Ze accepteren niet dat Wendy zich niet laat piepelenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar bovenal, toen aan Wendy gevraagd werd het haar van Marciano te doen, gaf Wendy aan dat ze op dat moment geen tijd daarvoor had.
Wat van Zoe is blijven kleven zijn:quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:11 schreef pingu66 het volgende:
Ik zou zeggen Zoë kom er maar in op Fok of is ze te jong om Fok te kennen.
en maakt gekke een soort mitrailleur geluiden als ze het niet meer weet powpow taktak enzquote:
Jaaaa en daardoor haren afgebrokenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Maar wat is er nu met dat haar gebeurd dan? Te lang in de bleek gezeten ?
tja, ze worden niet meer gestoord door de reuze babyquote:
In dit geval, de kleuter die iedere ochtend, middag en avond mee loopt, naar de dousche, tandenpoetsen, naar binnen ln naar buiten naar d slaapkamer. Zoe stalkte. Eerst Isaac, die was er zat van.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:57 schreef Setje72 het volgende:
Krokodillen tranen van Babette...Izaak zei het net tegen Wendy,als volwassen vrouw had je beter moeten weten...voor Zoe was het de druppel die ruzie ,waarom ga je anders 5 weken voor einde stoppen...ondanks dat ik niets met Zoe had vind ik het toch sneu.Babette gaat echt over lijken![]()
Wat een rust zullen Isaacben babbel ervaren nu. Dat gevoel zeker te weten dat niet iedere seconde iemand in je oor tettert "ik haat iedereen hier".quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tja, ze worden niet meer gestoord door de reuze baby
Dat heb ik niet meegekregen. Misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gekeken, een paar dagen terug was ze in beeld zijnde alsof aan de wip waren onder de lakens
Het gaat erom dat de fles die voor Marci bestemd was voor zijn haren bij wendy in de kast staat en de andere spullen gewoon in de algemene kast. Dus Babs wist niet dat de andere fles er nog was.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:05 schreef Yver73 het volgende:
[..]
plus:
-ze is zelf kapster
-ze lette zelf niet op de tijd doordat ze weer zat te beppen (Marciano had ook op kunnen letten...)
-ze durft niks tegen Wendy in haar gezicht te zeggen, terwijl ze altijd zo eerlijk is
Dus
Wat een rust zullen Isaacben babbel ervaren nu. Dat gevoel zeker te weten dat niet iedere seconde iemand in je oor tettert "ik haat iedereen hier".quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tja, ze worden niet meer gestoord door de reuze baby
Babbel is ook zo'n energie vampier. Leegzuigen door de continue stroom aan woorden, van de hak op de tak.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:15 schreef Donna1000 het volgende:
Mijn hemel, ik wordt doodziek van dat slappe gelul van Babette
Zie Marciano vaak zitten naast babbel, dat hij alle signalen vertoont van babbel compleet zat zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel mooi, dat ze uiteindelijk een mes in de rug krijgt van Marciano, want ook hij is een ratje.
Ze had wel iets uit het tasje gehaald van Zoë.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Babette is iets aan het verbranden?
[ afbeelding ]
Dat heeftvWendy zelf gekocht. Die in de algemene de kast was van Zoë toen haar haar zwart was.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de fles die voor Marci bestemd was voor zijn haren bij wendy in de kast staat en de andere spullen gewoon in de algemene kast. Dus Babs wist niet dat de andere fles er nog was.
Geloof best dat ze naar haar kids wil. Mar wel met 800.000.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:43 schreef juul. het volgende:
Jaja volgens Bep wil Wendy naar huis daarom doet ze zo snauwerig
Dat knikken heeft Tiano ook met zijn mond open allen kijkt hij er heel duf bij. Erikkan ook heel lang knikkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Zoals Isaak zit te knikken met zijn mond open lijkt het net of hij n iet helemaal 100% is
Geloof best dat ze naar haar kids wil. Mar wel met 800.000.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:43 schreef juul. het volgende:
Jaja volgens Bep wil Wendy naar huis daarom doet ze zo snauwerig
En marcionette? Toch ook in bezit van oogjes?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dom gelul van Babette, ze kan toch zelf lezen wat er op staat
Dat heeft ze toch al vaker gezegd tegen Wendy. Alleen vertelde ze er bij dat maar heel even gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:26 schreef engine het volgende:
Babette fluisteren "Ik heb vroeger kappersopleiding gedaan maar dat weet zei niet"
Ze is er weer druk mee.
Isaac met zijn mond open, hoofd scheef en dan zo rare blikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat knikken heeft Tiano ook met zijn mond open allen kijkt hij er heel duf bij. Erikkan ook heel lang knikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |