Dan wordt ze nu dus opgehaald.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:01 schreef Varen het volgende:
Wendy en Babette hoorde Zoë roepen van mam en ze horen de hond
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, ze is echt weg ......![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het vertrek van Zoë - 18 juli 2023.Ik had liever een Moraima of Babette zien vetrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Die gaan helemaal nergens heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had liever een Moraima of Babette zien vetrekken.
komt nog via eliquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet veel meer met Moraima...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het een asociaal persoon. Tijdens haar periode als manager kwam dat vooral naar voren.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:04 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet veel meer met Moraima...
Het kan verkeren. Met de Febo weet je het maar nooit. Ze zagen haar echt als het RLS talentje, maar als je niet wilt blijven dan houden ze haar niet tegen...change of plans.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:07 schreef Wibehh het volgende:
Nou die complot van velen dat Zoe het programma zou winnen, want K5 dit dat zus zo, kan ook de pullenbak in.
Jij kan het weten met je Febo achtergrond. Ik trek dat ook niet in twijfel.quote:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kan het weten met je Febo achtergrond. Ik trek dat ook niet in twijfel.
Dat kan, maar ik geloof er niet in dat ze zelf weg wilde.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan verkeren. Met de Febo weet je het maar nooit. Ze zagen haar echt als het RLS talentje, maar als je niet wilt blijven dan houden ze haar niet tegen...change of plans.
Ze was zo labiel als een deurkruk dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:15 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik geloof er niet in dat ze zelf weg wilde.
Goede diss welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:18 schreef juul. het volgende:
Volgens Marciano liep Wendy net bijna tegen hem aan om naar zijn blonde pluk te kijken, waarom kom je zo dicht tegen mij aan zei Marciano, zo breed ben je ook weer niet zei Wendy daarop
Marciano zit het tegen iedereen te vertellen
Wel altijd? Ik hoor ze gewoon Nederlands praten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:22 schreef Wibehh het volgende:
Waarom mogen Bern en Sasha wel altijd Engels praten?? Je mag toch alleen NLds praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |