper was het gisteren een eliminatie, waar Moraima was afgevallen. Maar door vertrek Zoë is dit niet doorgegaan.
Jasper ziet een Mirthe ook totaal niet zitten.
Hoop dat Sasha er gauw uitligt. Doet echt stoer praten, over hoe ze Moraima en ook een Wendy eruit werkt met gemak.
Lekker met tom. Ketchupquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:04 schreef engine het volgende:
En ik zie broodjes......broodje visstick? Dat ken ik nog niet.
Wolf in schaapskleren dat kind.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoals die Sasha er af en toe bij zit, zo stoer/als een kerel alsof je haar niets meer te vertellen, jaja kijk ook uit voor die ja.
Beterschap!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat is een gewoon huis waar haarproducten worden verkocht
Op haar Facebook werkte ze in coronatijd op een ggd corona straat.
Er klopt niets van.
En je gaat me niet vertellen dat ze iedere dag op en neer van Maastricht naar Boxtel rijdt. Tis dat ik ziek ben anders reed ik naar BOXTEL
Maar die roddelen niet toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Hoe willen ze die vol krijgen dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:36 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat daar de boel nog niet in de fik is gevlogen mag een wonder heten, met al dat stro op de grond.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Babette is iets aan het verbranden?
[ afbeelding ]
Ja die maakt zich niet drukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Moraima doet haar eigen ding, ze slaapt, ze zit, ze eet, ze drinkt, ze doet een spelletje
Dat weet ik,Boxtel is hier vlakbij. En thanxquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Knapperij is een eenmansbedrijfje.
Veel succes. Laat hem maar opbokken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:42 schreef Frummelie het volgende:
Jappie stond net boven een beetje dwaas rond te kijken net of hij afscheid aant nemen was...
Ja dat zag ik ook...kon dat ook niet goed plaatsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:42 schreef Frummelie het volgende:
Jappie stond net boven een beetje dwaas rond te kijken net of hij afscheid aant nemen was...
Zal wel weer een glas wodka nodig hebben. Zal wel in zijn kast staan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Jappie een nieuw script, wat staat/ zit die nu ineens dwaas te doen...loert af en toe in de camera...
Ik denk eerder dat hij wat wil bespreken met Wendy maar ja de camera'squote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:44 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zal wel weer een glas wodka nodig hebben. Zal wel in zijn kast staan.
Misschien de bijbelquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:20 schreef engine het volgende:
Mirthe haar familie is te braaf om een briefje over het hek te gooien zegt ze
Ja vreemd hé... hij vroeg ook nog aan Wendy, zal er nog een eliminatie komen vandaag... ik heb het idee dat Jappie zichzelf op de stip zet en naar huis gaat/ wil... hij wil ook graag weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook...kon dat ook niet goed plaatsen.
Dat heb ik dan weer niet gehoord. We gaan het zienquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreemd hé... hij vroeg ook nog aan Wendy, zal er nog een eliminatie komen vandaag... ik heb het idee dat Jappie zichzelf op de stip zet en naar huis gaat/ wil... hij wil ook graag weg.
Nou denk niet dat Jap nu nog vertrektquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gehoord. We gaan het zien
Zo dom gelul van Babette, ze kan toch zelf lezen wat er op staatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
Bep blijft maar zagen over de fles waterperoxide van Wendy dat ze dat expres heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |